مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

آنچه دو سال برنامه نویسی اندروید به من آموخت

استفاده این سرمایه‌گذاری دائمی می‌باشد . به هنگام گسترش و تولید برنامه‌های والا و پیچیده معمولا با معضلات رایجی مواجه می‌شوید که پیش از شما توسط اشخاص دیگری تجربه و حل شده میباشد . [راهکار این مشکل‌ها در مهندسی نرم‌افزار ذیل تیتر الگوهای پباده سازی یا Design Pattern شناخته می‌شود] . از همین امروز آموزش الگوهای پباده سازی جاوا را ابتدا فرمایید . پروژه‌ای در گیت‌هاب، کلیه الگوهای طراحی شناخته شده را شرح داده هست . نخست از الگوهای مهم‌تر مانند Singleton, Adapter, Factory Method, Iterator, Dependency Injection, Event Driven Architecture, Builder, Callback, Strategy, Facade و Producer Consumer شروع نمائید . دوچندان به حیث می‌رسند؛ نه؟ حقیقتا اینطور نمی‌باشد . هنگامی غرق در این الگوها گردید عاشق آن‌ها خواهید شد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

تکنیک پیشرفته: برای شناخت بیشتر با الگوهای طراحی، کتاب‌هایی مثل GoF’s Design Pattern، ریفکتورینگ مارتین فولر و افکتیو جاوا از جاشوا بلوچ را مسلما مطالعه کنید .

۱۸- اکنون وقت درس پس دادن می باشد .
Copying
and Pasting from Stack Overflow
همگی ما کمک‌های متعددی از اینترنت و اشخاص پیرامونمان اخذ کرده‌ایم . هر مدت با مشکلی مواجه می‌شوید، او‌لین چیزی که انجام می‌دهید گوگل کردن آن مشکل و کلیک کردن روی او‌لین سود که معمولا StackOverflow است می‌باشد . گهگاهی که شتاب دارید با اسکن و پیست کردن کدهای شایسته ترین پاسخ، کارتان را جلو می برید . تا حال حاضر به تعداد کتابخانه‌هایی که به رخ رایگان از گیت‌هاب دانلود کرده‌اید و با به کارگیری از آن بازه زمانی دوران ساخت برنامه را به رخ چشمگیری کاهش داده‌اید اعتنا کرده‌اید؟ آن کتابخانه را یک نفر وقت گذاشته و برای آسایش من و شما در اختیار دیگران قرار داده میباشد .

به خاطر بیاورید روزهایی که دشوار درگیر مشکلی بوده‌اید و با جستجویی در اینترنت به صفحه‌ای از یک وبلاگ یا این که فروم رسیده‌اید که پاسخ خلل خود را آنجا یافته‌اید . بدون شک شخصی که آن پست را نوشته از خیر و خوبی یک فیلم و تفریح شخصی‌اش گذشته و برای اشتراک تجربیات خود وقت گذاشته میباشد . اکنون که شما به این رده رسیده‌اید دوران جبران این کمک‌هاست . هرچقدر بخش اعظم کمک کنید، در عوض بیشتر سود می کنید . می‌داتم، تمامی ما مشقت بار سرگرم شغل های خودمان هستیم و به سختی می‌توانیم بازه زمانی آزادی برای پند بقیه افراد پیدا کنیم؛ البته همت نمایید در هفته، بازه کوتاهی را برای مشارکت و غنی کردن جامعه اندروید در حیث بگیرید .

من کارایی کردم درس‌هایی که در این سفر کوتاه از برنامه نویسی اندروید آموختم را با شما به اشتراک بگذارم . کماکان در اکنون پیمودن این مسافرت هستم و چیزهای بیشتری را یاد گرفته و به اشتراک خواهم گذاشت . امیدوارم این مطلب بتواند لااقل به یک نفر امداد نماید و زندگی را یه خرده برایش آسان‌تر کند .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۱:۰۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)