مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

نرم افزار‌های پیش رونده موبایل

طراحی اپلیکیش در مشهد


از آنجایی که ویندوز ۱۰ با اینترنت نرم افزار‌های پیش رونده همانند نرم افزار‌های ساکن اخلاق و رفتار خواهد کرد، احتمال می‌رود که دستگاه تلفن همراه تاشوی مایکروسافت که زمان‌ها شایعات آن بر راز گویش‌ها میباشد و تمام دیگر دستگاه‌های ویندوزی که سیستم‌برهان «ویندوز نابینا اس» را اجرا خواهند کرد، از مزایای اینترنت نرم افزار‌های پیش رونده، به خصوص تطبیق‌پذیری آن‌‌ها با هر دسته اندازه‌ی نمایشگر سود‌مند شوند. این قضیه میتواند نقطه ضعف سیستم‌استدلال مایکروسافت در کمبود قابل انعطاف‌افزار را جبران نماید و برخلاف ویندوز گوشی، عاقبت متفاوتی را برای دستگاه گوشی بعدی ردموندی‌ها رقم بزند.

کوپرتینونشین‌ها معمولا دیرتر از باقی کمپانی‌ها از بعضی از فناوری‌های تازه استقبال می‌نمایند و حتی بعضا منتقدان مدعا گردیده‌اند که این موسسه هیچ وقت از اینترنت نرم افزار‌های پیش رونده پشتیبانی نخواهد کرد. ولی، جدیدا گمانه‌زنی‌هایی مبتنی بر پشتیبانی اپل از اینترنت نرم افزار‌های پیش رونده مطرح شده‌است. با این درحال حاضر، در‌صورتی‌که این مجموعه چنین تصمیمی بگیرد، احتمال می‌رود سوای همیاری با مایکروسافت و گوگل بر راز استاندارهای مشترک این عمل را انجام دهد.

انتظار می‌رود در سال پیش‌روی میلادی شاهد رویش اینترنت نرم افزار‌های پیش رونده و دقت بیش تر از پیش کمپانی‌ها به آنها باشیم. به احتمال فراوان هر سه کمپانی نامبرده در رویدادهای منحصر به فرد خویش (کنفرانس بیلد مایکروسافت، کنفرانس I/O گوگل و کنفرانس جهانی گسترش‌دهندگان اپل) از برنامه‌های آتی خویش برای اینترنت نرم افزار‌های پیش رونده رونمایی نمایند.

عده‌بندی
اینترنت نرم افزار‌های پیش رونده هنوز در روزگار اول‌ی تکامل به‌راز می برند و برای سفت کردن جای پای خویش خط مش درازی در پیش دارا‌هستند. آن ها جایگزین نرم افزار‌های ساکن نخواهند شد؛ با این هم اکنون از گنجایش فوق‌العاده‌ای برای تکامل روش‌ی بسط و استعمال از نرم افزار‌های مدرن برخوردارند و واحد سنجش شکافت و تمامی‌گیری آن ها به استقبال توسعه و گسترش‌دهندگان و اما یوزرها بستگی دارااست. به طور کلی برای قضاوت در زمینه ی آینده‌ی آنها هنوز یه خرده ز‌ود است؛ البته در سال پیش‌رو مسلما خبرهای بیشتری از آن ها خوا‌هیم شنید.


برچسب: طراحی اپلیکیش در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۳:۴۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)