مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

برای اندروید، خود اندروید استودیو و برای ios


برای اندروید، خود اندروید استودیو و برای ios، لهجه سوئیفت جزو زبان های نیتیو محسوب می شوند و قابلیت و امکان و توانایی های بالایی دارا هستند . اما در این حالت، کامل شدن پروژه زمان و هزینه بیشتری صرف می شود . شما یک اپلیکیشن غیر وابسته می بایست برای اندروید و یک نرم افزار برای ios بنویسید، براین اساس هزینه طراحی وبسایت و تولید اپلیکیشن دو برابر می شود . یک راهکار برای حل این مشکل وجود دارااست و آن ایجاد اپلیکیشن با زبان برنامه نویسی ری اکت نیتیو میباشد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

این زبان برنامه نویسی به طراوت به وجود آمده و زیاد قدرتمند هست . گویش ری اکت نیتیو توسط خویش گوگل بسط یافته است .
پلت فرم هایی نظیر صورت بوک و اینستاگرام از لهجه ری اکت نیتیو به کار گیری کرده اند . این لهجه نیز بحران های خود را دارااست .

زبان
هایی هم که برای برنامه نویسی بک اند به کارگیری می شوند و کاربرد بیشتری دارند، زبان php، و به ویژه کادر ورک لاراول میباشند .
این گویش ها زیاد محبوب و کارکشته برای استارتاپ ها هستند .
در این تراز متوجه می شوید که هزینه پباده سازی تارنما و تولید نرم افزار شما چقدر میباشد .

برخی از اشخاص اطلاعاتی در قضیه گویش های برنامه نویسی، هزینه پباده سازی وب سایت و ایجاد نرم افزار ندارند و به دنبال اجرای ایده خود میباشند .
این افراد بایستی چه عمل کنند؟ مطرح ترین بحران همین می‌باشد . برخی از مشتریان و جوان ها یک ایده تازه در ذهن خود دارا هستند .دلی نمی دانند چه طور ایده خود را اجرا کنند . ما یک راهکار برای این ایراد در حیث گرفتیم . در صورتی‌که برآورد دقیقی از کار، دارایی و زمان انجام دهیم،ئمی توانیم پروژه را به نیکی پیش ببریم . در مقابل، نداشتن برآورد دقیق، منجر می شودکه پروژه ما در اواسط کار دچار معضل شود . در واقع، یک عدد از علت های کلیدی باخت استارتاپ ها، عدم برنام ریزی میباشد . این قضیه سبب ساز می شود فی مابین کارفرما و عهد و پیمان فعالیت اختلاف ساخت گردیده و فعالیت هیچ گاه به انتها نمی رسد .

راهکاری که ما برای این مشکل درنظر گرفتیم، این هست که درصورتی که صاحب کار یک پروپوزال دقیق، بی نقص و معلوم داشته باشد، ما براساس این پروپوزال، دوران و هزینه طراحی سایت و ایجاد اپلیکیشن را مشخص می کنیم . سفارش های فنی خویش را ارائه می دهیم، طبق قرارداد پیش می رویم . و دقیقا در مقطع مشخص، عمل به صاحبکار داده می شود . حالا در‌صورتی‌که فردی پروپوزال دقیقی نداشته باشد، و یا داده ها واجب را نداشته باشد، ما در کانون تابان شهر، یک گروه مشورت کردن داریم . این تیم، به کارفرماها مشورت کردن می دهد .

 

به طبع
بخوانید: پباده سازی وبسایت صنایع دستی | مثال فعالیت کوفا گالری


کارفرما خواسته خام و کلی خویش را به گروه مشاوره ارائه می دهد و آنان آنگاه از انتخاب قرارداد نفر ساعتی و مقطع و هزینه طراحی تارنما و ساخت اپلیکیشن، در زمانی موظف میباشد که پروپوزال را برای صاحب کار تنظیم کند . آن ها تمام فرآیند اپلیکیشن را پباده سازی می کنند و اگر صاحب کار حساسیت بیشتری داشته باشد، UI و UX تارنما و نرم افزار هم طراحی می شود . گهگاه وقت ها صاحبکار به دنبال پباده سازی پورتال است، دقت فرمایید که پورتال با تارنما گوناگون است .

سپس، تراز برهه زمانی اجرا، و هزینه پباده سازی وب سایت و ایجاد اپلیکیشن را مشخص می کنیم . در بخش اول، گروه مشورت با کارفرما وارد صحبت می شوند، خواسته هایشان را می شنوند و این منظور ها را به رخ فنی یادداشت می نمایند . موردها واجب و بی اهمیت را یاد‌آوری می دهند .

تمام این موارد در قالب یک پروپوزال فنی به صاحبکار ارائه داده می شود . این مستند به برنامه نویس و دولوپر نیز داده می شود و آنها با دقت به پروپوزال می توانند بازه زمانی عمل را معلوم کنند . پروپوزالی جامع و بی نقص می‌باشد که از زمان تحویل آن به تیم برنامه نویسی تا بازه تحویل پروژه آخری به کارفرما، هیچ سوالی برای برنامه نویس پیش نیاید . به بیان دیگر، هیچ جای پروپوزال ابهامی نداشته باشد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۵:۱۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)