مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

انتشار اندروید پای


Nova
Launcher
با عبور کرد نزدیک به پنج ماه از انتشار اندروید پای، هنوز میلیون‌ها تلفن همراه اندرویدی پیروز به دریافت این به‌روزرسانی نشده‌اند . در چنین شرایطی لانچرها می‌توانند با شبیه‌سازی تجهیزات آخری ویرایش‌های اندروید، ضعف اکوسیستم گوگل در ارائه به‌روزرسانی‌ها را به خیر بپوشانند .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نووا لانچر این سال هم با اخذ به‌روزرسانی‌های مستمر، یک سر و گردن از لانچرهای اندرویدی دیگر بالاتر بود . نیز بعضا خصوصیات پیکسل لانچر (لانچر منحصر دیوایس‌های پیکسل گوگل) را دریافت کرد و هم امکانات شخصی‌سازی که مدام نقطه قوتش بوده را عمده از پیشین بسط داد .

وسط امسال، ورژن ۶ .۰ لانچر نیز در قالب بتا منتشر شد که Adaptive Icon‌های قابل شخصی‌سازی، اسکرول افقی و عمودی در پوشه‌ها و بدون پول شدن گزینه تغییر و تحول بعدها آیکن‌ها از ویژگی ها دوچندان موثر و کاربردی آن بودند .

Google
Maps
این سال سال مهمی برای گوگل مپس به شمار می‌رفت . تغییرات ریز و درشت زیادی در این نرم افزار شکل گرفت که به غیر از نقشه و مسیریاب، بتواند نقش خود را به عنوان یک شبکه‌ اجتماعی مکان‌نمایی هم در دربین کاربران پررنگ‌تر نماید .

در همین راستا، تب For You سپس از وعده و وعید‌های فراوان بالاخره منتشر شد و همچنان به تکثیر در کشورهای متعدد ادامه میدهد . با For You در صورتیکه وارد شهر جدیدی بشوید، دقیقا میدانید که در هر محله چه تفریحاتی وجود دارند، کدام فروشگاه‌ها تاراج خویش را آغاز کرده‌اند و کدام رستوران‌ها بهترین همت را دارند؛ پیشنهاداتی که تنها برای فرد شما، بر شالوده علایق‌تان و به شکل هوشمند ارائه میگردند .

ارائه قابلیت و امکان Shortlist، سفارش جای بوستان و گزارش تصادفات و رویدادها مسیر به سبک ویز نیز از دیگر تغییرات خوب همین سال نرم افزار گوگل مپس بودند تا تکامل آن کماکان پس از گذر کرد این همگی سال ادامه داشته باشد .

Datally

با ارتقاء هزینه‌ها و از سویی آموزش بخش اعظم اینترنت، می بایست به دنبال راه‌هایی برای کاهش مصرف دیتا بود . Datally چیره شد که به طور مؤثری این حساس را برای مردم سراسر عالم به ارمغان بیاورد .

این اپ کاربردی گوگل امسال یکسری قابلیت و امکان جدید و ویژه دریافت کرد . اولی Guest Mode اسم داراست که برای استفاده کننده مهمان محدودیت مصرف انتخاب می‌کند، Daily Limit برای مصرف نت هر اپلیکیشن محدودیت روزمره می گذارد و Find Wi-Fi اینترنت‌ مجانی به دور و برتان روی نقشه را معلوم می کند .

دیتالی سال جاری پا را فراتر نیز گذاشت و با معرفی قابلیت و امکان Unused Apps، شناسایی اپلیکیشن‌های مالامال مصرف در پس‌زمینه و پیشنهاد تمیز کردن آن‌ها را هم به قابلیت‌های خود بیش تر کرد تا به یک عدد از شایسته ترین دیتا سیورهای اندروید تبدیل شود .

Mimo:
Learn to Code
طبق آخرین آمار ارائه شده، در هم اکنون حاضر شمار برنامه‌نویسان حرفه‌ای در سراسر جهان به ۲۳ میلیون نفر می رسد و انتظار می‌رود که تا نقطه نهایی سال ۲۰۲۳ قریب به ۲۷ .۷ میلیون برنامه‌نویس داشته باشیم .

محبوبیت فزاینده برنامه‌نویسی در در میان مردم مسبب توسعه و گسترش اپلیکیشن‌هایی گردیده که اصول انجام این عمل را به علاقه‌مندان فراگیری می‌دهند . Mimo: Learn to Code یکی از خوش‌ساخت‌ترین آن‌ها بود که در سال ۲۰۱۸ شانس تجربه آن را داشتیم .

با شبیه‌سازی داشبورد نرم‌افزارهای برنامه‌نویسی، Mimo اصول و مقدمات زبان‌هایی مانند پایتون، سویفت، سی اس اس، جاوا اسکریپت و . . . را با تمرینات مستمر و مفید به علاقه‌مندان فراگیری میدهد و تا روز جاری یکی از مفیدترین اپلیکیشن‌هایی بوده که در این حوزه دیده بودیم .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۴:۰۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)