مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

نكات اثر گذار در پباده سازي نرم افزار اندرويد


نكات اثر گذار در پباده سازي نرم افزار اندرويد


همانگونه كه ميدانيد نرم افزار هاي اندرويد امروزه از محبوبيت بالا و رو به پيشرفتي برخوردار ميباشند و بخش اعظمي از دوستان خوب دوست داران قصد پباده سازي و ساخت نرم افزار اندرويد را دارا هستند; امروز درين نوشته‌ي‌علمي كارايي داريم نكات مفيد در پباده سازي نرم افزار اندرويد را باهم نكته بينانه و جزء به جزء بازنگري كنيم.

يك نرم افزار اندرويد براي پباده سازي و پياده سازي، مسير طولاني و لبريز فراز و نشيبي را در بر دارااست. وقتي كه شما تمايل به پباده سازي يك اپليكشن اندرويد داريد، مي بايست نخست يكسري اصول اساسي را راز لوحه كارتان قرار داده و همينطور بعضا از نكات مهم در‌اين حوزه‌ را نيز به اعتنا رعايت فرماييد. در ذيل به شرح اين نكات اساسي باهم خوا‌هيم پرداخت.

 طراحي اپليكيشن در مشهد

1.خلاقيت در ايده و بضاعت و توان عملي كردن آن:

قبلي از انجام هركاري در آغاز به يك ايده براي عملي كردن آن نياز هست. پباده سازي نرم افزار اندرويد نيز از اين قائده مستثني نخواهد بود. تحت عنوان قدم اوليه شما درين مسير لبريز فراز و نشيب، شما بايستي نخست به يك ايده خلاقانه تصور كنيد و حتي مهم خيس از آن، بتوانيد ايده ي خودتان را از موقعيت تئوري به شكل عملي و كاربردي افزايش اعطا كرد.

در حالتي كه شما با يك ايده ي منحصربه‌فرد و خلاقانه پا دراين مورد بگذاريد، يك گام بلند به سمت انگيزه خويش نزديك شديد. همان حتي شايد مهم‌ترين فعاليت براي ساخت يك نرم افزار اندرويد نيز ايده ي خلاقانه باشد، به اين دليل كه فارغ از يك ايده ي اختصاصي هرچه قدر هم كه فرايند پباده سازي نرم افزار اندرويد شما پيروزي آميز باشد، گشوده هم در قضيه ايده به سد بزرگي خواهيد خورد.

 

2.وجود تعامل بين نرم افزار و استفاده كننده:

هنگامي شما قصد پياده سازي يك نرم افزار اندرويد را داريد، مي بايست بدين نكته دقت فرماييد كه اولا بايستي بيشترين ربط را به موضوعي كه شما در راز داريد داشته باشد و دستكم افزونگي در آن چشم نشود. يعني استفاده كننده با نرم افزار شما بتواند حس راحتي و خرسندي نمايد.

در وهله ي دوم، براي اينكه اپليكشن اندرويد شما بتواند بصورت كاربردي و مهم جلوه نمايد، شما بايستي آن را به صورت تماما پويا و تعاملي پياده سازي فرماييد. يعني در مواقعي استفاده كننده بتواند اطلاعاتي را به نرم افزار شما بيفزايد و در عوض آن اطلاعاتي كه برايش موءثر مي باشد را كسب نمايد. براي مثال در حيث بگيريد نرم افزار شما راجع به نام نويسي يك كالج باشد. فرض فرماييد كه استفاده كننده ميخواهد براي نام نويسي دروس خويش مبادرت نمايد. در اينجاست كه شما مي بايست از ويژگي تعاملي در برنامه خويش استعمال كرده و استفاده كننده بتواند به سادگي در نرم افزار شما نام نويسي نمايد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۸:۳۲ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

نكات مهمي كه پباده سازي نرم افزار گوشي


نكات مهمي كه پباده سازي نرم افزار را ماهر خيس خواهد كرد
هرچه كه به سمت جلو پيش مي رويم و تكنولوژي به روزتر ميگردند، انجام عمل‌هايي مانند خريد كردن يا اين كه استعمال از سرويس ها كمپاني‌ها تغيير تحول مي نمايند و به نوعي آنها هم به روزتر ميشوند. در حالتي كه تا يك‌سري سال پيش براي خريد يك وسيله به سراغ مغازه نزدي محل معاش خويش مي‌رفتيد يا اين كه از تارنما تنظيم مي‌كرديد، امروزه خيلي ريلكس تنها با به كارگيري نرم افزار دكان در تلفن همراه هوشمند خويش، دستگاه را خريداري ميكنيد.

ارتقا تعداد موبايل‌هاي هوشمند و به كارگيري از آنها منجر شده‌است تا طراحان به تامل تغيير و تحول فيس دكان خويش از موقعيت تارنما به نرم افزار­هاي بيفتند. اكنون طولاني تر اشخاص از نرم افزار ها به جاي وب سايت براي خريد و ديگر سرويس ها خويش به كارگيري مي‌نمايند.

طراحي اپليكيشن در مشهد

براساس نهايي پژوهش ها تارنما Fortune.com بيشتراز 75 درصد يوزرها تنها با يك‌توشه استعمال از نرم افزار، آن را جايگزين ديگر ابزارها خواهند كرد.

نكات مهمي كه پباده سازي نرم افزار را ماهر خيس خواهد كرد

مهمترين نكته براي مديران كسب‌وكار، داشتن يك برنامه تلفن همراه يا اين كه به عبارتي نرم افزار فن‌اي مي‌باشد كه به كار گيري از آن هم سهل باشد و هم يوزرها بيشتري را جذب نمايد. طولاني تر مديران مي‌پندارند كه مي بايست دارايي خويش را طولاني تر صرف تبليغات نرم افزار و المان‌هاي گرافيكي نمايند، در شرايطي كه كه يك برنامه تلفن همراه، در حالتي كه پباده سازي تجربه كاربري نيكي نداشته باشد و استفاده كننده نتواند با آن به نيكي تعامل نمايد، هيچ ارزشي نخواهد داشت. براي همين داشتن يك پباده سازي كاربرپسند براي نرم افزار با عملكرد بالا، از ساير المان‌ها اهميت بيشتري دارااست.

تكنيك­هاي به كار گيري در پباده سازي نرم افزار تلفن همراه هر روز در هم اكنون تغيير‌و تحول و توسعه يافته‌خيس شدن مي باشد كه انگيزه آنها سهل و آسان‌خيس كردن تعامل و به كارگيري از آنان مي باشد.

به‌دنبال اين نوشته‌ي علمي قصد داريم تا نكاتي را كه در برنامه نويسي تلفن همراه ياري مي كند تا پباده سازي نرم افزار رشته‌اي‌تري نسبت به ساير داشته باشيم را بيان خوا‌هيم كرد.

گذشته از اينكه مقاله پايين را مطالعه فرمائيد، قرائت نوشته‌ي علمي پايين را سفارش مي كنيم:


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۸:۰۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

بعضي عوارض ساخت اپليكيشن تلفن همراه:


با اعتنا به فراگير شدن گوشي و به كار گيري كليه اشخاص از اين وسيله، واضح مي‌باشد كه نزديك ترين و دوست داستني ترين ابزار متصل به فضاي مجازي تلفن همراه ميباشد و با عنايت به اينكه لزوم به كارگيري از وب جهت گسترش كسب و فعاليت بنگاه هاي كوچك و وسيع اقتصادي بر كسي پوشيده وجود ندارد، لذا راهي كه بتوان از روش تلفن هاي يار با مردم جامعه در رابطه بود، شايسته ترين ابزار جهت توسعه و گسترش كسب و فعاليت خواهد بود. و به اين شكل بود كه پباده سازي اپليكيشن گوشي گزينه دقت صنف‌ها، موسسه ها و ارگان هاي متعدد جهت توسعه رابطه مردمي قرار گرفت.

طراحي اپليكيشن در مشهد

يقينا سهل وآسان الوصول بودن ميزان مهم و ارزشمندي براي مشتريان مي‌باشد. مثلا قوانيني را تصور فرمائيد كه ميخواهيد به رستوران برويد. در تلفن همراه خويش نرم افزار رستوراني را نصب گرديده داريد و ميتوانيد از روش آن گذشته از رفتن به رستوران غذاي خويش را توصيه دهيد و همينطور ميز متبوع را رزرو كنيد. آيا با مو جود بودن اين حالت حاضر به گزينش رستوران ديگري مي باشيد؟ به خصوص وقتي كه دوران محدودي داريد يقينا تعيين ديگري نخواهيد نمود.

مزاياي اپليكيشن هاي تلفن همراه بسيار زياد ميباشند و ممكن ميباشد با اعتنا به كسب و كاري كه شما داريد و ايده اي كه براي ساخت اپليكيشن در راز داريد اين مزايا گوناگون باشد.

بعضي عوارض ساخت اپليكيشن تلفن همراه:

تبليغ توليدها براي اشخاص طولاني تر
ورود به بازارهاي تازه
رابطه نزديكتر با مخاطبين و مشتريان پيشين
ارتقاء فروش توليدات
ساخت شم بهتر در مخاطبين و به كار گيري از روشهاي بازاريابي عصبي
برندسازي و ساخت ليست اضافه مخاطبين
ارائه سرويس ها بهتر به مشتريان
سهولت دسترسي اشخاص به سرويس ها شما
لذا يك رستوران با پباده سازي اپليكيشن تلفن همراه مي‌تواند در خيلي از زمان ها صرفا به جهت پباده سازي نرم افزار از رقيبان پيشي گيرد. بنگاه هاي اقتصادي ديگر نيز با پباده سازي اپليكيشن گوشي ميتوانند در دسترس مشتريان و مخاطبان خويش قرار گيرند. و با دقت به استعمال عامه مردم از سيستم برهان هاي اندرويد و IOS تنها كافيست پباده سازي نرم افزار براي سيستم استدلال هاي اندرويد و IOS صورت پذيرد.

مجموعه برنامه نويسي گوشي كمپاني وب سايت با مارك استوديو اپليكيشن، به ياري برنامه نويسان و طراحان ماهر و ايده پرداز، و همينطور با انگيزه ايجاد اپليكيشن هاي كيفيت بالا و كاربردي، يكسري سال درحال كار مي‌باشد و مهيا ارائه سرويس ها و راهكارهاي مطلوب، به مشتريان عزيز هست.

استوديو اپليكيشن، با به كارگيري از پاياني تكنولوژي و ابزارهاي روز و در كليه سيستم دليل هاي اندرويد، IOS و ويندوز طراح گونه هاي قابل انعطاف افزارهاي فروشگاهي، محتوايي، شركتي، تبليغاتي، كاربردي و ... است.
هزينه پباده سازي اپليكيشن، نسبت به كيفيت و كاربرد اپليكيشن، بسيار مطلوب و بصرفه ميباشد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۸:۵۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

استراتژي ساخت اپليكيشن:


1. اسم گذاري اپ
نام اولي چيزي ميباشد كه مخاطب ميبيند. بدين ترتيب، با تعيين نام مطلوب مخاطب را ذيل تاثير قرار دهيد. نام بايستي منحصر، جالب، و معني باشد و اعتنا مخاطب را جلب نمايد. به اين ترتيب، هنگام ايجاد نرم افزار به نام آن اعتنا نماييد.

 طراحي اپليكيشن در مشهد

2. پباده سازي آيكون اپ
لوگوي نرم افزار شما مي بايست به خير و خوبي بيان‌كننده مورد نرم افزار شما باشد. در پباده سازي لوگو، آساني را مدنظر قرار دهيد.

 

3. تثبيت در بازارهاي داراي اعتبار
بعد از ايجاد نرم افزار تلفن همراه و كسب اطمينان از كيفيت عالي و بي عيب و نقص بودن آن، لازم مي باشد كه اپ خويش را در بازارهاي داراي اعتبار، نظير اپ استور، گوگل پلي، و كافه بازار تثبيت فرماييد.

 

4. تعيين نوع بندي مطلوب
مدل بندي مطلوب را، با دقت به قضيه و كاركرد نرم افزار، گزينش نماييد. نوع بندي مطلوب سبب ساز مي گردد يوزرها بهتر و ريلكس خيس اپ شما‌را پيدا نمايند.

 

5. تبليغ و اشاعه
نرم افزار خويش را در فضاي مجازي تبليغ نمائيد. اين فعاليت را مي‌توانيد از روش شبكه‌هاي‌مردمي، كمپين هاي ايميلي، تبليغات اينترنتي، بلاگ، و رپورتاژ انجام دهيد. توليد ويدئوي رئال و يا اين كه موشن گرافيك نيز مي تواند موثر باشد.

 

6. اسكرين شات
از نرم افزار خويش اسكرين شات بگيريد. يوزرها از اين شيوه فهم و شعور بهتري نسبت به فضا و تجهيزات اپ شما پيدا خواهند كرد. اسكرين شات خويش را در شبكه هاي ارتباطي و رسانه هاي ديجيتال منتشر نمائيد.

 

7. برندسازي اپ
شايسته ترين شيوه براي برندسازي عرضه سرويس ها كيفيت خوب مي باشد. با اين فعاليت، اعتبار مارك مراقبت گرديده و اعتماد مخاطبان جلب مي‌گردد. با تكثير منظم به روز، نواقص احتمالي اپ را برطرف نماييد و نشان دهيد كه همواره در هم اكنون بهتر شدن مي‌باشيد.

 

8. نرخ‌گذاري منطقي
رقابت در بازار اپ بسيار فشرده هست و براي چشم شدن بايستي عملكرد متعددي كرد. درصورتي كه ارزش هاي شما مطلوب و مقرون به صرفه بوده و متناسب كيفيت عالي خدماتتان باشد، رضايت مشتري جلب خواهد شد. مي‌توانيد از پيشنهادات ويژه و هيجان آور نيز براي جذب مخاطب به كار گيري نماييد. البته نبايد درين عمل زياده روي كرد. پيش از توليد نرم افزار تلفن همراه، طرح هاي درآمدزايي خويش را به اعتنا پباده سازي و محاسبه فرمائيد.

 

9. نظرها يوزرها
از نظرها، نقدها، و پيشنهادات يوزرها به كار گيري نماييد. بازخوردهايي كه از مخاطبان اخذ مي‌كنيد بسيار باارزش ميباشند. آنها‌را باز‌نگري فرماييد و اشتباهات را برطرف فرماييد. به اين ترتيب، سرويس ها بهتر و ديدني تري را به مشتريان خويش عرضه خواهد كرد.

 

 

سخن آخرين
پيش از آغاز به پباده سازي و ايجاد نرم افزار گوشي، مي بايست انگيزه و كاركرد اپ، تجهيزات و خصوصيت هاي آن، مشتريان انگيزه، و رقبا را به توجه مشخص و معلوم فرماييد. آن‌گاه براي پيروزي آن بايستي استراتژي بازاريابي و مدير رابطه با مشتريان را پباده سازي و اجرا نماييد. و در غايت، مبني بر بازخوردهايي كه از سيستم و از مشتريان اخذ مي كنيد، اقدامات اصلاحي را انجام دهيد و ورژن هاي آپ ديت اپ را منتشر فرماييد. از قابليت ارسال نوتيفيكيشن نيز براي تعامل با مشتري غافل نشويد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۸:۲۲ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

سپرده گذاري روي پوش نوتيفيكيشن‌ها


در‌اين نوشته‌علمي به ارتقا درآمد نرم افزار‌هاي پرداخت داخل برنامه‌اي خوا‌هيم پرداخت مبتني بر استاتيستا[۱]، درآمد جهاني نرم افزار‌هاي پرداخت داخل برنامه‌اي در سال ۲۰۲۰ از مرز ۱۸۹ ميليون دلار رد خواهد شد. اين پيش‌بيني بايستي زنگ هشداري براي كمپاني‌هايي باشد كه هنوز در به كارگيري از اپليكيشين‌هاي پرداخت باطن برنامه‌اي سپرده گذاري نكرده‌اند.

طراحي اپليكيشن در مشهد

در سال ۲۰۱۹، تمامي چيز – مخصوصاً هنگامي پاي اپليكيشين‌هاي پرداخت باطن برنامه‌اي و بهبود درآمدها في مابين باشد – در هم اكنون دگرگوني و تغيير‌و تحول مي‌باشد. در صورتي قرار مي‌باشد از اين سرويس ها درآمد خير به جيب بزنيد پس نخستين بايستي موارد ذيل را بخوانيد.

توصيه اجرو پاداش
براي بيش تر سرمايه‌گذاران نرم افزار‌هاي تلفن همراه، بامسئوليت نگه داشتن يوزرها فرمان دشواري ميباشد كه در آخر سبب به ناتواني در بازگشت سرمايه مي گردد. در اينجا انگيزه، هدف دادن به كاربرها و جلب لحاظ آنها در به كارگيري از برنامه‌هاي پرداخت داخل برنامه است و چهت نيل بدين انگيزه چه راهي بهتر از كادو و جايزه دادن موجود است؟

در هر برنامه‌اي، مي بايست براي كساني كه به امتياز‌هاي خاصي مي‌رسند كادو‌اي در لحاظ گرفته شود. به اين ترتيب مي بايست در‌پي يوزرها موبايلي باشيد كه در برنامه‌ها پرداخت دروني فعال‌خيس ميباشند. به عنوان مثالً مي توانيم اين طور بگوييم: «براي آبادي ماه پول پرداخت نماييد البته عضويت يك ساله بگيريد.»

 

سپرده گذاري روي پوش نوتيفيكيشن‌ها
به عبارتي‌طور كه پيش از اينً گفته شد با دقت به فراز و نشيب‌هاي بازار گوشي، اپليكيشين‌هاي پرداخت باطن برنامه‌اي به درد اشخاص بي دل و جرات نميخورد. يكي نشيب‌ها اين هست كه كاربرهاي گوشي اكثر وقت ها خريد را نصفه كاره رها مي كنند. در صورتي تسليم اين حادثه بشويد مطمئناً به لبه منفعت متبوع نمي‌رسيد. براي مهار اين خلل ميتوانيد از پوش نرم افزار‌ها استعمال بكنيد.

هم اكنون اين پوش نرم افزار‌ها چه عمل مي‌نمايند؟ خب اين متن ها – پوش نرم افزار‌ها – به يوزرها تلفن همراه خريد محصول ها و خدمت‌هاي فراموش گرديده را ياداوري مي كند. در‌حالتي كه از اين نوتيفيكيشن‌ها به كار گيري مي كنيد مي بايست پيام‌تان را به خير سازماندهي بكنيد. به عنوان مثال بهتر ميباشد كه محسنات مال نو و يا اين كه خدمت قابل ارائه‌تان را پر رنگ فرمائيد.

زماني نوتيفيكيشن‌ها را به صحت نوع بندي بكنيد به صورت چشمگيري درآمدتان را ارتقاء مي‌دهيد. با اين درحال حاضر از بمباران كاربرها با پوش نوتيفيكيشن‌ها پرهيز كنيد كه‌اين فعاليت آن‌ها‌را فراري مي دهد.

فراخوان فعاليت[۲] (CTA)
زماني كلام از اپليكيشين‌هاي پرداخت باطن برنامه‌اي مي گردد بايستي كاربرها وسوسه بكنيد تا از سرويس ها‌تان به كار گيري بكنند. ولي چطور به‌اين انگيزه مي سيد؟ خب بايستي از فراخوان كار در نقاط كليدي نرم افزار به كار گيري فرماييد. در مجموع بايستي بازديدكنندگان را براي استعمال از توليد ها و يا اين كه سرويس ها عصر آزمايشي وسوسه فرمائيد.

بعداز پررنگ كردن توليدها، مي بايست به كاربرها هدف‌اي براي به كار گيري از آن بدهيد. به همين استدلال مي بايست فراخوان فعاليت داشته باشيد. مثلا ميتوانيد از عبارت‌هاي «اين را همين جا آزمون فرماييد» يا اين كه «براي عصر آزمايشي بدون‌پول بشتابيد» و يا اين كه «۶۰ روز زمان آزمايشي مجاني» به كار گيري فرمائيد. يادتان باشد كه فراخوان كار مي بايست بازديدكنندگان را براي شتاب كردن و اخذ بسته تشويق بكند. به علاوه بايستي مورد تماس هم بگذاريد. متقاعد كردن كاربرها براي به كار گيري از اين سرويس ها راهي طولاني داراست.

توليد تخفيف در نرم افزار

معرفي تخفيف‌هاي زماندار
با دقت به رقابت تنگاتنگ در دنياي نرم افزار‌هاي تلفن همراه، مهم ميباشد كه بازي‌تان را يك گام جلوتر ببريد. يك كدام از استراتژي‌هايي كه ميتوانيد اجرا فرمائيد به كار گيري از پيشنهادهايي با محدوديت وقتي هست. با اين عمل، آن كالا و يا اين كه سرويس ها متبوع را در ميان كاربرهاي نرم افزار گوشي تبليغ ميكنيد. و از آنجايي كه نمي خواهيد در سفارش تخفيف زياده‌روي بكنيد، فاكتور زمانه بسيار مهم هست.

به علاوه، هنگامي دعوا تخفيف‌ها مي شود به يك متخصص فروش نياز داريد تا امداد‌تان بكند مسير پيش رو را بسنجيد. يادتان باشد براي فراهم نمودن فايده و يوزرها اضافه بايستي ماهرانه فعاليت نماييد.

 

سرمايه‌گذاري در شراكت
هنگامي سخن نرم افزار‌هاي گوشي ميشود تنهايي فعاليت كردن سهل وآسان ميباشد ولي نمي‌اقتدار نياز به سهيم را ناديده گرفت. به عبارتي‌طور كه توليدات و سرويس ها‌تان را بسط مي‌دهيد رابطه با عنوايني كه ميتوانند سودتان را بالا ببرند هم مهم مي باشد.

با اين اكنون تعيين شايسته ترين شركت‌ها براي شراكت به سادگي آب تناول كردن هم وجود ندارد. بايستي در خصوص محصول ها و خدماتي كه ميتوانند به شما در ايجاد برندتان امداد بكنند تحقيق بكنيد. و در‌اين حين ممكن مي‌باشد با اپليكيشني براي ابزارهاي پوشيدني هوشمند بيمار ستان و سازمان‌هاي بهداشتي همياري داشته باشيد كه سود آن ارتقا كاربراني هست كه به نرم افزار پرداخت باطن برنامه‌اي دسترسي داشته باشند.

به غير از اين، ممكن هست بخواهيد زماني نرم افزار پرداخت باطن برنامه‌‌تان را راه‌اندازي بكنيد، دو و يا اين كه چندين متاع را پايين حيث برندتان ارائه بدهيد.

سپرده گذاري در نرم افزار

قيمت افزوده به امداد نرم افزار‌هاي پرداخت داخل برنامه
هنگامي ميخواهيد از نرم افزار‌هاي پرداخت باطن برنامه استعمال بكنيد، عاقلانه‌خيس اين هست كه از ارزش توليد ها و سرويس ها با خبر باشيد. براي اين عمل مي بايست فايده تخميني را احتساب بكنيد. در كنار انگيزه‌مان يعني به حداكثر رساني ارتقاء درآمد نرم افزار، بايستي دانست كه بالا بردن يا اين كه معدود كردن بها متاع و سرويس‌تان عمل نيكو‌اي وجود ندارد.

به علاوه، مي بايست تفاوت‌ها را در بازار مقايسه بكنيد تا مشخص و معلوم شود خريدارها چطور در برنامه‌تان خريد نمايند. هنگامي اين نظارت را انجام داديد ميبينيد كه سازمان‌دهي سطح ها گوناگون پرداخت سهل وآسان ميگردد. مثلا، ممكن ميباشد بخواهيد سرويس ها مازاد و استاندارد را براي كاربرهاي برنامه‌هاي متفاوت بدانيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۰:۰۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اندرويد چه مي باشد؟


تصور دنياي فارغ از اندرويد بسيار مشقت بار ميباشد. نسبتاً يك ده سال از روزگار نشر قانوني اين سيستم‌برهان قبلي مي‌باشد. سيستم‌ عاملي كه از اولِ عمل بسيار معمولي و بي‌آلايش فعاليت خويش را آغاز كرد و اكنون به دوست داستني‌ترين سيستم‌برهان هوشمند در عالم با بيش تر از 2 ميليارد استفاده كننده تبديل شده‌است.

طراحي اپليكيشن در مشهد

البته با وجود حضور گسترده آن، توضيح در رابطه اين سيستم‌برهان پرطرفدار عمل بي آلايش‌اي وجود ندارد. سيستم‌دليل اندرويد كه بوسيله گوگل پباده سازي گرديده، ميتواند تا حدودي حيران‌كننده باشد. درين گزارش ما اكثر اوقات سوالهاي رايج كه ممكن هست در زمينه ي اين سيستم‌استدلال دوست داستني داشته باشيد، جمع آوري كرده‌ايم و سعي بر ارايه جواب‌هاي بي آلايش درين خصوص داريم؛ با ما يار و همدم باشيد.

اندرويد چه مي باشد؟


اندرويد يك سيستم‌استدلال مرجع گشوده مي باشد چون كد اصلي آن براي به كارگيري بدون پول بوده و قادر است بوسيله هر هر كس ميخواهد آن را براي دستگاه خويش سازگار نمايد، استعمال شود. با دقت به ماهيت منشاء گشوده و اساس آشناي اندرويد، اين سيستم‌برهان در تني چند از دستگاه‌هاي فردي و بالاتر از موبايل‌هاي هوشمند استعمال ميشود. شما ميتوانيد اندرويد را در كنسول‌هاي بازي ويديويي، ماشين، تلويزيون و بخش اعظمي از موردها ديگر پيدا فرمائيد.

تفاوت در ميان تلفن همراه اندرويدي و آي فون در چه مي‌باشد؟
فارغ از دقت به هر ترجيح فردي، احتمالا تفاوت ميان اين دو را از نگاه شغل هاي روزمره به دست مي آوريد، چون هر دو وظايف تلفن‌هاي هوشمند عادي را به طريق‌اي شبيه انجام مي دهند. البته در صورتيكه شما عشق و علاقه‌مند به اخذ در دست گرفتن‌هاي بيشتري ميباشيد، مي بايست سيستم‌برهان اندرويد را براي خويش تعيين نمائيد چراكه مغاير سيستم‌برهان iOS كه از سوي اپل محدود شده‌است، اندرويد با چنين مشكلي مواجه وجود ندارد و گوگل به هيچ‌تيتر اين محدوديت را براي آن قائل نشده مي باشد.

طبيعت متن گشوده بودن سيستم‌دليل اندرويد صرفا بدين مضمون‌ هست كه سازندگان مي توانند اين سيستم‌استدلال را براي دستگاه‌هاي خويش سفارشي نمايند و اين سفارشي سازي را در چنگ يوزرها قرار دهند. اكثر دستگاه‌هاي استاندارد اندرويدي نيز بضاعت اجراي قابليت و امكان “custom launcher” را دارا‌هستند. اين سفارشي‌سازي درواقع برنامه‌اي ميباشد كه به جاي برگه اصلي عادي شما اجرا ميگردد و اين قابليت را ميدهد كه ظواهر دستگاه خويش را تغيير‌و تحول دهيد، از چيزهاي معمولي مانند طرز اكران آيكون‌ها، تا تصميم‌گيري درخصوص چگونگي تكان كشويي برنامه‌ها و تعداد آيكون‌ها در يك ورقه، دربرگيرنده اين سفارشي‌سازي مي گردد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۷:۳۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

گسترش ي Android SDK


گسترش ي Android SDK ادامه داشته و هر سال ورژن تازه از آن به يار و همدم تيم از قابليت و امكان هاي تازه و باصرفه سازي ها منتشر ميگردد. برخي از ابزار ها و كتابخانه هايي كه شما در ورژن هاي فراتر اندرويد به كار گيري مي‌كنيد در يك ورژن ي كهن خيس از آنها پشتيباني نميشوند. كتابخانه پشتيباني گوگل برخي از خصوصيت هاي نو را به ورژن هاي كهن خيس سيسم دليل اندرويد آورده مانند عناصرطراحي متريال. گرچه، كتابخانه هاي پشتيباني را نمي قدرت براي به كار گيري تمامي مشخصات بهره مند شد.

طراحي اپليكيشن در مشهد

كلاً، شما هيچ زمان نبايد از Gingerbread كه سطح API آن ۹ هست تحت خيس برويد. مي قدرت خاطرنشان كرد، چنانچه انگيزه شما پشتيباني از طيف وسيعي از مخاطبان مي باشد ميتوانيد دست كم Ice Cream Sandwich كه سطح API آن ۱۴ ميباشد را تعيين فرمائيد.

در‌اين پروژه، ما از API هاي جديدي كه در ورژن هاي اخير SDK معرفي گرديده به كار گيري نخواهيم كرد. سطح API را بر روي ۹ تهيه كرده و براي ادامه روي Next كليك فرمائيد.

در برگه آنگاه، اندرويد استوديو از ما مي‌خواهد معلوم كنيم تا در رخ نياز براي استارت يك activity‌ براي ما بسازد.

Add an Activity
Activity ها اجزاي مبنا و اساسي توليد كننده برنامه هاي اندرويد ميباشند كه در‌پي اين محرمانه آنان‌را توضيح خوا هيم اعطا كرد. مي اقتدار اذعان كرد يك activity براي يك برنامه اندرويد مانند يك كاغذ براي يك وب سايت هست. از حيث فني اين مقايسه دقيقا صحيح وجود ندارد اما اين به شما ياري ميكنه بفهميد كه activity در يك برنامه ي اندرويد چه نقشي بازي مي كنه.

activity ها كلاس هاي جاوا ميباشند كه از كلاس Activity ارث ميبرند، كلاسي كه بوسيله Android SDK تعريف و تمجيد شده‌است. گسترش دهنده ها بعضا از متد هاي آن را براي اضافه كردن خلق و خوي هاي دلخواه ويرايش مي نمايند. معمولا يار و همدم هر activity يك layout مي باشد كه به طريق XML بوده و رابط كاربري activity را تمجيد مي‌نمايد. ميشه بيان كرد مثل HTML براي يك برگه ي اينترنت هست.

ويزارد اندرويد استوديو به ما سفارش مي‌دهد كه او‌لين activity برنامه را ساخت نمايد. Empty Activity را تعيين و روي Next كليك نماييد.

در ورقه ي روان اسم activity را HelloWorldActivity تهيه كرده و براي بدون نقص كردن پروسه فراهم سازي روي Finish كليك نمائيد.

Customize the Activity
۲. به اندرويد استوديو خوش آمديد
اندرويد استوديو فولدر ها و فايل هاي پروژه را بر پايه ي تنظيماتي كه گزينش كرده بوديم، تشكيل مي‌دهد. اكنون با گشوده شدن پروژه ي تازه شما رابط كاربري اندرويد استوديو رو ميبينيد.

Android Studio User Interface
در صدر، رابط كاربري اش ممكنه يه مقدار پيچيده باشه. با اين اكنون در‌صورتي‌كه بخوايد اندرويد توسعه و گسترش بديد چيزايي وجود داره كه مي بايست بدونيد. كد پروژه ي شما كجاست؟ فولدر هاي پروژه ي شما كجا مي‌باشند؟ و به چه شكل مي‌توانيد برنامه خويش را ساخته و اجرا نمائيد.

اندرويد استوديو بر مبنا Intellij ايجاد شده است، يك IDE(دور و اطراف توسعه و گسترش ي يك دست) كه بوسيله JetBrains پيشرفته مي باشد. كه ولي خيلي قدرتمنده و به شما امداد مي كنه فرآيند گسترش خودتون رو با به كار گيري از ميانبرها، سازنده ي متد، منظم سازي اتومات كدها، پيوند بي واسطه به بخش هاي متفاوت پروژتون، پنجره هاي سندها جاوا و ... رئيس نماييد. گوگل اندرويد استوديو را براي گسترش اندرويد پباده سازي نموده است.با پشتيباني از XML( به همپا يك ويرايشگر ريلكس گرافيكي) و Groovy (براي اسكريپت هاي Gradle).

در سوي چپ، شما بايستي ليست درخت شكلي از فايل ها تون ملاحظه كنيد. اون قلب پروژه ي شماست، جايي كه مي تونيد فولدر ها و بودجه(asset) هاي پروژتون رو پيدا نمائيد. فايل هايي كه طولاني تر وقتتون رو در آنها خواهيد سپري كرد java و res مي باشند. در java مي تونيد كلاس هاي جاواي پروژتون رو پيدا فرمائيد. در res، شما مي تونيد ديگر منابع پروژتون از قبيل layout ها، value sheet ها، تصاوير و ... رو پيدا نمائيد.

در ابتدا مي تونيد يك ليست دكمه مشاهده كنيد كه از روش اون مي تونيد به مهم‌ترين امكان هاي اندرويد استوديو دسترسي داشته باشيد مثل توليد، اجرا و همگام سازي پروژه، به روز كردن SDK و تغيير تحول مشابه ساز ها.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۴:۲۲ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

MX Player نامي آشنا و دوست داستني براي يوزرها اندرويد


MX Player نامي آشنا و دوست داستني براي يوزرها اندرويد مي باشد كه با نصب آن و كدك‌هاي منحصر اين نرم افزار، هيچ فولدر ويدئويي و هيچ زيرنويسي وجود نخواهد داشت كه‌اين نرم افزار قوي به پخش آن نباشد. حتي‌در موبايل‌هاي ضعيف‌خيس كه قوي به پخش پوشه‌هاي HD نيستند، اين نرم افزار با كدك‌هاي داخلي خويش مي تواند اين ويدئوها را به حالت تماما سرازير نيز اجرا نمايد. پشتيباني از زيرنويس‌هاي فارسي چه در قالب SRT و چه در قالب Sub/idx نيز يكي خصوصيت‌هاي بي‌حريف اين نرم افزار اندرويدي ميباشد. زوم روي ويديوي در حالا اجرا، اكران گونه هاي فرمت‌هاي ذيل‌نويس با قابليت و امكان تغيير‌و تحول شرايط آن براي هماهنگي با ويدئو، خوانايي زيرنويس، قابليت اكران كناره و سايه براي زيرنويس، پخش فولدر‌هاي avi, mpeg, mp4, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, 3gp, mkv و...، تهيه و تنظيم زمانه‌بندي زيرنويس‌ها، پشتيباني از اندوريد تي او و... از خصوصيت‌هاي ديگر اين نرم افزار مي باشد. پس از نصب قابل انعطاف‌افزار و او‌لين اجرا، اين نرم افزار پيغامي خود كار درباره با دانلود كدك‌هاي ما يحتاج به شما اكران خواهد بخشيد كه با كليك روي آيتم‌ي Download، ميتوانيد كدك سازگار با تلفن همراه خويش كه به صورت خود كار شناخته خواهد شد را دانلود نمائيد.

طراحي اپليكيشن در مشهد

دو گزينه ديگر از شايسته ترين ويديوپليرهاي اندرويد: ARCHOS Video Player و QQPlayer

ويرايشگر كليپ - VivaVideo
https://cdn01.zoomit.ir/ex/Other/94/05/vivavid12.jpg

در عصري كه به لطف كار كشته شدن دوربين‌هاي گوشي، كيفيت فيلم برداري با اين ابزارها به حد بسيار بالايي رسيده هست، طبيعتا وجود يك ابزار جانبي براي رئيس اين فولدر‌ها نيز ضروري خواهد بود. براي اين فرمان نيز تا به امروز نرم افزار‌هاي مختلفي ساخت و منتشر گرديده‌اند كه امروز در زوميت به معرفي يكي شايسته ترين تعيين‌هاي جان دار، يعني VivaVideo خوا‌هيم پرداخت. اين نرم افزار به قدري بي نقص و رشته‌اي تاسيس شده است كه با نصب آن، مي توانيد از تمام ويرايشگرهاي ديگر غني گرديد و با استعمال از انبوه امكاناتي كه در مشت شما قرار مي دهد، به بازنويسي پوشه‌هاي ويدئويي خويش بپردازيد. به دنبال به معرفي جزئي بعضي از خصوصيت‌هاي مهم VivaVideo خوا‌هيم پرداخت. به لطف بخش ايجاد پوشه ويدويي (اسلايد) از عكس‌ها مي توانيد با تعيين تعداد دلخواهي عكس، يك اسلايد خوشگل با امكان فردي سازي بسيار بالا تهيه و تنظيم فرمائيد و آن را با فرمت‌هاي ويدئويي دلخواه نيز در خاطر‌ي موبايل ذخيره نمائيد. به احتمال زياد مثال‌ي اين ويدئوها را در كانال‌ي اجتماعي اينستاگرام بازديد كرده‌ايد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۰:۲۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اندرويد چه مي‌باشد؟


استارت برنامه نويسي اندرويد
برنامه نويسي اندرويد
فصل اوليه
معرفي اندرويد - Android
با پهنا يبگشسنبكسيبمك سرويس كليه عزيزان، همانگونه كه در بخش پيشگفتار جناب آقاي مهندس شيدايي عزيز توضيح داده اند، انشالله درين زمان آموزشي كه نزديك 30 فصل خواهد بود كليه مباحث مرتبط با برنامه نويسي اندرويد را با به كارگيري از گويش برنامه نويسي Java باز نگري خوا هيم كرد.

طراحي اپليكيشن در مشهد

همينطور لازم هست از كليه دوستان عزيز خوبم در تيم Ably براي توليد اين عصر آموزشي سپاس كنم.

در انتها اين فصل با موردها زيرآشنا مي‌گردد:

اندرويد چه مي‌باشد؟
ورژن هاي متفاوت و خصوصيت هاي آنان
معماري اندرويد
اشكال وسايل كه با اندرويد فعاليت مي‌نمايند
ابزار هاي برنامه نويسي اندرويد
اجراي او‌لين برنامه كاربردي اندرويد
به دنيا اندرويد خوش آمديد!
اندرويد چه مي‌باشد؟
اندرويد يك سيستم برهان تلفن همراه بر اساس ورژن ي تغيير تحول يافته Linux هست. كه‌اين سيستم دليل از به عبارتي در آغاز با اسم اندرويد بسط و فعال سازي شد. در سال 2005 طبق يك استراتژي براي ورود به بازار گوشي كمپاني گوگل، اندرويد و ابزار هاي فعاليت با آن را ارائه اعطا كرد.

كمپاني گوگل مي خواست كه اندرويد open source و free باشد, به اين ترتيب طولاني تر كد هاي اندرويد را ذيل open source Apache License, منتشر كرد به‌اين مضمون‌ مي باشد كه هر كسي مي‌تواند به سادگي سورس كد اندرويد را به شكل بي نقص دانلود نمايد و از آن استعمال نمايد.علاوه بر اين فروشندگاه (vendors) كه عموما ايجاد كنندگان دشوار افزار مي باشند مي‌توانند تجهيزات مازاد را به اندرويد بيشتر نمايند و اندرويد منحصربه‌فرد خويش را همپا محصولاتشان به بقيه افراد رائه دهند.اين عمل سبب ساز شد كه اندرويد بسيار سريع فراگير و باب ميل فروشندگان شود.

اكثري از موسسه ها زير تاثير اين فرمان قرار گرفتند iPhone كمپاني apple ارائه شد برد بسيار بالاي كسب كرد و سبب شد تحول بسيار بزرگي در صنعت تلفن همراه هاي هوشمند صورت دهد. برخي از موسسه ها مانند Motorola و sonny Ericson كه ساليان سيستم هاي تلفن همراه خويش را داشتند پس از ارائه iPhone به دنبال رويكرد حلي بودند كه توليدات خويش را مجدد احيا سازي نمايند، كه بخش اعظمي از شركت هاي راه‌حل را در اندرويد ديدند و منجر شد كه اين مجموعه ها مشقت بار افزار هاي خويش را مبني بر اندرويد ايجاد نمايند كه‌اين دستور منجر ساخت كاركشته و فراگير شدن اندرويد شد.

خصوصيت اصلي اندريد اين هست كه توسعه و گسترش برنامه هاي كاربردي يكدست شد و گسترش دهندگان اپليكيشن صرفا كافي اپليكيشن خويش را براي اندرويد گسترش دهند و قابل انعطاف افزارشان توانمند خواهد بود كه بر روي اكثري از وسائل (Device ) اجرا شود. دراين عالم تلفن هاي هوشمند برنامه هاي كاربردي مهم‌ترين نصيب در زنجيره پيروزي ميباشند.در سود سازندگان وسائل متوجه شدند كه شايسته ترين را براي به معضل كشيدن و يورش بردن به iPhone, اندرويد است. اكنون تعداد فراواني از برنامه هاي كاربردي را تماشا ميكنيد.

ورژن هاي متعدد اندرويد
از هنگامي كه اندرويد براي او‌لين توشه ارئه شد ورژن هاي مختلفي از آن ارائه شد جدول تحت ورژن هاي متفاوت اندرويد يار و همدم با اسم آن‌ها اكران ميدهد.

اسم

مورخ ارائه

ورژن

9 February 2009

1.1

Cupcake

30 April 2009

1.5

Donut

15 September 2009

1.6

Éclair

26 October 2009

2.0/2.1

Froyo

20 May 2010

2.2

Gingerbread

6 December 2010

2.3

Honeycomb

22 February 2011

3.0/3.1/3.2

Ice Cream Sandwich

19 October 2011

4.0

Jelly Bean

June 2012

4.1 & 4.2

KitKat

03 September 2013

4.3

Android Lollipop

15 October 2014

5.0


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۱:۱۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

نرم افزار‌هاي پيش رونده موبايل

طراحي اپليكيش در مشهد


از آنجايي كه ويندوز ۱۰ با اينترنت نرم افزار‌هاي پيش رونده همانند نرم افزار‌هاي ساكن اخلاق و رفتار خواهد كرد، احتمال مي‌رود كه دستگاه تلفن همراه تاشوي مايكروسافت كه زمان‌ها شايعات آن بر راز گويش‌ها ميباشد و تمام ديگر دستگاه‌هاي ويندوزي كه سيستم‌برهان «ويندوز نابينا اس» را اجرا خواهند كرد، از مزاياي اينترنت نرم افزار‌هاي پيش رونده، به خصوص تطبيق‌پذيري آن‌‌ها با هر دسته اندازه‌ي نمايشگر سود‌مند شوند. اين قضيه ميتواند نقطه ضعف سيستم‌استدلال مايكروسافت در كمبود قابل انعطاف‌افزار را جبران نمايد و برخلاف ويندوز گوشي، عاقبت متفاوتي را براي دستگاه گوشي بعدي ردموندي‌ها رقم بزند.

كوپرتينونشين‌ها معمولا ديرتر از باقي كمپاني‌ها از بعضي از فناوري‌هاي تازه استقبال مي‌نمايند و حتي بعضا منتقدان مدعا گرديده‌اند كه اين موسسه هيچ وقت از اينترنت نرم افزار‌هاي پيش رونده پشتيباني نخواهد كرد. ولي، جديدا گمانه‌زني‌هايي مبتني بر پشتيباني اپل از اينترنت نرم افزار‌هاي پيش رونده مطرح شده‌است. با اين درحال حاضر، در‌صورتي‌كه اين مجموعه چنين تصميمي بگيرد، احتمال مي‌رود سواي همياري با مايكروسافت و گوگل بر راز استاندارهاي مشترك اين عمل را انجام دهد.

انتظار مي‌رود در سال پيش‌روي ميلادي شاهد رويش اينترنت نرم افزار‌هاي پيش رونده و دقت بيش تر از پيش كمپاني‌ها به آنها باشيم. به احتمال فراوان هر سه كمپاني نامبرده در رويدادهاي منحصر به فرد خويش (كنفرانس بيلد مايكروسافت، كنفرانس I/O گوگل و كنفرانس جهاني گسترش‌دهندگان اپل) از برنامه‌هاي آتي خويش براي اينترنت نرم افزار‌هاي پيش رونده رونمايي نمايند.

عده‌بندي
اينترنت نرم افزار‌هاي پيش رونده هنوز در روزگار اول‌ي تكامل به‌راز مي برند و براي سفت كردن جاي پاي خويش خط مش درازي در پيش دارا‌هستند. آن ها جايگزين نرم افزار‌هاي ساكن نخواهند شد؛ با اين هم اكنون از گنجايش فوق‌العاده‌اي براي تكامل روش‌ي بسط و استعمال از نرم افزار‌هاي مدرن برخوردارند و واحد سنجش شكافت و تمامي‌گيري آن ها به استقبال توسعه و گسترش‌دهندگان و اما يوزرها بستگي دارااست. به طور كلي براي قضاوت در زمينه ي آينده‌ي آنها هنوز يه خرده ز‌ود است؛ البته در سال پيش‌رو مسلما خبرهاي بيشتري از آن ها خوا‌هيم شنيد.


برچسب: طراحي اپليكيش در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۳:۴۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)