مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

وسیع ترین سوالی که گسترش دهندگان اپلیکیشن تلفن همراه

وسیع ترین
سوالی که گسترش دهندگان اپلیکیشن تلفن همراه همواره از خود می پرسند این هست که “چطور می توانم به تعداد بیشتری از مشتریان دست پیدا کنم؟” “آیا مشتریان اپلیکیشنی را که من تولید کرده ام می خواهند؟”
ساخت اپلیکیشنی که به جذب بیشترین سرمایه سبب ساز شود غایت آرزوی هر توسعه و گسترش دهنده ایست، اما زمانی که نرم افزار شما با استقبال خیر مواجه نشود تمام آرزوی های شما بر باد خواهد رفت .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

برخی تصور می کنند که بهترین راه دستیابی به تعداد اکثر کاربر و نهایتا درآمد این می‌باشد که سرمایه خود را صرف تبلیغات تلویزیونی و بازاریابی دیجیتال بکنیم . ولی تبلیغات به تنهایی نمی تواند مضمون‌ و هدف برنامه شما را نزد دیگران صریح سازد و به تنهایی به درآمد آفرینی سبب ساز نخواهد شد .

رویه
های کسب درآمد با ایجاد اپلیکیشن درآمد حقیقی هنگامی به سراغ شما می آید که مشتریان واقعی در شبکه های اجتماعی مانند صورت بوک، اینستاگرام و… از اپلیکیشن شما و کاربری آن تعریف کنند یا تعداد کسانی که اپلیکیشن شما را سرچ می نمایند در گوگل ارتقاء یابند . این فرآیندی می باشد که در غایت پیروزی نرم افزار شما را تضمین می نماید .

روش دسترسی به مشتریان و موضوع پسند آن ها قرار گرفتند دو تراز ایست که گذر از آن ها برای پیروزی شما الزامی می باشد .

اهمیت
narrow market در معرفی یک اپلیکیشن
اهمیت
narrow market در معرفی یک اپلیکیشن پل گراهام جدیدا در گزارشی اعلام کرده می باشد : ” گهگاه تمرکز بر روی بازارهای کوچک narrow market یک فوت و رشته فن ای است، صحیح مثل آنکه دست خود را روی حریق بگیرد تا به اندازه کافی گرم شود .”

هنگام پباده سازی یک نرم افزار از آغاز کل بازار را تارگت نکنید( موضوع انگیزه قرار ندهید) ،این عمل دوچندان پرهزینه خواهد بود و رقبا از اشتباهات اول شما نهایت استفاده را خواهند برد .

هنگام تالیف یک برنامه یا این که نرم افزار نو نمی توانایی مطمئن بود که آیا بازار را تسخیر خواهید کرد یا این که خیر؛ به این ترتیب narrow market مورد خیر برای سنجش توانمندی اپلیکیشن شما و بازار خواهد بود که هزینه متعددی را هم به شما زور نمی کند .

نورمارکت
چیست؟ اعتنا به خوش آیند ها و انگیزه های درونی مشتریان در تصمیم گیری دراستراتژی فروش که از علم ها زیستی نشات گرفته مفموم narrow market یا بازاریابی عصبی و حسی می باشد .

این بازاریابی از مشتری به تیتر انسانی با ویژگی های زیستی یاد می نماید که می توانایی در اخلاق وی تاثیر گذار بود .

به کارگیری از بازارهای کوچک و مشتریان محدود می تواند مارا در شناخت خوبتر مخاطب و تصمیم گیری خوبتر جهت تصرف بازار و فروش اکثر کمک نماید .

این علم را می بضاعت و توان در ایجاد اپلیکیشن تلفن همراه یا این که هر محصول دیگری بکار بست . برای استعمال از این شیوه می بایست بخش اعظم به خلق مشتری اعتنا داشت .

استراتژی
بازاریابی رخ بوک رخ بوک براساس توجه به بازارهای کوچک و مشتریان محدود طراحی و اجرا شد، برند زاکربرگ آغاز این برنامه را فقط برای دانشجو ها دانش گاه هاروارد ایجاد کرد،هنگامی که با استقبال مردم مواجه شد و اطمینان پیداکرد که این کانال اجتماعی برای مردم دیدنی است آن را به دانش کده های دیگر توسعه و گسترش داد و در غایت عالم را تصرف کرد .

استارت
های کوچک و ایجاد اپلیکیشن زمانی که با تعداد محدودی از مخاطبان کار خویش را ابتدا می نمائید این فرصت را دارید تا خطاها خویش را تصحیح فرمائید .

شما این زمان را خواهید داشت تا اپلیکیشن موبایل خود را ارتقا داده و اشکالات احتمالی آن را برطرف فرمایید تا نیاز های مشتریان خویش را بشناسید و برمبنای آن اپ خود را تصحیح نمایید . این به شما کمک می کند نرم افزار بهتر و کاملتری بسازید .

برای به دست آوردن دیدگاه ضروری در قضیه راهکار محصول شخصا با مخاطبان و مشتریان در ارتباط باشید . به این ترتیب به جای صرف هزینه های زیاد در تبلیغات گوگل و چهره بوک خواهید توانست شخصا از مشتریان خویش بازخورد دسته اولیه بگیرید .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۱:۳۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)