بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
 مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ایده‌هایی برای بازاریابی بهتر برنامه ها


ایده‌هایی برای بازاریابی بهتر برنامه ها

حدودا امروزه همگی عموم از خردسال ها طفل تا سالمندان از دستگاه‌های موبایل طراحی اپلیکیشن در مشهد استعمال می‌نمایند. به این ترتیب یک بازار گسترده برای نرم افزار ها وجود دارااست. متاسفانه، بخش اعظمی از اپ‌های کاربردی روزمره دانلود می گردند و بعضی نیز هیچگاه گزینه استعمال قرار نمی‌گیرند.

برای اینکه عموم اپ‌های کاربردی شمارا از در میان صدها اپ با امکاناتی شبیه گزینش نمایند، شما نیاز به بازاریابی عالی دارید.

معمولا نقط ی اوج دانلود نرم افزار‌های کاربردی یک سری هفته نخستین نشر آن‌ها میباشد. اما در‌صورتی‌که که جامعه اپ‌ کاربردی شما و همت‌های بازاریابی شما به صورت مستمر نباشد، نتیجه ها شما نیز کوتاه بازه زمانی خواهد بود و نتایجی همیشگی کسب نخواهید کرد.

شما می بایست یک نرم‌افزار بلند برهه زمانی را تولید نمائید. برای آغاز، استراتژی بازاریابی خویش را به دو نصیب تاکتیک‌های قبل از راه اندازی و بعد از راه اندازی تقسیم نمائید.

بازاریابی نرم‌افزار ها قبل از راه اندازی آن‌ها

بازاریابی را مدتی طولانی قبل از نشر اپلیکیشن‌های خویش استارت نمائید.

از لحظه‌ای که مفاهیم و طرح‌های اپلیکیشن کاربردی در ذهنیت شما بدون نقص می شود، شما بایستی به تامل بازاریابی آن باشید و بدانید که یوزرها ایده‌آل شما چه عده ای می‌باشند و چرا آن‌ها می بایست برنامه شما‌را دانلود نمایند و شما به چه شکل می توانید این یوزرها را به دانلود اپلیکیشن خویش سوق دهید. پس به محض اینکه معنی نرم افزار کاربردی در ذهنیت شما بدون نقص شد، به اندیشه آغاز بازاریابی برای آن باشید.

بازاریابی در اوایل یک اپ کاربردی میتواند انتظارات را ساخت نماید. عموم همواره جدیدترین و پایانی اپ‌های کاربردی بازار را دوست دارا‌هستند.

مبتنی بر مطالعاتی که بوسیله گوگل انجام شده میباشد، فقط 40 درصد از یوزرها موبایل به جستجوی اپ‌های کاربردی از روش مغازه اپ‌های کاربردی میپردازند. سایر افراد صرفا نرم‌افزار‌های کاربردی ما یحتاج خویش را از روش ویدئوهای یوتیوب، یادگرفتن‌های آنلاین و بقیه آیتم‌های دیگر مییابند.

براین اساس وقتی که شما استارت به اپ‌ریزی برای بازاریابی خویش میکنید مسئله‌های مختلفی را میتوانید زیر پوشش قرار دهید.

استارت به برقراری تعاملات با مشتریان احتمالی خویش نمایید

به مراد ساخت و ساز اپ‌ کاربردی ایده‌آل، شما بایستی به گونه ای اپلیکیشن کاربردی را پباده سازی نمائید تا نیازهای یوزرها را برآورده سازد. عموم فقط اپ‌هایی را دانلود می‌نمایند که به آنان به شدت‌ نیاز داشته باشند.

بدین ترتیب می بایست در طول فرایند ساخت و ساز اپ‌های کاربردی، برخورد مخاطبان مقصود خویش را نیز اخذ فرمائید. درپی مشتریان احتمالی و تعامل با آن ها در فرایند ساخت‌و‌ساز اپ‌ کاربردی خویش باشید. از یوزرها حقیقی بازخوردهایی را از روش تالارهای رای زنی اینترنت‌تارنما‌های دارای ربط و رسانه‌های اجتماعی اخذ نمائید.

شما میتوانید از ابزارهای نظارتی نیز به کارگیری فرمائید که‌این ابزارها در شناسایی رهبران صنعت به شما امداد می‌نمایند و شما می توانید برای اخذ برخورد از آنها نیز به کار گیری فرمائید.

از جمله، بازاستریم با اینفلوئنسرها (اشخاص پر اسم و رسم در کانال‌های اجتماعی که تعداد متعددی دنبال‌کننده دارا هستند) به خواسته اخذ برخورد راجع به خصوصیت‌های نرم‌افزار‌های پایین اینترنت کار می‌نماید بعد این بازخوردها را در فعال‌ساز‌ی اپ‌ها نیز اعمال می‌نماید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۶:۵۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

سرعت بالای اپلیکیشن


همگی ی کاربرانی که از نرم افزار شما استعمال می نمایند؛ دوست دارا هستند تا کارشان در کمترین دوران صورت بپذیرد.

همین فاکتور ظاهرا بی آلایش انگیزه برتری اکثری از رقبا نسبت به یکدیگر بوده  طراحی اپلیکیشن در مشهد و این نشان میدهد که سرعت بالای اپ ها چه موضوعی مهمی میباشد.

مخاطبین شما هنگامی ببیند که برای وقت آن‌ها قیمت قائلید به شما با مسئولیت میمانند به نحوی که می اقتدار از این شیوه تعداد مشتریان اثبات را تا حد متعددی ارتقاء بخشید.

 

۵- قابلیت و امکان بازیابی داده ها استفاده کننده
برای هر کسی ممکن میباشد پیش بیاید که اسم کاربری و یا این که راز عبورش را قراموش نماید.

از همین روی وجود یک سیستم بازیابی خودکار می‌تواند بسیار به فعالیت مخاطبانتان بیاید.

این سیستم به یوزرها شما امداد می نماید تا بتوانند فارغ از هیچ نگرانی داده ها حیاتی خویش را بازیابی نمایند و دیگر نگران گم شدن و یا این که فراموش شدن پسوردشان نباشند.

این قابلیت و امکان در اکثر اَپ های مدرن وجود داراست؛ پس بهتر میباشد شما نیز از آن در نرم‌افزار خویش به کار گیری نمائید.

 

۶- انجام آزمایش A/B برای در دست گرفتن کیفی
در اولِ پباده سازی نرم افزار تلفن همراه خویش استعمال از آزمایش A/B بسیار حائذ اهمیت میباشد.

این آزمایش به شما نشان می‌دهد که چه پِلنی برای اپلیکیشنتان اجرا نمایید تا حداکثر بازدهی را بدست آورید.

معمولا بعداز اینکه برنامه شما عرضه می گردد خلق و خوی مخاطبین با یکدیگر فرق دارااست چون آنها نمی دانند که از اپ شما چه طور به کارگیری نمایند.

از همین روی آزمایش A/B قادر است با اعتنا به کردار یوزرها اَپ شما، داده ها خوب و مفیدی در اختیارتان قرار دهد.

 

۷- تمرکز بر روی تعامل با یوزرها
شما می بایست برای خویش معلوم فرمائید که می‌خواهید از چه طریقی با مخاطبینتان تعامل داشته باشید. تارنما یا این که نرم‌افزار؟

اینکه شما پیوند های مختلفی در اپلیکیشنتان تعریف‌و‌تمجید فرمایید و دائماً کوشش داشته باشید کاربرانتان را به وب سایت پاس دهید؛ به هیچ عنوان استراتژی صحت وجود ندارد.

این فعالیت منجر میگردد مخاطب آنطور که می بایست در اپلیکیشنتان حضور نداشته باشد و مقطع دوران حضور وی در اینترنت سایتتان نیز به مقدار کافی نباشد.

استراتژی صحیح در‌این مواقع به کارگیری از مرورگر داخلی در اپ میباشد.

این عمل سبب ساز میگردد تا استفاده کننده از اَپ بیرون نشود و در عین هم اکنون از تارنما شما نیز دیدن نماید.

 

۸- خوانایی متن در پباده سازی اپ تلفن همراه
ممکن میباشد برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که بخواهید یک مقاله دیدنی و باب دلتان را بخوانید البته به جهت بد بودن فونت و نا خوانا بودنش، آن را رها کرده و از خواندنش صرف لحاظ فرمائید.

وجود این خلل چه در اپ شما و چه در سایتتان، یک زمینه ی بدون شوخی میباشد.

به گونه ای که در‌صورتی‌که گوگل به آن پی پیروز شود در اولی زمان درجه ی تارنما شما‌را تا حد متعددی کاهش خواهد اعطا کرد.

نیازی وجود ندارد از فونتی خیره کننده و قریب و یا این که بسیار ریز و بسیار درشت به کارگیری فرمایید. رعایت دو نکته به شما در تعیین سایز و رنگ فونت امداد می نماید.

۱- سایز فونت شما از ۱۱ کمتر نباشد.

۲- رنگ فونت شما با دور نما ی وبسایت و یا این که اپلیکیشنتان دارنده ناهمخوانی باشد. ولی علاوه بر این مغایرت، رنگ های شما می بایست دارنده هماهنگی نیز باشند و نسبت به هم متناسب به حیث بیایند.

 

با رعایت موردها فوق علاوه بر پباده سازی یک نرم افزار قشنگ و مخاطب پسند، نامتان در زمره ی طراحان ماهر اپ قرار میگیرد. به گونه ای که کلیه دوست دارا هستند با شما همیاری داشته باشند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۹:۰۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

دنبال کنندگان Fake Instagram چه چیزی است؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد


به طور تقریبً کلیه ما دست کم تعداد یه خرده دنبال کنندگان جعلی اینستاگرام داریم. حتی در شرایطی که ابداً متوجه نشوید .شما ممکن میباشد تصور کنید ، چه کسی اهمیت می‌دهد؟ و دنبال کننده جعلی و مهم نداریم ، صحت دارد؟ متأسفانه ، فالور های جعلی میتوانند عواقب منفی داشته باشند ، میتوانند برای شما اسپم بفرستند یا این که حسابتان را هک نمایند ، یا این که با پست کردن تعداد بسیار متعددی پیام از جانب شما به اینستاگرام سبب خواهد شد تا اکانت شمارا مسدود نمایند.

دنبال کنندگان Fake Instagram چه چیزی است؟
دنبال کنندگان جعلی اینستاگرام مرتبط با شخصیت های جعلی میباشند ، که اکثر وقت ها به وسیله رباتهایی ساخت و ساز میگردند که صدها یا این که هزاران اکانت هرزنامه را ساخت‌و‌ساز می نمایند.

چرا اشخاص یا این که رباتها این حسابهای جعلی را ساخت و ساز می نمایند؟ اکثر وقت ها فروشندگان در‌پی فالورهای جعلی با هزینه نادر میباشد. بخش اعظمی از یوزرها حقیقی وواقعی اینستاگرام برای ارتقاء تعداد فالور های خویش برای ارتقاء نفوذ در اینستاگرام ، خرید دنبال کننده های جعلی ارزان ارزش را گزینش می نمایند. آیا می بایست دنبال کننده های جعلی بخرید؟ خیر ، احتمالاً اینطور وجود ندارد.

اگرچه به لحاظ میرسد با یه خرده همت ، می‌توانید فالور های جعلی خویش را در اینستاگرام به طریق چشمگیری ارتقاء دهید ، البته در غایت این یک ایده بد میباشد. فالور جعلی حقیقتاً پستهای شما‌را دوست ندارد یا این که به صورت معناداری به تعامل کلی شما زخم میرسانند. درگیر کنندگی عاملی در الگوریتم اینستاگرام میباشد که میتواند در طریق مشاهده پست های شما به وسیله اشخاص در تأثیر بگذارد.

چه طور یک پیوند به استوری خویش در اینستاگرام اضافه کنیم؟
چه‌گونه از استیکرهای اینستاگرام به کار گیری کنیم؟ (۱۴ پیشنهاد و ترفند)
درصورتی که میخواهید یک تأثیرگذار در اینستاگرام باشید ، عموم رغبت دارا‌هستند که اندازه مخاطبان شما زیاد باشد. در صورتی شما ۱۰،۰۰۰ دنبال کننده دارید ، ولی یک عکس شما صرفا ۱۰۰ لایک داراست، معین میباشد که محتوای شما عالی و تأثیرگذار وجود ندارد ، و بقیه و برند های تجاری نمی‌خواهند با شما همیاری نمایند. بویژه آنان مایل نیستند که در صورتیکه فالور جعلی خریداری کرده باشید بطور منظم با شما همیاری نمایند.

حتی در صورتی‌که نگران تعاملات نباشید ، رهروان جعلی قانون ها اینستاگرام را می شکنند و می‌توانند باعث به تولید مسدودی در اکانت شما شوند. اگرچه بخش اعظمی از فالور های جعلی نسبتاً بی ضرر و زیان می باشند البته آن ها همینطور میتوانند به صورت بالقوه حساب شمارا هک نمایند .

چه گونه فالور های جعلی را پیداکنیم؟
به چه شکل می‌توانید بگویید کدام فالور ها جعلی میباشند؟ اکثر اوقات ، بسیار شفاف میباشد. فالورهای جعلی رغبت دارا‌هستند که مطالبی در برگه خویش نداشته باشند ، تعداد متعددی اشخاص را دنبال می نمایند و نسبتاًً هیچ فالوری ندارند و اسم های اسپم سیرتکامل و شفاف دارا هستند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۵:۰۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

گزینش اسم برای نرم‌افزار


گزینش اسم برای نرم‌افزار
اسم مارک در اسم نرم‌افزار هم باشد؟ اسم نرم‌افزار، خویش کلمه و واژه ی طراحی اپلیکیشن در مشهد هم مشتمل بر بشود؟ مخفف اسم مارک باشد؟ دو سیلابلی باشد؟ بیشتر، کمتر و هزاران پرسش و ابهام دیگر در طی تعیین اسم برای نرم افزار به ذهن ما می‌آید. البته کلیه ی این سوال های چهت نیل به یک چیز میباشد و آنهم تاثیر مثبت داشتن تعیین اسم مطلوب برای اپ در پیشرفت اپلیکیشن متبوع ماست. در واقعیت پرسش مهم و بنیادین در اینجا صورت میگیرد که بعد از ساخت و ساز نرم‌افزار چه‌طور شایسته ترین نام را برای برنامه خویش تعیین کنیم که آن نام سبب ساز بیشتر چشم شدن نرم افزار ما بشود. مجموعه تابان شهر در‌این نوشته‌علمی قصد آنالیز و رسیدگی به کل این سوال های و ابهامات را دارااست سفارش می‌کنیم تا انتها این نوشته ی علمی ی هیجان آور همدم ما باشید

مشورت بدون‌پول

تاثیر گزینش اسم مطلوب در پیشرفت برنامه
اکثری از عده ای که تا به درحال حاضر مشغول گزینش اسم برای نرم افزار نشده اند بر این باورند که یکی‌از معمولی ترین و نادر اهمیت ترین پروسه ساخت‌و‌ساز و عرضه ی برنامه به بازار، گزینش اسم برای آن میباشد. در شرایطی‌که که تعیین اسم مطلوب برای اپ تاثیر شگرفی در چشم شدن و در غایت پولساز بودن نرم‌افزار خواهد داشت. در‌حالتی که دقت نمایید اولی چیزی که اعتنا شما‌را جلب می نماید و میبینید نام یک نرم‌افزار میباشد و البته نکته ی اصلی خیس این میباشد که چه‌طور نام خویش را به استفاده کننده نشان دهید؟ آیا یک نام طولانی و طاقت فرسا در جست و جو ها ابدا نمایش داده میشود که بعد استفاده کننده نام شما‌را ببیند( تا خوشش بیاید یا این که نیایید). برای حل این چالش کارشناسان و متخصصین بازاریابی راه و روش های بسیار خیر یافته اند که استعمال از هر مورد از آن‌ها قادر است منش گشای ما باشد. پس با ادامه ی نوشته‌ی علمی یار و همدم باشید تا با ارشادوراهنمایی های طلایی گروه تابان شهر درخصوص تعیین اسم برای برنامه، شایسته ترین نام را برای نرم‌افزار خویش گزینش فرمائید.


راهنمای طلایی
پیکار اولیه به از صلح و آشتی انتها
مدام به عبارتی اولیه تکلیفتان را با خودتان پر‌نور نمائید. بایستی این قضیه مشخص و معلوم باشد که دقیقا از نرم‌افزار چه میخواهید. به هیچ عنوان بدین تفکر نکنید که اولیه بایستی نام برای برنامه خویش پیدا فرمایید آن‌گاه نو مشاهده کنید که دقیقا نرم‌افزار شما چه میباشد! بعداز اینکه تکلیف نوع نرم‌افزار و کاربری آن معلوم شد شما به طور رسمی وارد وادی گزینش اسم برای برنامه گردیده اید. حال وقت آن میباشد که نام نرم افزار خویش را با به کارگیری از طریق هایی زیرا brainstorm یا این که به عبارتی روش پرت کردن گردباد فکری گزینش نمایید. به‌این نکته دقت فرمائید که کل نام های پیشنهادی در گرد‌همایی را برای خویش یادداشت کرده و بعد همت نمائید اسمی تعیین گردیده باشد که در آینده بتوانید آنرا تغییر و تحول دهید فارغ از اینکه به کسب و کارتان ضربه ای وارد گردد در واقعیت نام نرم‌افزار شما نباید محدود کننده ی شما گردد.

رقبا را فراموش نکنید!!
بعد از فعال‌ساز‌ی گردباد اندکی به خویش وقار دهید و آن گاه به ارزیابی اسم های جان دار میان کل نرم‌افزار های رقیبان قدر خویش بپردازید. ملاحظه کنید که تعیین اسم برای اپ آن ها چه منطقی داشته اس که تاثیر مثبت در پیشرفت آن ها داشته. دنبال یک یا این که چندین قاعده ی کلی درباره‌ی اسم ها بگردید مطمئنیم به حاصل نیکی خواهید رسید. صرفا مهم ترین نکته ای که بایستی حواستان باشد این میباشد که وارد ورطه ی هولناک نسخه برداری از آنان نشوید که سبب ساز حذف شما از بازار گردد.

یه سیلابلی یا این که یکسری سیلابلی!؟
اکثری استعمال از اسم های مخفف و یک سیلابلی را بر اسم های تعدادی واژه ای ترجیح میدهند و اعتقاددارند که اینجور نام ها برای مخاطب ریلکس خیس تلفط میگردد و به حافظه وی میماند مانند اسکایپ یا این که اسنپ. ولی تا حدودی صحیح هم می‌گویند اما نکته اینجاست که گزینش اسم برای اپ ملاکات مختلف دیگری هم داراست از جمله یکی وسیع ترین نکاتی که موقع تعیین اسم برای نرم افزار بایستی آن را در لحاظ گرفت شرایطی میباشد که مغازه هایی زیرا گوگل پلی، نرم‌افزار استور و یا این که بازار و مایکت برای نشر نرم‌افزار قرار می‌دهند. از جمله اپل به نام هایی که توضیحی از محتوای خویش درونشان باشد اهمیت بیشتری نسبت به سایر می‌دهد و درصورتی که قرار به حذف از بازار باشد آنها‌را در حق تقدم های بعدی قرار میدهد. از جمله نرم‌افزار evernote علاوه بر اینکه اسم شل و دو سیلابلی میباشد، توضیحی از کاری هم که میخواهد بکند در خویش داراست که تبدیل به یک اسم ایده آل شده‌است.

ابزار ها رو داشته باش!
همان گونه که ذکر کردیم جست و جو میان اسم های گوناگون خویش یک مرحله ی اصلی در تعیین اسم برای نرم‌افزار میباشد که شما هم می بایست این فعالیت را انجام دهید. حالا برای این جست و جو ابزارهایی منحصربه‌فرد نام نرم افزار وجود دارااست که در این شیوه میتوانند یاری کننده باشند مثلا وبسایت namebot که یک پلتفرم برای تعیین اسم مطلوب برای دامنه یا این که نرم‌افزار یا این که … هست که شما کلمه ها خویش را تحویل آن می دهید و اشکال و اقسام نام های پیشنهادی را تحویل شما می‌دهد و یا این که پلتفرم mobile app business name generator & idea که بدین شکل میباشد که یک یا این که دو واژه و کلمه ای که به کسب و کارتان رابطه داراست را تحویل آن می دهید، روی واژه و کلمه ی ایجاد کلیک می‌کنید و آن هم چند اسم به شما تحویل می‌دهد


انیمیشن خیلی راحته هنگامی که...
وقتی که شما درگیر به یک کسب و عمل می باشید به طور بالفعل، گزینش اسم برای نرم افزار حتی از آب خردن هم معمولی خیس میباشد. بدین شکل که شما نامی که در پیشین به عنوان مثال برای مغازه خویش تعیین کردید می‌گذارید و در کنار آن خصوصیت کسب وکار خویش را ذکر می‌کنید. همین!! صرفا به‌این نکته دقت نمائید که نرم‌افزار استور محدودیت 50 واژه و کلمه ای و گوگل پلی محدودیت سی کلمه و واژه ای دارا‌هستند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۰:۲۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ثبت آگهی در نیازچه

تبلیغات رایگان برای چه کسانی به درد میخورد؟

تبلیغات رایگان برای کسانی که میخواهند کسب و کار خود را رونق ببخشند، پیشنهاد بسیار خوبی است و دو حالت دارد، یا تبلیغات را انجام می دهید و پیشرفت می کنید یا بدون تبلیغات ادامه می دهید که دیر یا زود از گود رقابت خارج خواهید شد. این حقیقت دارد. پس مطمئن باشید تبلیغات رایگان ما نتیجه مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

اخیرا فروش کالاها و خدمات در سایت ها و شبکه های اجتماعی بسیار رونق گرفته است. بسیاری از تولیدکنندگان از طریق تبلیغات به رشد و توسعه رسیده اند. تعداد کاربران اینترنتی هر روز در حال افزایش است. به همین دلیل تبلیغات تاثیری بسیاری بر رونق کسب و کار دارد. تبلیغات رایگان ابعاد گسترده ی دارد. مهم ترین هدفی که تبلیغات اینترنتی به دنبال آن هستند افزایش فروش و شناخت مخاطبان به محصولات است. آگهی اینترنتی روش های مختلفی دارد که عبارت است از:

  • تبلیغات همسان

  • تبلیغات از طریق موتور جستجو

  • تبلیغات بنری

  • تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی

تبلیغات همسان قصد دارد که نظر مخاطبان خود را از طریق مشکلات جذب کند. این روش تبلیغات هوشمندانه است. تبلیغات از طریق موتور جستجو به این هدف است که در یک مدت زمان کوتاه و با هزینه ی مناسب محصولات شما را تبلیغ کنند.  این نوع تبلیغ از طریق عنوان و تکرار کلمات اصلی انجام میشود‌. تبلیغات بنری با عضو شدن در یک سایت و بنر خود را با ثبت در آن انجام میشود. امروزه شبکه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل میدهند و کاربران زیادی هم در این شبکه ها فعال هستند.  شبکه های که تبلیغات در آن موثر است مانند توییتر و فیسبوک و تلگرام است.

 

مزیت های ثبت آگهی رایگان

آگهی ابزاری است که در مقابل پرداخت هزینه، محصولات خود را به مخاطبان معرفی میکند. آگهی ها مزایای دارند که عبارت است از:

  • تشویق مشتریان به خرید بیشتر

  • اثبات محصول

  • پوشش وسیع تر

  • مخاطبان هدفمند

  • اطلاع رسانی بیشتر

آگهی ها انواع مختلفی دارند مانند:

  • آگهی تیزر

  • آگهی رپرتاژ

  • حک آرم

  • زیر نویس

  • دعوت به تماشا

  • نشان آگهی

آگهی تیزر در تلویزیون و رادیو انجام میشود و مدت تبلیغ آن۲۰تا۴۰ثانیه است. آگهی رپرتاژ مانند مستند است و کمترین زمان گزارش آن۱۲۰ثانیه است. حک آرم هم در تلویزیون است زمان تبلیغ آن حداقل ۵دقیقه است. دعوت به تماشا هم در موقعیت های است که در تلویزیون برنامه ی در حال پخش است و بین آن آگهی پخش میشود و اخیرا بسیار رایج شده است. زیرنویس هم در تلویزیون انجام می گیرد و مدت پخش آن۱۵ثانیه است. نشان آگهی شامل نمایش نام،نشان تجاری، به صورت روزانه از شبکه های صدا و سیما انجام میشود. ثبت آگهی رایگان بهترین روش رونق در کسب و کار میباشد. آگهی اینترنتی همانطور که از نامش معلوم است در اینترنت انجام میشود.

چرا باید از نیازمندی های آنلاین استفاده کنیم؟

  • برای فروش محصولات

  • برای اطلاع رسانی

  • برای کسب آرای مردم

یک وبسایت اگر اقدام به تبلیغات رایگان بکند باید ویژگی های داشته باشد مانند:

  • توانایی دسته بندی آگهی ها

  • بهره بردن از کلمات کلیدی

  • درج لینک

  • درج تصویر

برای درج آگهی در اینترنت، سایت های زیادی وجود دارد. اولین گام برای تبلیغات رایگان در اینترنت باید یک سایت خوب را انتخاب کنید. همچنین  باید سایتی که انتخاب میکنید دارای اعتبار باشد. سایت خوب، سایتی است که روزانه هزاران بازدید داشته باشد. تبلیغات رایگان در چنین سایت هایی یک فرصت عالی است. تبلیغات رایگان در این سایت گسترده است و همه جنبه ها را در برمیگیرد مانند:

  • املاک

  • گردشگری

  • خودرو

  • پزشکی 

  • صنعت

  • ساختمان

  • آموزش

نیازمندی های آنلاین شامل چه مواردی میشود؟

  • تقسیم بندی مجزا

  • قابل تفکیک بر اساس مکان

  • کاربری راحت

  • سرعت لود بالا

  • داشتن پکیج های متفاوت

  • سئو مناسب

برای آسانی کار بازدیدکنندگان و تبلیغ کنندگان بهتر است که تبلیغات رایگان دارای تقسیم بندی های مختلف باشد. قابلیت تفکیک مکان ها برای وب سایت های تبلیغاتی مهم است چون مکان های مختلف از آن برای تبلیغات استفاده می کنند. سایت تبلیغات رایگان چون دارای مشتریان مختلفی می باشد باید کاربری آن به شکلی باشد که همه افراد به راحتی بتوانند از این سایت بهره ببرند. سایت تبلیغات رایگان باید سرعت لود بالای داشته باشد چون امکان دارد هر دقیقه تعداد کاربران زیاد شود پس باید سرعت لود بالا باشد تا کارها سریعتر انجام شود. یک سایت تبلیغات رایگان باید پکیج های گوناگونی داشته باشد تا هر کاربر بتواند متناسب با نیازهایش  آگهی های خود را ثبت کند. این پکیج ها به سه دسته تقسیم میشوند که عبارت است از:

  • پکیج برنز ای

  • پکیج نقره ای

  • پکیچ طلایی

یک سایت تبلیغات رایگان باید سئو مناسبی داشته باشد یعنی باید بهینه سازی زیادی داشته باشد. که افراد بتوانند از آگهی ها بازدید بیشتری بکنند. تبلیغات رایگان در عصر حاضر جوابگو نیاز های جامعه است. تبلیغ  برای این است که ما برای رسیدن به اهدافمان کمک کنیم.  اخیرا تبلیغات رایگان به یک تجارت و صنعت بزرگ تبدیل شده است. سالانه هزینه های زیادی صرف تبلیغات می شود. یکی از مهم ترین مزایای تبلیغات به صرفه بودن است یعنی با هزینه کمتر آگهی های خود را تبلیغ کنید. تبلیغات رایگان اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی مخاطبان بیشتری را جذب میکند. شما زمانی که با مزایای تبلیغات رایگان آشنا شوید میفهمید که این سایت بسیار بهتر و خوب تر از سایر سایت های تبلیغاتی میباشد. در سال های گذشته تبلیغات رایگان  در اینترنت برای فروش محصولات رشد بسیار چشمگیری داشته است.

 

انواع سبک و اهداف تبلیغات

تبلیغات سبک های مختلفی دارد. همچنین اهداف های متعددی دارد.سبک های تبلیغات عبارت است از:

  • تبلیغات آگاهی دهنده

  • تبلیغات تشویق کننده

  • تبلیغات یادآوری کننده

  • تبلیغات محیطی

  • تبلیغات مدرن

  • تبلیغات اینترنتی

اهداف تبلیغات عبارت است از:

  • معرفی محصولات به بهترین شیوه و روش ممکن

  • گسترش دادن کسب و کار شما به بهترین وجه

  • میزان سود شما را در کسب و کار افزایش میدهد

  • واسطه ها را از بازار از بین میبرد

  • مشتریهای جدید را جذب میکند همچنین مشتریهای قدیم‌ را حفظ میکند

  • مشتری ها را از قیمت های جدید در بازار آگاه میکنند

  • خدماتی را که به کاربران ارائه میدهد برای شما عزیزان شرح میدهد

  • همواره مصرف کننده را ترغیب میکند که او به این کالا در آینده نزدیک نیاز خواهد داشت

  • به طور حرفه ای مشتری را برای خرید کالای شما معتقد میکند

تبلیغات آگاهی دهنده یعنی مشتری ها را از وجود کالاهای جدید آگاه می سازد. تبلیغات ترغیب کننده یعنی مشتری را برای خرید کالای شما تحریک و تشویق میکند. تبلیغات یاد آوری کننده یعنی همواره به خدماتی که میتوانید به مشتری ارائه دهید را تکرار میکند تا در ذهن مشتری ها یاد آوری شود. تبلیغات محیطی به دو نوع تبلیغات داخلی و خارجی تقسیم میشود  تبلیغاتی که در بالای مغازه ها ، کاتالوگ و غیره است را تبلیغات داخلی مینامند. تبلیغات که در مکان های سرپوشیده انجام می شود مانند مترو و غیره.  تبلیغات خارجی نامیده میشود. تبلیغات مدرن و اینترنتی هم منظور از شبکه های اجتماعی است.

 

تبلیغات رایگان اینترنتی خود را به ما بسپارید .

با توجه به اینکه دنیا در حال پیشرفت و توسعه و گسترش میباشد، آگهی رایگان اینترنتی بسیار گسترده شده است و مشتریان زیادی دارد. شما مخاطبان عزیز میتوانید  تبلیغات خود را به ما بسپارید و در کسب و کار خود بهترین نتیجه را داشته باشید همچنین ما به شما تضمین میکنم که کسب و کار شما با تبلیغات سایت ما رونق میگیرد. سایت ما در تبلیغات بسیار حرفه ای و هوشمندانه کار میکند پس نگران هیچی نباشید. کسب و کار از شما، تبلیغ و شناساندن آن با ما. پس وقت را از دست ندهید و همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع: https://niazcheh.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۳:۲۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

پباده سازی نرم افزار گوشی


در دنیای مدرن دیگر بیشتراز یک سری ساعت نمی توانیم از وب و اپ های بدور بمانیم ،فارغ از اون ها معاش ما با نقص‌ مواجه گردد ،حتی ممکن میباشد وسیع ترین نیاز های خویش مثل خرید های روزمره و رفتن به سرکار و… یا این که حتی منبع درامداصلی خویش را از دست بدهیم.پباده سازی نرم‌افزار های امروزه برای ارائه سرویس ها آنلاین که مدام در مجموع ساعت‌ها شبانه روز در دسترس باشد روز آپ تو دیت در درحال حاضر ارتقا میباشد،و کمتر کسی میباشد که از طراحی اپلیکیشن در مشهد  دوست داستنی مثل آژانس آنلاین،اپ های پیک،و مغازه آنلاین به کارگیری نکرده باشد.پباده سازی اپ های فروشگاهی،پباده سازی برنامه های خدماتی،پباده سازی نرم‌افزار سرویس ها دلیوری و…دوستداشتنی ترین ها در حوزه تولید برنامه های گوشی می‌باشد.در پی با ویستا مجموعه یاروهمدم باشید تا با گویش های نرم افزار نویشی نرم‌افزار ها بیشتر آشنا گردید…

پباده سازی نرم افزار گوشی

گویش اپلیکیشن نویسی جاوا(Java):
لهجه اپ نویسی جاوا یک لهجه شئ گرا بوده و برای اولی توشه بوسیله جیمز گاسلینگ در کمپانی(Sun Micro System) نوآوری شد.این گویش ساختاری مانند C و C++ داشته و با امکاناتی کمتر وتوابعی سهل و آسان خیس البته امنیت بالا محبوبیت اکثری میان برنامه نویس ها داراست.جاوا بیشترین استعمال را در میان اپلیکیشن های اپ نویسی داشته و طبق آمارجاوا حدود23% معیار سرچ گویش های نرم افزار نویسی را به خویش تخصیص داده و آن‌گاه پایتون با13% درصد در ردوه دوم جای‌دارد.از آن جا که سیستم ادله اندروید خویش نیز به وسیله لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا مندرج میباشد.به همین انگیزه یادگیری آن منجر می‌گردد که هر نوع نرم‌افزار(App) دلخواه اندرویدی را بنویسید.از کاربرد های گویش جاوا میتوان به اپ نویسی برنامه ، سرور اینترنت ، نرم افزار های علمی ، بازی ها و تارنما ها اشاره نمود.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۶:۱۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

شیوه اجرای مسابقه برد‌آمیز در شبکه های عمومی


شیوه اجرای مسابقه برد‌آمیز در شبکه های عمومی
0

اجرای یک مسابقه در رسانه‌های اجتماعی قادر است راهی عالی برای سرگرم نگه داشتن طرفدارانتان با مارک شما باشد. چه کسی شیفته پیروز شدن پاداش بدون‌پول وجود ندارد؟!

البته به آسانی ارسال کردن "چه کسی می‌خواهد پیروز شود ..." آسوده وجود ندارد. طراحی اپلیکیشن در ایران مسابقات برد‌آمیز در رسانه‌های اجتماعی نیاز به طرح ریزی و اجرا داراست.

پیش از آغاز مسابقه در رسانه‌های اجتماعی، یک نظارت لیست برای اجرای آن تهیه و تنظیم فرمائید.

هدف ها خویش را تشریح نمائید
داشتن یک پاداش برای کادو دادن عامل کافی برای برگزاری مسابقه وجود ندارد. با جواب دادن به‌این پرسش اطمینان نتایج فرمائید، "چه چیزی را می‌خواهید انجام دهید؟" و از مسابقه آنلاین خویش غایت به کار گیری را ببرید.

آیا پیرو ارتقاء تدبیر از اسم تجاری خویش، ارتقا تعداد دنبال‌کنندگان ورقه خویش، اخذ اشتراک خبر نامه یا این که برای محصول ها خاصی در معرض روئت کرد قرار بگیرید؟

توصیه می شود نوشته ی علمی آیا اینستاگرام بستر قابل قبولی برای فروش مال و سرویس ها می‌باشد؟ را مطالعه فرمایید.

فهمیدن هدف ها به شما در ارشاد فرایند امداد می نماید.

مسابقه را تهیه فرمائید
بعداز تشریح هدف ها، وقت آن میباشد که مسابقه را تهیه و تنظیم فرمایید. این وقت گیرترین مرحله میباشد، البته با اجرای صحیح این مرحله از بروز اشتباهات در طول برگزاری مسابقه خودداری نمائید. در اینجا یک سری نکته وجود داراست که بایستی درخصوص آن ها تصور کنید.

پلتفرم خویش را تعیین نمایید
مشخص و معلوم فرمائید که آیا این مسابقه در رخ بوک، توییتر، اینستاگرام و ... اجرا شود، در حالی که از کانال‌های اجتماعی دیگر خویش برای تبلیغ متقابل مسابقه به کار گیری می‌کنید، یک پلتفرم را گزینش نمائید و به آن بچسبید. میزبانی مسابقه شما در یک پلتفرم، از سردرگمی پرهیز می‌نماید و مایحتاج میباشد که متناسب با مقررات متعدد در هر سیستم دلیل، آن مسابقه را انجام دهید. همینطور گزینش پیروز و تجزیه و محاسبه نتیجه ها را آسوده‌خیس می‌نماید.

استعمال از یک نرم‌افزار فرد ثالث (اپلیکیشن‌های گسترش‌دهنده) قادر است به شما در اجرای یک مسابقه یاری دهد، و اکثری از آن‌ها نرم افزار آزمایشی مجانی یا این که ورژن‌هایی دارا‌هستند که تعداد مشخصی از ورودی‌ها بدون‌پول می‌باشند. آیتم های دوستداشتنی دربرگیرنده Woobox ، Wishpond ، Shortstack و Rafflecopter میباشد.

تصمیم بگیرید نوع مسابقه‌ای را که میخواهید داشته باشید
کمپانی‌کنندگان به چه شکل وارد مسابقه می‌شوند؟ آیا آن‌ها می بایست برگه شمارا دوست داشته باشند، عکسی به اشتراک بگذارند، بعضی از دوستان خویش را تگ نمایند، از #hashtag به کار گیری نمایند؟ در‌این‌جا گونه های مختلفی از مسابقات وجود دارااست (دوستداشتنی‌ترین آن‌ها دربرگیرنده قرعه‌کشی، ساخت و ساز عکس / فیلم، اشتراک‌گذاری، لایک، رای‌گیری) میباشد، و هر مورد مزایا و معایب خویش را دارا هستند. از جمله، یک مسابقه قرعه کشی، مسابقه‌ای که از یوزرها می خواهد اسم و نشانی اینترنتی خویش را برای ورود به سیستم ارائه دهند، معمولی ترین ورود برای یوزرها میباشد البته نرخ شرکت کردن پایینی دارااست. یک مسابقه عکس یا این که فیلم دارنده بیشترین بضاعت برای شرکت کردن میباشد البته نیاز به همت متعددی از کمپانی کنندگان را داراست.

هرچه رقابت شما شل خیس باشد، احتمال ورود اشخاص بیشتر خواهد بود! انجام مسابقه بسیار پیچیده میباشد (یعنی فرایند خیلی زیاد، داشتن فرم طولانی برای مالامال کردن و ...) بازدارنده از ورود اشخاص می گردد.

هنگام گردآوری داده ها مرتبط با مسابقه، تنها داده ها مایحتاج خویش را عده‌آوری نمائید. درخواست داده ها بیشتر از حد ضروری سبب به شرکت کردن کمتری می گردد. هنگام درخواست نشانی آدرس اینترنتی، به طبعً داده ها CASL را درج نمائید.

قانون ها را بدانید
هر بستر رسانه اجتماعی برای اجرای مسابقه مقررات خویش را داراست. به طبعً مقررات را بدانید. شما نمیخواهید از سایتی که ممنوع میباشد به کار گیری نمائید!

انتخاب اجرو پاداش
برندگان چه چیزی اخذ می‌نمایند؟ مسابقه‌هایی که به شایسته ترین صورت اجرا میگردند دارنده یک پاداش میباشند که مستقیماً به کمپانی شما مربوط میگردد. شما می خواهید برند تجاری خویش را به بازار عرضه نمائید و عده ای را جذب فرمایید که حقیقتاً به آنچه که تجارت شما ارائه میدهد عشق دارا‌هستند، خیر "شکارچیان مسابقه" که تنها می خواهند چیزی کسب نمایند.

ایده‌های پاداش
از تولیدها خویش استعمال نمایید.
کارت کادو / کوپن.
یک تجربه اختصاصی که نمی اقتدار خریداری کرد.
اطمینان نتایج نمائید که اجرو پاداش درنظر گرفته گردیده قیمت همت شما برای موفق شدن را داراست! چنانچه برای ورود به مسابقه برهه زمانی متعددی زمان برد و اجرو پاداش اندک مانند بطری آب باشد، انتظار ورود متعددی را نداشته باشید.

برهه زمانی مسابقه
با اجرای مسابقه خویش برای بازه زمانی برهه زمانی خیلی کوتاهی، از ورودی‌های مسابقه غافل نشوید. از طرفی، عشق و علاقه خویش را به اشخاصی که اجرای مسابقه طولانی بازه شما‌را دوست ندارند، ازدست ندهید. به خیال و خاطر داشته باشید که کمپانی‌کنندگان برای ورود به مسابقه می بایست چه کاری انجام دهند و اطمینان نتایج نمایید که اشخاص وقت کافی برای ورود را دارا‌هستند. همینطور به‌ خیال و خاطر داشته باشید که در صورتیکه پاداش شما بایستی در یک روز معین استعمال شود (مانند بلیط‌های یک روی داد)، مطمئن گردید که پیروز شما بازه کافی برای گزینش پاداش و به کارگیری از آن را داراست.

هرگونه ضابطه را مشخص و معلوم نمائید
مسابقه خویش را بسیار روشن و قابل درک فرمائید. تاریخ ورود را وارد فرمائید، مراحلی که می بایست برای کمپانی‌کنندگان در آن صورت پذیرد و شیوه گزینش و تماس با موفق را تشریح نمائید.

ساخت‌و‌ساز گرافیک برای مسابقه
برای پشتیبانی از مسابقه خویش، یک گرافیک دیده نواز اضافه فرمایید! این می تواند دربرگیرنده تغییر تحول جلد یا این که عکس نمایه، تصاویر شیت فرود یا این که خلاقیت برای پست‌های تبلیغی باشد. اطمینان نتایج نمایید که گروه پباده سازی شما بعدها خاصی برای هر تصویر دارااست. برای مسابقات Facebook، اساسی میباشد که هنگام ساخت‌و‌ساز گرافیک، ضابطه 20٪ را به خیال و خاطر بسپارید.

تبلیغ، تبلیغ، تبلیغ
تنها به این دلیل‌که شما مسابقه را ساختید، لزوماً به‌این مضمون‌ وجود ندارد که آنها خواهند آمد. اطمینان نتایج نمایید که هواداران شما همگی در زمینه ی این مسابقه می دانند. از کل منابع بدون‌پول خودتان به کارگیری نمایید: مسابقه را در تمامی شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی و سایت خویش تبلیغ نمائید. در صورتیکه یک خبر نامه یا این که یک دکان اینترنتی دارید، داده ها مسابقه را در آن وارد فرمایید. مورد های پرداخت گردیده برای تبلیغ می‌تواند مشتمل بر تبلیغات رخ بوک یا این که پست‌های تبلیغی، توییت‌های تبلیغی توییتر یا این که مجال تبلیغ در Instagram باشد.

از طرفدارانتان بخواهید که‌این مسابقه را در کانال اجتماعی خویش به اشتراک بگذارند. چنانچه دوستان خویش را به اشتراک‌گذاری ترغیب کنید، می توانید با ورودی‌های مازاد به آن ها اجرو پاداش دهید. استعمال از یک اپلیکیشن فرد ثالث (اپلیکیشن‌های گسترش‌دهنده) قادر است اجرا و پیگیری این ورودی‌های مازاد را سهل نماید. به کمپانی‌کنندگان لینک و پیوند داده میگردد تا بعداز ارسال سند خویش، با دوستان خویش به اشتراک بگذارند.‌ فارغ از این سیستم استدلال، یوزرها با پروفایل‌های محرمانه ممکن میباشد هنگام اشتراک این مسابقه اعتبار اخذ نکنند.

مانیتور کردن
بعداز اتمام مسابقه، مرتباً تحلیل فرمائید تا مطمئن گردید که کلیه چیز طبق اپ پیش می‌رود. ورودی‌های روزمره امتحان را انجام داده و به هر پیام یا این که پیام‌هایی که علاقه مندان شما در رابطه این مسابقه دارا‌هستند، جواب دهید.

برندگان را اعلام نمائید
بعداز گزینش موفق، آن را تبلیغ فرمائید! نشان دادن چیره خویش اثبات می‌نماید که‌این مسابقه اجرو پاداش داشته و حقیقی بوده میباشد. پیروز را در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی، وبسایت یا این که مجله خویش قرار دهید.

فیض گیری
مسابقه شما به انتها رسید، غالب تعیین شد ... ولی آیا قیمت آن را داشت؟ آیا پیش از فعال‌سازی مسابقه اهدافی را که ذکر کردید انجام داده اید؟ دفعه بعد از آن چه فعالیت کرده و چه کارهایی را میخواهید انجام دهید، مرور فرمایید. چه گونه میتوانید مسابقه بعدی خویش را حتی بهتر برگزار نمایید؟ بسته به ابزاری که شما به کارگیری میکنید، معیارهایی که قابل آنالیز می باشند مشتمل بر نرخ ورود و اشتراک، معیار دنبال کننده‌های نو به دست آمده، ترافیک مراجعه به رسانه های اجتماعی به سایت شما و نرخ کلیک از روش پیوند‌ها است.

این نکات ما برای برگزاری مسابقه رسانه‌های اجتماعی میباشد! برای شما چه چیزی است؟ آیا روایت پیروزی مسابقه (یا این که عدم پیروزی) دارید که میخواهید آن‌ها را به اشتراک بگذارید؟ لطفا ایده ها خویش را به اشتراک بگذارید!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۱:۱۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

چطور از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟


چطور از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

اینستاگرام تحت عنوان فقط کانال‌ی اجتماعی جهانی که در کشور‌ایران به راحتی در دسترس میباشد، یک زمان ایده‌ال برای درآمدزایی میباشد. با وجود اینکه طولانی تر تجهیزات تجاری اینستاگرام به طور طراحی اپلیکیشن در مشهد  بی واسطه در کشور‌ایران بسته میباشد، البته هر جا که مخاطب باشد، مجال کسب درآمد هم می باشد.

کلاً برای درآمدزایی از اینستاگرام، شما این سه مرحله را طی نمایید:

یک پیج خوب راه اندازی نمایید
تعداد فالوور خویش را ( با دقت به مخاطب انگیزه) ارتقا دهید
به طور بی واسطه (فروش) یا این که غیرمستقیم ( تبلیغات و برندسازی) کسب درآمد فرمائید
به حیث بی آلایش میباشد، ولی ابدا اینطور وجود ندارد. به همین عامل هم سفارش می کنیم در عصر فراگیری کسب و عمل اینستاگرامی همیارآکادمی کمپانی نمائید و اصول کسب درآمد آنلاین را یادبگیرید.

برای درآمد زایی از اینستاگرام شیوه های متنوعی موجود هست که ما به باز‌بینی یک سری مدل از آن‌ها می پردازیم :

تبلیغات بصورت بی واسطه:

در شرایطی که فالوور مربوط به یک قضیه یگانه داشته باشید، حتی با وجود فالوور نادر هم می توانید تبلیغات بدون واسطه محصول ها یا این که سرویس ها مربوط به آن فالوورها را داشته باشید و از این شیوه کسب درآمد نمایید. اما با داشتن فالوور بالا میتوانید دامنه‌ی تولید ها و تبلیغات را هم ارتقا دهید.

فروش جنس یا این که سرویس ها:

یک طرز دیگر این میباشد که خودتان به طور بدون واسطه از روش پیج، فرآورده و سرویس ها خودتان را بفروشید. با وجود اینکه در کشور ایران خدمت فروشگاهی اینستاگرام عمل نمی‌نماید، البته این طریق درآمدزایی در کشور ایران خیلی رونق دارااست و اتفاقامردم هم از پیج‌ها خرید دارا‌هستند.

اما در این زمینه دسته متاع خیلی مهم میباشد. در مجموع و تحت عنوان یک نکته، محصول ها مربوط به خانم‌ها بهتر در اینستاگرام فروخته میگردد.

برندینگ

در‌این شیوه، شما خیر دنبال فروش بی واسطه میباشید و خیر دنبال کسب درآمد. انگیزه صرفا معرفی تولیدات شما، کمپانی، مارک و حتی خویش شماست. برندنیگ هم در غایت به درآمدزایی میرسد البته خیر به طور بی واسطه.

برای برندنیگ خوب در اینستاگرام لازم میباشد که مزیت‌های خویش را به طور بدون واسطه و همیشه به مشتری اکران دهید. برندینگ یکی مسائل مهم در کسب درامد اینترنتی میباشد.

فروش فالور ها،لایک و کامنت:

این گزینه هم یکی مواقعی میباشد که در اینستاگرام دوست داران متعددی داراست.در شرایطی‌که پیج شما دارنده فالوور های متعددی باشد،شما میتوانید فالور ها و یا این که حتی لایک و کامنت های خویش را به کسانی که نیاز دارا‌هستند بفروشید و پولی را بصورت توافقی بابت هر فالور اخذ فرمایید.

خب هم اکنون چطوری؟ خیلی بی آلایش شما از یک پیج پولی را اخذ میکنید و در عوض آن از فالوورهای خویش می خواهید که آن پیج را فالو نمایند یا این که برای مثال پست‌های آن را لایک نمایند و … این شیوه برای ارتقا فالوور، خیلی بهتر از خرید فالوور فیک میباشد.

مرسوم ترین شیوه برای این فعالیت این میباشد که شما یک کلیپ از خودتان استوری فرمائید و خیلی بدون واسطه درخواست نمائید که فالوورهای شما، آن پیج مختص را فالو نمایند.

 

سر برد در اینستاگرام
از هر روشی که میخواهید در اینستاگرام کسب درامد نمائید، می بایست خودتان حضور فعال داشته باشید و این موضوع تنها با این سه شرط ممکن میباشد:

عمل همیشه برای وقتی زیاد
ارائه‌ی محتوای باکیفیت
گزینش صحیح مخاطب انگیزه
چنانچه این سه گزینه را رعایت نمایید، پس از مدتی پیج شما خویش به خویش رشدش را آغاز میکند و خواهید روءیت کرد که در طول کوتاهی پول، خودش به سراغ شما می آید. یعنی کسانی که پیج شمارا برای تبلیغ مطلوب می بینند، از شما درباره ی ارزش تبلیغات در پیج می پرسند. در غایت آنچه مهم میباشد، دور از شوخی نگاه کردن به اینستاگرام میباشد. می بایست در زمینه ی اینستاگرام و درامد از آن روءیت کرد بدون شوخی و بلندمدت داشته باشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۰:۳۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت

نرم افزار‌ گوشی عبارت‌میباشد از از قابل انعطاف افزارهایی که رابطه بدون واسطه با پردازنده‎های سیستم برهان موبایل یاروهمدم دارا‌هستند و مستقیماً درخواست‎های یوزرها را انجام می دهند. طراحی اپلیکیشن در مشهد در تلفن همراه به طور بی واسطه دستوری را انجام میدهند که تماماً برای یوزرها ملموس و قابل رؤیت میباشد. در حالتی که بخواهیم راجع‌به نرم افزار گوشی مثالی را بزنیم می بایست بگوئیم به همگی قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه که استفاده کننده بوسیله آن‌ها به اجرای فرمانی در موبایل می‌پردازد نرم افزار اسم داراست. به عنوان مثال شما ممکن میباشد برای عمل های مالی بسته به اکانت بانکی خویش ممکن میباشد از نرم افزار تلفن همراه خزانه ملت، نرم افزار گوشی خزانه پاسارگاد، نرم افزار تلفن همراه خزانه ملی، نرم افزار تلفن همراه خزانه سامان، نرم افزار گوشی خزانه اقتصاد نوین، نرم افزار تلفن همراه خزانه سپه، نرم افزار گوشی خزانه آینده و یا این که غیره استعمال کنید. و یا این که ممکن میباشد شما در زمان روز به به کار گیری از ابزارهای دیگری در موبایل همپا خویش بپردازید. به عنوان مثال ممکن میباشد برای تعقیب کردن رویدادهای ورزشی از نرم افزار تلفن همراه کانال سه به کارگیری نمایید و یا این که برای تعقیب کردن برنامه های تلویزیونی ممکن میباشد از نرم افزار اندروید پخش زنده استعمال نمایید. همینطور بعضا یوزرها که از روش مغازه اینترنتی به خرید می‌پردازند ممکن میباشد از نرم افزار وب سایت های مانند نرم افزار گوشی دیجی فرآورده و یا این که نرم افزار تلفن همراه بامیلو استعمال کنند. همینطور مثلا ممکن میباشد نرم افزار بازی خاصی هم برای PC ارائه شود و هم به طور نرم افزار تلفن همراه ارائه گردد که در‌این‌حالت‌ توسعه و گسترش دهنده اپلیکیشن همت می نماید این بازی را بر شالوده دستگاه های دیجیتال ساخت کند. به عنوان مثال نرم افزار م وبایل clash of clans از مواقعی میباشد که برای انجام بازی برنامه نویسی شده‌است. یا این که بازی angry birds یکی از دیگر از موردها نرم افزار گوشی میباشد. کلیه این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند نرم افزار تلفن همراه اسم دارا هستند که ممکن میباشد براساس مدل سیستم استدلال یک موبایل یار و همدم، برای اجرا مستلزم بستر و سیستم ادله ما یحتاج خویش باشند مرتبط با خویش باشند. یک نرم افزار تلفن همراه ممکن میباشد بر اساس سیستم استدلال اندروید باشد که به در‌این‌صورت‌ بدین اپلیکیشن اصطلاحاً نرم افزار اندروید می‌گویند. یا این که ممکن میباشد سیستم عالی که‌این اپلیکیشن را مدیر می نماید برپایه IOS باشد که در‌این حالت به آن نرم افزار IOS یا این که نرم افزار اپل میگویند. برای دیگر سیستم عوامل همانند ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار هایی بسته به دسته بستر سیستم ادله پباده سازی شده‌است. توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار تلفن همراه، همانگونه که کارایی کرده اند براساس دستگاه های متفاوت نسخه های متفاوتی از اپلیکیشن را ارائه دهند، برای سیستم استدلال های مختلفی که ممکن میباشد بر روی گوشی به عمل رود نیز عملکرد می نمایند به تولید و پباده سازی نسخه های مختلفی از یک نرم افزار تلفن همراه بپردازند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۲:۴۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

چه رنگی برای اپلیکشن مناسب تر است

ناهمخوانی رنگ و جلب اعتنا استفاده کننده
در کنار ایجاد محتوای خوانا، ناهمخوانی رنگ‌ها می تواند دقت استفاده کننده را بر روی موادسازنده یگانه بر روی ورقه اکران جلب نماید.

به‌طور کلی، ناهم خوانی بالا شایسته ترین گزینش برای مطالب مهم طراحی اپلیکیشن در مشهد و یا این که موادتشکیل دهنده اصلی میباشد. در‌حالتی که میخواهید یوزرها چیزی را مشاهده یا این که کلیک نمایند، آن را به نوعی مختلف نمایید. به عنوان مثال، یوزرها به احتمال زیاد روی دکمه فراخوانی (Call To Action) که ناهمخوانی رنگی بالایی داراست بیش تر کلیک می‌نمایند.

نکات مهم
هر روشی را که تعیین کردید، کاربری سهل وآسان برای استفاده کننده را به‌خیال و خاطر داشته باشید. در اینجا یکسری نکته حائض اهمیت را باز‌بینی میکنیم:

مخاطب انگیزه
داشتن داده ها لازم در زمینه‌ی نیازها، عشق‌مندی‌ها و ترجیحات یوزرها احتمالی در انتخاب رنگ‌های لازم به شما امداد مینماید. ممکن میباشد مخاطب انگیزه شما، پالت‌های رنگی عادی را ترجیح دهد.

چک رقبا
برای یافتن نرم افزار‌های جانور در بازار و مقایسه آنان با یکدیگر تحقیق و چک انجام دهید. این آنالیز و شناسایی الگوهای پباده سازی در غایت در تصمیم‌گیری به شما یاری می نماید.

تمرکز بر روی محتوا
به‌خصوص درباره‌ی کیفیت محتوا و اینکه به چه فیس مخاطب آن را ببیند. اندازه موادسازنده، متن، کناره‌ها کلیه موردها تاثیر بسزایی در طرح پایانی نرم افزار شما دارااست.

خوانا بودن
اطمینان نتیجه ها نمایید همه موادتشکیل دهنده برنامه شما با یکدیگر رابطه دارا هستند. متن، کناره‌ها، دکمه‌ها، دور نما همه می بایست قابل تشخیص باشند و هیچ‌سیرتکامل ابهامی وجود نداشته باشد. اطمینان نتیجه ها نمایید موادسازنده سپید در قبال دور‌نما سپید تهیه و تنظیم نشده باشند.

رنگ مارک
شما بایستی استراتژی رنگ مارک خویش را در طرح متبوع پیاده‌سازی فرمائید تا با یکدیگر هم‌سو باشند.

رابطه برقرار کردن از روش رنگ‌ها
برای جلب اعتنا یوزرها و انتقال داده ها مهم از طرح‌های رنگی به کارگیری فرمائید. با این هم اکنون شما می بایست آن را با احتیاط انجام دهید.

صحبت انتها
درین مقاله کلیاتی در رابطه با با اینکه چه طور تئوری رنگ‌ها قادر است پباده سازی نرم افزار شما‌را افزایش دهد حرف کردیم. تقویت مهارت به کارگیری از رنگ‌های گوناگون نیازمند یک همت مداوم و دائمی میباشد. پس در‌حالتی که می خواهید روش ساخت طرح‌های رنگی قشنگ را بیاموزید مستلزم تمرین و آزمایش بسیار میباشد.

 

برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۷:۵۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)