مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

انتخاب‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور

یک توشه دیگر به پایان سال میلادی و موعد انتخاب شایسته ترین نرم افزار ها رسیدیم . سال جاری بر مغایر بازی‌های موبایل، برای اپلیکیشن‌ها سال لبریز هیاهویی نبود . در صورتیکه چه محصولاتی بودند که به یاد راه و روش خلاقانه‌شان ترند شوند، ولی تعداد این اپ‌ها به انگشتان دست هم نمی‌رسید و شاهد دگرگون سازی و دگرگونی چندان بزرگی در این حوزه نبودیم .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

این مورد را می‌توانستید به وضوح از انتخاب‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور به عنوان بهترین‌های سال متوجه بشوید . با این وجود، برخی اپلیکیشن‌های نا‌م‌آشنا در ارتفاع سال به‌روزرسانی‌های فراوان خیر اخذ کردند تا پخته‌ترین کارایی خود را به نمایش بگذارند . به همین حافظه به ترسیم هر ساله در دیجیاتو، این سال هم در کنار تعیین برگزیدگان اپلیکیشن‌های نوظهور، به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن‌های سابق را نیز ملاک گزینش برترین‌هایمان قرار دادیم .

با این مقدمه، بیایید محرمانه به دنیای اپلیکیشن‌ها بزنیم و با نیز ببینیم که کدام اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۱۸ برنده شدند که با عملکردی بهتر خود را از بقیه تولیدات متمایز کنند .
Drops:
Learn 31 Languages
نسبتاً کلیه با تعیین Drops به تیتر اپلیکیشن سال گوگل‌پلی شوکه شدند . اما کافیست قریه دقیقه به عمل در نرم افزار درگیر شوید تا به فلسفه گزینش هوشمندانه ادیتورهای گوگل‌پلی پی ببرید .

دراپس اولی نرم افزار آموزش زبانی بود که هر کس با هر سطحی از سواد، می‌توانست در آن به طور به طور همزمان ۳۱ زبان زنده دنیا را خاطره بگیرد . همانطور که در آنالیز نرم افزار هم گفتیم، منش مینیمالیستی دراپس در یادگرفتن لهجه که به مدد استعمال از سمبل‌ها و آواها حاصل گردیده بود، تجربه‌ای فوق‌العاده دلنشین و سرگرم‌کننده را برای کاربران به ارمغان آورد که نظیرش را در جنس دیگری ندیده بودیم .

دراپس آمد که اثبات کند خلاقیت هیچ گاه حد و مرزی نمی‌شناسد، چه بسا در سوژه دستمالی شده‌ای مانند یادگرفتن زبان که با قدرت‌نمایی اپلیکیشن‌هایی مثل Memrise و Duolingo نسبتاً اشباع شده به لحاظ میرسید . در‌صورتی‌که تا درحال حاضر مجال زبان‌آموزی با دراپس را نداشته‌اید، توصیه می کنیم خودتان را از این تجربه فوق‌العاده محروم نکنید .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۱:۲۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)