مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

گونه های نرم افزار های مکان یابی اپلیکیشن

2- تبلیغات گوشی تلفن یاور مبتنی بر مکان . سیستم به طور قلم با استعمال از خصوصیات GPS موقعیت مکانی فرد را گزینش می کند و از این پارامتر برای هدف قرار دادن تبلیغات به کارگیری می کند . این تبلیغات می تواند به صورت پوش نوتیفیکیشن توسط نرم افزار ها با به کارگیری از geolocations GPS ارسال شود . تصور فرمایید شخصی در خیابان روش می رود و پیامی دریافت می کند که در مسئله نزدیک شدن به فروش گران قدر در نزدیکترین مغازه به او می گوید - این رویه فراوان چشمگیر خواهد بود .

3- پردازش داده ها کاربر با تصویب اسم در مکان های خاص، استفاده کننده به نوعی، یک پرتره از خویش را به تصویر می کشد . بر پایه این اطلاعات، شما می توانید یک تصویر آشکار از هر مشتری ایجاد نمایید . در آینده چنین داده هایی به شما قابلیت می دهد که پیشنهادات فردی به کاربران ارائه دهید . به طور مثال فرض فرمایید شما یک رستوران دارید . . . نرم افزار های دارنده GPS با قابلیت و امکان استعمال از تکنولوژی مکان یابی به شما اجازه می دهد تا مشتریان خویش را با ارائه تخفیف های ناهار جذب کنید - البته این تخفیف را برای تمامی مشتریان ارائه ندهید، کسانی را گزینش فرمائید که معمولا در محل رستوران شما و در آن گاه از ظهرها حضور دارند و حضورشان را در نقشه نماد گذاری می کنند .
این شیوه به شما در دستیابی به هدف خود بدون هزینه اضافی کمک می کند!
4- به کارگیری مشترک از سرویس ها مبتنی بر مکان و واقعیت افزوده . احتمالا این قضیه قابل به کار گیری ترین امکان های وضعیت جغرافیایی باشد . در واقع عناصر مجازی بر روی شی ءها دنیای واقعی قرار می گیرند . شما می توانید تلفن همراه هوشمند خویش را بر روی انگیزه خود در هر نقطه شهر بگیرید و ورقه سناریو تلفن همراه شما تمام داده ها در زمینه آن شی را نشان می دهد .

در‌صورتی‌که هنوز تصمیمی گرفته اید که آیا شما نیاز دارید که چه‌گونه یک اپلیکیشن مبتنی بر مکان تولید کنید، ما سفارش می کنیم که اشکال خدمات جغرافیایی قابل ارائه در طراحی نرم افزار مبتنی برمکان را محاسبه فرمایید .

گونه های
نرم افزار های مکان یابی اپلیکیشن
های مبتنی بر موقعیت به یکسری مجموعه تقسیم می شوند:
طراحی اپلیکیشن در مشهد
1 نرم افزار های شبکه اجتماعی بر شالوده مکان جغرافیایی
کاربران اکثر زمان ها مکان جغرافیایی خویش را به عکس ها و فیلم هایشان در شبکه های اجتماعی تگ می نمایند . نشانی یک رستوران، یک باشگاه، یک تالار ورزشی یا این که یک مکان تفریحی . در بازه زمانی چت با دیگران، ما ترجیح می دهیم که مکان جغرافیایی خویش را در جواب به پرسش "شما کجا هستید؟" ارسال فرمائید تا این که بخواهیم آدرسرا تایپ کنیم . این فعالیت مضاعف ساده تر و سریعتر از تالیف آدرس هست . اپلیکیشن های دوستیابی هم با استعمال از تکنولوژی مکان یابی امکان جدیدی ارائه داده اند . این اپ ها به شما اجازه می دهد تا شخص قضیه علاقه خود را در نزدیکی خویش پیدا نمائید .

#
2 نقشه ها و ناوبری
در درحال حاضر حاضر ما در زمینه واضح ترین خط مش برای پباده سازی نرم افزار های مکان یابی جغرافیایی حرف می کنیم . چنین اپلیکیشن هایی به یوزرها امداد می نماید تا در بخشها نا آشنا گم نشوند . سرویس های محبوب از این مدل نقشه های گوگل و اپلیکیشن های مختلفی می‌باشند که ترافیک را تعیین می کنند .

#
3 ارائه خدمات
ارائه سرویس ها متفاوت با به کارگیری از تشخیص مکان استفاده کننده یک شیوه حل فراوان مطلوب برای یک‌سری از نرم افزار های مبتنی بر وضعیت جغرافیایی می‌باشد . شما می توانید تاکسی بگیرید، تحویل گل و غذا را فقط با یک سری کلیک انجام دهید، فارغ از این که در توقع جواب اپراتور بمانید . در واقع داده ها طراحی یک نرم افزار مبتنی بر مکان، تقریبا به هر صاحب کسب و کاری که مایل به ارتقا وفاداری مشتری است، خدماتی را ارائه خواهد اعطا کرد .

target='_blank' href='/NewsDetail/51/11/21-توصیه-برای-طراحی-اپ‌های-بَرنده'>طراحی اپلیکیشن مبتنی بر مکان جغرافیایی
# 4 .
تناسب اندام و اپلیکیشن های سلامتی
نرم افزار های تناسب اندام در نقط ی اوج شهرت خویش می‌باشند . سرویس ها مبتنی بر مکان از طریق پیگیری مسیرهای پیاده روی و پیشرفت های ورزشی به طور منظم به محبوبیت آن ها کمک می نماید . می توانید دستاوردهای ورزشی خویش را در کانال های اجتماعی با پیوست کردن آمار ورزشی خود به نقشه به اشتراک بگذارید .

#
5 حقیقت افزوده و بازی ها
بازیGo Pokemon که عالم را در سال 2016 را فتح کرد، از خصوصیت شرایط مکانی به کارگیری می کند . بر اساس GPS و نقشه های گوگل، نرم افزار به شما اجازه می دهد تا " Pokemon " ها را در سراسر شهر بگیرید . علاوه بر این، این خدمت جنبه ی اجتماعی را در بر می گیرد و بازیکنان را به مجموعه ها متصل می کند . بنابراین، در صورتی‌که شما می خواهید یک بازی گوشی هیجان انگیز بسازید، در موضوع پباده سازی یک نرم افزار مبتنی بر مکان اندیشه کنید، این عمل بهترین راه برای ترجمه ایده به واقعیت خواهد بود .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۱:۰۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)