دراين نوشتهعلمي به ارتقا درآمد نرم افزارهاي پرداخت داخل برنامهاي خواهيم پرداخت مبتني بر استاتيستا[۱]، درآمد جهاني نرم افزارهاي پرداخت داخل برنامهاي در سال ۲۰۲۰ از مرز ۱۸۹ ميليون دلار رد خواهد شد. اين پيشبيني بايستي زنگ هشداري براي كمپانيهايي باشد كه هنوز در به كارگيري از اپليكيشينهاي پرداخت باطن برنامهاي سپرده گذاري نكردهاند.
طراحي اپليكيشن در مشهد
در سال ۲۰۱۹، تمامي چيز – مخصوصاً هنگامي پاي اپليكيشينهاي پرداخت باطن برنامهاي و بهبود درآمدها في مابين باشد – در هم اكنون دگرگوني و تغييرو تحول ميباشد. در صورتي قرار ميباشد از اين سرويس ها درآمد خير به جيب بزنيد پس نخستين بايستي موارد ذيل را بخوانيد.
توصيه اجرو پاداش
براي بيش تر سرمايهگذاران نرم افزارهاي تلفن همراه، بامسئوليت نگه داشتن يوزرها فرمان دشواري ميباشد كه در آخر سبب به ناتواني در بازگشت سرمايه مي گردد. در اينجا انگيزه، هدف دادن به كاربرها و جلب لحاظ آنها در به كارگيري از برنامههاي پرداخت داخل برنامه است و چهت نيل بدين انگيزه چه راهي بهتر از كادو و جايزه دادن موجود است؟
در هر برنامهاي، مي بايست براي كساني كه به امتيازهاي خاصي ميرسند كادواي در لحاظ گرفته شود. به اين ترتيب مي بايست درپي يوزرها موبايلي باشيد كه در برنامهها پرداخت دروني فعالخيس ميباشند. به عنوان مثالً مي توانيم اين طور بگوييم: «براي آبادي ماه پول پرداخت نماييد البته عضويت يك ساله بگيريد.»
سپرده گذاري روي پوش نوتيفيكيشنها
به عبارتيطور كه پيش از اينً گفته شد با دقت به فراز و نشيبهاي بازار گوشي، اپليكيشينهاي پرداخت باطن برنامهاي به درد اشخاص بي دل و جرات نميخورد. يكي نشيبها اين هست كه كاربرهاي گوشي اكثر وقت ها خريد را نصفه كاره رها مي كنند. در صورتي تسليم اين حادثه بشويد مطمئناً به لبه منفعت متبوع نميرسيد. براي مهار اين خلل ميتوانيد از پوش نرم افزارها استعمال بكنيد.
هم اكنون اين پوش نرم افزارها چه عمل مينمايند؟ خب اين متن ها – پوش نرم افزارها – به يوزرها تلفن همراه خريد محصول ها و خدمتهاي فراموش گرديده را ياداوري مي كند. درحالتي كه از اين نوتيفيكيشنها به كار گيري مي كنيد مي بايست پيامتان را به خير سازماندهي بكنيد. به عنوان مثال بهتر ميباشد كه محسنات مال نو و يا اين كه خدمت قابل ارائهتان را پر رنگ فرمائيد.
زماني نوتيفيكيشنها را به صحت نوع بندي بكنيد به صورت چشمگيري درآمدتان را ارتقاء ميدهيد. با اين درحال حاضر از بمباران كاربرها با پوش نوتيفيكيشنها پرهيز كنيد كهاين فعاليت آنهارا فراري مي دهد.
فراخوان فعاليت[۲] (CTA)
زماني كلام از اپليكيشينهاي پرداخت باطن برنامهاي مي گردد بايستي كاربرها وسوسه بكنيد تا از سرويس هاتان به كار گيري بكنند. ولي چطور بهاين انگيزه مي سيد؟ خب بايستي از فراخوان كار در نقاط كليدي نرم افزار به كار گيري فرماييد. در مجموع بايستي بازديدكنندگان را براي استعمال از توليد ها و يا اين كه سرويس ها عصر آزمايشي وسوسه فرمائيد.
بعداز پررنگ كردن توليدها، مي بايست به كاربرها هدفاي براي به كار گيري از آن بدهيد. به همين استدلال مي بايست فراخوان فعاليت داشته باشيد. مثلا ميتوانيد از عبارتهاي «اين را همين جا آزمون فرماييد» يا اين كه «براي عصر آزمايشي بدونپول بشتابيد» و يا اين كه «۶۰ روز زمان آزمايشي مجاني» به كار گيري فرمائيد. يادتان باشد كه فراخوان كار مي بايست بازديدكنندگان را براي شتاب كردن و اخذ بسته تشويق بكند. به علاوه بايستي مورد تماس هم بگذاريد. متقاعد كردن كاربرها براي به كار گيري از اين سرويس ها راهي طولاني داراست.
توليد تخفيف در نرم افزار
معرفي تخفيفهاي زماندار
با دقت به رقابت تنگاتنگ در دنياي نرم افزارهاي تلفن همراه، مهم ميباشد كه بازيتان را يك گام جلوتر ببريد. يك كدام از استراتژيهايي كه ميتوانيد اجرا فرمائيد به كار گيري از پيشنهادهايي با محدوديت وقتي هست. با اين عمل، آن كالا و يا اين كه سرويس ها متبوع را در ميان كاربرهاي نرم افزار گوشي تبليغ ميكنيد. و از آنجايي كه نمي خواهيد در سفارش تخفيف زيادهروي بكنيد، فاكتور زمانه بسيار مهم هست.
به علاوه، هنگامي دعوا تخفيفها مي شود به يك متخصص فروش نياز داريد تا امدادتان بكند مسير پيش رو را بسنجيد. يادتان باشد براي فراهم نمودن فايده و يوزرها اضافه بايستي ماهرانه فعاليت نماييد.
سرمايهگذاري در شراكت
هنگامي سخن نرم افزارهاي گوشي ميشود تنهايي فعاليت كردن سهل وآسان ميباشد ولي نمياقتدار نياز به سهيم را ناديده گرفت. به عبارتيطور كه توليدات و سرويس هاتان را بسط ميدهيد رابطه با عنوايني كه ميتوانند سودتان را بالا ببرند هم مهم مي باشد.
با اين اكنون تعيين شايسته ترين شركتها براي شراكت به سادگي آب تناول كردن هم وجود ندارد. بايستي در خصوص محصول ها و خدماتي كه ميتوانند به شما در ايجاد برندتان امداد بكنند تحقيق بكنيد. و دراين حين ممكن ميباشد با اپليكيشني براي ابزارهاي پوشيدني هوشمند بيمار ستان و سازمانهاي بهداشتي همياري داشته باشيد كه سود آن ارتقا كاربراني هست كه به نرم افزار پرداخت باطن برنامهاي دسترسي داشته باشند.
به غير از اين، ممكن هست بخواهيد زماني نرم افزار پرداخت باطن برنامهتان را راهاندازي بكنيد، دو و يا اين كه چندين متاع را پايين حيث برندتان ارائه بدهيد.
سپرده گذاري در نرم افزار
قيمت افزوده به امداد نرم افزارهاي پرداخت داخل برنامه
هنگامي ميخواهيد از نرم افزارهاي پرداخت باطن برنامه استعمال بكنيد، عاقلانهخيس اين هست كه از ارزش توليد ها و سرويس ها با خبر باشيد. براي اين عمل مي بايست فايده تخميني را احتساب بكنيد. در كنار انگيزهمان يعني به حداكثر رساني ارتقاء درآمد نرم افزار، بايستي دانست كه بالا بردن يا اين كه معدود كردن بها متاع و سرويستان عمل نيكواي وجود ندارد.
به علاوه، مي بايست تفاوتها را در بازار مقايسه بكنيد تا مشخص و معلوم شود خريدارها چطور در برنامهتان خريد نمايند. هنگامي اين نظارت را انجام داديد ميبينيد كه سازماندهي سطح ها گوناگون پرداخت سهل وآسان ميگردد. مثلا، ممكن ميباشد بخواهيد سرويس ها مازاد و استاندارد را براي كاربرهاي برنامههاي متفاوت بدانيد.
برچسب:
طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
بازدید: