مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

Facebook Ads و ری اکت نیتیو


2-Facebook Ads و ری اکت نیتیو
به جز نرم افزار کانال‌ اجتماعی صورت بوک، نرم افزار دیگری به اسم Facebook Ads هم موجود هست که به وسیله این مجموعه با قابلیت و امکان ری اکت نیتیو ایجاد شده‌است. Facebook Ads او‌لین نرم افزار ری اکت نیتیو و بر طبق کراس پلتفرم برای اندروید تشکیل‌شده در این مجموعه بود. این چارچوب برای بخش اعظمی از کمپانی‌های دارنده منطق تجاری پیچیده که برای رسیدگی ظریف نیازهای خویش به تفاوت در قالب‌های اطلاع رسانی، بخشها هنگامی، واحدهای مبلغی و ارزی، بخش ها هنگامی و غیره احتیاج دارا‌هستند، به طور کامل مطلوب به حیث می سید، به ویژه این که بخش بزرگی از آن پیش از این در JavaScript تهیه و تنظیم شده‌است.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

برهان به کارگیری از ری اکت نیتیو
از بینش پباده سازی، به کارگیری از ری اکت نیتیو منجر شده‌است تا رابط UX بصری و ناوبری خوب و مطلوب پیدا نماید. کارتون‌ها و انتقال‌ها عالی میباشند؛ آنان اصلا شم غیرطبیعی و تصنعی و مصنوعی به استفاده کننده نمی‌دهند و سبب تولید باگ و اشتباه در به کارگیری از نرم افزار نمی شوند. تجربه کلی براق و فوق العاده هست و در صورتی‌که گروه بازاریابی شما از نرم افزار به کارگیری نمی‌نماید، مجموعه رخ بوک به شدت پیشنهاد میکند که به کار گیری از آن را استارت نمایند.

حاصل تولید نرم افزار با ری اکت نیتیو
او‌لین چیزی که شما متوجه خواهید شد این میباشد که نرم افزار صرف حیث از عملیاتی که میخواهید انجام دهید، بسیار سریع اجرا گردیده و آیتم افتتاح قرار میگیرد. از باز‌نگری موقعیت میزان دارایی فعلی برای راه‌اندازی یک کمپین تا فعال سازی یک کمپین حقیقی وواقعی تازه، فقط به طی کردن یک سری مرحله بی آلایش، نیاز و احتیاج دارید.


نرم افزار Walmart
3-Walmart و ری اکت نیتیو
Walmart پیش از این بینش ابتکاری خویش را با معرفی Node.js برای رئیس کل سیستم تارنما خویش اثبات نموده است. یک سری سال سپس، آن‌ها همینطور برای تولید نرم افزار گوشی خویش از ری اکت نیتیو به کارگیری کردند. Walmart با استعمال از منابع کمتری و در مقطع دوران کوتاهتر توانست تلاش نرم افزار را در iOS و اندروید بهبود بخشد. 96٪ از مقر داده کد در بین سیستم استدلال‌ها به اشتراک نهاده شد در حالی که مهارت و تجربه توسعه و گسترش دهندگان در سراسر سازمان اعمال شده‌است.

عامل استعمال از ری اکت نیتیو
Walmart انگیزه بسیار والایی دارااست و سعی می کند تا به وسیع ترین خرده فروش آنلاین دنیا تبدیل شود. برای دستیابی به مزیت رقابتی، کمپانی با چنین هدف ها بزرگی نیاز به انجام اقدامات جسورانه دارااست که دربرگیرنده ریسک بالاتری میباشد. به همین ادله می باشد که آن‌ها مدام با به کارگیری از فناوری های تازه در ادامه جستن شیوه های بهبود تجربه مشتری می باشند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۴:۲۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)