مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

يك اپليكيشن موفق گوشي

نيازي به گفتن نيست كه هر صاحب جنس نرم افزار مي خواهد براي ساخت و منش اندازي يك برنامه موفق، سعي هاي دوچندان فراواني را انجام دهد . در اينجا 11 موردي كه يك اپليكيشن برنده گوشي تلفن يار كه قادر است اندرويد يا اين كه IOS باشد را منتشر كرديم كه اين ويژگي ها به موضوع نرم افزار شما بستگي ندارد و در هرحال بايد رعايت شود . بسياري از اين كيفيت قابل اجرا در هر قابل انعطاف افزار تلفن هم پا اندرويد يا اي وي اس مي باشد .

طراحي اپليكيشن در مشهد

يك
اپليكيشن موفق گوشي ( اندرويد يا اين كه IOS ) اساسا چه مي‌باشد ؟ پاسخ مضاعف ساده است: يك برنامه عالي و برنده برنامه ايست كه نياز هاي استفاده كننده نهايي خويش را در چهارچوب زمينه و قضيه توقع مال ارضا كند . اين ممكن ميباشد فقط يك چيز را انجام دهيد، ولي ان بايستي مضاعف ظريف و درست باشد .
كه گفت، خب بياييد ببينيم غير از كاربرد و زيبايي بصري و نام عالي چه چيز ديگري كليدي مي‌باشد :
بسط
قابل انعطاف افزار تلفن همراه #
1 • سادگي براي كاربر نهايي
به عبارت ديگر، به اين مضمون‌ گسترش يك رابط كاربري مطلوب و ناوبري ساده، بر پايه دستورالعمل هاي پباده سازي براي پلت فرم گزينش شده است . به ياد داشته باشيد اين اساسي ترين چيز در كيفيت داراي اهميت هر برنامه تلفن همپا ميباشد . در‌صورتي‌كه يك اپليكيشن بي آلايش و كارآمد طراحي نمائيد كاربر نيازي به رفتن سراغ برنامه هاي مشابه ندارد . هرچه امكانات برنامه را معمولي خيس در پروژه بگنجانيد و ارائه كنيد خوبتر است، و سبب مي‌شود شما به ميزان قابل توجهي كاربران خويش را مجذوب فرماييد و آن‌ها را از دست ندهيد .اين يكي از مهم‌ترين مسائل در داراي مسئوليت نگه داشتن يوزرها به برنامه شماست . كافيست تنها يك مجموعه عالي براي طراحي برنامه تان به كارگيري نماييد كه بداند چه گونه يك نرم افزار عالي پباده سازي كند .
قابل انعطاف
افزار تلفن ياور بسط قابل انعطاف افزار development mobile #
2 • هر دو iOS و آندرويد بايستي پوشش داده شود
همچنين
بخوانيد : تاليف كننده تحريريه ماركت اندرويد ريور شويد اين دو سيستم عامل از مهم‌ترين ها مي باشند كه مي بايست آنها را در لحاظ بگيريد .شايان ذكر هست كه پلتفرم هاي براي وصال به هدف و طراحي و گسترش قابل انعطاف افزار ها وجود دارند از پاراگراف فون گپ، ReactNative و NativeScript-اند كه تبديل به منش حل مقرون به صرفه جويي در هزينه و مدت گرديده اند .
بسط كراس پلت فرم موجب صرفه جويي در ميزان دارايي روش اندازي شده و اجازه مي دهد تا براي ورود به بازار اوليه با خط مش اندازي MVP، قوانيني موءثر ايجاد كند بسط
قابل انعطاف افزار تلفن همراه #
3 • كارايي بالا
قابل انعطاف افزار شما بايد براي اجرا مقطع زيادي صرف نكند و يوزرها را در انتظار نگذارد همينطور ارائه در تمام حالت عملكرد بالا و حالت پايداري داشته باشد كه تلاش آن را تضمين كند .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۵:۵۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

تجارت هاي تعالي با طراحي اپليكيشن

طراحي اپليكيشن در مشهد

تجارت
هاي تعالي با طراحي اپليكيشن BY
وحيد ارجمند / چهارشنبه, 19 خرداد 1395 / PUBLISHED IN اپليكيشن, نرم افزار موبايل
تجارت هاي بزرگي بر اساس ي پباده سازي نرم افزار و نرم افزار تلفن همراه ساخته مي شود . امروز در اين دستگاه كوچك تمامي معاش جا مي شود . از انجام كارهاي مهم و قرارهاي كاري گرفته تا تفريح و تندرست و طبابت .

تجارت آنلاين راهي هست كه مي توانايي با آن يك شبه ، رويه صد ساله تجارت سنتي را رفت، در تجارت آنلاين نكته ي اصلي و گزينش كننده ايده و روشي است كه بر بروي آن تجارت شما شكل مي گيرد . معمولي كردن راه و روش هاي خريد و برقراري ارتباط، اطلاع رساني كافي از فرآورده و ارزيابي و ها و نقد و تحليل ها از محصول،پاسخگويي پرسرعت و 24 ساعته و ارائه سرويس ها بخش اعظم و جامع خيس از وضعيت سنتي سبب استقبال مردمان از تجارت آنلاين شما مي شود .
گهگاه تجارت آنلاين رويه غير آنلاين و سنتي هم دارد، كه براي برد گزينه آنلاين آن بايستي با دقت بيشتري كار كرد، در تحت يك عدد از نكاتي كه باعث برد يك تجارت آنلاين مي شود را محاسبه ميكنيم:
پباده سازي
نرم افزار موبايل داشته باشيد! طراحي تارنما و پرتال هاي تجاري هنوز نيز نياز مي باشد البته امروزه رويكرد پيروزي تجارت آنلاين در اين مي‌باشد كه عمده در دسترس باشيد و سادگي استعمال از تجارتي كه مي نمائيد عمده باشد . براي مثال شما مي خواهيد تصويب كمپاني انجام دهيد، دو شيوه داريد، يك اين‌كه به شركتي كه انجام اين امور را براي شما انجام مي دهد مراجعه فرمائيد و هر تعدادي روز براي پيگيري امور هم به انجا راز بزنيد . مشقت كار در اين راه و روش كه خط مش سنتي است، اين مي‌باشد كه رفت و امدهاي زيادي و مسافت هاي زيادي داريد . البته در هر بار مراجعه مي توانيد مستقيم سخن فرماييد و سوال و جواب هاي خويش را بپرسيد .

البته
در شيوه تجارت آنلاين، نيازي به مراجعه هاي مكرر نيست، مدارك موضوع نياز خود را ارسال مي‌كنيد و در 24 ساعت شبانه روز مي توانيد كارهاي خويش را انجام دهيد، البته چه تعداد از افراد گزينه آنلاين را به مراجعه حضوري ترجيح مي دهند؟
مطمئنا ميزان به كار گيري از آيتم آنلاين كمتر است، اما رو به رويش است، چيزي كه بتواند رشد به كارگيري از آن را بخش اعظم كند، مي تواند پباده سازي اپليكيشن گوشي باشد . پباده سازي اپليكيشن در دسترس پذيري را بالا مي پيروزي . چون در به كارگيري از وب سايت براي انجام آنلاين كارها، استفاده كننده بايستي از كامپيوتر به كارگيري كند؛ زيرا اندازه به كار گيري از كامپيوتر بساير كمتر از تلفن همراه است، استفاده كننده بايستي كامپيوتر را شفاف كند، اينترنت آن را وصل كند، به وبسايت رفته و موارد ضروري را بررسي كند، اين رويكرد هر چند سهل و آسان تر از مراجعه حضوري است، البته هنوز نياز به اقداماتي داراست كه ممكن است براي مشترياني كه آشنايي زيادي با وب و شغل هاي آنلاين ندارند پيچيده باشد و مشتري مراجعه حضوري را ترجيح دهد، اما در صورتي‌كه يك اپليكيشن موبايل براي انجام اين فعاليت طراحي كنيد، روال عمل دوچندان سهل و آسان خيس مي شود .

گوشي هميشه در دسترس شما است، چون يوزرها ايراني استعمال متعددي از شبكه هاي اجتماعي نظير تلگرام دارند معمولا وب تلفن همراه آنان همواره وصل است، پس كافي ميباشد اپليكيشن موضوع نياز را گشوده نمايند و فرم هاي قضيه نياز را پر كرده و ارسال نمايند . در شراي نياز به گفت و گو با مسئولين داشته باشند به محض وارد شدن جواب، پيغامي به آن ها داده مي شود و سريعا جواب مي دهند . در صورتي كه در به كارگيري از سايت مي بايست يك سري بار در روز تارنما را ارزيابي نمايند تا از نتيجه كار باخبر شوند . پس به كارگيري از اپليكيشن گوشي در گسترش آنلاين اين فعاليت و راه و روش اندازي تجارت آنلاين يك كمپاني تصويب و انجام امور اداري مي تواند مضاعف راه گشا باشد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۸:۴۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

وسيع ترين سوالي كه گسترش دهندگان اپليكيشن تلفن همراه

وسيع ترين
سوالي كه گسترش دهندگان اپليكيشن تلفن همراه همواره از خود مي پرسند اين هست كه “چطور مي توانم به تعداد بيشتري از مشتريان دست پيدا كنم؟” “آيا مشتريان اپليكيشني را كه من توليد كرده ام مي خواهند؟”
ساخت اپليكيشني كه به جذب بيشترين سرمايه سبب ساز شود غايت آرزوي هر توسعه و گسترش دهنده ايست، اما زماني كه نرم افزار شما با استقبال خير مواجه نشود تمام آرزوي هاي شما بر باد خواهد رفت .

طراحي اپليكيشن در مشهد

برخي تصور مي كنند كه بهترين راه دستيابي به تعداد اكثر كاربر و نهايتا درآمد اين مي‌باشد كه سرمايه خود را صرف تبليغات تلويزيوني و بازاريابي ديجيتال بكنيم . ولي تبليغات به تنهايي نمي تواند مضمون‌ و هدف برنامه شما را نزد ديگران صريح سازد و به تنهايي به درآمد آفريني سبب ساز نخواهد شد .

رويه
هاي كسب درآمد با ايجاد اپليكيشن درآمد حقيقي هنگامي به سراغ شما مي آيد كه مشتريان واقعي در شبكه هاي اجتماعي مانند صورت بوك، اينستاگرام و… از اپليكيشن شما و كاربري آن تعريف كنند يا تعداد كساني كه اپليكيشن شما را سرچ مي نمايند در گوگل ارتقاء يابند . اين فرآيندي مي باشد كه در غايت پيروزي نرم افزار شما را تضمين مي نمايد .

روش دسترسي به مشتريان و موضوع پسند آن ها قرار گرفتند دو تراز ايست كه گذر از آن ها براي پيروزي شما الزامي مي باشد .

اهميت
narrow market در معرفي يك اپليكيشن
اهميت
narrow market در معرفي يك اپليكيشن پل گراهام جديدا در گزارشي اعلام كرده مي باشد : ” گهگاه تمركز بر روي بازارهاي كوچك narrow market يك فوت و رشته فن اي است، صحيح مثل آنكه دست خود را روي حريق بگيرد تا به اندازه كافي گرم شود .”

هنگام پباده سازي يك نرم افزار از آغاز كل بازار را تارگت نكنيد( موضوع انگيزه قرار ندهيد) ،اين عمل دوچندان پرهزينه خواهد بود و رقبا از اشتباهات اول شما نهايت استفاده را خواهند برد .

هنگام تاليف يك برنامه يا اين كه نرم افزار نو نمي توانايي مطمئن بود كه آيا بازار را تسخير خواهيد كرد يا اين كه خير؛ به اين ترتيب narrow market مورد خير براي سنجش توانمندي اپليكيشن شما و بازار خواهد بود كه هزينه متعددي را هم به شما زور نمي كند .

نورماركت
چيست؟ اعتنا به خوش آيند ها و انگيزه هاي دروني مشتريان در تصميم گيري دراستراتژي فروش كه از علم ها زيستي نشات گرفته مفموم narrow market يا بازاريابي عصبي و حسي مي باشد .

اين بازاريابي از مشتري به تيتر انساني با ويژگي هاي زيستي ياد مي نمايد كه مي توانايي در اخلاق وي تاثير گذار بود .

به كارگيري از بازارهاي كوچك و مشتريان محدود مي تواند مارا در شناخت خوبتر مخاطب و تصميم گيري خوبتر جهت تصرف بازار و فروش اكثر كمك نمايد .

اين علم را مي بضاعت و توان در ايجاد اپليكيشن تلفن همراه يا اين كه هر محصول ديگري بكار بست . براي استعمال از اين شيوه مي بايست بخش اعظم به خلق مشتري اعتنا داشت .

استراتژي
بازاريابي رخ بوك رخ بوك براساس توجه به بازارهاي كوچك و مشتريان محدود طراحي و اجرا شد، برند زاكربرگ آغاز اين برنامه را فقط براي دانشجو ها دانش گاه هاروارد ايجاد كرد،هنگامي كه با استقبال مردم مواجه شد و اطمينان پيداكرد كه اين كانال اجتماعي براي مردم ديدني است آن را به دانش كده هاي ديگر توسعه و گسترش داد و در غايت عالم را تصرف كرد .

استارت
هاي كوچك و ايجاد اپليكيشن زماني كه با تعداد محدودي از مخاطبان كار خويش را ابتدا مي نمائيد اين فرصت را داريد تا خطاها خويش را تصحيح فرمائيد .

شما اين زمان را خواهيد داشت تا اپليكيشن موبايل خود را ارتقا داده و اشكالات احتمالي آن را برطرف فرماييد تا نياز هاي مشتريان خويش را بشناسيد و برمبناي آن اپ خود را تصحيح نماييد . اين به شما كمك مي كند نرم افزار بهتر و كاملتري بسازيد .

براي به دست آوردن ديدگاه ضروري در قضيه راهكار محصول شخصا با مخاطبان و مشتريان در ارتباط باشيد . به اين ترتيب به جاي صرف هزينه هاي زياد در تبليغات گوگل و چهره بوك خواهيد توانست شخصا از مشتريان خويش بازخورد دسته اوليه بگيريد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۱:۳۲ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

عدم مشتري اوليه و سازگاري سرويس ها با اپليكيشن

عدم
مشتري اوليه و سازگاري سرويس ها با اپليكيشن گهگاه زمان ها هم شما مشتري اول اي نداريد و عشق و علاقه مند به جذب كاربر از طريق گوگل نيز ميباشيد ولي گونه خدمات شما دوچندان با تلفن همراه سازگارتر هست براي مثال در خدماتي كه شما ارائه مي دهيد تصاحب كردن عكس يا اين كه مشخص كردن لوكيشن خود اهيمت بالايي داراست پس ممكن است خوب تر باشد در آن چهره با اپليكيشن موبايلي فعاليت خود را آغاز فرماييد و در مقابله سايت واكنشگرا در برابر نرم افزار موبايلي شما اپليكيشن تلفن همراه را انتخاب نماييد . و از طريق تبليغات ديجيتال استفاده كننده نخستين خويش را جذب كنيد .

طراحي اپليكيشن در مشهد

عده
بندي نهايي رويا رويي اپليكيشن يا وب سايت ريسپانسيو
در نهايت بايد اظهار كرد كارداران متعدد براي تعيين حق تقدم شما براي انتخاب وبسايت يا نرم افزار دوچندان مضاعف هست و حالت هاي مختلف و مختص متعددي وجود داراست كه از حوصله ي اين مقاله خارج مي‌باشد و اين شما مي‌باشيد كه بايستي با تحليل پارامتر هاي ذكر شد اين دو و اولويتشان را با نيز مقابسه فرمائيد . ولي مي بضاعت در يك نگاه كلي ذكر كرد كه 70 درصد وقت ها غالب اين رقابت تارنما خواهد بود .

اميدوارم اين مقاله براي شما مفيد بوده باشه و بتوانيد به راحتي پس از نقطه پايان مطالعه مقاله به اين سوال جواب دهيد: اپلكيشن يا اين كه وب سايت ؟ مسلما نظرات خويش را در اين زمينه با ما به اشتراك بگذاريد .


اپليكيشن كارواش اينترنتي آشا نامي ميباشد كه گروه طاهاتك براي اين مال خويش برگزيده هست . آشا در لغت به معناي پاكيزگي مي باشد .

برنامه و اپليكيشني بي نظير با رعايت پيشرفته ترين متد هاي كد نويسي و ايجاد امنيت .

ويژگي
هاي اپليكيشن كارواش اينترنتي در
ادامه اكثر به ابلاغ اين خصوصيت ها خوا هيم پرداخت:

امنيت فوق العاده بالاي اپليكيشن كارواش اينترنتي ما در پروژه خود همانند اكثري از كمپاني هاي رغيب از كد هاي پيش متن به كارگيري نمي كنيم . تيم تامين امنيت طاهاتك با به كار گيري از پيدايش ترين واحد سنجش هاي تامين امنيت نرم افزارها و رصد دائمي و آنلاين اين برنامه نفوذ و هك كردن اين قابل انعطاف افزار را به امري نا ممكن تبديل نموده اند .

ساپورت 7000 درخواست نيز بازه زماني در يك لحظه ويژگي فوق العاده برنامه كارواش اينترنتي آشا ساپورت آزمايش گرديده و سواي باخت 7000 درخواست در لحظه است . اين درجه در گونه خويش مي تواند مخصوص به فرد تلقي شود .

سيستم گزارش گيري پيشرفته گزارشات آنلاين و دقيق برنامه كارواش اينترنتي آشا مدام در دسترس هستند .تنوع بالاي گزارشات را نبايد ناديده گرفت . هر آنچه از گزارشات نياز داريد را مي توانيد صرفا با تعدادي كليك در پنل مديريتي خود داشته باشيد .

سرعت بالاي برنامه و اپليكيشن كارواش اينترنتي يكي از پارامتر هاي مهم برد شما در هر تجارتي آن ميباشد كه سرعت برنامه و اپليكيشن شما موجب خستگي و اندوه استعمال كنندگان از اين نرم افزار را فراهم نكند . مشتريان شما با به كارگيري از نرم افزار كارواش اينترنتي آشا فارغ از معطلي مي توانند درخواست كارواش اينترنتي بدهند .

اجراي ظاهري كاربر پسند در ساخت برنامه و نرم افزار كارواش اينترنتي يك گروه برنامه نويسي خوب مي‌داند كه يكي از كارداران موفقيت برنامه اي كه ايجاد مي كند ويژگي هاي user friendly بودن آن نرم افزار مي‌باشد . مشتري نبايد از نماي ظاهري برنامه و اپليكيشن خسته شود و بايد بتواند با آن رابطه بگيرد . گروه پباده سازي ما اين برنامه را با رعايت شايسته ترين اصول UI و UX براي شما ساخت مي كند .

امكان هاي پيش بيني شده در ايجاد برنامه و اپليكيشن كارواش اينترنتي صحبت از تجارت الكترونيك كه مي شود بي درنگ به ياد رقابت شديد جانور در اين تجارت مي افتيم . ما مي دانيم كه بايد درساخت برنامه و اپليكيشن كارواش اينترنتي خويش فضاي رقابتي را در حيث بگيريم و اجازه ندهيم نه صرفا از حيث تجهيزات و امكان ها از رقبا عقب نمانيم بلكه مدام گوي سبقت را در دست خود داشته باشيم و سعي كنيم الگويي براي سر مشق برداري رقبا باشيم .

و روستا ها ويژگي مخصوص به فرد ديگر كه بي شك با اين ويژگي هاي مختص و مخصوص به فرد مي توانيم جوابگوي تمام نياز هاي شما باشيم .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۹:۴۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

سيستم‌عامل اندرويد با فاصله‌ي زياد پرطرفدارترين سيستم‌عامل دنيا

سيستم‌عامل اندرويد با فاصله‌ي زياد پرطرفدارترين سيستم‌عامل دنيا محسوب مي‌گردد و در گوگل پلي بيش از ۲ ميليون نرم افزار وجود داراست . پرتعداد بودن نرم افزار هاي اندرويد به اين معناست كه اكثري از اپليكيشن‌هاي مطلوب و همه‌فن‌حريف به چشم يوزرها نمي‌آيند . به همين حافظه با ارائه‌ي چنين فهرست‌هايي، مي‌خواهيم فعاليت يوزرها را براي دستيابي به بهترين اپليكيشن هاي اندرويد در حوزه‌هاي متعدد راحت‌تر كنيم .

طراحي اپليكيشن در مشهد

در ارتباط با چنين فهرست‌هايي، مسئله سليقه‌ي شخصي نقش مهمي را ايفا مي‌نمايد البته روي نيز رفته، اپليكيشن‌هايي كه در ادامه به آنان اشاره مي كنيم بسيار پرطرفدار مي باشند و دقت بسياري از كاربران را به خود جلب كرده‌اند . پس فارغ از اتلاف وقت، اين فهرست را مقدمه ميكنيم .

۱ .
اپليكيشن‌هاي ضروري شايسته ترين
مرورگرها (جايگزين‌هاي كروم) Brave
/ Dolphin / Firefox / Opera
نرم افزار
هاي اندرويد
اگرچه مرورگر كروم قابليت‌هاي زيادي داراست ولي در‌صورتي‌كه از استفاده از آن خسته شده‌ايد، خوب تر مي باشد به اين موردها نگاهي بيندازيد . مرورگر Brave تا حد متعددي تازه‌نفس است و از موتور كروميوم و ويژگي‌هاي مفيدي سود مي‌برد . علاوه بر اين، اين مرورگر مضاعف سبك هست و از پس انجام شغل هاي با اهميت برمي‌آيد . از ديگر گزينه‌ها مي‌توانيم به Dolphin، فايرفاكس و اپرا اشاره كنيم كه هرمورد از آن‌ها قابليت‌هاي شاخصي دارا هستند . در زمينه‌ي قابليت‌هاي مهم مانند مديريت تب‌ها، موقعيت ناشناس و حالت تاريك، تمام اين موردها حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند و از افزونه‌هاي مفيدي نيز پشتيباني مي‌نمايند .

عمده
بخوانيد: ۵ مرورگر برتر براي تلفن همراه موبايل
بهترين
اپليكيشن‌هاي هواشناسي The
Weather Channel / AccuWeather / Weather Underground
نرم افزار
هاي اندرويد
بله، با وجود اينكه در بين اپليكيشن هاي اندرويد هزاران اپليكيشن هواشناسي وجود دارد، اما هيچ‌كدام از آنان بي‌نقص نيستند . در حقيقت، هريك از اين اپليكيشن‌ها از نظر گرافيكي يا اين كه دقت اطلاعات از نقاط مثبتي منفعت ميبرند . از دربين اين موارد، اپليكيشن The Weather Channel از نظر پيش‌بيني باران شايسته ترين سعي را دارد . AccuWeather هم از حيث پيش‌بيني دما همت خير دارد البته از نظر پيش‌بيني باران از دقت كمتري نسبت به The Weather Channel بهره مي‌برد . درصورتي كه نيز در بخش ها ساحلي و پربارش معاش مي‌كنيد، خوب تر هست نگاهي به نرم افزار DarkSky بيندازيد .

Yahoo
Weather / DarkSky
نرم افزار
هاي اندرويد
مورد بعدي يعني Weather Underground در در بين نرم افزار هاي اندرويد از لحاظ پيش‌بيني دما همت قابل توجهي دارااست و پيش‌بيني مقدار بارش آن هم بالاتر از حد ميانگين مي‌باشد . در نهايت، نرم افزار Yahoo Weather از دربين موردها ذكر شده از رابط كاربري فراوان معمولي و جذابي بهره مي‌برد و پيش‌بيني‌هاي آن نيز معمولاً دقت زيادي داراست .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۵۸:۰۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

فراگيري استعمال از قفل ورقه اپليكيشن

با به كار گيري از امكان قفل صفحه نرم افزار در اپ ساز، مي توانيد براي يوزرها اپليكيشن سطح دسترسي ساخت فرماييد . به عنوان مثال برخي از صفحات اپليكيشن تان را صرفا براي افرادي كه در نرم افزار ثبت اسم كرده اند قابل دسترسي فرماييد .

جهت استعمال از اين قابليت بايستي مقدمه اپليكيشن خويش را ساخته باشيد . از شيوه لينك و پيوند http://make .appsaz .ir مي توانيد اپليكيشن گوشي خود را بسازيد .

(جهت مشاهده يادگرفتن اوليه توليد اپليكيشن به برگه استارت كار با پنل كاربري اپ ساز مراجعه كنيد .)

طراحي اپليكيشن در مشهد

فراگيري
استعمال از قفل ورقه اپليكيشن در سيستم اپ ساز: از نصيب امكانات، بر روي آيتم “قفل صفحه” كليك نمائيد تا به ليست صفحه هاي شما اضافه گردد .

توليد
مرحله دسترسي در اپليكيشن
اگر براي آيتم قفل كردن كل اپليكيشن، “خير” را تعيين كنيد، مي توانيد صرفا براي يكسري از صفحات قفل بگذاريد .

ليست صفحه هاي شما سناريو داده شده و مي توانيد براي صفحاتي كه مي خواهيد قفل شوند را گزينش كنيد .
تقويم حوادث در نرم افزار ؛ در اكثري از مواقع شما به عنوان يك كسب و فعاليت مي خواهيد تاريخ هاي مهمي را با مشتريان خويش به اشتراك بگذاريد . براي مثال، در يك دانش كده تاريخ هاي استارت و نقطه پايان امتحانات، حذف و بيشتر و … . تاريخ هاي مهمي ميباشند كه دانشجو يان بايد از آنها مطلع شوند . جهت اين فعاليت مي توانيد از روزنگار حادثه ها به كار گيري فرماييد . مي توانيد از تقويم گوگل يا اين كه iCal به كار گيري كنيد و يا روزنگار سفارشي خويش را بسازيد .

فراگيري
به كار گيري از تقويم حادثه ها در اپليكيشن در سيستم اپ ساز: جهت به كار گيري از اين قابليت و امكان مي بايست مقدمه اپليكيشن خويش را ساخته باشيد . از طريق لينك http://make .appsaz .ir مي توانيد نرم افزار را بسازيد .

(جهت مشاهده فراگيري اول توليد نرم افزار به برگه آغاز فعاليت با پنل كاربري اَپ ساز مراجعه فرمائيد .)

براي ايجاد روز‌نگار در اپليكيشن، بر روي آيتم روزنگار كليك نمائيد تا اين قابليت و امكان به قسمت صفحه هاي شما بيشتر گردد .

روز‌نگار
در اپليكيشن تقويم حوادث در اپليكيشن
بعد از آن
بر روي اضافه كردن محتوا كليك فرماييد تا چهره‌اي مشابه با تصوير تحت براي شما سناريو داده شود:
روز‌نگار
حوادث در اپليكيشن

همانگونه
كه مشاهده مي فرمائيد دو آيتم جان دار مي باشد:
iCal
برگه
سفارشي روزنگار
حادثه ها با iCal يا روزنگار گوگل: به كمك اين آيتم مي توانيد روزنگار خود را به روزنگار گوگل متصل نماييد .
براي اين كار روند ذيل را انجام دهيد:
با
اكانت گوگل خويش وارد google calendar شويد و رويدادهاي مدنظر خويش را وارد كنيد و تقويم خود را بسازيد :
روز‌نگار
حوادث در اپليكيشن
آن‌گاه
بر روي آيتم “share this calendare” كليك نماييد:
روز‌نگار
حوادث در اپليكيشن
و
بعد از آن مورد “calendar details” را انتخاب نمائيد و بعد بر روي iCal كليك كنيد:
روز‌نگار
حوادث در اپليكيشن
آنگاه
آدرس لينك و پيوند را نسخه برداري فرمائيد و آن را در قسمت آدرس روز‌نگار وارد نماييد:
روزنگار
رويدادها در اپليكيشن


تقويم
رويدادها در نرم افزار با صفحه سفارشي: به امداد اين مورد مي توانيد رويدادتان را همينجا بسازيد و با كاربرانتان به اشتراك بگذاريد .

براي
اين عمل ابتدا اسم تقويم را وارد نماييد:
روزنگار
حوادث در اپليكيشن
و سپس از آن بر روي “افزودن رويداد” كليك نمائيد و اطلاعات آن را وارد فرمائيد .

روزنگار
رويدادها در اپليكيشن
همانگونه
كه مشاهده مي كنيد روي داد شما روي اپليكيشنتان به اشتراك گذارده مي شود:
روزنگار
حادثه ها در اپليكيشن


درصورتي كه
اين مطلب رو دوست داشتيد، مي تونيد با دوستاتون به اشتراك بگذاريد: TelegramWhatsAppLinkedInFacebookTwitter

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۸:۲۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

افزونه اندرويد

سود
مقايسه: برابر
رابط
كاربري: Eclipse تعالي هست و احتمالا يك اندازه دست و پا گير! من از آن از هنگامي به كار گيري مي كنم كه از يك دهه پيش محبوب شد، بنابرين من از همه خط مش ها خصلتهاي آن در رابط كاربري با خبر هستم . اينجانب به خاطره مي آورم در ابتدا ضعف داشت، اما بگذاريد آن را توضيح بدهم: كليه محيط ها در ابتداي وقتي كه از آن به كار گيري مي كنيد دچار ضعف هستند . با در نظر به دست آوردن آن، من آيتم هاي منو و ابزار ها را در Android Studio به من آن چيزهايي را نشان مي دادند كه حقيقتا نياز داشتم سريعتر و سهل وآسان تر در مقايسه با همتايان خويش در Eclipse ، حتي با وجود افزونه اندرويد .
آن مي خواهد خاطره آوري كند كه يك جنبه ديگر در رابط كاربري هم وجود دارد: Android Studio منحصربه‌فرد پباده سازي براي اندرويد طراحي گرديده است، در حالي كه Eclipse ساخته شده تا يك محفظه كاربري براي اهداف گوناگون باشد با هر پلتفرم و هر زباني (اگر چه جاوا به وضوح انگيزه مهم بوده است) .

طراحي اپليكيشن در مشهد

همچنين
بخوانيد : خريد و فروش سورس اندرويد و كسب درآمد سود
مقايسه: Android Studio
محيطهاي
كاري و پروژه ها: يك چيزي كه هميشه متوجه آن شدم ارتباط غير ارگانيك Eclipse براي برقراري ارتباط با فضاي كاري هست . وقتي كه مي خواهيد روي تعدادي پروژه بصورت همزمان كار كنيد، شما آنها را در يك محفظه با نيز ادغام مي فرماييد . براي آنكه به يك فضاي فعاليت ديگر وارد گرديد بايد يك مسير ديگر را انتخاب فرماييد و آنوقت Eclipse دوباره شيوه اندازي مي شود كه بنظر اينجانب مدام سخت به نظر مي رسد . وقتي بخواهيد پروژه ها را ميان اطراف هاي كار جابجا نماييد همگي چيز به سرعت به يك افتضاح تبديل مي شود . يك روش مطلوب براي آن وجود دارد، اما اين خيلي آسوده هست كه آن ها را به نيز متصل كنيد .
اينجانب علاقه زيادي به Microsoft Visual Studio ندارم البته بخش اعظم از هر محيط گسترش ديگري با آن عمل كردم (به برهان اين‌كه پرداخت مشتريان نيازمند كار در آن هست)، و اينجانب مي گويم مديريت پروژه ها و فضا هاي كاري (كه solutions ناميده مي شوند) در Visual Studio به لحاظ اينجانب خيلي ساده تر از آنان در Eclipse مي‌باشد .
در مورد Android Studio هم موضوع بالا در موضوع Visual Studio و Eclipse تكرار مي شود . با Android Studio همه چيز در يك پروژه محصور مي شود (براي همين شم يك پروژه در Android Studio خيلي جالب خيس از Workspace در Eclipse هست) . در پروژه خود شما ماژولها (modules) را داريد، تيم اساسي خويش از كدها، از پاراگراف اپليكيشنتان كه در درحال حاضر ساختش ميباشيد يكي از ماژولهاي شماست . در‌صورتي‌كه يك كتابخانه (library) براي نرم افزار خويش داشته باشيد آن هم يك ماژول ديگر ميباشد . اما چيزهاي ديگر نيز بعنوان يك ماژول واجد موقعيت هستند، مانند اسكريپتهاي توليد . اين براي اينجانب حس بهتري را به اينجانب مي دهد و زياد ارگانيك تر به نظر مي برسد . اين معني از IntelliJ IDEA به Android Studio به ارث رسيده هست .

فيض
مقايسه: Android Studio
فرجام:
با همه اين وجود Android Studio هنوز هم در وضعيت بتا قرار دارد و از طرفي Eclipse هم يك محيط توسعه كهنه است . اما تا شرايط كنوني نسبتاً تمام مشكلات Android Studio برطرف گرديده البته بعضا قابليتها را ندارد! از طرفي احتمال اينكه پس از انتشار نسخه استوار Android Studio ديگر از Eclipse پشتيباني نشود خيلي بسيار است .
در غايت آيا نياز ميباشد تا از Eclipse به Android Studio مسافرت كرد؟ پاسخ من اين است: امتحانش كنيد! از آن استفاده كنيد، ببنيد چه نظري در موضوع آن داريد و آن دوران در موردش تصميم بگيريد؛ مطمئن هستم كه از آن خوشتان مي آيد . درصورتي كه هم هم اكنون از Eclipse به كارگيري مي كنيد، Android Studio را امتحان كنيد، و در‌صورتي‌كه آن را دوست داريد، تصميم بگيريد كه چه طور به راحتي مي توانيد وضعيت خويش را به سمت آن تغيير و تحول دهيد .

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۵:۴۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

گونه هاي نرم افزار هاي مكان يابي اپليكيشن

2- تبليغات گوشي تلفن ياور مبتني بر مكان . سيستم به طور قلم با استعمال از خصوصيات GPS موقعيت مكاني فرد را گزينش مي كند و از اين پارامتر براي هدف قرار دادن تبليغات به كارگيري مي كند . اين تبليغات مي تواند به صورت پوش نوتيفيكيشن توسط نرم افزار ها با به كارگيري از geolocations GPS ارسال شود . تصور فرماييد شخصي در خيابان روش مي رود و پيامي دريافت مي كند كه در مسئله نزديك شدن به فروش گران قدر در نزديكترين مغازه به او مي گويد - اين رويه فراوان چشمگير خواهد بود .

3- پردازش داده ها كاربر با تصويب اسم در مكان هاي خاص، استفاده كننده به نوعي، يك پرتره از خويش را به تصوير مي كشد . بر پايه اين اطلاعات، شما مي توانيد يك تصوير آشكار از هر مشتري ايجاد نماييد . در آينده چنين داده هايي به شما قابليت مي دهد كه پيشنهادات فردي به كاربران ارائه دهيد . به طور مثال فرض فرماييد شما يك رستوران داريد . . . نرم افزار هاي دارنده GPS با قابليت و امكان استعمال از تكنولوژي مكان يابي به شما اجازه مي دهد تا مشتريان خويش را با ارائه تخفيف هاي ناهار جذب كنيد - البته اين تخفيف را براي تمامي مشتريان ارائه ندهيد، كساني را گزينش فرمائيد كه معمولا در محل رستوران شما و در آن گاه از ظهرها حضور دارند و حضورشان را در نقشه نماد گذاري مي كنند .
اين شيوه به شما در دستيابي به هدف خود بدون هزينه اضافي كمك مي كند!
4- به كارگيري مشترك از سرويس ها مبتني بر مكان و واقعيت افزوده . احتمالا اين قضيه قابل به كار گيري ترين امكان هاي وضعيت جغرافيايي باشد . در واقع عناصر مجازي بر روي شي ءها دنياي واقعي قرار مي گيرند . شما مي توانيد تلفن همراه هوشمند خويش را بر روي انگيزه خود در هر نقطه شهر بگيريد و ورقه سناريو تلفن همراه شما تمام داده ها در زمينه آن شي را نشان مي دهد .

در‌صورتي‌كه هنوز تصميمي گرفته ايد كه آيا شما نياز داريد كه چه‌گونه يك اپليكيشن مبتني بر مكان توليد كنيد، ما سفارش مي كنيم كه اشكال خدمات جغرافيايي قابل ارائه در طراحي نرم افزار مبتني برمكان را محاسبه فرماييد .

گونه هاي
نرم افزار هاي مكان يابي اپليكيشن
هاي مبتني بر موقعيت به يكسري مجموعه تقسيم مي شوند:
طراحي اپليكيشن در مشهد
1 نرم افزار هاي شبكه اجتماعي بر شالوده مكان جغرافيايي
كاربران اكثر زمان ها مكان جغرافيايي خويش را به عكس ها و فيلم هايشان در شبكه هاي اجتماعي تگ مي نمايند . نشاني يك رستوران، يك باشگاه، يك تالار ورزشي يا اين كه يك مكان تفريحي . در بازه زماني چت با ديگران، ما ترجيح مي دهيم كه مكان جغرافيايي خويش را در جواب به پرسش "شما كجا هستيد؟" ارسال فرمائيد تا اين كه بخواهيم آدرسرا تايپ كنيم . اين فعاليت مضاعف ساده تر و سريعتر از تاليف آدرس هست . اپليكيشن هاي دوستيابي هم با استعمال از تكنولوژي مكان يابي امكان جديدي ارائه داده اند . اين اپ ها به شما اجازه مي دهد تا شخص قضيه علاقه خود را در نزديكي خويش پيدا نمائيد .

#
2 نقشه ها و ناوبري
در درحال حاضر حاضر ما در زمينه واضح ترين خط مش براي پباده سازي نرم افزار هاي مكان يابي جغرافيايي حرف مي كنيم . چنين اپليكيشن هايي به يوزرها امداد مي نمايد تا در بخشها نا آشنا گم نشوند . سرويس هاي محبوب از اين مدل نقشه هاي گوگل و اپليكيشن هاي مختلفي مي‌باشند كه ترافيك را تعيين مي كنند .

#
3 ارائه خدمات
ارائه سرويس ها متفاوت با به كارگيري از تشخيص مكان استفاده كننده يك شيوه حل فراوان مطلوب براي يك‌سري از نرم افزار هاي مبتني بر وضعيت جغرافيايي مي‌باشد . شما مي توانيد تاكسي بگيريد، تحويل گل و غذا را فقط با يك سري كليك انجام دهيد، فارغ از اين كه در توقع جواب اپراتور بمانيد . در واقع داده ها طراحي يك نرم افزار مبتني بر مكان، تقريبا به هر صاحب كسب و كاري كه مايل به ارتقا وفاداري مشتري است، خدماتي را ارائه خواهد اعطا كرد .

target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصيه-براي-طراحي-اپ‌هاي-بَرنده'>طراحي اپليكيشن مبتني بر مكان جغرافيايي
# 4 .
تناسب اندام و اپليكيشن هاي سلامتي
نرم افزار هاي تناسب اندام در نقط ي اوج شهرت خويش مي‌باشند . سرويس ها مبتني بر مكان از طريق پيگيري مسيرهاي پياده روي و پيشرفت هاي ورزشي به طور منظم به محبوبيت آن ها كمك مي نمايد . مي توانيد دستاوردهاي ورزشي خويش را در كانال هاي اجتماعي با پيوست كردن آمار ورزشي خود به نقشه به اشتراك بگذاريد .

#
5 حقيقت افزوده و بازي ها
بازيGo Pokemon كه عالم را در سال 2016 را فتح كرد، از خصوصيت شرايط مكاني به كارگيري مي كند . بر اساس GPS و نقشه هاي گوگل، نرم افزار به شما اجازه مي دهد تا " Pokemon " ها را در سراسر شهر بگيريد . علاوه بر اين، اين خدمت جنبه ي اجتماعي را در بر مي گيرد و بازيكنان را به مجموعه ها متصل مي كند . بنابراين، در صورتي‌كه شما مي خواهيد يك بازي گوشي هيجان انگيز بسازيد، در موضوع پباده سازي يك نرم افزار مبتني بر مكان انديشه كنيد، اين عمل بهترين راه براي ترجمه ايده به واقعيت خواهد بود .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۱:۰۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

چرا يك نرم افزار سفارش طعام را بسازيم؟

در صورتيكه صاحب و مالك رستوران هستيد و يا به هر نحوي به كار تنظيم غذاي آماده مشغوليد، مسلما به ايجاد نرم افزار مخصوص عمل خودتان تامل كرده ايد . با اعتنا به اهميت اپليكيشن ها و اين كه در حال حاضر همه افراد به راحتي مي توانند به آن ها دسترسي داشته باشند، داشتن يك برنامه تلفن همراه براي كسب و كارتان ايده خير هست . به شرط آن كه با دور انديشي بي نقص به سراغ عملي كردن آن برويد . از آن جايي كه مي خوا‌هيم در اين مقاله در موضوع ويژگي هاي يگانه اپليكيشن هاي رستوران كلام كنيم، بهتر مي باشد در آغاز در موضوع دلايل ساخت اين برنامه مشاجره كنيم .

طراحي اپليكيشن در مشهد

چرا
يك نرم افزار سفارش طعام را بسازيم؟ اولي خصوصيت مثبت يك برنامه پيشنهاد غذا، دوري از اتلاف وقت افراد در صف هاي طولاني مي باشد . مطلقا به خاطره داريد كه در پيشين هاي نه چندان دور، براي خريدن كباب بايستي مقطع زيادي را در صف مي گذرانديم، هر تعدادي كه هنوز نيز اين رويكرد در متداول است البته ما مي خوا‌هيم از علم و تكنولوژي براي راحتي اكثر استعمال كنيم .

در صورتي‌كه بتوانيم، سفارش مان را از روش يك نرم افزار تصويب كنيم، چه بسا در حالتي كه ناچار باشيم خودمان پيشنهاد را تحويل بگيريم، باز هم تا مهيا شدن غذا در صف توقع نخواهيم بود . حالا اين تصويب با نرم افزار چه بهره اي ندارد؟ مگر نمي شود اين فعاليت را به رخ تلفني نيز انجام داد؟ جواب به اين سوال در واقع تمام ويژگي هاي يگانه يك اپليكيشن رستوراني را ليست خواهد كرد .

ديدن
منوي طعام و تعيين سهل تر گزينش طعام با به كار گيري از اپليكيشن، فرصت گزينش راحت خيس و تصميم گيري خوب تر را به مشتري بدهد . منوي رستوران شما در يك اپليكيشن مي تواند با اعتنا به معيارهاي مختلفي آراسته گرديده باشد، ولي داراي اهميت اين است كه مدام رو به روي مشتري گشوده مي‌باشد و به او در تعيين غذاي مورد علاقه اش كمك مي نمايد .

مقايسه
ارزش ها قيمت هاي غذاها را در اپليكيشن تان به روز نمائيد و در شراي بها مناسبي براي آن ها در نظر گرفته باشيد، حتما با مشتريان جديدي رو به رو خواهيد شد . نرم افزار شما نظير يك دفترچه يادداشت بها غذاها را به طور دائم به مشتريان اعلام مي كند، پس در‌صورتي‌كه از رستوران ديگري غذا تنظيم كند، با مقايسه بها ها گشوده نيز به سراغ شما مي آيد .

مكان
يابي سريع به طبع هر چقدر كه خوراك زودتر به دست مشتري برسد، رضايتش بيشتر جلب مي شود . براي ارسال غذاها به مشتريان كافي ميباشد نرم افزار شما مجاز به مشاهده مكان مشتري باشد . در اين رخ چه بسا در صورتيكه آدرس خطا تايپ شود و يا اين كه پيدا كردن آن طاقت فرسا باشد، مكان ياب به امداد پيك خواهد آمد و به يك عدد از خصوصيت هاي يگانه نرم افزار شما تبديل مي شود . علاوه بر اين مي توانيد امكان ذخيره داده ها كافي و آدرس ها پركاربرد مشتريان را ذخيره فرمائيد و به اين روش سرعت تصويب توصيه را بالا برده و از بروز غلط خودداري كنيد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اندرويد استوديو يا اين كه اكليپس؟

اندرويد
استوديو يا اين كه اكليپس؟
shahraam در 16/03/28
نسبتاً هر ساله شاهد يك نسخه تازه از سيستم عامل اندرويد هستيم كه با انتشار هر نسخه، تغييرات و اختراع هايي در آن شاهد هستيم . اين تغييرات دربرگيرنده محفظه برنامه نويسي و برنامه نويسان اندرويدي نيز مي باشد و هر از چندگاهي يكي از اين محفظه هاي برنامه نويسي بروز رساني مي شوند .
Android
Studio: حيط برنامه نويسي Android Studio در شانزدهم ماه مي سال ۲۰۱۳ در كنفرانس Google I/O معرفي شد و نسخه پيش سناريو آن از ماه جوئن به عبارتي سال در دسترس بسط دهندگان قرار گرفت .

طراحي اپليكيشن در مشهد

 

 


امكاناتي
كه اين محيط برنامه نويسي اندرويد استديو در اختيار شما قرار مي دهد:
سيستم
انعطاف پذير بر پايه Gradle توليد
اشكال مدل هاي مختلف نسل هاي APK پشتيباني
از الگوهاي گسترده براي خدمات گوگل و گونه هاي گوناگون دستگاه ويرايشگر
غني Layout ها ياور با پشتيباني از دستكاري قالب ها ابزارهايي
براي گرفتن عملكرد، قابليت استفاده، ورژن هاي سازگار و مشكل ها ديگر و
… با اين اكنون هنوز اين محيط برنامه نويسي در نسخه بتا قرار دارد و يكسري از تجهيزات هنوز براي اين محيط فعال نشده مي‌باشد و اكثري از برنامه نويسان هنوز در انتظار ورژن استوار اين قابل انعطاف افزار مي‌باشند . اما با همگي اين ها، كليه خلل ها برنامه نويسي اين محفظه برطرف شده و در چندين آپديت اخير تنها به طولاني تر كردن امكانات جديد پرداخته شده هست .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۳:۲۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)