مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

تاریخچه اندرویدو IOSسیستم برهان اندروید

طراحی اپلیکیشن در مشهد  تاریخچه اندرویدو IOSسیستم عامل اندرویددر ماه ژوئیه سال ۲۰۰۵ گوگل کمپانی اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. کمپانی کوچک اندروید که بوسیله اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت شالوده‌گذاری گردیده بود، در قضیه ایجاد اپلیکیشن و برنامه‌های کاربردی برای گوشی کار می کرد. اندی روبین مدیریت ارشد اجرایی این گروه بعداز پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌جایگاه مدیر مهندسی این گروه و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد.پسیستم عامل اندروید در واقع می‌توان روبین را پایه‌گذار اندروید دانست. به این دلیل که وی علاوه بر اینکه ایده ایجاد اندروید را در کمپانی کوچک خویش پرورش اعطا کرد، در سمت مدیریت این پروژه در کمپانی گوگل توانست ایده خویش را پیاده‌سازی نماید و سیستم عامل اندروید را با نام کمپانی کوچک قبلی خویش روانه بازار کند. مجموعه اندروید به رهبری روبین فعالیت خویش را برای تولید پلتفرم موبایل بر پایه ی کرنل لینوکس پیشگفتار کردند.
اندروید همانند لینوکس اوپن سورس بود و بسط دهندگان بیشماری بر روی آن فعالیت می‌نمایند. Android به گویش بی آلایش سیستم عاملی می‌باشد برای دستگاه های موبایل و موبایل های هوشمند که به وسیله بیش خیس از ۳۰ شرکت معروف پشتیبانی می‌شود.در واقع اندروید بستری را مهیا میکند تا برنامه نویسان اپلیکیشن اندروید بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام خصوصیت های یک موبایل هوشمند به کارگیری نماید.
بی تردید بخوانید :تاریخچه اندروید با معرفی کامل
سیستم برهان IOSIOS یک سیستم دلیل یار و همپا ساخته کمپانی اپل می باشد که در ابتدا برای آیفون و آی‌پاد تاچ توسعه و گسترش داده می شد، از آن زمان به سپس برای به کار گیری در بقیه دستگاه‌های کمپانی اَپل مانند آی‌پد و اَپل تی‌وی توسعه یافت. کمپانی اَپل مجوز به کار گیری از آی اُ اِس برای نصب بر روی طاقت فرسا‌افزارهای شخص ثالث را نمی‌دهد. فروشگاه نرم‌افزار مربوط به این سیستم عامل اَپ استور (App Store) در ۶ مارس ۲۰۱۲ دارای بیشتراز ۵۵۰٫۰۰۰ نرم‌افزار کاربردی بود که مجموعاًً بیشتراز ۲۵ بیلیون بار دانلود گردیده‌اند. در سه‌ماهه پایان سال ۲۰۱۰ این سیستم‌برهان ۱۶٪ از سهم سیستم‌عامل تلفن‌های هوشمند را در اختیار داشته و زیر‌خیس از سیستم دلیل اندروید گوگل قرار گرفته بود. این سیستم‌ادله در ماه مه ۲۰۱۰ در آمریکا ایالات متحده، ۵۹٪ از مصرف داده‌های اینترنت موبایل (از جمله به کار گیری از آی‌پاد تاچ و آی‌پد) را به خویش اختصاص داده بود.
نکات کلیدی در پباده سازی اپلیکیشدر پباده سازی یک اپلیکیشن دقت به نکات مختلفی می‌تواند به ما در بدست آوردن منفعت مطلوب یاری شایانی نماید . توجه به مورد ها ذیل را فراموش نکنید .
انگیزه هابه منظور تعیین سهیم مناسب می‌توانید اهداف تجاری یا این که حق اولویت های خویش را معین کرده و براساس آن تصمیم گیری فرمائید. تمام جوانب را به خیر و خوبی بازنگری کرده و همگی مورد ها در فاز نخستین را احتساب نمائید.
کیفیت منابعدر حوزه ی صنعت توسعه ی اپلیکیشن، شما آنچه را بدست می‌آورید که برایش هزینه نموده اید. بیشترین هزینه در حوزه‌ ی گسترش اپلیکیشن گوشی به هزینه های نیروی فعالیت انسانی یا این که منابع تولید اپلیکیشن اختصاص دارد. کیفیت منابع علی الخصوص در صنعت اپلیکیشن با قیمت گذاری و هزینه ها متناسب می باشد زیرا تقاضا برای گسترش دهندگان کیفیت خوب از منابع و تدارکات مهم خیس می باشد.
دستمزد بسط دهندگان خوب معمولا از استانداردهای این صنعت بالاتر می باشد.زمانی که دو کمپانی متعدد در قیمت گذاری بیشتراز پنجاه درصد با یکدیگراختلاف دارا‌هستند شما به نیکی میدانید کالایی که برای آن هزینه میکنید در چه سطحی از کیفیت جای داراست.
زیرساختیکی‌از وسیع ترین بخش هایی که موجب افزایش هزینه ها در ایجاد اپلیکیشن گوشی می شود زیرساخت های لازم برای ایجاد آن می‌باشد. برای مثال واسط های شخص ثالث طرح ریزی اپلیکیشن، از در اختیار دریافت کردن گسترش دهندگان بیرون بوده و همین فرمان موجب افزایش سرسام آور هزینه ها میشود.
بعد از زیرساخت ها مساله ذخیره سازی داده ها مطرح بوده و متد مصرف شده برای این ذخیره سازی برحسب پیچیدگی های موجود تاثیرزیادی برهزینه ها داراست. متناسب با معیار پیچیدگی اپلیکیشن، تراکم زیرساخت ها نیز گوناگون خواهد بود که در غایت بر هزینه ها تاثیر مستقیم داراست. اینها نکات بسیار مهمی میباشند که برای انجام آنها به یک کارشناس و کارشناس نیاز می باشد.
آشنایی پروژهطولانی خیس ما اکثر زمان ها این فاکتور را نادیده میگیریم. درحالیکه بر هزینه های تولید اپلیکیشن تاثیر به سزایی داراست. پیشنهاد میشود از به عبارتی ابتدا توسعه دهندگان و سرمایه گذاران را در جریان تمامی ی جزئیات قرار داده تا آن‌ها نیز ادراک بهتری از پروژه و نیازهای شما داشته باشند. ولی متاسفانه در اکثر موارد پر‌نور سازی نشده و به حدسیات و احتمالات اکتفا می‌شود که درنهایت به ارتقاء هزینه ها و مختل شدن ارتباط ها می انجامد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۷:۳۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)