مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

محتواي ستوني يا پيلار كانتنت چيست؟

تدوين استراتژي مطلوب براي محتواهاي وبسايت از گرفتاري‌هاي مهم اينترنت‌مسترها ميباشد؛ استراتژي كه بتواند كليه موضوعات محتوايي را پوشش دهد، سبب ساز به حصول سكو‌هاي بالا براي تارنما خواهد شد و ساختار قابل قبولي هم براي صفحه هاي تارنما ساخت و ساز نمايد. نظر‌ كردن همگي اين نكات معمولا شغل معمولي‌اي وجود ندارد ولي با امداد محتواي ستوني يا اين كه پيلار كانتنت اين عمل ابدا طاقت فرسا وجود ندارد. محتواي ستوني در كنار صفحه ها خوشه‌اي ميتوانند اثر مثبت متعددي روي سئوي وب سايت شما بگذارند. درين نوشته‌علمي به تحقيق صفحه ها پيلار و كلاستر پرداخته‌ايم. طراحي اپليكيشن در مشهد در حالتي كه شما هم ميخواهيد بدانيد Pillar content چيست، با ما يار و همدم باشيد.

محتواي ستوني يا اين كه پيلار كانتنت چيست؟
محتواي ستوني يا اين كه پيلار كانتنت، محتواهايي زمان بر مي‌باشند كه به موضوعات كلي مي پردازند و همگي چيز را درباره آنان پوشش ميدهند. صحيح مثل يك درخت كه از يك ساقه اساسي و شاخه‌هاي فرعي ساخته شده ميباشد، راياپارس محتواي ستوني هم مي بايست در كنار مطالب ديگري كه تحت عنوان محتواي خوشه‌اي شناخته مي گردند، قرار گيرد. application محتواي ستوني، يك مسئله كلي و جامع را تماما پوشش مي دهد. اين نوع محتوا مشمول تمامي موضوعات فرعي زيرمجموعه زمينه كلي مي‌گردد ولي موضوعات فرعي را به شكلي زود گذر تحقيق مي‌نمايد. در كنار هر محتواي ستوني، چندين مقاله به طور جدا از هم موضوعات فرعي را بدون نقص و عميق پوشش مي دهند.

محتواي ستوني بايستي به همگي محتواهاي خوشه‌اي كه حول آن صورت گرفته‌اند، لينك و پيوند بدهد. همينطور همگي محتواهاي خوشه‌اي مي بايست به محتواي ستوني پيوند بدهند. براين اساس، ساختاري توليد ميگردد كه به خوشه موضوعي مشهور ميباشد. مثلا فرض نمائيد شما يك ماشين كرايه اي ديجيتال ماركتينگ داريد كه مي خواهيد براي وبسايت آن براساس صفحه هاي ستوني و خوشه‌اي ساخت‌و‌ساز محتوا فرمائيد. در حالتي‌كه ديجيتال ماركتينگ را تحت عنوان يك مورد كلي براي محتواي ستوني در حيث بگيريد، بايستي در مقاله آن به موضوعاتي مثل بازاريابي كانال‌هاي اجتماعي، بازاريابي محتوا، بازاريابي درونگرا، بهينه سازي، ساخت‌و‌ساز محتوا، بازاريابي ويدئويي و ... اشاره نمائيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۷:۱۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

استراكچر ديتا بدون استفاده از كدنويسي

براي اينكه از ايرادات مرتبط با كدنويسي بدور بمانيد وب سايت‌هاي اكثري ميباشند طراحي اپليكيشن در مشهد كه به صورت اتوماتيك اين داده‌ها را براي شما ايجاد مي‌نمايند، سه عدد از داراي شهرت‌ترين توليدكنندگان مشمول مورد ها تحت ميباشند:

Google Structured Data Markup Helper
Google Data Highlighter
Schema Markup Generator (JSON-LD) by Merkle
استراكچر ديتا در وب سايت‌هاي وردپرسي
يكي‌از شايسته ترين طرز‌ها براي ايجاد كرد داده‌هاي ساختاريافته، به كارگيري از افزونه‌هاي متفاوت ميباشد. راياپارس اگرچه اين افزونه‌ها كه بيشتر در مجموعه افزونه‌هاي seo قرار ميگيرند application محدوديت‌هاي خاص خودشان را دارا هستند و معمولا روي اسكيماهايي تمركز مي‌نمايند كه براي Rich Result كاربردي‌ست (خير براي هر دادۀ ديگري كه در Schema.org از آن خاطر گرديده).
براي مثال اين افزونه‌ها مي‌اقتدار بدين مورد ها اشاره نمود:

Yoast سئو
Yoast WooCommerce سئو
Schema App
در غايت بايستي در حيث داشته باشيد كه از هر روشي كه از داده‌هاي ساختاريافته به كار گيري كرديد، مي توانيد آن را آزمايش نماييد تا ملاحظه كنيد كه صحيح به اكران درمي‌آيند يا اين كه نه. براي اينكار مي توانيد از ابزار Rich Result Test، Schema Markup Validator يا اين كه URL Inspection Tool استعمال نمائيد.

در تارنما‌هاي كدنويسي گرديده شما ميتوانيد از Schema.org الهام بگيريد و اسكريپت منحصر به فرد خودتان را بنويسيد.

اگرچه كه ايجاد كرد اسكيماي مخصوص براي خودتان مستلزم داشتن تجارب در كدنويسي ميباشد البته به شما اين انعطاف‌پذيري را مي دهد كه هر چيزي كه دلتان مي خواهد را براي اكران، نشان‌گذاري فرمائيد و بغرنج‌ترين نوع داده‌هاي ساختاريافته را بسازيد كه دربرگيرنده داده ها متعددي براي موتورهاي جست‌وجو ميباشد.

اين شيوه مجال‌برگزيدگان و در شرايطي كه ندانيد كه داريد چه فعاليت مي كنيد احتمالا خطرناك‌ترين روشي ميباشد كه مي توانيد از ديتا استراكچر به كارگيري نماييد. اين كدها را در صورتي‌كه براي مثال در فرمت JSON-LD باشند مي بايست در قطعه كد HTML آن ورقه مربوطه در بين تگ يا اين كه قرار دهيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۳۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

تبليغات پرداختي به ازاي هر كليك CPC

اين طرز تشابه بسيار متعددي به PPC داراست و مخفف غير مجاز مي باشدt Per Click ميباشد طراحي اپليكيشن در مشهد و براي تبليغات بنري استعمال مي شود. درين طريق پرداختي، بابت تعداد كليك‌هاي هر بنر، هزينه پرداخت ميشود.

تفاوت CPC و PPC

تمايز قائل شدن دربين اين دو طريق بسيار دشوار ميباشد و اكثر زمان ها يه مكان يكديگر به كار گيري مي گردند. راياپارس وقتي كه شما قصد فعال سازي يك كمپين تبليغاتي ديجيتال را داريد، در صورتي هزينه را بر پايه ي تعداد كليك روي لغت ها كليدي، بنرها و... پرداخت فرمائيد، طريق پرداختي شما PPC خواهد بود؛ application ولي در‌حالتي كه به تبليغ‌كنندگان متعدد هزينه‌هاي مختلفي را بابت لغت ها كليدي متعدد پرداخت فرماييد، هر كليك هزينه مستقل‌اي داراست. اين طرز CPC اسم دارااست. PPC همت پرداخت در كمپين تبليغاتي ميباشد و CPC معياري براي هزينه هر كليك در كمپين تبليغاتي شماست.

• تبليغات بازاريابي موتورهاي كاوش مبني بر هر هزار اكران CPM
گاهي مي توانيد عدد والا‌تري را تحت عنوان غرض خويش در لحاظ بگيريد، از جمله هزار كليك براي يك بنر را به صاحبان وبسايت‌هاي تبليغي، پيشنهاد بدهيد. در‌اين‌صورت‌، شما طرز غير مجاز مي باشدet Per Thousand را از دربين شيوه‌هاي SEM براي تبليغات به كارگيري كرده‌ايد. مثال پر استفاده اين طرز را قطعا در تبليغات كانال‌هاي اجتماعي مخصوصا اينستاگرام و تلگرام چشم‌ايد. از جمله شما ميتوانيد ويديوي خويش را در يكي‌از اكانت‌هاي كاربري پرمخاطب اينستاگرام قرار دهيد يا اين كه از اينفلوئنسرها بخواهيد براي شما تبليغ نمايند و بابت هر هزار بازديد، هزينه را به آن ها پرداخت نماييد.

• تبليغات بازاريابي موتورهاي كاوش به طرز CPA
فكر كنيد شما صاحب و مالك يك نرم افزار مي باشيد و ميخواهيد حدود ۳۰۰۰ مشتري داشته باشيد. مي توانيد مطابق تعداد نصب، تفاهم نامه خويش را تهيه و تنظيم كنيد. يعني هر تعداد نصب، براي شما هزينه‌اي در بر خواهد داشت. به‌اين نحوه Cash Per Action مي گويند كه يك ميزان تبليغتي مطابق كوشش ميباشد. اين شيوه نسبتاً سواي ريسك ميباشد و موجب رجوع و برگشت سرمايه شما مي گردد.

• بازاريابي موتورهاي كاوش به نحوه CTR
در‌اين شيوه، تعداد يوزرها بازديدكننده وب سايت بر تعداد كليك‌هاي يك اطلاع رساني تقسيم مي گردد و بابت هر كليك، پولي پرداخت ميشود. اين طريق پر استفاده ميباشد و ترازو توفيق كمپين‌هاي تبليغي را آرم مي‌دهد. براي مثال در صورتي‌كه يك ويديوي تبليغي ۱۰۰ توشه چشم گردد و يك نفر روي آن كليك نمايد، نرخ CTR يك درصد بوده ميباشد. در واقع هر توشه كه ويديوي شما چشم گردد، Impression ويدئوي شما بيشتر ميگردد البته نرخ CTR با Impression تفاوت داراست.

مزيت استعمال از طريق‌هاي SEM براي بازاريابي :
1. هزينه نادر و بازدهي زياد دارااست
2. مشتري در كمترين فرصت ممكن مي تواند جنس متبوع خويش را پيدا نمايد
3. موجب اسم‌شناخت مارك (Brand awarness) شما در فضاي مجازي مي گردد
4. نوعي بازاريابي في مابين‌المللي ميباشد و به‌روز ميباشد
5. به نسبت seo زودتر سود ميدهد و موردنياز وجود ندارد چند ماه شكيبايي نماييد
6. براي استحصال‌وكارهاي جديد فعال سازي گرديده مطمئن‌ترين منش هزينه تبليغات ميباشد
معايب به كار گيري از طريق‌هاي SEM براي بازاريابي :
1. ممكن ميباشد بازديد شما‌را بالا چيره شود ولي توصيه‌ها يا اين كه خريد از سايتتان را زياد نكند
2. در شرايطي كه تارنما شما مهيا ارائه داده ها كافي و به‌دردبخور به بازديدكنندگان نباشد، مشتري‌هاي متعددي را از دست مي‌دهيد
3. اثربخشي SEM كوتاه‌زمان ميباشد و يك منش وقتگير‌بازه وجود ندارد


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۳:۵۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

هزينه لازم براي طراحي سايت چند زبانه

يكي مواقعي كه در هنگام يك سري زبانه كردن وب سايت بايستي به آن توجه كنيم، طراحي اپليكيشن در مشهد هزينه اجرايي آن ميباشد. امروزه تارنما‌ها توسط سيستم هاي مدير محتوا و يا اين كه از روش اپليكيشن نويسي ساخت و ساز مي شوند و بسته به نوع سايتي كه داريد، هزينه اجرايي چندين زبانه كردن تارنما گوناگون خواهد بود. دليل ديگري كه در هزينه اجرايي يكسري زبانه كردن تارنما اصلي ميباشد، چپ چين بودن يا اين كه راست چين بودن گويش ميباشد. راياپارس از جمله در‌حالتي كه گويش مد حيث شما به فارسي مجاورت باشد، هزينه آن كمتر خواهد بود. قابل ذكر ميباشد كه لهجه عربي نسبت به لهجه انگليسي براي وبسايت‌هاي فارسي گويش، هزينه كمتري توليد مي‌نمايد.

حرف آخري

همانگونه كه تحقيق كرديد، درين نوشته‌ي علمي حافظه گرفتيم كه يكسري زبانه شدن يكي‌از لازمات وبسايت‌هاي وردپرسي ميباشد و براي اين فعاليت، خواهيم توانست از پلاگين‌هاي مختلفي به كارگيري كنيم كه جهت سهولت بيشتر، application ما از پلاگين wpml استعمال كرده و فراگيري يك سري زبانه شدن سايت را به واسطه اين پلاگين تماما در دسترس شما قرار داديم.

وقتي كه پلاگين wpml را خريداري كرديد، فولدر zip اين پلاگين در دسترس شما قرار گرفته ميگردد! آغاز اين فولدر را unzip كرده و آنگاه همچون ديگر پلاگين‌هايي كه در وردپرس خويش نصب كرده‌ايد، آن را نصب و فعال نمائيد. بعداز نصب اين پلاگين، در پيشخوان وردپرس منويي به عنوان " پلاگين چندين زبانه " توليد ميشود كه بايستي بر روي ذيل منو‌ها كليك نمائيد.

مرحله نخستين

در اولي گام از يك سري زبانه كردن تارنما، پلاگين wpml از شما مي خواهد كه گويش فعلي تارنما را معين كرده و بعد از آن روي مورد " آتي " كليك نماييد تا به مرحله آينده منتقل گرديد. در اينجا شما بايستي در صدر گويش فارسي را تحت عنوان لهجه فعلي وبسايت تعيين فرمائيد.

مرحله دوم

در مرحله آتي با ليستي از يك سري گويش گوناگون روبرو مي شويد. هر مورد از اين گويش‌ها را كه ميخواهيد وب سايت شما از آن‌ها حمايت نمايد گزينش كرده و بعد بر روي دكمه " آنگاه " كه در ذيل شيت قرار گرفته گرديده است كليك نمائيد.

مرحله سوم

در مرحله سوم بايستي يك سوئيچ كننده لهجه به تارنما اضافه نماييد! در اينجا ممكن ميباشد برايتان پرسش توليد خواهد شد كه سوئيچ كننده چيست؟ براي جواب بدين پرسش بايستي اذعان كرد سوئيچ ابزاري ميباشد كه به واسطه آن، استفاده كننده قادر است لهجه وبسايت را عوض كرده و لهجه مد لحاظ خويش را تعيين نمايد. همان وجود سوئيچ كننده گويش جهت تغيير تحول لهجه فعلي تارنما الزامي ميباشد.

در پلاگين wpml، شما ميتوانيد سوئيچر لهجه را در نصيب ناوبري وبسايت قرار دهيد تا يوزرها از آن به كار گيري نمايند. بعداز اتمام، روي مورد " سپس " در بخش ذيل كاغذ كليك نماييد.

مرحله چهارم

مرحله آجل از يكسري زبانه كردن وبسايت به واسطه پلاگين wmpl، به نقل از سازش تخصيص داراست كه براي عبور از اين مرحله، بايستي مورد Don’t send this information and skip compatibility alerts تعيين كرده و روي آيتم " بعد از آن " كليك نماييد.

مرحله انتها

در مرحله انتها مي بايست كليد وبسايت را وارد نماييد ولي از آنجايي كه شما اين پلاگين را از وب سايت‌هاي فرنگي اخذ نكرده‌ايد، با تعيين مورد Remind me later، از اين مرحله عبور نمائيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۳:۱۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

پياده سازي تكنيك هاي مختلف و بررسي نتايج

يادگيري بهينه سازي فقط از روش پژوهش يا اين كه مشاهده قابليت پذير نخواهد بود و سئوكار مي بايست شخصا طرز هاي گوناگون را طراحي و تجارب نمايد. تكنيك هاي اكثري براي بهبود seo تارنما وجود داراست كه هر مورد از تكنيك ها روي تارنما هاي متفاوت، حاصل متعدد آرم خواهند بخشيد. به اين ترتيب سئوكار مي بايست تكنيك هاي متفاوت را روي وبسايت هاي متعدد، انجام نمايد و نتيجه ها نتيجه ها را تحقيق كند.

8- احاطه بر ابزارهاي مايحتاج در بهينه سازي
يك سئوكار حرفه‌اي بايستي بر ابزارهاي رايج و پركاربرد seo اشراف داشته باشد طراحي اپليكيشن در مشهد و استعمال از آن‌ها‌را حافظه بگيرد و از آنها در پروژه هاي خويش سود پيروزشود. دو ابزار بسيار اثر گذار و پر كاربرد در بهينه سازي عبارتند ا ز گوگل وبمستر تولز (google webmaster tools) و گوگل آناليتيكس (google analytics). به صورت نمونه يك سئوكار حرفه‌اي مي بايست بداند خطاهاي ساخت گرديده در گوگل وبمستر تولز را چه‌طور مي قدرت برطرف كرد يااينكه آناليز خوي يوزرها وب سايت از روش آناليتيكس به چه شكل ميباشد. راياپارس گوگل آناليتيكس يك ابزار تخصص دارد كه هر بهينه سازي كاري ميتواند از آن در جهت ارتقاء سكو وب سايت خويش در گوگل به كار گيري نمايد. خلال دو ابزار مذكور، ابزار هاي موءثر ديگري مثل google tag manager و google optimize و hotjar و google trend , google keyword planner و … وجود دارا‌هستند كه با به كارگيري از اين ابزارهاي كاربردي مي شود به شكل حرفه‌اي يك وب سايت را در جهت بهبود seo بررسي و پژوهش كرد.

9- بررسي و رسيدگي رقبا
يكي‌از ديگر از كارهايي كه هر seo فعاليت ماهر بايستي به آن اشراف داشته باشد، نظارت و نظارت رقبا ميباشد. يك سئوكار عالي مي بايست بتواند رقباي اساسي تارنما گزينه نظرش را پيدا كرده و آن‌ها‌را آيتم پژوهش قرار دهد. بعضا ها برسي رقبا را صرفا به بك لينك و پيوند هاي وبسايت رقبا محصور مي نمايند، در حالتي‌كه كه پژوهش و ارزيابي رقبا، معنا بسيار كبير تري دارااست. به صورت نمونه، يك سئوكار بايستي بداند رقبا در چه عبارات كليدي مرتبه بالا دارا‌هستند و چه اقداماتي بايستي صورت پذيرد تا در نتيجه ها كاوش به آنان رسد. براي رسيدگي بك لينك و پيوند هاي رقبا مي اقتدار از ابزارهايي مانند وب سايت ahrefs بهره برد. همينطور تارنما moz نيز ترازو اسپم اسكور و دامين آتوريتي و پيج آتوريتي لينك و پيوند ها را معين مي نمايد. application هر بك لينكي كه اسپم اسكور پاييني داشت و آتوريتي دامين آن بالا بود و فالو هم بود مسلما بسيار اثرگذار ميباشد.
با به كارگيري از ابزارهايي مانند similarweb تعداد ورودي هاي تارنما رقبا را مي قدرت پژوهش كرد. سئوكار از اين نحوه مي‌تواند متوجه خواهد شد كه ترافيك ورودي وبسايت رقبا از روش گوگل بيشتر ميباشد يا اين كه بازديد بدون واسطه و يا اين كه بازديد واسطه اي. براي سئوكار حرفه‌اي اصلي ميباشد كه بداند ترافيك وب سايت رقبا بيشتر از روش كجا امان مي‌گردد. به صورت نمونه، در حالتي كه بيشتر ترافيك رقبا از روش گوگل باشد مشخص و معلوم ميگردد روي عبارات و عباراتي اصلي و ارزشمندي شغل كرده اند.
يك سئوكار عالي با نظارت و پژوهش رقبا مي‌تواند نقاط ضعف آنها‌را بيابد و از اين نحوه در جهت بهبود بهينه سازي تارنما خويش، آن نقاط ضعف را تقويت نمايد. در صورتيكه يك سئوكار نتواند رقباي وب سايت خويش را به نيكي تحقيق كند و از نظارت هاي انجام يافته به منفعت خويش منفعت چيره شود، هرگز نمي تواند يك seo شغل ماهر خواهد شد


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۳:۳۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

الگوريتم MUM و نتايج جستجوي مفهومي

جواب هايي كه MUM به ما ميدهد دارنده عكس، طراحي اپليكيشن در مشهد كليپ و حتي نقشه زنده ميباشند كه به آن multi modal ميگوييم و استدلال آن هم ارايه داده ها كاربردي ميباشد كه به كلمه و معني بسيار مهمي به اسم حاصل بي نياز مربوط مي‌گردد. يك فيض بي نياز با ساخت‌و‌ساز پاسخي گوناگون سعي بر ارايه صورت جديدي به اسم ارشادوراهنمايي و مشورت مي نمايد و با اتصال به خدمت لنز، با دوربين خويش عكسي از دستكش، كفش و يا اين كه وسيله اي مي‌گيريد تا MUM به شما بگويد آيا اين امكانات مطلوب مقصود شما مي‌باشد يا اين كه نه و در پي به شما پيشنهاداتي مي‌دهد كه هم جنبه اطلاعاتي دارااست و هم ارايه محصولاتي براي فروش. پس در نصيب دكان هاي اينترنتي، بدون نقص بودن آلبوم عكس، خصوصيت هاي فرآورده و محصول ها مرتبط نقش برجسته تري به خويش مي‌گيرند.

رابطه الگوريتم MoSE با هوش تصنعي
در اينجا الگوريتم MoSE را معرفي ميكنيم كه كليك متواتر يوزرها بر روي المان هاي متعدد راياپارس و مرور اطلاعات به وسيله آن ها را مياموزد. اين داده ها به وي اذن ميدهد تا مسير جستجوي استفاده كننده را چك و براي ايجاد جواب هاي رضايت نصيب، مدلسازي نمايد. اينكه چطور يك جواب بغرنج براي يك سوال مشقت بار فراهم ميگردد، در ادراك خلق مخاطب از آغاز كاوش، ورود به وبسايت، كليك بر روي هرچيزي و بعد صفحاتي را نفيس خيس مي بيند application كه استفاده كننده توانسته به سود رسد. بعد از آن با گردآوري اوري و پردازش گونه هاي نتيجه ها و صفحه هاي، به ادراك سوال ها و خواسته از عنوان كردن شان نشسته، كارايي مي نمايد سوال هاي اساسي و اصلي بسازد كه هزاران سوال ديگر، همين مراد را مي‌رسانند.

الگوريتمMultitask Mixture of Sequential Experts for User Activity Streams يك فناوري مطابق داده ها ماشين ميباشد كه براي حدس الگوهاي بغرنج جستجوي يكسري مرحله اي، از يكسري منبع داده براي مثال لاگ كاوش، مياموزد. هرچند خصوصيت هاي MoSE به صورت بسيار جالبي با الگوريتم MUM همخواني داراست، البته به صورت خاص اين MUM ميباشد كه قادر است به سوال هاي غامض، جواب دهد و 1000 موازي قدرتي بيشتر از رشته آوري هايي مانند برت BERT دارااست.

داده ها بيشتر، جستجوي كمتر؛ اين يك كدام از هدف ها مهم MUM ميباشد كه غرض پاياني همگي اينها ياري به اخذ بدون نقص ترين داده ها از متنوع ترين مجموعه بندي ها ميباشد. زماني نگاهي به فضاي نتيجه ها كاوش مي اندازيم، مشاهده خواهيم كرد كه گوگل در حالا ارايه اطلاعاتي از جانب خويش و فارغ از اشاره بي واسطه به پيوند خاصي ميباشد و با برجسته ترشدن جواب هاي سريع و اضافه شدن قسمت هاي جديدي كه يك توشه ديگر مقام نتيجه ها بي نياز را لبريز التفات مي نمايد، تصويري از موتور جستجويي را تداعي مي نمايد كه ميخواهد جواب سوال هاي را خويش ارايه كند.

گوگل تست و گسترش MUM را خيلي وقت پيش شروع نموده است و تا‌زماني‌كه براي اضافه كردن به سيستم كاوش يقين بدون نقص نتيجه ها نكند، فرآيند ادامه خواهد داشت. هرچند فرصت مشخصي براي پياده شدن بي نقص MUM معلوم نشده ميباشد، ولي در ارتباط BERT بازه زماني متعددي ارتفاع نكشيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۴:۲۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

چرا يك صفحه از سايت عملكرد خوبي ندارد؟

جواب مولر بدين مضمون‌ ميباشد كه حذف كردن يا اين كه حذف نكردن برگه بستگي به انگيزه سعي ضعيف شيت دارااست.
مولر ميگويد شايد كسي آن كليدواژه به خصوص را گوگل نكند؛ طراحي اپليكيشن در مشهد پس ميزان impressions لزوماً نمي‌تواند ميزان نيكي براي گزينش نوايندكس كردن ورقه باشد.

جان اين‌اينگونه جواب ميدهد:

«شايد آن شيت كه از گوگل كاوش نمي شود، يك ورژن بايگاني گرديده از مال باشد و عموم بعداز سپري شد برهه زماني هنگامي براي رسيدگي شيوه نامه به كارگيري يا اين كه تعمير مال به آن نياز پيدا نمايند راياپارس و براي مثالً بخواهند به داده ها قبل نگاهي بيندازند.
اين‌ها چيزي وجود ندارد كه عموم هر روز برايشان رخداد بيفتد و به همين ادله در impression حيث نخواهند شد. به همين ادله ميباشد كه اعتنا صرف به impressions مي تواند شما‌را از بخش اعظمي داده ها موثر ديگر غافل نمايد. به عبارت ديگر پس از گزينش صفحه ها با impressions زير، بايستي مشاهده كنيد از دربين اين صفحه ها كدام يك از ديد يوزرها تارنما تان نيز بلااستفاده ميباشد و آنان نيازي به آن كاغذ پيدا نخواهند كرد. شايد اينك يك شيت بلااستفاده ما‌نده ميباشد و در يك مجال ديگر موردنياز يوزرها تان واقع گردد يا اين كه شايد در گوگل كاوش نشود البته يوزرها وبسايت شما بعداز ورود به وب سايت تان به آن ورقه نيز راز بزنند. تمامي اين‌ها را در حيث بگيريد.»

سؤال: آيا اين شيت با سعي ضعيف قادر است بهبود پيدا نمايد؟

مولر فعلا يك نظارت اصلي به ما فراگيري خواهد بخشيد در زمينه‌ي اينكه آيا يك برگه به آپ ديت نياز داراست يا اين كه خير. از جملهً در‌حالتي كه يك كالا با يك مال جديدتر و عالي جايگزين گرديده باشد، application درجه به چنگ آوردن براي متاع ديرين ميتواند فرصتي براي آگهي در خصوص كالا نو توليد نمايد. مي توانيد در آن ورقه بگوييد كه‌اين مال ديگر مو جود وجود ندارد و به مكان آن يوزرها ميتوانند يك جنس عالي كه در دسترس ميباشد را خريداري نمايند. در صورتي‌كه بها فرآورده نو حدوداً با بها گذشته موازي بود، اين نكته را نيز يادآور گرديد تا مخاطب به خريد آن تشويق گردد.

اين هم سفارش جان مولر از گوگل در زمينه‌ي حذف محتواي يك كاغذ:

«درباره ي محتواي خبري مشاهده كنيد آيا نحوه‌ها، فناوري يا اين كه اصطلاحات تخصصي عوض شده‌اند يا اين كه خير. هر نوع محتواي خبري نمي‌تواند مدام سبز باشد. ولي در حالتي كه محتواي خبري شما از نوعي ميباشد كه امكان مدام سبز بودن را داراست، حتماً شايسته ترين فعاليت اين ميباشد كه همين عمل را در ارتباط آن اجرا دهيد. شايد با بهبود آن، وضع فرق ميكرد. پس در باب اينگونه محتوايي هم نبايد صرفا از روي impressions تمايل به حذف كاغذ گرفت. مشاهده كنيد آيا بهبود اين شيت عاقلانه ميباشد؟ و اكثر وقت ها بهبود هر چيزي در اينترنت به حيث فعاليت عاقلانه‌اي ميباشد.»


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۰۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

تاثير آدرس سايت بر سئو (خوانا بودن آدرس سايت)

لطفا به‌اين نصيب عنايت طراحي اپليكيشن در مشهد ويژه اي دهيد! با رايا پارس خويش application نگوييد همه اشخاص در بالاترين سطح سواد مي بايست به سراغ تارنما شما بيايند، اين مشاهده كرد غلط ميباشد، نشاني وبسايت شما مي بايست با اعتنا به ذوق و سطح سواد و همچنين صبر اشخاص متفاوت رقم بخورد. نشاني URL نبايد دربردارنده كاراكترهاي غير قابل فهم و ناخوانا باشد. در واقع اين نوع از نشاني ها در كاوش كليك نمي‌شوند. هرچه نشاني وبسايت به موضوعي كه باطن وبسايت به آن پرداخته گرديده باشد مجاورت خيس باشد، حتما ميتواند حاصل بهتري به هم پا بياورد.

نشاني وب سايت مي بايست استفاده كننده را ارشاد نمايد، از شيك نويسي هاي افراطي براي انتخاب نشاني تارنما غربت نمائيد و به خاطر داشته باشيد كه اثر نشاني وب سايت بر seo بسيار ميباشد. عموما استعمال از خط چين و يا اين كه بقيه علائم براي يوزرها حيران كننده و مشكلساز خواهد بود. در غايت عالي ميباشد كه كلمه ها به طور منقطع نوشته شوند. اثر نشاني وبسايت بر seo را دورازشوخي بگيريد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۲:۳۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

Encryption چيست؟

Encryption يا اين كه رمزگذاري، طراحي اپليكيشن در مشهد داده‌ها را رايا پارس به تيم‌اي application از كاراكترهاي غيرقابل قرائت تبديل مي‌نمايد كه دارنده ارتفاع اثبات نيستند. تفاوت اساسي در ميان encryption و hashing اين ميباشد كه چنانچه شما كليد صحيح را داشته باشيد، فن‌هاي رمزگشايي گرديده را مي‌قدرت به هيبت رمزگشايي نخستين تبديل كرد.

دو نوع اساسي رمزگذاري وجود دارااست؛ رمزگذاري كليد متقارن و رمزگذاري كليد همگاني. در رمزگذاري كليد متقارن، كليد رمزگذاري و رمزگشايي دقيقا يكسان ميباشد. اين به عبارتي چيزي ميباشد كه هنگامي اكثر عموم در خصوص رمزگذاري مي‌پندارند، به ذهن آ‌ن‌ها خطور مي‌نمايد.

رمزگذاري كليد همگاني با مقايسه دو كليد مختلف شكل ميگيرد، يكي‌از براي رمزگذاري حرفه (كليد همگاني) و يك كدام از براي رمزگشايي آن (كليد محرمانه) به كارگيري مي شود. كليد همگاني براي هر هر كس از رمزگذاري پيام‌ها به كارگيري مي‌نمايد در دسترس ميباشد، با اين هم اكنون صرفا گيرنده‌اي كه از گذشته معين گرديده است قادر است به كليد سري دسترسي داشته باشد، و به اين ترتيب صرفا وي بضاعت و توان رمزگشايي پيام‌ها را دارااست.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۷:۵۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

بهترين فريمورك هاي AngularJS براي توسعه ي اپليكيشن هاي موبايل و وب

شايسته ترين طراحي اپليكيشن در مشهد فريمورك هاي AngularJS براي رايا پارس توسعه و گسترش ي نرم افزار هاي تلفن همراه و اينترنت
AngularJS تكنولوژي گزينه عشق براي گسترش application دهندگان براي بسط ي نرم افزار هاي اينترنت و گوشي ميباشد بدين ترتيب در‌اين نوشته‌علمي ميخواهيم شايسته ترين Framework هاي AngularJS براي توسعه و گسترش ي نرم افزار هاي اينترنت و گوشي را معرفي كنيم كه‌اين framework ها در ايجاد كرد نرم افزار هاي بر پايه ي اينترنت و تلفن همراه امن و سريع و توسعه و گسترش در دور و بر رقابتي تجارت امداد مي نمايد.

 

AngularJS بطور عمده استعمال ميگردد و از آنجايي كه طراحان به Framework هاي جاوااسكريپت براي توسعه و گسترش ي نرم افزار هاي اينترنت و گوشي عشق و علاقه دارا هستند درحال دست يابي به محبوبيت بيشتري ميباشد. AngularJS با به كار گيري mandates كه تحت عنوان يك markup در HTML شما عمل مي نمايد ، سبب ساز بسط ي شل خيس نرم افزار هاي مطابق جاوااسكريپت گرديده‌است.

امروزه توسعه و گسترش دهندگان AngularJS با اجزاي framework هاي AngularJS و اشكال آنان آشنا مي باشند به اين ترتيب از آنان براي ايجاد كرد نرم افزار هاي اينترنت شايان توجه به كار گيري مي نمايند.

به اين ترتيب اينجا برخي از پركاربردترين framework هاي Angular JS براي بسط ي نرم افزار هاي گوشي و اينترنت را ليست كرده ايم.

AngularUI Bootstrap


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۵۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)