مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

معرفی بازی گوشی اهل ایران shadow blade (خنجر سایه)


معرفی بازی گوشی اهل ایران shadow blade (خنجر سایه)
کمپانی تجارت الکترونیک سروش پرداز قصد داراست هر هفته یک شب به معرفی یک بازی گوشی در سیستم برهان های اندروید یا این که آی . وی .اس بپردازد. بازی های موبایلی که نو به بازار وارداتی اند و از محبوبیت متعددی دربین هوا داران برخوردار می‌باشند. باما یاور باشید...

طراحی اپلیکیشن در مشهد

در این شرکت وبلاگ هر هفته قصد داریم به معرفی یک بازی گوشی می‌پردازیم و در رابطه آن توضیح می‌دهیم . این هفته میخوایم در رابطه بازی اهل ایران پیروز shadow blade حرف کنیم که به دست استدیو حرفه آواز شریف ایجاد شده است که سوابق پیشین این موسسه در ایجاد بازی ، بازی اهل ایران گرشاسب بوده می باشد.

shadow blade

که بعداز این بازی به تولید بازی shadow blade در بازی های تلفن همراه پرداخت . این بازی برای ورژن اندروید و آی . وی . اس عرضه شد که‌این بازی با استقبال و روی گشوده منتقدین مواجه شد و تحت عنوان یکی بازی های برنده سال 2014 اسم گرفت.

چاقو سایه

بازی تازه shadow blade reload که نو ترین یافته ی استودیو د­د مِیج می باشد که‌این توشه پایین ویندوز ، لینوکس ، و مک تاسیس شده است که می‌توانید این بازی را از دکان استیم (steam) اخذ نمائید . اما این بازی در دکان استیم به طور بتا معرفی شده‌است و هنوز ورژن اصلی آن به طور قانونی عرضه نشده می باشد. استدیو رشته آواز شریف و استدیو دد میج قصد دارا هستند که‌این بازی پیروز را علاوه بر پلتفرم های ذکر شده برای پلی استیشن و ایکس جعبه هم عرضه نماید .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۱:۵۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)