مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

Localytics پلتفرمی برای آی او اس

Localytics پلتفرمی است که آزمون خود را پس داده و یک عدد از ویژگی هایی که آن را قادر کرده، قابلیت تحلیل و تجزیه و ارزیابی تاثیر کمپین های پیام رسانی بر اندازه تعامل کاربران میباشد .

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

Push
Notification Platform 5: Taplytics


با استعمال از این پلتفرم به راحتی می توانید برای پوش نوتیفیکیشن های خویش آزمایش A/B انجام دهید . امکان های سگمنتیشن و جئولوکیشن به شما امداد می نمایند تا بتوانید کمپین های خود را فردی سازی کرده و نرخ نگهداری از نرم افزار و اندازه تعامل با آن را بالا ببرید .

به راحتی میتوان Taplytics را با بقیه پلتفرم های آنالیتکس هم یک پارچه سازی کرد .

 

Push
Notification Platform 6: Kahuna


این سرویس به شما امکان می دهد تا بر پایه شرایط فعلی کاربر، کمیپن بسازید . برای مثال در‌صورتی‌که پلتفرم تشخیص دهد که استفاده کننده دیگر در اپلیکیشن فعالیتی ندارد، با خط مش اندازی یک کمپین هدفمند، استفاده کننده را ترغیب به تعامل با اپلیکیشن می کند و در صورتی که کاربر تازه وارد باشد، پوش نوتیفیکیشن های متناسب با وضعیت کاربر ارسال میگردند و کمیپن ها بر پایه حالت فعلی استفاده کننده تغییر‌و تحول پیدا می‌نمایند . خدمت مجهز به امکان های شخصی سازی محتوا نیز می باشد . عملکرد بر مبنا سگمنتیشن و دموگرافیک هم از بقیه امکانات آن محسوب میگردند .

 

Push
Notification Platform 7: Kumulos


این پلتفرم دو گزینه تماما متمایز را در اختیار قرار میدهد: بازاریابان تلفن همراه میتوانند یک خدمت ارسال پوش نوتیفیکیشن را بفروشند و از داشبورد Kumulos برای مدیریت و گزارش حالت کمپین ها استفاده نمایند .

یا این‌که به مشتریان خویش قابلیت مدیر برنامه های پوش نوتیفیکیشن منحصر خود را بدهند تا از پورتال برند خودشان برای اجرا و محاسبه نتایج کمپین استعمال کنند .

 

بعضا
از امکاناتی که این خدمت در اختیار قرار میدهد مشتمل بر موردها ذیل میباشد:
ساخت
کانال و سگمنت برای تمرکز بر روی ارسال پوش نوتیفیکیشن های تاثیرگذار و هدفمند پشتیبانی
از geolocation و iBeacon دیپ
لینکینگ، ایموجی ها و بج ها برای ساخت تعامل بخش اعظم با کاربران

با استفاده از ورژن آزمایشی، می‌توانید این ابزار را آزمایش نمایید .

 

Push
Notification Platform 8: PushWoosh


با به کارگیری از این ابزار می‌توانید پوش نوتیفیکیشن های شامل عکس، ویدیوی جاسازی شده، دکمه های دعوت به مبادرت و بقیه محتویات را ارسال فرمایید . خدمت بیش از 15 پلتفرم گوشی و دسکتاپ را پشتیبانی می نماید و شما به فیس بدون پول می توانید آن را زمینه به کارگیری قرار دهید، ولی ارزش بسته های مبلغی از 49 .95 تا 499 .95 متغیرند .

 

Push
Notification Platform 9: PushBots


به وسیله این پلتفرم میتوانید تعامل یوزرها با اپلیکیشن را بیشتر نمائید . این پلتفرم از آی وی اس، اندروید و گوگل کروم پشتیبانی مینماید و به سرعت و در کمتر از 10 دقیقه نصب می شود و به راحتی قابل یک دست سازی است . قیمت آن از 49 تا 499 دلار در ماه متغیر هست .

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۷:۰۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)