مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

برنامه نویسی به زبان Rust برای توسعه دهندگان جاوا

نرم افزار نویسی به لهجه Rust همانندی متعددی به لهجه جاوا دارااست، طراحی اپلیکیشن در مشهد ما درین مقاله قصد داریم بیشتر درباره نرم افزار نویسی به گویش Rust برای بسط دهندگان جاوا کلام کنیم.
قبل از آن که بخواهیم درباره نرم افزار نویسی به لهجه Rust بوسیله پیشرفت دهندگان جاوا حرف کنیم اذن دهید تا پاره ای بیشتر با این گویش اپلیکیشن نویسی آشنا شویم. Rust یکی‌از گویش های نرم افزار نویسی تازه میباشد  رایاپارس که تعداد پیشرفت دهندگان آن روز آپ دیت در اکنون ارتقا میباشد. لهجه اپ نویسی Rust یک لهجه اپلیکیشن نویسی تازه میباشد که در سال 2010 معرفی شد و سکوت شغل خویش را خاطر نشان کرد تا این که به انگیزه کوشش بی نظیری که دارااست و سینتکس و خصوصیت های امنیتی که ارائه میدهد امروزه اعتنا متعددی را در دنیای اپلیکیشن نویسی به خویش جلب نموده است. application در شرایطی که شما هم یک پیشرفت دهنده جاوا می باشید به لطف تشابه این دو گویش نرم افزار نویسی می‌توانید همین اکنون این گویش را بیاموزید.

نرم‌افزار نویسی به لهجه Rust
طبق نظرسنجی هایی که در وب سایت استک آور فلو انجام شده میباشد لهجه اپ نویسی Rust در لیست دوستداشتنی ترین و پرکاربردترین لهجه های نرم افزار نویسی ترفیع نموده است و ضمن این میان پیشرفت دهندگان تحت عنوان دوست داشتنی ترین لهجه نرم افزار نویسی نیز شناخته گردیده‌است. درصورتی که شما هم تجارب ای در موضوع اپ نویسی به لهجه جاوا دارید احتمالا اپ نویسی به لهجه Rust برای شما بسیار معمولی خواهد بود و می‌توانید شغل کردن با این گویش اپلیکیشن نویسی را با‌گاز بیاموزید.

سینتکس گویش اپ نویسی Rust
دقیقا مانند لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا لهجه Rust نیز یک گویش کامپایل گردیده است. این گویش به LLVM spec کامپایل می گردد که دقیقا ماشبه JVM است و به شما اذن میدهد تا خروجی خویش را در اشکال پلتفرم ها به راحتی انجام فرمائید. خلال این لهجه Rust دقیقا شبیه جاوا از خانواده لهجه سی میباشد و سینتکس آنان تا حدود متعددی شبیه یکدیگر میباشد. تحت عنوان یک نرم افزار معمولی از این لهجه نرم افزار نویسی نمونه تحت را در لحاظ بگیرید:

fn main() {
println!("Hello, InfoWorld!");
}
توجه داشته باشید که دراین جا نیز یک تابع ()main وجود دارااست که دقیقا شبیه نقطه ورود لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا میباشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۷:۵۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)