مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

سپرده گذاری روی پوش نوتیفیکیشن‌ها


در‌این نوشته‌علمی به ارتقا درآمد نرم افزار‌های پرداخت داخل برنامه‌ای خوا‌هیم پرداخت مبتنی بر استاتیستا[۱]، درآمد جهانی نرم افزار‌های پرداخت داخل برنامه‌ای در سال ۲۰۲۰ از مرز ۱۸۹ میلیون دلار رد خواهد شد. این پیش‌بینی بایستی زنگ هشداری برای کمپانی‌هایی باشد که هنوز در به کارگیری از اپلیکیشین‌های پرداخت باطن برنامه‌ای سپرده گذاری نکرده‌اند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

در سال ۲۰۱۹، تمامی چیز – مخصوصاً هنگامی پای اپلیکیشین‌های پرداخت باطن برنامه‌ای و بهبود درآمدها فی مابین باشد – در هم اکنون دگرگونی و تغییر‌و تحول می‌باشد. در صورتی قرار می‌باشد از این سرویس ها درآمد خیر به جیب بزنید پس نخستین بایستی موارد ذیل را بخوانید.

توصیه اجرو پاداش
برای بیش تر سرمایه‌گذاران نرم افزار‌های تلفن همراه، بامسئولیت نگه داشتن یوزرها فرمان دشواری میباشد که در آخر سبب به ناتوانی در بازگشت سرمایه می گردد. در اینجا انگیزه، هدف دادن به کاربرها و جلب لحاظ آنها در به کارگیری از برنامه‌های پرداخت داخل برنامه است و چهت نیل بدین انگیزه چه راهی بهتر از کادو و جایزه دادن موجود است؟

در هر برنامه‌ای، می بایست برای کسانی که به امتیاز‌های خاصی می‌رسند کادو‌ای در لحاظ گرفته شود. به این ترتیب می بایست در‌پی یوزرها موبایلی باشید که در برنامه‌ها پرداخت درونی فعال‌خیس میباشند. به عنوان مثالً می توانیم این طور بگوییم: «برای آبادی ماه پول پرداخت نمایید البته عضویت یک ساله بگیرید.»

 

سپرده گذاری روی پوش نوتیفیکیشن‌ها
به عبارتی‌طور که پیش از اینً گفته شد با دقت به فراز و نشیب‌های بازار گوشی، اپلیکیشین‌های پرداخت باطن برنامه‌ای به درد اشخاص بی دل و جرات نمیخورد. یکی نشیب‌ها این هست که کاربرهای گوشی اکثر وقت ها خرید را نصفه کاره رها می کنند. در صورتی تسلیم این حادثه بشوید مطمئناً به لبه منفعت متبوع نمی‌رسید. برای مهار این خلل میتوانید از پوش نرم افزار‌ها استعمال بکنید.

هم اکنون این پوش نرم افزار‌ها چه عمل می‌نمایند؟ خب این متن ها – پوش نرم افزار‌ها – به یوزرها تلفن همراه خرید محصول ها و خدمت‌های فراموش گردیده را یاداوری می کند. در‌حالتی که از این نوتیفیکیشن‌ها به کار گیری می کنید می بایست پیام‌تان را به خیر سازماندهی بکنید. به عنوان مثال بهتر میباشد که محسنات مال نو و یا این که خدمت قابل ارائه‌تان را پر رنگ فرمائید.

زمانی نوتیفیکیشن‌ها را به صحت نوع بندی بکنید به صورت چشمگیری درآمدتان را ارتقاء می‌دهید. با این درحال حاضر از بمباران کاربرها با پوش نوتیفیکیشن‌ها پرهیز کنید که‌این فعالیت آن‌ها‌را فراری می دهد.

فراخوان فعالیت[۲] (CTA)
زمانی کلام از اپلیکیشین‌های پرداخت باطن برنامه‌ای می گردد بایستی کاربرها وسوسه بکنید تا از سرویس ها‌تان به کار گیری بکنند. ولی چطور به‌این انگیزه می سید؟ خب بایستی از فراخوان کار در نقاط کلیدی نرم افزار به کار گیری فرمایید. در مجموع بایستی بازدیدکنندگان را برای استعمال از تولید ها و یا این که سرویس ها عصر آزمایشی وسوسه فرمائید.

بعداز پررنگ کردن تولیدها، می بایست به کاربرها هدف‌ای برای به کار گیری از آن بدهید. به همین استدلال می بایست فراخوان فعالیت داشته باشید. مثلا میتوانید از عبارت‌های «این را همین جا آزمون فرمایید» یا این که «برای عصر آزمایشی بدون‌پول بشتابید» و یا این که «۶۰ روز زمان آزمایشی مجانی» به کار گیری فرمائید. یادتان باشد که فراخوان کار می بایست بازدیدکنندگان را برای شتاب کردن و اخذ بسته تشویق بکند. به علاوه بایستی مورد تماس هم بگذارید. متقاعد کردن کاربرها برای به کار گیری از این سرویس ها راهی طولانی داراست.

تولید تخفیف در نرم افزار

معرفی تخفیف‌های زماندار
با دقت به رقابت تنگاتنگ در دنیای نرم افزار‌های تلفن همراه، مهم میباشد که بازی‌تان را یک گام جلوتر ببرید. یک کدام از استراتژی‌هایی که میتوانید اجرا فرمائید به کار گیری از پیشنهادهایی با محدودیت وقتی هست. با این عمل، آن کالا و یا این که سرویس ها متبوع را در میان کاربرهای نرم افزار گوشی تبلیغ میکنید. و از آنجایی که نمی خواهید در سفارش تخفیف زیاده‌روی بکنید، فاکتور زمانه بسیار مهم هست.

به علاوه، هنگامی دعوا تخفیف‌ها می شود به یک متخصص فروش نیاز دارید تا امداد‌تان بکند مسیر پیش رو را بسنجید. یادتان باشد برای فراهم نمودن فایده و یوزرها اضافه بایستی ماهرانه فعالیت نمایید.

 

سرمایه‌گذاری در شراکت
هنگامی سخن نرم افزار‌های گوشی میشود تنهایی فعالیت کردن سهل وآسان میباشد ولی نمی‌اقتدار نیاز به سهیم را نادیده گرفت. به عبارتی‌طور که تولیدات و سرویس ها‌تان را بسط می‌دهید رابطه با عنواینی که میتوانند سودتان را بالا ببرند هم مهم می باشد.

با این اکنون تعیین شایسته ترین شرکت‌ها برای شراکت به سادگی آب تناول کردن هم وجود ندارد. بایستی در خصوص محصول ها و خدماتی که میتوانند به شما در ایجاد برندتان امداد بکنند تحقیق بکنید. و در‌این حین ممکن می‌باشد با اپلیکیشنی برای ابزارهای پوشیدنی هوشمند بیمار ستان و سازمان‌های بهداشتی همیاری داشته باشید که سود آن ارتقا کاربرانی هست که به نرم افزار پرداخت باطن برنامه‌ای دسترسی داشته باشند.

به غیر از این، ممکن هست بخواهید زمانی نرم افزار پرداخت باطن برنامه‌‌تان را راه‌اندازی بکنید، دو و یا این که چندین متاع را پایین حیث برندتان ارائه بدهید.

سپرده گذاری در نرم افزار

قیمت افزوده به امداد نرم افزار‌های پرداخت داخل برنامه
هنگامی میخواهید از نرم افزار‌های پرداخت باطن برنامه استعمال بکنید، عاقلانه‌خیس این هست که از ارزش تولید ها و سرویس ها با خبر باشید. برای این عمل می بایست فایده تخمینی را احتساب بکنید. در کنار انگیزه‌مان یعنی به حداکثر رسانی ارتقاء درآمد نرم افزار، بایستی دانست که بالا بردن یا این که معدود کردن بها متاع و سرویس‌تان عمل نیکو‌ای وجود ندارد.

به علاوه، می بایست تفاوت‌ها را در بازار مقایسه بکنید تا مشخص و معلوم شود خریدارها چطور در برنامه‌تان خرید نمایند. هنگامی این نظارت را انجام دادید میبینید که سازمان‌دهی سطح ها گوناگون پرداخت سهل وآسان میگردد. مثلا، ممکن میباشد بخواهید سرویس ها مازاد و استاندارد را برای کاربرهای برنامه‌های متفاوت بدانید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۰:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)