مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپلیکیشن های گوشی های اندروید

در‌صورتی‌که یادتان باشد چند وقت پیش مطلبی منتشر کردیم با تیتر «۲۰ نرم افزار اندروید که حسادت یوزرها آیفون را برمی‌انگیزد» و در آن به معرفی برخی از شایسته ترین اپلیکیشن‌های منحصر برای اندروید پرداختیم . نوبتی هم که باشد این توشه نوبت آیفون و دوستداران آن میباشد . در این مقاله ۲۰ نرم افزار منحصر iOS را به شما معرفی خواهیم کرد که دست کم اکنون کاربران گوشی‌های اندرویدی به آنها دسترسی ندارند . یک عدد از بهترین محاسن داشتن آیفون این میباشد که بسیاری از اپلیکیشن‌های نو پیش از رسیدن به اندروید مقدمه برای iOS منتشر میگردند . احتمالا این قضیه به نظر خیلی منصفانه نباشد اما یوزرها آیفون به آن می بالند . بدین ترتیب مدام می توانید پیش سایر افراد از شایسته ترین اپلیکیشن‌های قدرتمند منتشرشده از سوی توسعه‌دهندگان متعدد از گزاره کمپانی‌هایی نظیر اینستاگرام و ادوبی لذت ببرید . به شما اطمینان میدهیم در این مقاله با تعدادی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون آشنا خواهید شد و به طبع چیز جدیدی خواهید یافت . اما لطفا بیش‌ازحد برای دوستان عزیز اندرویدی خود رجزخوانی نکنید! با دیجی‌کالا مگ همپا هستید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

۱ .
اپلیکیشن آیفون Photoshop Fix نرم افزار
آیفون iOS - Photoshop Fix
Photoshop Fix یک نرم افزار جداگانه جدید از شرکت شناخته‌شده‌ی ادوبی است . این نرم افزار آیفون بخش متعددی از امکانات روتوش عکس در نرم‌افزار دارای شهرت فوتوشاپ را قطع کرده و آن ها را به‌طور رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد . برای نمونه در این نرم افزار می‌توانید اشیاء یا بخش‌هایی از تصویر (مثل پوست) را نرم‌تر یا این که شارپ‌تر نمائید یا این که ابزار Liquefy را برای تغییر دادن شکل هر ناحیه‌ی دلخواه از عکس به عمل ببرید .

دانلود
از اپ استور
۲ .
اپلیکیشن آیفون Paper نرم افزار
آیفون iOS - Paper
اپلیکیشن Paper معنا یادداشت‌برداری کردن به وسیله تلفن همراه گوشی را توسعه و گسترش می‌دهد . از این نرم افزار میتوانید برای ساختن هر چیزی از فهرست گرفته تا یک ارائه کامل با نمودارها و جداول به کار گیری فرمایید . این نرم افزار در اصل عملکرد کرده تجربه‌ی تالیف روی کاغذ را به آیفون بیاورد و بدین ترتیب عملکردهایی را به شما ارائه نماید که اکثر اوقات اپلیکیشن‌های معمول یادداشت‌برداری فاقد آنان هستند .

دانلود
از اپ استور
۳ .
نرم افزار آیفون Hyperlapse اپلیکیشن
آیفون iOS - Hyperlapse
تا پیش‌ازاین برای ساختن ویدیوهای تایم‌لپس بی‌اشکال حتما به یک سه‌پایه و تجهیزات گران قیمت لرزشگیر نیاز بود . خوشبختانه حالا اپلیکیشن Hyperlapse که به وسیله اینستاگرام ایجاد گردیده شما را از این امکانات بی‌نیاز مینماید . این اپلیکیشن آیفون می‌تواند با به کار گیری از تکنیک‌های تثبیت تصویر یگانه خودش فیلم‌های لرزان را تصحیح نماید و نتایج آن حقیقتا چشمگیر می‌باشد . این نرم افزار برای ضبط لحظات ورزشی، سواری در خودرو، تغییرات آب‌وهوا، تکان جمعیت و پیاده‌روی هنگام گردش در طبیعت دوچندان مناسب خواهد بود .

دانلود
از اپ استور
۴ .
اپلیکیشن آیفون Giphy Cam اپلیکیشن
آیفون iOS - Giphy Cam
Giphy Cam اپلیکیشن جدیدی می‌باشد که می‌توان آن را شبیه اپلیکیشن Photo Both کامپیوترهای مک برای ساختن تصاویر متحرک GIF دانست . کافی میباشد یک فیلتر و یک پس‌زمینه گزینش کرده و بعد از آن دکمه‌ی ضبط را بزنید تا یک فایل GIF از خودتان بسازید . آنگاه می توانید این پوشه را روی آیفون ذخیره نمائید یا این که آن را مستقیما روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید تا دوستانتان هم در بازی شما شریک باشند .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۳:۵۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)