مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

تولید اپلیکیشن حسابداری اندروید و ios

تولید
نرم افزار حسابداری با نسخه اندروید و ios ایجاد نرم افزار حسابداری به چهره تماما منحصربه‌فرد و فن ای با تجهیزات بی نقص بوسیله کمپانی نوپرداز . جهت کسب اطلاعات عمده کلیک نمایید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

شاید خیره کننده به حیث رسد ولی اپلیکیشن‌های حسابداری برای گوشی‌های گوشی هم طراحی و ساخته میشوند . اما این نرم افزار ها نظیر نرم افزار های حسابداری کامپیوتر نیستند و در آن حد تجهیزات و اعتنا ندارند . زیرا برای شغل های تبارک ساخته نمی‌شوند . بلکه این اپلیکیشن ها برای اینکه اکانت ها و دخل و خرج خویش را در مواقع لزوم یادداشت کرده و به ذهن سپرد دوچندان مفید میباشند . در ادامه همراه ما باشید تا به محاسبه تجهیزات یک اپلیکیشن حسابداری بپردازیم .

تولید
اپلیکیشن حسابداری اندروید و ios
طراحی
اپلیکیشن برای اندروید و ios در‌صورتی‌که قصد دارید یک قابل انعطاف افزار حسابداری تولید فرمایید باید این نرم افزار را برای هر دو نسخه اندروید و ios طراحی کرده و بسازید . چون ممکن اسا مخاطبان شما هر یک از این دو نسخه را داشته باشند . پس در صورتیکه به فکر قیمت و اعتبار خویش می باشید مسلما به این قضیه دقت فرمایید تا بتوانید رضایت اشخاص متعددی را به دست آورید .

طراحی
بی آلایش و زیبا طراحی اپلیکیشن حسابداری بایستی در عین آسانی قشنگ و کاربرپسند هم باشد . و استفاده کننده بتواند به راحتی با کلیه قسمت های نرم افزار تعامل داشته باشد . برای این عمل می‌تواند برای هر بخش ارشاد در حیث بگیرید تا در صورتی که کاربر نیاز به فراگیری و ارشادوراهنمایی داشت بتواند از آن به کارگیری نماید .

نوع
بندی های مختلف استفاده کننده می بایست بتواند کارها خود را در دسته بندی های مختلفی تصویب کند . برای مثال اکانت های شخصی را از حساب های خانه و حساب و کتاب کمپانی و . . . جدا نماید . ولی این باید کاملا در اختیار خود استفاده کننده قرار بگیرد تا در چهره علاقه و نیاز به درک کردن جزئیات بیشتر از آن به کارگیری نماید .

شیوه
عملکرد اپلیکیشن حسابداری بایستی در اپلیکیشن امکاناتی مانند وارد کردن موجودی ها، وارد کردن خرید ها و خرج ها، برهه زمانی سررسید ارزیابی ها و . . . . وجود داشته باشند و کاربر بتواند در یک ماه دخل و خرج خویش را حساب نماید . به علاوه می بایست امکان هدف گذاری برای پس انداز کردن نیز وجود داشته باشد . این نرم افزار حسابداری می بایست آلارمی برای هشدار عملیات هایی بانکی و پرداختی ها که کاربر وارد می‌نماید داشته باشد .

شما مشتریان گرامی می توانید جهت ثبت سفارش تولید نرم افزار حسابداری با نسخه اندروید و ios با ما تماس بگیرید .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۲:۱۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)