مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

افزونه اندروید

سود
مقایسه: برابر
رابط
کاربری: Eclipse تعالی هست و احتمالا یک اندازه دست و پا گیر! من از آن از هنگامی به کار گیری می کنم که از یک دهه پیش محبوب شد، بنابرین من از همه خط مش ها خصلتهای آن در رابط کاربری با خبر هستم . اینجانب به خاطره می آورم در ابتدا ضعف داشت، اما بگذارید آن را توضیح بدهم: کلیه محیط ها در ابتدای وقتی که از آن به کار گیری می کنید دچار ضعف هستند . با در نظر به دست آوردن آن، من آیتم های منو و ابزار ها را در Android Studio به من آن چیزهایی را نشان می دادند که حقیقتا نیاز داشتم سریعتر و سهل وآسان تر در مقایسه با همتایان خویش در Eclipse ، حتی با وجود افزونه اندروید .
آن می خواهد خاطره آوری کند که یک جنبه دیگر در رابط کاربری هم وجود دارد: Android Studio منحصربه‌فرد پباده سازی برای اندروید طراحی گردیده است، در حالی که Eclipse ساخته شده تا یک محفظه کاربری برای اهداف گوناگون باشد با هر پلتفرم و هر زبانی (اگر چه جاوا به وضوح انگیزه مهم بوده است) .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

همچنین
بخوانید : خرید و فروش سورس اندروید و کسب درآمد سود
مقایسه: Android Studio
محیطهای
کاری و پروژه ها: یک چیزی که همیشه متوجه آن شدم ارتباط غیر ارگانیک Eclipse برای برقراری ارتباط با فضای کاری هست . وقتی که می خواهید روی تعدادی پروژه بصورت همزمان کار کنید، شما آنها را در یک محفظه با نیز ادغام می فرمایید . برای آنکه به یک فضای فعالیت دیگر وارد گردید باید یک مسیر دیگر را انتخاب فرمایید و آنوقت Eclipse دوباره شیوه اندازی می شود که بنظر اینجانب مدام سخت به نظر می رسد . وقتی بخواهید پروژه ها را میان اطراف های کار جابجا نمایید همگی چیز به سرعت به یک افتضاح تبدیل می شود . یک روش مطلوب برای آن وجود دارد، اما این خیلی آسوده هست که آن ها را به نیز متصل کنید .
اینجانب علاقه زیادی به Microsoft Visual Studio ندارم البته بخش اعظم از هر محیط گسترش دیگری با آن عمل کردم (به برهان این‌که پرداخت مشتریان نیازمند کار در آن هست)، و اینجانب می گویم مدیریت پروژه ها و فضا های کاری (که solutions نامیده می شوند) در Visual Studio به لحاظ اینجانب خیلی ساده تر از آنان در Eclipse می‌باشد .
در مورد Android Studio هم موضوع بالا در موضوع Visual Studio و Eclipse تکرار می شود . با Android Studio همه چیز در یک پروژه محصور می شود (برای همین شم یک پروژه در Android Studio خیلی جالب خیس از Workspace در Eclipse هست) . در پروژه خود شما ماژولها (modules) را دارید، تیم اساسی خویش از کدها، از پاراگراف اپلیکیشنتان که در درحال حاضر ساختش میباشید یکی از ماژولهای شماست . در‌صورتی‌که یک کتابخانه (library) برای نرم افزار خویش داشته باشید آن هم یک ماژول دیگر میباشد . اما چیزهای دیگر نیز بعنوان یک ماژول واجد موقعیت هستند، مانند اسکریپتهای تولید . این برای اینجانب حس بهتری را به اینجانب می دهد و زیاد ارگانیک تر به نظر می برسد . این معنی از IntelliJ IDEA به Android Studio به ارث رسیده هست .

فیض
مقایسه: Android Studio
فرجام:
با همه این وجود Android Studio هنوز هم در وضعیت بتا قرار دارد و از طرفی Eclipse هم یک محیط توسعه کهنه است . اما تا شرایط کنونی نسبتاً تمام مشکلات Android Studio برطرف گردیده البته بعضا قابلیتها را ندارد! از طرفی احتمال اینکه پس از انتشار نسخه استوار Android Studio دیگر از Eclipse پشتیبانی نشود خیلی بسیار است .
در غایت آیا نیاز میباشد تا از Eclipse به Android Studio مسافرت کرد؟ پاسخ من این است: امتحانش کنید! از آن استفاده کنید، ببنید چه نظری در موضوع آن دارید و آن دوران در موردش تصمیم بگیرید؛ مطمئن هستم که از آن خوشتان می آید . درصورتی که هم هم اکنون از Eclipse به کارگیری می کنید، Android Studio را امتحان کنید، و در‌صورتی‌که آن را دوست دارید، تصمیم بگیرید که چه طور به راحتی می توانید وضعیت خویش را به سمت آن تغییر و تحول دهید .

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۵:۴۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)