مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

به کار گیری از موبایل های هوشمند


به کار گیری از موبایل های هوشمند این ایام بین اشخاص جامعه بسیار گسترده شده‌است. توده ی متعددی می باشند که‌این موبایل ها را صرفا برای عمل در شبکه‌های‌عمومی به خصوص اینستاگرام و تلگرام خریداری می‌کنند. کسانی که از این دستگاه های هوشمند به کار گیری می‌کنند هم اکنون آنقدر طیف سنی وسیعی دارا‌هستند که نسبتاً برای هر قشری می قدرت در شبکه‌های‌اجتماعی مقاله یا این که محتوا ایجاد کرد و با فروش آن‌ها کسب درآمد نمود. شاید 10 سال پیش فقط روش کسب درآمد از وب، استعمال از کامپیوتر های فردی بود و تا این حد اشخاص با سن ها و ذوق های متعدد استفاده کننده وب نبودند. البته اکنون به لطف پیشرفت تکنولوژی همگی چیز عوض شده منش کسب درآمد نیز شل خیس شده‌است. در‌این نوشته‌ی علمی می‌خواهیم یک نحوه بسیار بی آلایش برای کسب درآمد از روش تلفن همراه را بیان کنیم.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

برای آغاز چکار بایستی بکنم؟
صرفا ابزار لازم یک موبایل هوشمند و اتصال به وب می باشد. امروزه با همین تلفن همراه های هوشمند تولیدات خیلی جالبی می‌توانید ایجاد و منتشر نمائید که شاید حتی تا به حالا به آنان تاءمل هم نکرده باشید. اکنون برای اینکه اندکی ذهنتان سرگرم شود مثالی بی آلایش از کسب درآمد از روش گوشی برایتان می‌زنیم.

 

قابلیت و امکان ضبط صدا امروزه نسبتاً در کلیه ی موبایل های هوشمند موجود هست. این تلفن همراه ها، صدا را در بعضی موردها حتی باکیفیت های بسیار بالا ضبط میکنند. امکانی که اکثر ما ها آن به کل نادیده می‌گیریم و از اقتدار بالایی که‌این قابلیت و امکان برای پولسازی میتواند داشته باشد بی اطلاعیم.

شما یک‌سری ساعت در روز را صرف گشت و گذار در تلگرام و اینستاگرام میکنید؟چندین مقاله یا این که خبر متفاوت میخوانید؟ چقدر ترفند و راهکار برای معاش بهتر، آشپزی، همسرداری، پیشرفت در کسب و عمل و یک سری حوزه ی دیگر میاموزید؟ آیا تا به درحال حاضر با خویش تاءمل نموده اید که می‌توانید از این مطالب پول دربیاورید؟ می اقتدار محتوای ساخت گردیده را به یک متاع کاربردی برای مصرف کننده تبدیل نمود و به راحتی از آن کسب درآمد کرد. کاری که سوای ریسک و سرمایه نخستین میباشد و در بعضی مورد ها حتی تا تعدادی میلیون برایتان درامد زایی دارااست.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۱:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)