مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

پیاده سازی تکنیک های مختلف و بررسی نتایج

یادگیری بهینه سازی فقط از روش پژوهش یا این که مشاهده قابلیت پذیر نخواهد بود و سئوکار می بایست شخصا طرز های گوناگون را طراحی و تجارب نماید. تکنیک های اکثری برای بهبود seo تارنما وجود داراست که هر مورد از تکنیک ها روی تارنما های متفاوت، حاصل متعدد آرم خواهند بخشید. به این ترتیب سئوکار می بایست تکنیک های متفاوت را روی وبسایت های متعدد، انجام نماید و نتیجه ها نتیجه ها را تحقیق کند.

8- احاطه بر ابزارهای مایحتاج در بهینه سازی
یک سئوکار حرفه‌ای بایستی بر ابزارهای رایج و پرکاربرد seo اشراف داشته باشد طراحی اپلیکیشن در مشهد و استعمال از آن‌ها‌را حافظه بگیرد و از آنها در پروژه های خویش سود پیروزشود. دو ابزار بسیار اثر گذار و پر کاربرد در بهینه سازی عبارتند ا ز گوگل وبمستر تولز (google webmaster tools) و گوگل آنالیتیکس (google analytics). به صورت نمونه یک سئوکار حرفه‌ای می بایست بداند خطاهای ساخت گردیده در گوگل وبمستر تولز را چه‌طور می قدرت برطرف کرد یااینکه آنالیز خوی یوزرها وب سایت از روش آنالیتیکس به چه شکل میباشد. رایاپارس گوگل آنالیتیکس یک ابزار تخصص دارد که هر بهینه سازی کاری میتواند از آن در جهت ارتقاء سکو وب سایت خویش در گوگل به کار گیری نماید. خلال دو ابزار مذکور، ابزار های موءثر دیگری مثل google tag manager و google optimize و hotjar و google trend , google keyword planner و … وجود دارا‌هستند که با به کارگیری از این ابزارهای کاربردی می شود به شکل حرفه‌ای یک وب سایت را در جهت بهبود seo بررسی و پژوهش کرد.

9- بررسی و رسیدگی رقبا
یکی‌از دیگر از کارهایی که هر seo فعالیت ماهر بایستی به آن اشراف داشته باشد، نظارت و نظارت رقبا میباشد. یک سئوکار عالی می بایست بتواند رقبای اساسی تارنما گزینه نظرش را پیدا کرده و آن‌ها‌را آیتم پژوهش قرار دهد. بعضا ها برسی رقبا را صرفا به بک لینک و پیوند های وبسایت رقبا محصور می نمایند، در حالتی‌که که پژوهش و ارزیابی رقبا، معنا بسیار کبیر تری دارااست. به صورت نمونه، یک سئوکار بایستی بداند رقبا در چه عبارات کلیدی مرتبه بالا دارا‌هستند و چه اقداماتی بایستی صورت پذیرد تا در نتیجه ها کاوش به آنان رسد. برای رسیدگی بک لینک و پیوند های رقبا می اقتدار از ابزارهایی مانند وب سایت ahrefs بهره برد. همینطور تارنما moz نیز ترازو اسپم اسکور و دامین آتوریتی و پیج آتوریتی لینک و پیوند ها را معین می نماید. application هر بک لینکی که اسپم اسکور پایینی داشت و آتوریتی دامین آن بالا بود و فالو هم بود مسلما بسیار اثرگذار میباشد.
با به کارگیری از ابزارهایی مانند similarweb تعداد ورودی های تارنما رقبا را می قدرت پژوهش کرد. سئوکار از این نحوه می‌تواند متوجه خواهد شد که ترافیک ورودی وبسایت رقبا از روش گوگل بیشتر میباشد یا این که بازدید بدون واسطه و یا این که بازدید واسطه ای. برای سئوکار حرفه‌ای اصلی میباشد که بداند ترافیک وب سایت رقبا بیشتر از روش کجا امان می‌گردد. به صورت نمونه، در حالتی که بیشتر ترافیک رقبا از روش گوگل باشد مشخص و معلوم میگردد روی عبارات و عباراتی اصلی و ارزشمندی شغل کرده اند.
یک سئوکار عالی با نظارت و پژوهش رقبا می‌تواند نقاط ضعف آنها‌را بیابد و از این نحوه در جهت بهبود بهینه سازی تارنما خویش، آن نقاط ضعف را تقویت نماید. در صورتیکه یک سئوکار نتواند رقبای وب سایت خویش را به نیکی تحقیق کند و از نظارت های انجام یافته به منفعت خویش منفعت چیره شود، هرگز نمی تواند یک seo شغل ماهر خواهد شد


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۳:۳۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)