مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

به نظر شما چرا دکان های آنلاین اینقدر مسئله دقت عموم قرار گرفته اند؟

به نظر شما چرا دکان های آنلاین اینقدر مسئله دقت عموم قرار گرفته اند؟ دلایل کاملا واضح هست . در 24 ساعت شبانه روز دکان های اینترنتی فراهم ارائه سرویس ها می باشند . شخص به راحتی می تواند در تارنما برای مدت های طولانی بگردد کالاها را با نیز مقایسه نماید ایده ها دوستان عزیز و آشنایان را جویا شود و در پایان خرید خود را پایانی نماید . به علاوه با دکان های اینترنتی محدودیت مکان از فی مابین رفته و مشتریان در هر شهر و استانی که باشند می توانند از شما خرید کنند .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

دیگر نیازی نمی‌باشد که افراد ساعت های طولانی در خیابان ها و مغازه به مغازه بگردند تا کالای زمینه نظرشان را پیدا کنند . آنان در هر جا که می‌باشند به راحتی و صرفا با موبایل خود می توانند خرید خویش را انجام داده و در وقت و بازه خویش صرفه جویی نمایند . حالا که فهمیدیم عوارض محبوبیت فروشگاه های آنلاین چه می باشد می خواهیم بدانیم چه مغازه هایی در فن خود چیره هستند . خصوصیت های یک فروشگاه آنلاین عالی چیست؟ با ما همپا باشید .

داشتن
گونه های کالا خوبتر است کالاهای فروشگاه شما از تنوع برخوردار باشد . بسیار بهتر هست که کاربر بتواند عمده نیازهایش را در دکان شما پیدا نماید . اما در‌صورتی‌که تنوع کالاهایتان بسیار نیست عملکرد فرمایید دستکم تعدادی دسته کالای متفاوت از یک خانواده را داشته باشید برای نمونه اکسسوری های نظیر ساعت، عینک، دستبند و غیره . درصورتی که فروشگاه شما انواع کالا را برای فروش دارااست بایستی این کالاها به خیر دسته بندی شوند تا استفاده کننده به راحتی کالای قضیه حیث خویش را پیدا کند .

داده ها
کامل شما باید داده ها بدون نقص و صدق از کالا به خریداران بدهید . خوب تر هست این داده ها دربرگیرنده دو نصیب باشد . در بخشی داده ها بی نقص و نقد و بررسی قرار داده شود و در بخش دیگر داده ها به صورت خلاصه گونه بندی گردیده وجود داشته باشد تا استفاده کننده بتواند به راحتی کالاهای متفاوت را مقایسه نمائید . از مقایسه سخن کردیم . بهتر میباشد وب سایت شما قابلیت مقایسه دو یا یک سری مال را به چهره همزمان داشته باشد . بخش نظرات یوزرها نیز در انتخاب خوبتر مشتریان می تواند تأثیرگذار باشد .

پشتیبانی
خوبتر میباشد یک تیم پشتیبانی از وبسایت و مشتریان شما پشتیبانی کنند، تا در اسرع وقت به سوال ها یوزرها جواب دهند آن ها را در انتخاب خوب تر ارشادوراهنمایی کنند و . . . به علاوه بایستی امکان مرجوع کردن فرآورده در صورت پیدایش نقص‌ وجود داشته باشد .

امنیت
امنیت وب سایت زمینه زیاد مهمی هست که بایستی به آن اعتنا کرد . شما بایستی امنیت کاربران و اطلاعات فردی آن‌ها را محافظت کنید تا نزد مشتریان خود اعتبار داشته باشید و آنان با اطمینان خاطر از شما خرید نمایند . پس در صورتی‌که قصد پباده سازی فروشگاه اینترنتی را دارید به این نکته دقت بسیاری داشته باشید .

تصاویر
و ویدئوها باید برای هر جنس از تصاویر با کیفیت استفاده کنید . تصاویر باید از تمامی زوایا وجود داشته باشند و اندازه‌ی متاع در تصویر به خیر مشخص باشد . به علاوه تصویر می بایست دقیقا شبیه به کالا باشد . استعمال از ویدئوهای مربوط به کالاها هم فعالیت جالبی به نظر می رسد . در ویدیو ویژگی های فرآورده خوبتر قابل تشخیص می باشد .

کاوش
با فیلتر کاوش در وبسایت یک عدد از مهم ترین امکانات هر وبسایت می باشد به خصوص برای فروشگاه های اینترنتی . یک دکان آنلاین علاوه بر این‌که می بایست جستجوی قدرتمندی داشته باشد، قابلیت و امکان اعمال فیلتر در کاوش را هم داشته باشد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۳:۴۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)