مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

باز‌نگري نرم افزار پوليك ؛ طرحي براي كسب درآمد اينترنتي


باز‌نگري نرم افزار پوليك ؛ طرحي براي كسب درآمد اينترنتي (به ياور لينك و پيوند دانلود)
نرم افزار پوليك (Poulik) اپليكيشني ميباشد كه به ادعاي آفريننده، بواسطه آن ميتوانيد به طور اينترنتي كسب درآمد فرماييد. پوليك بستري ميباشد براي بازاريابي و فروش بسته‌هاي متفاوت بيمه‌اي، جنس و تبليغات.

طراحي اپليكيشن در مشهد

پوليك يك شروع‌آپ ميباشد كه بواسطه يك اپليكيشن درباره‌ي كسب و عمل اينترنتي كار مي‌نمايد. اين اپليكيشن با منفعت گيري از فضاي اشتراك محتوا و سرويس ها گوناگون، براي او‌لين توشه ميباشد كه در مرز و بوم پباده سازي و پياده سازي شده‌است. يوزرها آن ميتوانند از روش فروش توليد ها و محصول‌ها و سرويس ها، تبليغات و به اشتراك گذاري نرم افزار‌ها (App Sharing) كسب درآمد نمايند.


آنطور كه در اينترنت‌تارنما قانوني اين برنامه آمده ميباشد با فعالسازي آن مي‌اقتدار ضمن كسب درآمد از مزايايي مختص مانند يكسال بيمه حادثه ها و هزينه‌هاي غرامت و طبي به ترازو ۱۰ ميليون تومان منفعت‌مند شد. به دنبال با تكراتو يار و همدم باشيد تا نرم افزار Poulik را آيتم باز‌نگري قرار داده و صدق و سقم گفته‌هاي سازندگان آن را محك بزنيم.

 

فعاليت با نرم افزار پوليك متعلق به روزگار و مكان وجود ندارد و مي‌قدرت هر جا و در هر دوران از آن استفاده نمود. سازندگان آن داعيه مي نمايند كه هر شخص قادر است با استعمال از اين برنامه هزينه‌هاي روان خويش را تامين نمايد؛ آنان مي گويند “پوليك درآمد ماهانه شمارا تضمين ميكند.”


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۲:۵۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

استارت يك ايده اندرويدي


ايده سازي و اعتنا در تعيين نظرها از اساسي ترين و مهم‌ترين نكات در پباده سازي يك نرم افزار چيره اندرويد ي ميباشد. در پي شمارا با اين نكات آشنا خوا هيم كرد.

اصول توليد و پباده سازي نرم افزار اندرويد
از پاراگراف اصولي كه در قضيه پباده سازي نرم افزار بايستي به آن اعتنا كرد چگونگي رفع يك اختلال و ارائه رويه عمل صراحت دارد. مدام برنامه هايي به ياد ماندني و غالب ميباشند كه نياز مردم را بشناسد، روي آن تمركز نمايد و شايسته ترين روش فعاليت را ارائه دهد. تعيين راه و روش عمل صحيح نيز از به عبارتي گزاره اصولي ميباشد كه مي بايست به شدت و به توجه روي آن تمركز كرد؛ چون هنگامي انگيزه مشخص و معلوم باشد ولي رويكرد عمل، رويه عمل صحت نباشد ممكن ميباشد آن نياز را با بحران هاي بيشتري مواجع نمايد و ايده با ناكامي رو به رو شود.

 طراحي اپليكيشن در مشهد


استارت يك ايده اندرويدي
هدفتان را معين فرماييد، در‌صورتي‌كه تا قبل از اين براي اين انگيزه منش فعاليت و ايده اي در حيث گرفته گرديده، آن را مطالعه نماييد. تلاش نماييد روي انگيزه تمركز فرمائيد و بر روي آن مسلط گرديد. اينك خط مش امور و ايده هاي خويش را ارائه دهيد؛ از خط مش شغل هاي انتخابي خويش يك تصوير كلي بسازيد و در خصوص آينده و كاركرد آن تصور كنيد. اينك شايسته ترين ايده خويش را تعيين و كارايي نمائيد آن را پياده سازي نماييد.

“از آينده نترسيد شما اولي نفري نيستيد كه ناكامي مي خوريد”


ايده هاي اندرويدي
در تعيين ايده هاي اندرويدي مي بايست كمكي ايده پرداز خيس و تيزهوش خيس باشيد؛ چون با وجود اين همگي نرم افزار و حريف، ديگر ايجاد يك اپ برنده كاري اختلال ميباشد (ولي خير براي شما). البته چه طور يك ايده عالي و چيره را ارائه دهيم؟

از رقيبان خويش امداد بگيريد

همت نماييد ايده هاي ناموفقي را كه داشته اند شما آن را به پيروزي برسانيد.

با بازارياب ها همياري نمائيد

اين اشخاص بيش تر از هر كسي با مشتري ها راز و فعاليت دارا هستند و از اشتباهات آنان باخبر مي باشند.

به رقابت بپردازيد

ايده هاي پيروز را شناسايي فرماييد و با آنها كل كل فرمائيد.

اهل ايران بسازيد

ايده هاي برنده فرنگي را شناسايي فرمائيد و يك ورژن اهل ايران از آن ارائه دهيد.

جهاني بسازيد

ايده هاي خويش را صرفا براي يك ناحيه و يك مرزوبوم نسازيد، آن را به تمام جهان معرفي فرماييد.

“مهم باخت وجود ندارد، مهم تسليم نشدن ميباشد”

 

برگزيدگان موضوعات در ايده هاي اندرويدي
از شايسته ترين موضوعات براي ايجاد يك اپ اندرويدي برنده آشپزي، آرايش و پيرايش و زيبايي، مد و پوشاك، دكان هاي آنلاين، ترفندها و اضافه موضوعاتي مرتبط با خانوم ها و مرتبط با سبك معاش ميباشد. سهم بزرگي نيز به بازي ها اخصاص دارااست كه اضافه آقايون به آن مي‌پردازند. پس بهتر ميباشد مخاطبين خويش را از شرايط فعلي شناسايي فرمائيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۹:۰۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

معرفي Manifest File


معرفي Manifest File :
زماني كه شما جزيي از اجزاي يك برنامه را مي نويسيد يا اين كه بسط مي دهيد ، مي بايست تمام اجزاي آن را در manifest.xml ذخيره فرمائيد . اين فولدر تحت عنوان رابط كاربري في مابين برنامه اندرويد و سيستم دليل فعاليت مي نمايد . به اين ترتيب در شرايطي كه شما اجزاي برنامه خويش را درين پوشه اعلام نكنيد ، سيستم ادله آن را در لحاظ نخواهد گرفت . به نمونه تحت دقت نماييد :

طراحي اپليكيشن در مشهد

در اينجا تگ هاي ... مولفه هاي مرتبط با نرم افزار را پيوست مي‌نمايند. اتريبيوت android:icon به آيكون نرم افزار كه در res/drawable-hdpi وجود دارد ، اشاره مي نمايد. نرم افزار از تصويري به اسم ic_launcher.png كه در فولدر هاي قابل درگ واقع شده‌است، به كار گيري مينمايد.
تگ براي مشخص و معلوم كردن يك activity به فعاليت مي رود و اتريبيوت android:name اسم كلاس Activity subclass ، را مشخص و معلوم مي نمايد و اتريبيوت هاي android:label ، حرفه اي (string) را براي به كارگيري تحت عنوان برچسب (label ) براي activity تعين مي‌كند . شما ميتوانيد با استعمال از تگ هاي يك‌سري عمل را معلوم نماييد.
action مرتبط با intent filter ، به اسم android.intent.action.MAIN براي نشان دادن اين ميباشد كه‌اين اكتيويتي (activity) تحت عنوان نقطه ورود نرم افزار كار مينمايد.
category مرتبط با intent-filter به اسم android.intent.category.LAUNCHER براي نشان دادن اين ميباشد كه نرم افزار قادر است از روش آيكون فعال‌ساز‌ي كننده­ ي دستگاه، فعال‌سازي شود.
@string به فولدر strings.xml كه در تحت شرح داده شده‌است اشاره مينمايد.
@string/app_name به فن app_name تعريف‌و‌تمجيد گرديده در پوشه strings.xml اشاره ميكند كه به عبارتي "HelloWorld" مشهور برنامه نويسان ميباشد . به طور شبيه بقيه فن ها در نرم افزار قرار مي‌گيرند.
درپي ليست تگ هايي آورده شده‌است كه شما در پوشه مانيفست خويش براي معين كردن مولفه هاي گوناگون نرم افزار اندرويد خويش از آنان به كار گيري مي‌كنيد.
براي activities
براي services
براي broadcast receivers
براي ارائه دهندگان محتوا

معرفي Strings File :
پوشه strings.xml در فولدر res / values ​​جاي‌دارد و دربرگيرنده تمام متن هايي ميباشد كه برنامه شما از آن به كارگيري مي‌كند. براي مثال، اسم دكمه ها، برچسب ها (label) ، متن ها پيش فرض و گونه هاي شبيه حرفه ها بدين پوشه وارد ميشوند. به گويش بي آلايش اين فولدر مسئول محتواي متني شما ميباشد. مثلا، پيش فرض آن به طور پوشه تحت ميباشد :

HelloWorld
Hello world!
Settings
MainActivity


معرفي Layout File

activity_main.xml يك فولدر Layout جان دار در دايركتوري res / layout ميباشد كه بوسيله برنامه شما هنگام ايجاد رابط كاربري بوسيله­ ي نرم افزار فراخواني مي‌گردد. شما براي تغيير و تحول ورقه بندي نرم افزار خويش، اين پوشه را بارها تغيير‌و تحول مي دهيد. براي نرم افزار "Hello World!" ، اين فولدر دارنده محتواي ذيل ميباشد كه مرتبط با كاغذ بندي پيش فرض هست :


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۳:۳۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

React Native چه برتري هايي داراست؟


React Native چه برتري هايي داراست؟
پيش خيس در زمينه ي برخي مزاياي ري اكت نيتيو(React Native) توضيحاتي ارائه نموديم درين بخش به باز‌بيني بقيه مزاياي آن ميپردازيم.

طراحي اپليكيشن در مشهد

همانگونه كه گفته شد با به كارگيري از React Native نيازي به يادگيري لهجه هاي برنامه نويسي متفاوت وجود ندارد به دليل آن كه React Native اين قابليت را آماده مي‌كند كه تنها با استعمال از گويش جاوا اسكريپت و بوسيله­‌ي بعضي كامپوننت هاي رابط محلي (UI)، API و Design pattern ها نرم افزار هاي گوشي را بسط بخشيد.
ري اكت نيتيو(React Native) باعث به ارتقاء سرعت و چابكي در توسعه و گسترش اپ هاي هيبريدي محلي يا اين كه ساكن شده‌است. به علت اينكه كامپوننت هاي WebView از در بين رفته اند و كامپوننت هاي اندرويد و ios در ري اكت نيتيو(React Native) نيز وجود دارا‌هستند، ساختار بلاك هاي آن ميتوانند مجدداً گزينه به كار گيري قرار گيرند و به صورت بدون واسطه به شرايط native يا اين كه محلي تبديل شوند و براين اساس سرعت و همت اپ هاي محلي را داشته باشند.
كامپوننت هاي React Native را مي شود به كد نرم افزار طولاني تر نمود و در حالتي‌كه كه برنامه­ي متبوع با Cordova يا اين كه Ionic تشكيل‌شده باشد با به كار گيري از كد Cordova-base مي قدرت آن را مجدد ويرايش كرد. React Native دارنده كتابخانه هايي مانند Flexnbox CSS و inline styling هست كه از اپ هاي جان دار در استورها پشتيباني به كار مي‌آورند.

React Native سرعت كار و سعي بالايي داراست
React Native روي كتابخانه­ي رابط مركزي (UI) متمركز ميباشد و بارگزاري و لودينگ سريع سبب ساز ميگردد كه با سرعت بيشتري به پباده سازي نرم افزار هاي قشنگ پرداخت به نحوي كه استفاده كننده هنگام استعمال از آن شم بهتري داشته باشد.
با به كار گيري از React Native نيازي به WebView براي انجام شغل هاي يگانه وجود ندارد به اين دليل‌كه با بقيه افزونه ها سازگار مي باشند و باعث به مصرف با صرفه­ي خاطر و ارتقا سرعت بارگزاري و اجراي سرازير خيس مي گردند به خصوص وقتي كه اپ متبوع، گوشي هاي سابق را نيز پشتيباني نمايد. در صورتيكه طرحي مانند Google Maps را به اپ خويش وارد فرماييد ميتوانيد آن را به يك ماژول محلي يا اين كه native متصل كرده و كارهايي مانند زوم كردن و به كار گيري از قطب نما را با حداكثر سرعت و سعي انجام دهيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۹:۱۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اصول نخستين روانشناسي در پباده سازي اپ


اصول نخستين روانشناسي در پباده سازي اپ
اصول روانشناسي كه در پباده سازي اپ و UX گزينه استعمال قرار مي گيرد از پژوهش ها و باز نگري‌هايي مي باشد كه بر روي مغز، احساسات دروني و هدف دروني انجام يافته مي باشد. به صورت كلي ۵ اصل مهم و ابتدايي در روانشناسي اپ موجود است كه مشتمل بر موردها ذيل مي شود:

طراحي اپليكيشن در مشهد

۱٫ عدم اعتماد يوزرها به ياد
ياد يوزرها مانند چيني شكستني ميباشد. آنها فعاليتي را كه در يك برگه انجام مي دهند يا اين كه اطلاعاتي كه ميخوانند را با رفتن به برگه آن گاه يا اين كه رجوع به كاغذ گذشته از خاطر خواهند پيروزي. با دقت بدين مورد مي بايست همه داده ها به طور روشن و معمولي نوشته شود و در هر ورقه داده ها و توضيحات لازم براي انجام عمل‌ها درج شود تا استفاده كننده نيازي به ياد‌آوري نداشته باشد.

۲٫ بي صبر بودن يوزرها
مي بايست در حين پباده سازي نرم افزار بدين نكته اعتنا داشت كه يوزرها نبايد سرگرم فرم مالامال كردن و تلاوت زياد متن ها شوند. آن ها از نرم افزار گوشي براي ريلكس‌خيس و سريع‌خيس كردن سرويس ها استعمال مي كنند، خير اينكه وقت خويش را مانند تارنما‌ها براي مالامال كردن داده ها و در انتظار ماندن جواب از سمت سرور از دست بدهند. پيام و پيمايش بايستي بسيار معمولي باشد تا استفاده كننده بدون چاره نباشد براي كليك بر روي روي دكمه‌اي تامل نمايد.

۳٫ احتياط در به كارگيري از عبارات
در به كار گيري از لغات بايستي بسيار اعتنا داشته باشد چون ذهن مخاطب لغات و معناي آن ها را حس ميكند. درصورتي كه كه از يك واژه و كلمه در جاي نادرستي مصرف شود، ممكن مي‌باشد سبب دل زدگي استفاده كننده شود.

۴٫ ارايه داده ها مطلوب
يوزرها شيدا اخذ داده ها مي باشند تا منجر ارتقا علم آن ها شود. يوزرها با داشتن داده ها بيش تر، حس در دست گرفتن و اقتدار خواهند كرد و خويش را برتر از ساير مي دانند. به آنان داده ها كافي دهيد چون منجر جلب رضايت هرچه اضافه آنان خواهد شد.

۵٫ اجتماعي بودن يوزرها
در پباده سازي نرم افزار بسيار بايستي اعتنا داشت چون يوزرها براي خريد يا اين كه انجام كار، از تجربه‌هاي ديگر افراد به كارگيري مينمايند. آن ها به امتيازي كه سايرافراد داده‌اند و نظراتي كه نوشته‌اند، بسيار توجه مي نمايند و بعد تصميم خواهند گرفت. شما مي بايست از آيتم‌هايي به كارگيري فرماييد كه سبب ساز جلب حيث همگي اشخاص شود.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۵:۱۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

نكاتي كه در پباده سازي نرم افزار گوشي بايستي بدانيد


نكاتي كه در پباده سازي نرم افزار گوشي بايستي بدانيد
در‌اين نوشته ي علمي به نكاتي كه در پباده سازي نرم افزار تلفن همراه بايستي بدانيم را مطرح مي‌كنيم. هنگامي كه شما تصميم ميگيريد كه يك برنامه نويسي اندرويد و در غايت ايجاد اپ اندرويد و پباده سازي يك نرم افزار گوشي را داراست ملزم هستد چند تحقيق و استدلال‌ها را انجام دهيد و يك‌سري نكات را در لحاظ بگيريد.

طراحي اپليكيشن در مشهد
شايد اين موردها از لحاظ ظاهري زياد مهم و داراي اهميت به لحاظ نرسد البته با رعايت اين موردها مي‌توانيد يك نرم افزار تلفن همراه اندرويد و يا اين كه ios ماهر داشته باشيد.

كمپاني پباده سازي نرم افزار تلفن همراه نوپرداز به مراد رائه مشورت كردن مجاني در سرويس شما مشتريان عزيز مي‌باشد.

در شرايطي‌كه شما قصد پباده سازي يك نرم افزار گوشي اندرويد يا اين كه ios را داريد مي بايست اين نكته را در لحاظ بگريد كه براي پيروزي در كارتان نمي توانيد با يك آپ اندرويد ضعيف به جايي برسيد و بايستي طوري ماهر كار نماييد كه بتوانيد رو دست حريف هاتون بزنيدو از اون ها جلو بزنيد.

در پباده سازي برنامه اندرويد يك‌سري اصل موجود است كه در‌اين نوشته‌علمي به آنان ميپردازيم.

 

 

نكاتي كه براي پباده سازي نرم افزار تلفن همراه مي بايست به فعاليت ببريد

پباده سازي يگانه و منحصر
مي بايست در حيث بگيريد پباده سازي صورت گرفته براي يك اپ خاص به عبارتي اپ هست و نبايد از پلتفرم يك نرم افزار براي اپ ديگر نيز به كار گرفت به اين دليل‌كه با دقت به سرويس ها و قابليت قابل ارائه يك نرم افزار پلتفرم آن پباده سازي ميشود و ما نبايد در حالتي‌كه م خوا هيم توليد اپ اندرويد داشته باشيم از يك پلتفرم تكراري استعمال كنيم و اسكن باشيم.

به كارگيري تجهيزات گوش هاي تلفن همراه اندرويد و يا اين كه ios
در ايجاد نرم افزار و برنامه اندرويدي بايستي در لحاظ بگيريم كه موبايل هاي موبال امكاناتي دارا هستند كه سيستم هاي ويندوز و كامپيوتر ها ندارند. مي بايست همت كنيم از آن تجهيزات به صورت نمونه دوربين تلفن همراه به كارگيري باصرفه كنيم و ماهر خيس كار كنيم.

خلاقيت در پباده سازي برنامه هاي نرم افزار كاربردي
مي بايست خلق كننده باشيد و ايده و طرح هاي خلاقانه در پباده سازي نرم افزار گوشي خويش به عمل ببريد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۹:۳۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اشكال نرم افزار تلفن همراه


۶- Origami Studio
Origami تحت عنوان يك برنامه ي غير وابسته، بوسيله مهندسان فيسبوك پباده سازي شده‌است.

فيسبوك از اين برنامه براي پباده سازي مسنجر خويش استفاده نمود.

طراحي اپليكيشن در مشهد

افزون بر آن يك كدام از پرطرفدارترين نرم افزار هاي دنيا يعني “اينستاگرام” هم به وسيله Origami پباده سازي شده‌است.

در صدر اين برنامه در انحصار خويش فيسبوك بود ولي فعلا شما ميتوانيد آن را به صروت مجاني در مشت داشته باشيد.

Origami كارايي پيچيده اي داراست ولي آنقدر مزيت دارااست كه‌اين پيچيدگي به ديده نيايد.

تجهيزات بي سابقه آن قادر است پباده سازي را براي شما بسيار شادي بخش نمايد.

با Origami مي‌توانيد از طرح نخستين ي خويش پيش اكران ارائه دهيد و همينطور اين قابليت و امكان را داريد كه لايه هاي طرح خويش را از Sketch به آن منقل فرمائيد.

يك قابليت ديدني ديگر اين برنامه قابليت مشاهده ي زنده ي تغييرات مي باشد.

كافي مي باشد تا Origami را به دستگاه اندرويدي و يا اين كه IOS خويش متصل فرمائيد. در ادامه آن ميتوانيد يك پيش بازي زنده از طرح خويش براي مشتري بفرستيد و مادامي كه شما بر روي پروژه در هم اكنون كاريد؛ وي نيز تغييرات را به طور لحظه اي مشاهده نمايد.

پباده سازي نرم افزار نقش مهمي در جذب هر چه اضافه مخاطبان بازي مي‌نمايد، با به كارگيري از پباده سازي نرم افزار اندرويد و ios شما قادر است اقبال بهتري براي ارائه سرويس ها و هدف ها خويش ارائه كنيد و با مخاطبان رابطه عميق تري بر قرار فرمائيد.

 

ارتقاء قابليت و امكان هاي تلفن همراه هاي گوشي منجر شده‌است تا اين وسيله به پر كاربرد ترين و اساسي ترين نياز هر شخص در معاش روزانه تبديل شود. يك كدام از مهم‌ترين عوارض كاربردي شدن اين ابزارها امكان نصب و اجراي نرم افزار هاي خدماتي، بانكي و رفاهي بر روي تلفن هاي ياور مي باشد. پباده سازي نرم افزار اندرويد و ios اين توانمندي را به يوزرها خويش داده هست تا بتوانند نيازهاي روزانه خويش را مانند توصيه خوراك، رزرو بليت، درخواست ماشين كرايه اي و غيره را به سهل ترين طريق رئيس كنند.

از اين رو فرصتي مطلوب براي صاحبان كسب و شغل هاي اينترنتي ساخته شده است تا بتوانند سرويس ها خويش را با پباده سازي نرم افزار اندرويد و پباده سازي نرم افزار ios به يوزرها خويش ارائه كنند و از اين روش بتوانند رابطه مستقيمي با مشتريان خويش برقرار نمايند.

شايد شايسته ترين نمونه براي اين دسته از نرم افزار ها مثال هاي پباده سازي نرم افزار شبكه هاي مردمي باشد. شما مي‌توانيد با پباده سازي نرم افزار مطلوب سرويس ها كيفيت خوب و منحصر به فرد به شخصي را ارائه نمائيد و در سود مشتريان وفاداري داشته باشيد، چون با داشتن نرم افزار با يوزرها خويش صرفا به اندازه لمس كاغذ تلفنشان مسافت داريد. يكي مهم ترين و اصلي ترين عارضه ها براي پباده سازي نرم افزار اندرويد موفقيت و كسب برد در بازاريابي ويروسي مي‌باشد. چون گامي اثر گذار براي برندينگ و تثبيت مارك خويش در ذهن كاربرانتان برداشته ايد.

مثلا در‌حالتي كه مديريت يك رستوران مي باشيد مي‌توانيد با توصيه نرم افزار اندرويد و عرضه مجاني آن همپا با تبليغات رستوران دربين بازار انگيزه شناخته گرديد و مشتريان خويش را به تبليغ كنندگان بالاقوه كسب و عمل خويش تبديل نمائيد.

حتي در شرايطي‌كه شما مالك يك سايت ميباشيد مي‌توانيد با پباده سازي نرم افزار دسترسي يوزرها را به اينترنت سايتتان را بي آلايش خيس فرماييد و يا اين كه بخشي از تبليغات وبسايت خويش را در نرم افزار تان قرار دهيد. درهنگام پباده سازي نرم افزار اندرويد و ios نكات مهمي مانند ساخت و پباده سازي يك تجربه كاربري شادي بخش در سود توليد user interface بودن، حجم المان هاي مصرف شده در پباده سازي نرم افزار، به كار گيري از طيف رنگي مطلوب به عمل بردن تيتر مطلوب براي هر كاغذ، حجم بسيار زير نرم افزار، آساني نصب و استعمال، هماهنگ شدن با تكنولوژي هاي روز جهان، قابليت و امكان پشتيباني براي همگي رزولوشن هاي استاندارد، حروف چيني متن‌ها فارسي مبتني بر مدل موبايل و امكاناتي مانند قابليت تغيير‌و تحول فونت متن ها بوسيله استفاده كننده اعتنا داشت.

 

اشكال نرم افزار تلفن همراه

نرم افزار native
پباده سازي نرم افزار native يك برنامه كاربردي تلفن هوشمند هست كه به يك لهجه برنامه نويسي مختص مانند Objective C مي‌باشد كه براي iOS يا اين كه Java براي سيستم دليل هاي Android كد گذاري و مصرف شده مي باشد. نرم افزار هاي native همت سريع و قابليت و امكان اطمينان بالايي را به يوزرها خويش ارائه ميدهند. پباده سازي نرم افزار به طور native اين قابليت و امكان را داراست كه به دستگاه هاي گوناگون تلفن مانند دوربين و بقيه بخشها دسترسي پيدا نمايند. علاوه بر اين ، يوزرها مي‌توانند از بعضا برنامه ها سواي اتصال به وب استعمال نمايند. با اين وجود ، گسترش اين دسته نرم افزار ها بسيار هزينه بر مي باشد چون به يك دسته سيستم دليل پيوند خورده مي‌باشد ، و شركتي را كه برنامه را توليد مي نمايد ، بدون چاره به ايجاد ورژن هاي تكراري مي‌نمايد كه روي سيستم برهان هاي ديگر فعاليت ميكنند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۴:۲۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

Facebook Ads و ري اكت نيتيو


2-Facebook Ads و ري اكت نيتيو
به جز نرم افزار كانال‌ اجتماعي صورت بوك، نرم افزار ديگري به اسم Facebook Ads هم موجود هست كه به وسيله اين مجموعه با قابليت و امكان ري اكت نيتيو ايجاد شده‌است. Facebook Ads او‌لين نرم افزار ري اكت نيتيو و بر طبق كراس پلتفرم براي اندرويد تشكيل‌شده در اين مجموعه بود. اين چارچوب براي بخش اعظمي از كمپاني‌هاي دارنده منطق تجاري پيچيده كه براي رسيدگي ظريف نيازهاي خويش به تفاوت در قالب‌هاي اطلاع رساني، بخشها هنگامي، واحدهاي مبلغي و ارزي، بخش ها هنگامي و غيره احتياج دارا‌هستند، به طور كامل مطلوب به حيث مي سيد، به ويژه اين كه بخش بزرگي از آن پيش از اين در JavaScript تهيه و تنظيم شده‌است.

طراحي اپليكيشن در مشهد

برهان به كارگيري از ري اكت نيتيو
از بينش پباده سازي، به كارگيري از ري اكت نيتيو منجر شده‌است تا رابط UX بصري و ناوبري خوب و مطلوب پيدا نمايد. كارتون‌ها و انتقال‌ها عالي ميباشند؛ آنان اصلا شم غيرطبيعي و تصنعي و مصنوعي به استفاده كننده نمي‌دهند و سبب توليد باگ و اشتباه در به كارگيري از نرم افزار نمي شوند. تجربه كلي براق و فوق العاده هست و در صورتي‌كه گروه بازاريابي شما از نرم افزار به كارگيري نمي‌نمايد، مجموعه رخ بوك به شدت پيشنهاد ميكند كه به كار گيري از آن را استارت نمايند.

حاصل توليد نرم افزار با ري اكت نيتيو
او‌لين چيزي كه شما متوجه خواهيد شد اين ميباشد كه نرم افزار صرف حيث از عملياتي كه ميخواهيد انجام دهيد، بسيار سريع اجرا گرديده و آيتم افتتاح قرار ميگيرد. از باز‌نگري موقعيت ميزان دارايي فعلي براي راه‌اندازي يك كمپين تا فعال سازي يك كمپين حقيقي وواقعي تازه، فقط به طي كردن يك سري مرحله بي آلايش، نياز و احتياج داريد.


نرم افزار Walmart
3-Walmart و ري اكت نيتيو
Walmart پيش از اين بينش ابتكاري خويش را با معرفي Node.js براي رئيس كل سيستم تارنما خويش اثبات نموده است. يك سري سال سپس، آن‌ها همينطور براي توليد نرم افزار گوشي خويش از ري اكت نيتيو به كارگيري كردند. Walmart با استعمال از منابع كمتري و در مقطع دوران كوتاهتر توانست تلاش نرم افزار را در iOS و اندرويد بهبود بخشد. 96٪ از مقر داده كد در بين سيستم استدلال‌ها به اشتراك نهاده شد در حالي كه مهارت و تجربه توسعه و گسترش دهندگان در سراسر سازمان اعمال شده‌است.

عامل استعمال از ري اكت نيتيو
Walmart انگيزه بسيار والايي دارااست و سعي مي كند تا به وسيع ترين خرده فروش آنلاين دنيا تبديل شود. براي دستيابي به مزيت رقابتي، كمپاني با چنين هدف ها بزرگي نياز به انجام اقدامات جسورانه دارااست كه دربرگيرنده ريسك بالاتري ميباشد. به همين ادله مي باشد كه آن‌ها مدام با به كارگيري از فناوري هاي تازه در ادامه جستن شيوه هاي بهبود تجربه مشتري مي باشند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۴:۲۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

نرم افزار چه چيزي است؟


اكثر قابل انعطاف‌افزارهايي كه ما روزمره از آنها به كار گيري مي كنيم مشتمل بر اين تعريف‌و‌تمجيد مي شوند و فقط قابل انعطاف‌افزارهاي سيستم نظير سيستم برهان و يا اين كه گويش‌هاي برنامه نويسي جزء نرم افزار‌ها محسوب نمي شوند.

طراحي اپليكيشن در مشهد

مثلا قابل انعطاف‌افزار اكسل، وورد، فتوشاپ، گوگل كروم، فايرفاكس و يا اين كه بازي‌هاي كامپيوتري كليه نرم افزار مي باشند.

اين ايام كه بازار تبلت و موبايل‌هاي هوشمند و دستگاه‌هاي قابل حمل داغ ميباشد بدون شكً اين لغت زياد به گوشتان خورده‌مي باشد.

كامپيوترهاي تبلت و موبايل‌هاي هوشمند هم مانند هر كامپيوتري دارنده قابل انعطاف‌افزارهاي متعدد مي باشند. در بازار قابل انعطاف‌افزارهاي دستگاه‌هاي قابل حمل لغت "نرم افزار" يا اين كه به اختصار App اضافه از لغت "قابل انعطاف‌افزار" جا افتاده‌هست و اين لغت دقيقاً به عبارتي مضمون‌ "قابل انعطاف‌افزار كاربردي" ميدهد.

يوزرها آن نوع از توليدات كمپاني اپل كه مجهز به سيستم برهان iOS ميباشند، مي توانند از خدمت App Store كمپاني اپل براي دانلود نرم افزار برروي دستگاه خويش به كار گيري نمايند. در App Store اپل چندين صد هزار نرم افزار براي آي‌پد، آي‌فون و آي‌پاد تاچ موجود هست.

نرم افزار چه چيزي است؟
راجع به اينكه نرم افزار (application) چه است و يا اين كه اينكه مضمون‌ نرم افزار چه چيزي است بايستي بگوييم كه در وقع اكثر قابل انعطاف‌افزارهايي كه ما به صورت روزانه از آنها به كار گيري ميكنيم مشتمل بر اين تعريف‌و‌تمجيد ميگردند و تنها قابل انعطاف‌افزارهاي سيستم مانند سيستم برهان و يا اين كه گويش‌هاي برنامه نويسي جزء نرم افزار‌ها محسوب نمي شوند. بياييد با هم بيش تر باز بيني كنيم .

همگي ما براي انجام شغل هاي روزانه خويش با دنيايي از برنامه ها و قابل انعطاف افزارهايي روبرو هستيم كه تمامي سبب مي شوند تا كارهايمان را راحت خيس و سريع خيس و با جزييات بيشتر انجام دهيم . به عنوان مثال شما ممكن مي باشد بخواهيد بر روي يك عكس دستكاري خاصي را انجام دهيد. براي اين فعاليت مي بايست از نرم افزار فتوشاپ به كار گيري فرماييد. يا اين كه ممكن ميباشد براي مرور صفحه هاي اينترنتي نياز به يك نرم افزار مرورگر داشته باشيد. براي اينكار ميتوانيد از نرم افزار كروم يا اين كه نرم افزار فايرفاكس به كارگيري فرمائيد. در‌حالتي كه كه بخواهيد به تماشاي فيلم يا اين كه گوش دادن به موسيقي بپردازيد مي‌توانيد از نرم افزار kmplayer به كار گيري نماييد. همينطور براي تايپ متن‌ها و كارها اداري مي‌توانيد از نرم افزار office استعمال نماييد.

قابل انعطاف افزارها و نرم افزار هاي ديگري نيز وجود دارا هستند كه بسته به نياز يوزرها تنظيم گرديده اند و ميتوانند پاسخگوي هر نيازي باشند. منتهي با اعتنا به اينكه ممكن مي‌باشد اين نرم افزار ها براي سيستم ادله هاي متفاوتي ارائه شوند توسعه و گسترش دهندگان اپليكيشن عملكرد مي نمايند تا حد قابليت و امكان يك نرم افزار را براي سيستم عوامل و دستگاه هاي ديجيتال متعدد ارائه كنند.

براي مثلا يك نرم افزار مرورگر وب ممكن ميباشد هم براي دستگاه هاي PC ارائه شود، هم براي استعمال در تبلت اين نرم افزار ارائه گردد و هم ممكن مي‌باشد پباده سازي نرم افزار تلفن همراه انجام شود. به عنوان مثال نرم افزار كروم كه يك نرم افزار مرور وب هست هم بر روي PC جانور هست، هم براي استعمال بر روي تبلت اين نرم افزار پياده سازي شده‌است و هم مي‌توانيد از اين نرم افزار بر روي تلفن همراه استعمال فرماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۳:۵۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

به كار گيري از موبايل هاي هوشمند


به كار گيري از موبايل هاي هوشمند اين ايام بين اشخاص جامعه بسيار گسترده شده‌است. توده ي متعددي مي باشند كه‌اين موبايل ها را صرفا براي عمل در شبكه‌هاي‌عمومي به خصوص اينستاگرام و تلگرام خريداري مي‌كنند. كساني كه از اين دستگاه هاي هوشمند به كار گيري مي‌كنند هم اكنون آنقدر طيف سني وسيعي دارا‌هستند كه نسبتاً براي هر قشري مي قدرت در شبكه‌هاي‌اجتماعي مقاله يا اين كه محتوا ايجاد كرد و با فروش آن‌ها كسب درآمد نمود. شايد 10 سال پيش فقط روش كسب درآمد از وب، استعمال از كامپيوتر هاي فردي بود و تا اين حد اشخاص با سن ها و ذوق هاي متعدد استفاده كننده وب نبودند. البته اكنون به لطف پيشرفت تكنولوژي همگي چيز عوض شده منش كسب درآمد نيز شل خيس شده‌است. در‌اين نوشته‌ي علمي مي‌خواهيم يك نحوه بسيار بي آلايش براي كسب درآمد از روش تلفن همراه را بيان كنيم.

طراحي اپليكيشن در مشهد

براي آغاز چكار بايستي بكنم؟
صرفا ابزار لازم يك موبايل هوشمند و اتصال به وب مي باشد. امروزه با همين تلفن همراه هاي هوشمند توليدات خيلي جالبي مي‌توانيد ايجاد و منتشر نمائيد كه شايد حتي تا به حالا به آنان تاءمل هم نكرده باشيد. اكنون براي اينكه اندكي ذهنتان سرگرم شود مثالي بي آلايش از كسب درآمد از روش گوشي برايتان مي‌زنيم.

 

قابليت و امكان ضبط صدا امروزه نسبتاً در كليه ي موبايل هاي هوشمند موجود هست. اين تلفن همراه ها، صدا را در بعضي موردها حتي باكيفيت هاي بسيار بالا ضبط ميكنند. امكاني كه اكثر ما ها آن به كل ناديده مي‌گيريم و از اقتدار بالايي كه‌اين قابليت و امكان براي پولسازي ميتواند داشته باشد بي اطلاعيم.

شما يك‌سري ساعت در روز را صرف گشت و گذار در تلگرام و اينستاگرام ميكنيد؟چندين مقاله يا اين كه خبر متفاوت ميخوانيد؟ چقدر ترفند و راهكار براي معاش بهتر، آشپزي، همسرداري، پيشرفت در كسب و عمل و يك سري حوزه ي ديگر مياموزيد؟ آيا تا به درحال حاضر با خويش تاءمل نموده ايد كه مي‌توانيد از اين مطالب پول دربياوريد؟ مي اقتدار محتواي ساخت گرديده را به يك متاع كاربردي براي مصرف كننده تبديل نمود و به راحتي از آن كسب درآمد كرد. كاري كه سواي ريسك و سرمايه نخستين ميباشد و در بعضي مورد ها حتي تا تعدادي ميليون برايتان درامد زايي دارااست.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۱:۰۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)