مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چرا یک نرم افزار سفارش طعام را بسازیم؟

در صورتیکه صاحب و مالک رستوران هستید و یا به هر نحوی به کار تنظیم غذای آماده مشغولید، مسلما به ایجاد نرم افزار مخصوص عمل خودتان تامل کرده اید . با اعتنا به اهمیت اپلیکیشن ها و این که در حال حاضر همه افراد به راحتی می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند، داشتن یک برنامه تلفن همراه برای کسب و کارتان ایده خیر هست . به شرط آن که با دور اندیشی بی نقص به سراغ عملی کردن آن بروید . از آن جایی که می خوا‌هیم در این مقاله در موضوع ویژگی های یگانه اپلیکیشن های رستوران کلام کنیم، بهتر می باشد در آغاز در موضوع دلایل ساخت این برنامه مشاجره کنیم .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

چرا
یک نرم افزار سفارش طعام را بسازیم؟ اولی خصوصیت مثبت یک برنامه پیشنهاد غذا، دوری از اتلاف وقت افراد در صف های طولانی می باشد . مطلقا به خاطره دارید که در پیشین های نه چندان دور، برای خریدن کباب بایستی مقطع زیادی را در صف می گذراندیم، هر تعدادی که هنوز نیز این رویکرد در متداول است البته ما می خوا‌هیم از علم و تکنولوژی برای راحتی اکثر استعمال کنیم .

در صورتی‌که بتوانیم، سفارش مان را از روش یک نرم افزار تصویب کنیم، چه بسا در حالتی که ناچار باشیم خودمان پیشنهاد را تحویل بگیریم، باز هم تا مهیا شدن غذا در صف توقع نخواهیم بود . حالا این تصویب با نرم افزار چه بهره ای ندارد؟ مگر نمی شود این فعالیت را به رخ تلفنی نیز انجام داد؟ جواب به این سوال در واقع تمام ویژگی های یگانه یک اپلیکیشن رستورانی را لیست خواهد کرد .

دیدن
منوی طعام و تعیین سهل تر گزینش طعام با به کار گیری از اپلیکیشن، فرصت گزینش راحت خیس و تصمیم گیری خوب تر را به مشتری بدهد . منوی رستوران شما در یک اپلیکیشن می تواند با اعتنا به معیارهای مختلفی آراسته گردیده باشد، ولی دارای اهمیت این است که مدام رو به روی مشتری گشوده می‌باشد و به او در تعیین غذای مورد علاقه اش کمک می نماید .

مقایسه
ارزش ها قیمت های غذاها را در اپلیکیشن تان به روز نمائید و در شرای بها مناسبی برای آن ها در نظر گرفته باشید، حتما با مشتریان جدیدی رو به رو خواهید شد . نرم افزار شما نظیر یک دفترچه یادداشت بها غذاها را به طور دائم به مشتریان اعلام می کند، پس در‌صورتی‌که از رستوران دیگری غذا تنظیم کند، با مقایسه بها ها گشوده نیز به سراغ شما می آید .

مکان
یابی سریع به طبع هر چقدر که خوراک زودتر به دست مشتری برسد، رضایتش بیشتر جلب می شود . برای ارسال غذاها به مشتریان کافی میباشد نرم افزار شما مجاز به مشاهده مکان مشتری باشد . در این رخ چه بسا در صورتیکه آدرس خطا تایپ شود و یا این که پیدا کردن آن طاقت فرسا باشد، مکان یاب به امداد پیک خواهد آمد و به یک عدد از خصوصیت های یگانه نرم افزار شما تبدیل می شود . علاوه بر این می توانید امکان ذخیره داده ها کافی و آدرس ها پرکاربرد مشتریان را ذخیره فرمائید و به این روش سرعت تصویب توصیه را بالا برده و از بروز غلط خودداری کنید .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۴۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)