مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

رایج ترین زبان برنامه نویسی

لیست زبان های برنامه نویسی برای طراحی وب به شرح زیر است:
C/C++
برای درایورهای دستگاه، بازی‌های گرافیکی، سیستم‌عامل‌ها و طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم‌افزارهای روی بسته (COTS) استفاده می‌شود.
HTML
زبان نشانه گذاری HTML طراحی و ساختار یک وب سایت (چارچوب) را شکل می دهد. HTML به عنوان نقطه شروع یک وب سایت استفاده می شود. به زبان ساده، HTML ستون فقرات و ساختار وب سایت شما است که طراحی وب سایت شما را در کنار هم نگه می دارد.
CSS
برای طراحی سایت از CSS استفاده کنید. CSS نحوه نمایش و چیدمان وب سایت شما را توضیح می دهد. CSS به صورت دستی با HTML برای افزودن رنگ ها، پس زمینه ها، طرح بندی ها، اندازه فونت رایا پارس ها و غیره به وب سایت استفاده می شود.
جاوا
جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی وب است. این زبان برنامه نویسی برای توسعه محتوای وب سایت، بازی ها، برنامه ها و نرم افزارها استفاده می شود. زبان برنامه نویسی جاوا در تولید اکثر برنامه های اندروید استفاده می شود. مطالعات نشان داده اند که بیش از 15 میلیارد دستگاه به شکلی از جاوا استفاده می کنند. زبان برنامه نویسی جاوا قابل حمل است و می تواند بر روی سیستم عامل های نرم افزاری مختلف اجرا شود.
جاوا رایج ترین زبان برای منطق تجاری در باطن،  application خدمات وب و برنامه های کاربردی عمودی است. بسیاری از برنامه های موبایل اندروید نیز در جاوا هستند.
سی شارپ (C#)
شبیه جاوا است اما برای محیط های مایکروسافت یا مونو استفاده می شود. همچنین برای نوشتن برنامه هایی برای اجرا در ویندوز استفاده می شود. این زبان همچنین برای نوشتن برنامه های کاربردی برای دستگاه های Windows Mobile استفاده می شود.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۸:۱۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)