مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اکثر زمان ها طراحان یوزرها را در استعمال خطا از نرم افزار تقصیرکار


در طول انجام فعالیت اینجانب مدام یک پیش اکران از طرحم بوجود می‌آورم و بعداز کسب اطمینان از ظواهر آن به مرحله بعد از آن می‌روم. ضمنا عمل پباده سازی را از یک سیستم دلیل مقدمه نموده و موبایل را مدام برای آزمایش در کنارم قرار می دهم. بنابراین با مرور مداوم عمل بر روی برگه از وقتی که مبنا فعالیت آمده شد میتوانم از اندازه ها اعم از تصاویر، متن و بخش های گزینه لمس، وضوح و رنگ ها طبق آنچه انتظار داشتم اطمینان نتیجه ها نمایم. در صورتی این عمل را انجام ندهید انجام تغییرات و تصحیحات را به فرآیندی زمانبر مبدل خواهید ایجاد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

در حیث داشته باشید اندازه ورقه ای که بر روی آن فعالیت می‌کنید می بایست شبیه به عبارتی موبایل باشد که در آن طرح را به اکران می‌گذارید. به علاوه در صورتی در هم اکنون پباده سازی برای صفحه ها با بعد ها مختلف می‌باشید پیکسل مقیاس خیر برای این عمل محسوب نمی‌شود، به این دلیل‌که در سیستم برهان های متفاوت مختلف هست. مثلا به تفاوت points در IOS و density-independent-pixels در اندروید دقت فرمایید. در سود بایستی به شعور بدون نقص تفاوت ها در پباده سازی احاطه یابید.

بعداز پیاده سازی پباده سازی تان بوسیله برنامه نویسان بایستی آن را روی موبایل های متعدد و ورژن های متعدد از سیستم دست اندرکاران آزمایش نموده و از درستی فعالیت انجام یافته اطمینان نتیجه ها نمائید.

معمولی پباده سازی نمائید

تولید آخرین در پباده سازی مفهومی ندارد، یک نرم افزار هیج گاه پایان نمی گیرد به این دلیل‌که فرآورده دیجیتال در حین دوران پیشرفت می نماید. به همین عامل نمی اقتدار برنامه ای را به طور قطعی ارائه بخشید. حقیقت با آزمایش کاربردی و آشکار ساختن مشکلاتی که یوزرها با آن ها مواجه می گردند نمایان می‌شود.

اکثر زمان ها طراحان یوزرها را در استعمال خطا از نرم افزار تقصیرکار میدانند در حالی که شاید نادرست از جانب آن‌ها رمز زده باشد.

تشخیص ایرادات و مشکلات به نفع شما هست. این فرصتی می باشد برای یادگیری و اصلاح عمل و ایجاد محصولی که شل خیس قابل استعمال باشد. در پباده سازی بایستی با تواضع پیش بروید. اینجانب در شرکتی فعالیت می‌کردم و رئیسم مدام پس از اینکه از او‌را از اتمام پروژه ام آگاه می‌کردم این سوال را میپرسید که آیا پروژه بوسیله یوزرها نیز آزمایش شده‌است؟ در بالا اینجانب این عمل را انجام نمی دادم اما به ندرت به آن عادت کردم و با خیالی گشوده در ادامه یافتن ایرادات در کارم بودم.

این مهم فقط در صورتیکه واقعه می افتد که قدرتمند به قبول مشکلات خویش باشید و از آن ها درس بگیرید. گهگاه ممکن می‌باشد یه خرده مشقت بار باشد اما بها آزمون داراست.

جلودار باشید

حجم زیاد داده ها سبب طاقت فرسا شدن فرمان پباده سازی می‌شود اما تحت عنوان طراح می بایست خویش را مشغول آنچه نو می‌باشد کرده و کنجکاو باشید. این دستور مرتبط با گرایشات متفاوت در زمینه‌ی پباده سازی و ورژن های متفاوت از سیستم عوامل میشود. خواه این زمینه برای شما خوشایند باشد یا این که نه بایستی سیستم برهان های نو را نصب کرده و مدام یک گام جلوتر تکان فرمایید.

یک روش اثر گذار برای کسب داده ها باارزش در مورد پباده سازی مطالعه راهنماهای پباده سازی قانونی مرتبط با پایانی ورژن سیستم کارداران میباشد. همینطور می‌توانید از جلوداران صنعت مانند Josh Clark و Luke Wroblewski بیاموزید.

در بالا بودن همینطور به معنای سعی بر استعمال از ابزارهایی هست که پباده سازی را معمولی و موثرتر می‌کنند. نباید از ترک نحوه های سابق عمل و پباده سازی خویش واهمه داشته باشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۵:۵۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)