مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ساخت نرم افزار iOS سریع‌تر و قلیل هزینه‌تر

ساخت
نرم افزار iOS سریع‌تر و قلیل هزینه‌تر است ساخت نرم افزار iOS سریع‌تر، آسان‌تر و ارزان‌تر می باشد و ایجاد نرم افزار اندروید حدود 30-40% مقطع بیشتری می‌طلبد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

یک عدد از دلایلی که پباده سازی اپلیکیشن برای iOS آسان‌تر می‌باشد کدنویسی هست . بصورت کلی قابل انعطاف افزارهای اندروید در Java متن می گردند که نیاز به کدنویسی بیشتری دارد . این درحالیست که قابل انعطاف افزارهای iOS در زبان ویژه برنامه نویسی اپل به نام Swift نوشته می شوند که نیاز به کدنویسی کمتری دارد .

یک عدد دیگر از عوارض سریعتر بودن iOS این است که اندروید اوپن سورس می باشد . نبود استاندارد سازی به معنای دستگاه‌های بیشتر، اجزای عمده و قسمت‌های بخش اعظم نرم افزار است که می بایست آنان را رعایت کرد .

اکوسیستم بسته‌ی اپل به این معناست که شما در اکنون توسعه و گسترش برای تعداد یه خرده دستگاه استاندارد شده و سیستم‌های درحال عمل می باشید .

در نهایت، اپ استور مقررات سختگیرانه خیس و انتظارات کیفیتی بالاتری داراست و همینطور مراحل چک آن نیز طولانی‌تر هست پس دوران بازه زمانی بیشتری طول می کشد تا یک قابل انعطاف افزار تأیید شود . اگر نرم افزار شما با استانداردهای اپل مطابقت نداشته باشد ممکن است رد شود .

تولید
اپلیکیشن اندروید قابلیت عمل کردن راحت‌تر با قابلیت‌ها را آماده می‌کند چه قابلیت‌هایی را از قابل انعطاف افزار کسب و عمل خود ارائه خواهید کرد؟ بدلیل اینکه اندروید اوپن سورس می باشد راحتی بیشتری در شخصی سازی اپلیکیشن خود خواهید داشت و می توانید قابلیت‌ها و کارکردهای مورد لحاظ مخاطبان خویش را خیلی راحت‌تر به آن طولانی تر کنید .

البته این فضای باز بدین معناست که اندروید مستعد پذیرش بدافزارها و قابل انعطاف افزارهای مخرب خواهد بود .

اپل بدلیل فضای بسته‌ای که دارد امنیت بیشتری دارااست و به همین ادله میباشد که شرکت‌ها بیشتر از آن‌ها استعمال می کنند .

حفظ
از قابل انعطاف افزار در اندروید یا iOS آسان‌تر خواهد بود در صورتیکه کاربران سیستم برهان خویش را بروزرسانی کنند گسترش برای اندروید ممکن است به‌این معنا باشد که مقطع بیشتری را برای چک کارکرد درست قابل انعطاف افزار در پلتفرم و اجرای صحیح آن در یوزرها با سیستم عامل‌های دیرین صرف نمائید .

کاربران اندروید در قبول سیستم عامل‌های جدید آهسته‌تر می باشند . در یک تحقیق معین شد که بیش از 50% یوزرها اندروید با سیستم عامل‌های متعلق به بیشتر از 2 سال پیشین عمل می‌کردند .

کاربران اپل بخش اعظم نسبت به آپ دیت سیستم عامل خویش اقدام می‌کنند .

کسب
درآمد از ایجاد نرم افزار تان بستگی به اندازه رغبت به خرید در اندروید یا این که iOS دارد درصورتی که کسب درآمد از نرم افزار یک عدد از هدف ها شماست تفاوت‌هایی در پلتفرم‌ها وجود دارد که خوبتر می‌باشد آن ها را در حیث بگیرید .

کاربران اندروید علاقه‌ی چندانی به خرید اپلیکیشن ندارند و نرم افزارهای اندرویدی عمده تبلیغات داخل برنامه‌ای دارا هستند .

دانلودهای اپ استور نصف دانلودهای گوگل پلی می‌باشد ولی سود آن دو برابر گوگل پلی می‌باشد .

بعضی
تفاوت‌های دیگر: کاربران اپل اکثر خریدهای درون برنامه‌ای انجام می دهند .
کاربران اپل اکثر برای خرید نرم افزار پول میدهند .
کاربران آسیایی 40% بیشتر خریدهای داخل قابل انعطاف افزاری انجام میدهند و چین بیشترین مقدار خرید از iOS را دارد .
هم اپل و نیز گوگل در تلاشند اعضای بیشتری جذب کنند و به توسعه و گسترش دهندگان درصد بزرگتری از نتیجه را ارئه دهند .
در شرای قصد کسب درآمد از پباده سازی اپلیکیشن بدون تبلیغات را دارید بهتر می باشد ساخت نرم افزار iOS را در حق تقدم قرار دهید .

ولی سود توسعه نرم افزار در اندروید در هم اکنون ارتقا است .
اگر‌چه توقع می‌رود اپل به تیتر اپ استور برنده باقی بماند، همینطور توقع می رود که گوگل پلی پرورش بیشتری خواهد داشت و ممکن است
گوی سبقت را از اپ استور در زمینه‌ی نتیجه بگیرد .

اندروید
در برابر اپل: یک پلتفرم را برای توسعه اپ در حق تقدم قرار دهید اینکه مخاطبان شما چه کسانی هستند، کجا معاش می‌کنند، قابلیت‌هایی که میخواهند و دارایی و محدودیت زمانی گسترش نرم افزار شما معلوم مینماید که ساخت نرم افزار را می بایست در آغاز برای کدام پلتفرم انجام دهید .

در حالتی که به دنبال کسب درآمد از ایجاد نرم افزار گوشی می باشید iOS برایتان مناسب هست .

در‌صورتی‌که میخواهید تولید نرم افزار گوشی خویش را سریع‌تر انجام دهید باز نیز iOS خوب تر می باشد .

اما در‌صورتی‌که به دنبال انگیزه قرار دادن بازارهای جهانی و مخاطبان بیشتر و همچنین به کار گیری از قابلیت‌های بخش اعظم در نرم افزار خود می‌باشید پس اندروید بهتر خواهد بود .

زمانی که نرم افزار خود را برای یک پلتفرم ساختید و اشکال‌های آن را برطرف کردید ممکن هست مشاهده کنید که در پلتفرم دیگر هم مخاطبان زیادی خواستار اپلیکیشن شما می باشند . پس خوبتر می‌باشد که در هر دو رخ نرم افزار خود را خوب پباده سازی کرده و بسط دهید .

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۰:۳۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)