مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

پیش از کدنویسی طراحی اپلیکیشن

همیشه همت فرمائید پیش از کدنویسی یک یا این که چند نفر را به عنوان تستر کدهای خویش در نظر بگیرید و وقتی که شما به برنامه نویسی مشغولید و به رخ شی گرا کد می نویسید هرقسمت به وسیله تستر ها باز بینی شود و یک مراحل موازی کاری ساخت شود که این دستور سبب سرعت هرچه بخش اعظم برنامه نویسی شما و همچنین ایجاد نرم افزار می شود . یک عدد دیگر از مزیت های این روش این هست که باگ های نرم افزار تا حد ممکن کاسته گردیده و به سلامت قابل انعطاف افزار شما یاری می کند .

طراحی اپلیکیشن در مشهد
همکاری
در کدنویسی: یکی از حیاتی ترین مسائلی که امروزه مطرح میباشد این میباشد که مدام چندین ذهن بهتر می باشد از یک ذهن .
اگر شما یک برنامه نویس رشته ای باشید ولی بخواهید به تنهایی یک پرژه عظیم را کدنویسی فرمایید هم از حیث بازه در گیر اختلال می گردید و هم از لحاظ سلامت کد و برنامه . درواقع منظورم این می‌باشد که همیشه مجموعه های یکسری نفری که با امداد و خلاقیت یکدیگر استارت به پیش بردن یک پرژه می کنند بسیار غالب تر از یک شخص رشته ای در قضیه این مورد می‌باشند زیرا که برنامه نویسی نیاز به یک ذهن باز و خلاق دارد بنابر این زمانی یکسری ذهن خلق کننده درکنار یکدیگر عده شوند زیاد بهتر و موثرتر عمل می نمایند .
مدام
کارایی نمایید جلوی خطاهای احتمالی را بگیرید: غلط و باگ در هنگام به کار گیری از یک نرم افزار مضاعف می تواند تاثیرات بد و منفی در کاربر مورد به کارگیری گذارد پس تلاش نمائید مدام پیش از اینکه استفاده کننده خطایی را در هنگام کار با نرم افزار مرتکب گردد سیاست های اضطراری را در مقابل استعمال کاربر اعمال فرمائید .
برای شفاف تر شدن این مورد فرض فرمائید یک کاربر وارد کاغذ ای از قابل انعطاف افزار شما می شود و شما از آن درخواست وارد نمودن مورخ به دنیا آمدن فرد را کرده اید . عالی خوب تر هست که به جای قرار دادن یک جعبه برای وارد نمودن مورخ کامل ولادت به وسیله شخص مورد ای را تعبیه نمایید که خو استفاده کننده مورخ به دنیا آمدن خود را به چهره یک منوی بازشونده گزینش نماید .
اینگونه خطای احتمالی تقریبا به صفر نزدیک می شود .
یک
برنامه نویس فن ای شوید: المان های متعددی برای این‌که شما را یک برنامه نویس فن ای خطاب نمایند وجو داراست . ولی مهم‌ترین موضوع در مورد این دستور این است که مدام عملکرد فرمایید به تعهدات و زمانبندی ها و مسئولیت هایی که برای به اتمام رساندن این پرژه برای خویش انتخاب می فرمایید پایبند باشید .
کسانی که شما آن ها را رشته ای خطاب می فرمایید مدام برای کد های خود بها والایی قادرند و مدام معتقدند که ما وقتی محصولی را به بازار عرضه می کنیم که به خیر و خوبی عمل کند و به شایسته ترین صورت ممکن جوابگوی یوزرها باشد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۶:۴۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)