مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چگونه یک اپلیکیشن تجاری را در ۱۰ گام راه اندازی کنیم! (قسمت اول)

این سال‌ها همه‌ی ما شاهد موفقیت دنیای اپلیکیشن‌های موبایلی هستیم . اپلیکیشن‌ها، میلیون‌ها دلار برای صاحبان خویش به ارمغان آورده‌اند . البته در پیش‌رو آمارها نشان می‌دهند که فقط ۲۵ درصد از توسعه دهندگان می باشند که بیش از ۵۰۰۰ دلار در ماه کسب مینمایند .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظیر کلیه کسب و کارهای دیگر که برخی قدرتمندتر می‌باشند ، در دنیای اپلیکیشن‌های موبایلی هم نرم افزار بازی‌ها هستند که سردمدار هستند . اما این به مفهوم اشباع بودن بازار نرم افزار نمیباشد و شما هنوز فرصت دارید تا با اپلیکیشنی جالب و نوآور به پیروزی برسید .در این میدان تلویزیون‌ها و ساعت‌های هوشمند نیز جای فعالیت دارا‌هستند .

یک سری
حقیقت درمورد تجهیزات موجود در کسب و شغل های اپلیکیشنی: درخواست سرمایه برای توسعه و گسترش اپلیکیشن‌ها در سال‌های اخیر از۲۳% سال ۲۰۱۴ به ۳۲% در سال ۲۰۱۶ رسیده می‌باشد .
در سال ۲۰۱۶، بیش از ۶۰ درصد صاحبان کسب‌و‌کارهای اپلیکیشنی برای خویش هدف ها دستیابی به نتیجه دهی بالا تعیین کرده‌اند .
در سال ۲۰۱۷، افراد بیش از ۴ ساعت از ساعتها روز خود را صرف گوشی‌ها می‌کنند .
این آمار و ارقام برای تولید هدف دوچندان تاثیرگذار میباشند . در ادامه ۱۰ گام دارای اهمیت و مفید برای وصال به اپلیکیشنی پیروز را ارزیابی خواهیم کرد . مثل کسب و کارهای دیگر شما بایستی به پروسه بازار دقت فرمایید و جزئییات تکنولوژیک را به حرفه‌ای‌ها بسپارید .

چه‌طور
یک اپلیکیشن تجاری را در ۱۰ گام روش اندازی کنیم! (قسمت اول) | تبلیغات گوشی تلفن همپا عدد
گام
اول: ایده مانند تمامی اپلیکیشن‌های چیره عالم استارت فعالیت با یک ایده ناب ابتدا میگردد . اکثری از توسعه‌دهندگان اظهار کرده‌اند که یک ایده ناب تنها ۵ درصد برد را تشکیل می دهد یا به ابلاغ دیگر چه بسا شایسته ترین ایده‌ها هم فارغ از همت مضاعف و داشتن شرکاء خوب به سود نمی رسند .

قدم
دوم: تحقیق بازار در برخی از موردها ایده مشخصی وجود ندارد که به برهان اندک تجربگی یا آشنایی کامل از موضوعات کلیدی می‌باشد . پس در صورتیکه هدف مهم شما کار در حوزه اپلیکیشن‌های موبایلی است استارت به کشف بازار نمایید .

خود اپلیکیشن‌ها اصلی برای سوال ها شما هستند . چه بسا گوگل پلی نیز اپلیکیشنی می باشد که شما با کمک هزاران نرم افزار جان دار در آن می‌توانید هزینه قضیه نیاز نرم افزار خود، ابزار تحقیق بازار و اکثری از موردها دیگر را تخمین بزنید .

شما بایستی در ابتدا فیلد کاری که می‌خواهید در آن فعالیت داشته باشید را دقیقا مشخص فرمایید . فقط در نظر داشته باشید که این بخش ساده‌ترین نصیب ماجرا نمیباشد . برای تازه امور شایسته ترین کار آشنایی با قصه موفقیت‌ها و شکست‌های بلندمرتبه در تجارت اپلیکیشن می باشد . شما می‌توانید این اپلیکیشن‌ها را دانلود فرمائید و با آنان فعالیت کنید که سبب ساز می گردد نقاط ضعف و قوت آن ها را بشناسید و چه بسا به کار ببرید . مهم‌ترین دست‌آورد شما در این فرآیند این هست که کدام شیوه‌ها به هیچ عنوان پاسخ نمی‌دهند .

۵
ویژگی کلیدی یک نرم افزار موفق در ادامه ۵ خصوصیت کلیدی یک اپلیکیشن موفق را ارزیابی می‌کنیم . می آموزید که در هنگام نظارت رقبا خود به کدام نکات دقت ویژه ای داشته باشید .

طراحی جذاب: طراحی اپلیکیشن شما دربرگیرنده دو بخش می‌باشد: تجربه ی کاربری UX و رابط کاربری UI، که درمورد طریقه کارکرد اپلیکیشن و ظواهر نرم افزار است . دقت داشته باشید که پباده سازی مناسب تنها ظواهر قشنگ را مشتمل بر نمی‌شود، بلکه اکثر شامل تعامل استفاده کننده با اپلیکیشن شما هست .در صورتی‌که تمام کارکردهای اپلیکیشن به سادگی در دسترس باشد و پباده سازی بصری زمینه عشق و علاقه مخاطب انگیزه باشد، نرم افزار شما برنده خواهد بود .
قابل اندازه گیری: دنیای دور و اطراف ما بی وقفه در حالا تغییر تحول هست و مخاطبان شما هم این تغییرات را دنبال می کنند . ورود اپلیکیشن‌های جدید بدون توقف ادامه دارد و رقبای شما هم تمام سعی خویش را مینمایند که همواره شایسته ترین باشند . در این وضعیت شما بایستی سعی فرمایید تا آنجا که ممکن هست منعطف و مطابقت کار نمائید . برای وصال به این انگیزه توسعه‌دهندگان باید پلتفورمی را انتخاب نمایند که قابلیت ایجاد تغییرات و اصلاحات براساس بازخوردهای مخاطبان را داشته باشد .
بازاریابی مناسب: به شیوه‌هایی که برترین‌های این عرصه برای معرفی اپلیکیشن خود استعمال می‌کنند توجه کنید . با توجه به تعداد بالای اپلیکیشن‌هایی که هر روز وارد بازار میگردند شما باید مدت و سرمایه زیادی برای تبلیغات خود صرف فرمایید . هدف شما می بایست رسیدن به بیشترین و کمترین دما تعداد کاربر هدف می باشد .
ارزش افزوده: مجددا بر میگردیم به ایده . شما میتوانید اپلیکیشن خود را به فروش برسانید یا این که در استفاده کننده انگیزه ساخت نمائید تا اپلیکیشن شما را به استدلال ارزشی که برای آنان تولید می‌نماید و یا مشکلی که از زندگیشان رفع می‌کند، دانلود کنند .
شرکاء: بهترین تولید ها قابل انعطاف افزاری که بهترین کارکرد را دارا‌هستند و دارنده کمترین خلل می‌باشند از همکاری‌های چیره برمی‌آیند خیر تهیه و تنظیم کننده‌های قوی . تکنولوژی‌هایی که رقبای شما به کار می‌برند را بشناسید و هم چنین افراد و شرکت‌هایی که با آن‌ها کار مینمایند را هم به طور بدون نقص شناسایی فرمائید .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۴:۰۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)