مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

معرفی ۳ موبایل نرم افزار ایرانی

معرفی
۳ موبایل نرم افزار ایرانی
معرفی ۳ گوشی اپلیکیشن برتر ایرانی در صنعت بازی با
توجه به جذابیت بازی های اهل ایران و پرورش قابل مراعات در ایجاد و پباده سازی بازی های اهل ایران اندروید و آی او اس ضروری دانستم سه بازی ایرانی را در این مقاله معرفی کنم ادامه

طراحی اپلکیشن در مشهد
مقاله را از دست ندهید…
بازی های اهل ایران رشد قابل توجه ای داشتند و می توانایی ذکر کرد که کوییز آو کینگز یکی از آن هایی بود که توانست مخاطبان مضاعف متعددی را به خودش جلب کند .

کوییز
آو کینگز یک عدد از اتفاقات قشنگ در اولِ سال ۹۶ بود که در خانواده ما تمام افراد آغاز به بازی زیبای اهل ایران کوییز آو کینگز کردند .
یک عدد از اعتیادآورترین بازی هایی که در سال ۹۶ دیدم همین بازی بود که یک شعار قشنگ نیز در خودش جای داده بود .
این بازی به کلیه اعلام کرد که یادگیری نیز می تواند افراد را معتاد نماید . تاءمل کنید کتاب های درسی ما همچین بازی هایی را در خودش جای میداد .
این بازی برای اشخاصی که می خواستند با بازی کردن داده ها عمومی خودشان را ارتقاء دهند بسیار مناسب بود . اشخاصی که هر شبکه های اجتماعی روزنامه ای که جدول را داشت را پایین و رو می کردند اکنون می توانستند با بازی کردن و با گوشی گوشی این کار را انجام دهند .

در صورتیکه
هنوز کوییز آو کینگز را نصب نکرده اید بعد از آن از نصب این بازی که به چهره بدون پول می‌باشد شما می توانید با دوستان عزیز خویش در رابطه باشید و با آن ها بازی نمایید . در این بازی، سوال هایی از جور بندی های مختلف از هم دیگر می پرسید و کسی که بیشینه و کمینه دما امتیاز را بگیرد پیروز بازی خواهد شد .

آمیرزا
آمیرزا را هم می توانایی یک عدد از برنده ترین بازی های ایرانی معرفی کرد . اما احتمال دارد کمی تغییرات در بازی و خط مش بازی آن انجام می اعطا کرد خوبتر بود . این بازی کپی گردیده بازی Word Cookies هست . اما نامردی ست که از مستقر سازی و اهل ایران سازی کردن این بازی که فراوان آن را جالب کرده است، بگذریم .

هر مرحله از آمیرزا به بازیکن حروفی داده می‌شود و او می بایست با گزینش صحیح حرف‌ ها، کلمه ها منطقی بسازد؛ انگشت خود را به ترتیب در بین حروف کشیده و اسم‌هایی به وجود بیاورید .

قند
پهلو دو اپلیکیشن بازی که برای شما نام بردم، بازی های معروفی در سبک دانستنی ها و عبارات بود . حالا می خوا هیم یک بازی قشنگ به نام قند پهلو معرفی کنم .

بازی قند پهلو خلاف جریان آب شنا کرد . با ایده های کوچک متعددش توانست نقش پناهگاهی را برای کسانی که از تجربه های کلیشه ای خسته گردیده اند، ایفا نماید .
می شد با پاره ای بیشتر کردن ایده های بخش اعظم رده بالاتری را درمیان بازی های ایرانی برای خودش دست و پا کند ولی گشوده هم در همین نسخه کنونی نیز جز یک عدد از بهترین بازی های اهل ایران میباشد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۹:۱۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)