مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

موبایل اپلیکیشن

آیا
می توانایی به تمام نظرها یوزرها در قضیه یک برنامه اعتماد کرد ؟ اکثر فروشگاه های اپلیکیشن دربرگیرنده قسمتی هست که نظرات یوزرها در آن ارائه گردیده که می تواند به شما کمک نماید تصمیم بگیرید که آیا اپلیکیشنی که تعیین کرده اید مطلوب و کاربردی میباشد یا این که نه؟ اما برخی از تهیه کنندگان و ارائه دهندگان اپلیکیشن ها در قسمت ایده ها به عنوان مصرف کنندگان تصویب اسم می نمایند تا ایده ها مثبت در قضیه تولید ها خودشان ارسال کنند ودیدگاه مثبت تری را در بازار برای خویش بوجود آورند . اخیرا کمیسیون تجارت فدرال لیستی از کمپانی ها را برای ارسال نظرها جعلی در مورد برنامه های جانور در بازار را ارائه نمود تا از این شیوه افراد مطمئن تر به ایده ها اعتنا کنند و آن ها را با اعتنا به مثبت بودن نظرات دانلود کنند .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

گوشی
اپلیکیشن


شما در این قسمت با ساختارهای ابتدایی اپلیکیشن های موبایل آشنا گردیده اید . امروزه کلیه ما با دقت به الکترونیکی شدن تمام کارها و استفاده از گوشی برای شغل های روزانه ایده های جالبی دارا هستند و اکثر این ایده ها را نزد خود نگه می دارا‌هستند .

بعد از آن
از اینکه کسی آن ایده را اجرایی کرد، جدید به خودشان می آیند که حیف!!
اما وقت آن رسیده که ایده های تان را عملی و اجرایی فرمایید .

کافی میباشد با مشاوران آکام همپا سهند تماس گرفته و با آن ها برای یک وقت ملاقات هماهنگی لازم را انجام دهید .

 

اپ

 

شما هم در‌صورتی‌که ایده اید دارید می توانید با مشاوران آکام هم پا سهند در ارتباط باشید و با کمک این افراد اپلیکیشن، وب سایت و پکیچ دیجیتال مارکتینگ خودتان را با بها فراوان زیر گزینش نمائید .

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۳:۳۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)