مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

firebase چیست و اهمیت آن برای طراحی اپلیکیشن در چیست؟


فایبربیس چه چیزی است؟
فایربیس در پباده سازی نرم افزار های گوشی گوگل بستری مهیا می نماید که طراحی اپلیکیشن در مشهد به شما در ایجاد کرد، بهبود و رویش نرم افزار خویش امداد می نماید. با به کار گیری از فایربیس هم اندروید و هم iOS میتوانند با عملکرد بیشتری فعالیت نمایند. فایربیس بعد از راه‌اندازی با اسم Envolve در سال ۲۰۱۱ استارت به محبوبیت کرد. Envolve استارت یک API را نشانه بخشید که از یک پارچه سازی همت گپ آنلاین در سایت پشتیبانی میکرد. این دستور کمکی به گسترش دهندگان بود. ایده در اینجا جابجایی داده های نرم افزار بود که حیاتی خیس از پیام های چت بود. از آن فرصت، گسترش دهندگان از Envolve برای همگام سازی داده های نرم افزار استعمال کردند. جیمز تامپلین و اندرو لی، که موسس Envolve بودند، ساختار فرصت حقیقی و واقعی را از سیستم چت مستقل کردند. ماه چهارم سال ۲۰۱۲ فایربیس را تحت عنوان تشکیلاتی گوناگون معرفی کردند که BaaS را ارائه میدهد. در سال ۲۰۱۴ گوگل عهده دار فایربیس شد. این نرم افزار در پلتفورم ابری گوگل به یک نرم افزار نسل بعدی بسط داده شد.

 

غرض فایربیس
یک مقر داده در طول حقیقی و واقعی آحاد غرض فایربیس میباشد. علاوه بر این، فایربیس بک اند را تحت عنوان یک خدمت ارائه می‌دهد. این یک مقر داده صاحب خانه ابری و فارغ از SQL میباشد. با فایربیس، هماهنگی در بین داده های مخاطب ضمانت گردیده‌است. در چتر نیلی ما در کنار برگزیدگان فناوری های نرم‌افزار نویسی به مشتریانی که درخواست پباده سازی نرم افزار می دهند قابلیت اتصال به Firebase نیز مهیا گردیده است.

بک اند تحت عنوان یک خدمت به توسعه و گسترش دهندگان یک API میدهد که اطلاعات را حاذق می سازد تا از روش مشتری هماهنگ شوند و آنها را در سرور ابری پیام فایربیس نگه دارا هستند. علاوه بر این، فایربیس در همگام سازی مرورگرها و دستگاه ها با به کارگیری از یک مقر داده شبیه نیز ضروری میباشد. همگی این ها در طی حقیقی و واقعی اجرا می گردد.

با فایربیس، گسترش دهندگان می‌توانند بر ارتقاء تجربه مشتری تمرکز نمایند. با به کارگیری از آن، شما نیازی به در اختیار گرفتن سرورها یا این که تایپ کردن API ندارید. به صورت خلاصه، فایربیس تنها یک سرور، یک API و یک ذخیره داده میباشد که بر پایه ی نیازهای شخصی تصحیح می‌شود.

 

۴ مزیت مهم به کار گیری از فایربیس در پباده سازی نرم افزار
بیایید ۴ مزیت اساسی فایربیس در پباده سازی نرم افزار در بین پلتفرمی نظارت کنیم.

این مقاله رو مسلما ملاحظه کنید:
پباده سازی نرم افزار Native | نرم افزار Native چه میباشد و چه مزایایی داراست؟
مهارکردن توان Google Analytics
Google Analytics برای فایربیس یک راه‌حل تماماً بدون‌پول با گزارش نامحدود در بخش اعظمی از جنبه ها میباشد. خصوصیت گزارش به شما قابلیت می‌دهد خوی مشتری را تحلیل نمایید، در زمینه ی لینک و پیوند های حاد، تعاملات مخاطب و تمامی جنبه های دیگر تجربه و رابط استفاده کننده گزارش دهید. گزارش دهی به گسترش دهندگان امداد می نماید تا ضمن seo رابط استفاده کننده و کوشش نرم افزار، تصمیمات آگاهانه بگیرند. ما در چتر نیلی برای مشتریانی که پیشنهاد ایجاد کرد نرم افزار دارا‌هستند این seo ها را به شایسته ترین نحو برایشان جاری ساختن می‌دهیم.

مقیاس منحصر گزارش دهی: تجزیه و ارزیابی فایربیس قابلیت دسترسی به نقل از های نامحدود نزدیک به ۵۰۰ روی داد متعدد را آماده می نماید. بسط دهندگان همینطور می‌توانند رویدادهای سفارشی را برای گزارشات متناسب با نیاز خویش ساخت نمایند.
تقسیم بندی ظریف استفاده کننده: تجزیه و ارزیابی فایربیس همینطور اذن می‌دهد تا مخاطبان نرم افزار را مبنی بر پارامترها و مورد های متفاوت تقسیم بندی نمایید. این کنسول جامع قابلیت و امکان تقسیم بندی کاربر را مبنی بر داده ها دستگاه، رویدادهای سفارشی و خصوصیت های مخاطب آماده می نماید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۷:۰۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)