مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

نرم افزار (Application) نوعی نرم‌افزار کامپیوتری

نرم افزار (Application) نوعی نرم‌افزار کامپیوتری میباشد که برای استفادۀ استفاده کننده نهایی (End-User) طراحی میگردد .
بخش اعظم نرم‌افزارهایی که ما روزمره از آن‌ها استفاده میکنیم مشتمل بر این تعریف می‌شوند و تنها سیستم عامل­ها و یا زبان‌های برنامه ­نویسی بخشی از اپلیکیشن‌ها محسوب نمی‌شوند . تبلت­ ها و موبایل­ های هوشمند نیز مانند هر کامپیوتری دارنده قابل انعطاف ­افزارهای گوناگون می باشند . در بازار نرم­ افزارهای موبایل، اصطلاح “اپلیکیشن” یا این که به اختصار App اکثر از واژه و کلمه ­ی نرم­ افزار جا افتاده میباشد و این اصطلاح دقیقا به عبارتی معنای نرم­ افزار کاربردی را می­دهد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

شما برای دانلود و استفاده کردن از یک برنامه، به یک تلفن همراه هوشمند و یا هر دستگاه قابل حمل دیگری که قابلیت و امکان اتصال به وب را داشته باشد، نیاز دارید . همگی برنامه‌ها روی کلیه دستگاه‌های قابل حمل کار نمیکنند و بایستی در هنگام خرید به سیستم دلیل دستگاهی که می‌خرید نیز تاءمل فرمائید . هر یک از سیستم عامل‌های Android، iOS و Windows Phone دکان منحصر برنامه‌های خود را در اینترنت دارا هستند . شما می توانید در این فروشگاه‌ها به دنبال برنامه قضیه حیث خود بگردید و آن را دانلود و نصب نمایید .

آیا می­دانید تا به امروز بیش از ۱۰۰ .۰۰۰ .۰۰۰ .۰۰۰
اپلیکیشن بوسیله کاربران موبایل­ های هوشمند دانلود و نصب گردیده است؟ فروشگاه اپل (App Store) یک تارنما توزیع نرم‌افزار دیجیتال برای سیستم برهان iOS می‌باشد که گسترش و مراقبت آن بوسیله کمپانی اپل انجام می گردد . این سرویس از جولای ۲۰۰۸ راه اندازی شده و اکنون دربردارنده بیش از ۱ .۲۰۰ .۰۰۰ برنامه و بازی می­باشد .

گوگل پِلِی (Google Play‏) یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای از کمپانی گوگل میباشد و خدمات آن از شیوه برنامه موبایل Play Store در موبایل­ ها و تبلت‌های اندرویدی و تلویزیون‌های گوگلی (Google TV) ، در دسترس می باشد . این خدمت در ماه مارس ۲۰۱۲ معرفی شد و طبق پایانی آمار بیش از ۱ .۳۰۰ .۰۰۰ برنامه و بازی را در خویش جای داده میباشد .

دکان ویندوز فون (Windows Phone Store) سرویسی است که بوسیله مایکروسافت برای سیستم ادله ویندوز فون (Windows Phone) عرضه میگردد . طبق آمار مایکروسافت، دکان ویندوزفون در هم اکنون حاضر دربرگیرنده بیش از ۰۰۰،۳۰۰ برنامه و بازی متنوع میباشد .

اما اپلیکیشن­ها محدود به گوشی ­ها و تبلت­ ها نیستند و در اکثری از لوازم دیگر نیز استفاده می­شوند . برای مثال امروزه تلویزیون­ هایی ایجاد می­شوند که زیر سیستم عامل اندروید بوده و از اپلیکیشن ­های متن شده برای اندروید استعمال می­کنند . یا اکثری دیگر از اثاثیه منزل مانند سردخانه و لباس­شوئی و ظرف­شوئی و … اپلیکیشن یگانه خود را دارند . حتی قابلیت در اختیار گرفتن رفت آمدهای منزل و محل کار کار، یا تهیه و تنظیم نوروفروغ و دمای محفظه با استفاده از اپلیکیشن­ها نیز مهیا آمده است .

گوگل تا به امروز بیش از ۴ میلیارد دلار در حوزه خانه­های هوشمند (Smart Home) هزینه کرده است .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۸:۰۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)