مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اشکال نرم افزار تلفن همراه


۶- Origami Studio
Origami تحت عنوان یک برنامه ی غیر وابسته، بوسیله مهندسان فیسبوک پباده سازی شده‌است.

فیسبوک از این برنامه برای پباده سازی مسنجر خویش استفاده نمود.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

افزون بر آن یک کدام از پرطرفدارترین نرم افزار های دنیا یعنی “اینستاگرام” هم به وسیله Origami پباده سازی شده‌است.

در صدر این برنامه در انحصار خویش فیسبوک بود ولی فعلا شما میتوانید آن را به صروت مجانی در مشت داشته باشید.

Origami کارایی پیچیده ای داراست ولی آنقدر مزیت دارااست که‌این پیچیدگی به دیده نیاید.

تجهیزات بی سابقه آن قادر است پباده سازی را برای شما بسیار شادی بخش نماید.

با Origami می‌توانید از طرح نخستین ی خویش پیش اکران ارائه دهید و همینطور این قابلیت و امکان را دارید که لایه های طرح خویش را از Sketch به آن منقل فرمائید.

یک قابلیت دیدنی دیگر این برنامه قابلیت مشاهده ی زنده ی تغییرات می باشد.

کافی می باشد تا Origami را به دستگاه اندرویدی و یا این که IOS خویش متصل فرمائید. در ادامه آن میتوانید یک پیش بازی زنده از طرح خویش برای مشتری بفرستید و مادامی که شما بر روی پروژه در هم اکنون کارید؛ وی نیز تغییرات را به طور لحظه ای مشاهده نماید.

پباده سازی نرم افزار نقش مهمی در جذب هر چه اضافه مخاطبان بازی می‌نماید، با به کارگیری از پباده سازی نرم افزار اندروید و ios شما قادر است اقبال بهتری برای ارائه سرویس ها و هدف ها خویش ارائه کنید و با مخاطبان رابطه عمیق تری بر قرار فرمائید.

 

ارتقاء قابلیت و امکان های تلفن همراه های گوشی منجر شده‌است تا این وسیله به پر کاربرد ترین و اساسی ترین نیاز هر شخص در معاش روزانه تبدیل شود. یک کدام از مهم‌ترین عوارض کاربردی شدن این ابزارها امکان نصب و اجرای نرم افزار های خدماتی، بانکی و رفاهی بر روی تلفن های یاور می باشد. پباده سازی نرم افزار اندروید و ios این توانمندی را به یوزرها خویش داده هست تا بتوانند نیازهای روزانه خویش را مانند توصیه خوراک، رزرو بلیت، درخواست ماشین کرایه ای و غیره را به سهل ترین طریق رئیس کنند.

از این رو فرصتی مطلوب برای صاحبان کسب و شغل های اینترنتی ساخته شده است تا بتوانند سرویس ها خویش را با پباده سازی نرم افزار اندروید و پباده سازی نرم افزار ios به یوزرها خویش ارائه کنند و از این روش بتوانند رابطه مستقیمی با مشتریان خویش برقرار نمایند.

شاید شایسته ترین نمونه برای این دسته از نرم افزار ها مثال های پباده سازی نرم افزار شبکه های مردمی باشد. شما می‌توانید با پباده سازی نرم افزار مطلوب سرویس ها کیفیت خوب و منحصر به فرد به شخصی را ارائه نمائید و در سود مشتریان وفاداری داشته باشید، چون با داشتن نرم افزار با یوزرها خویش صرفا به اندازه لمس کاغذ تلفنشان مسافت دارید. یکی مهم ترین و اصلی ترین عارضه ها برای پباده سازی نرم افزار اندروید موفقیت و کسب برد در بازاریابی ویروسی می‌باشد. چون گامی اثر گذار برای برندینگ و تثبیت مارک خویش در ذهن کاربرانتان برداشته اید.

مثلا در‌حالتی که مدیریت یک رستوران می باشید می‌توانید با توصیه نرم افزار اندروید و عرضه مجانی آن همپا با تبلیغات رستوران دربین بازار انگیزه شناخته گردید و مشتریان خویش را به تبلیغ کنندگان بالاقوه کسب و عمل خویش تبدیل نمائید.

حتی در شرایطی‌که شما مالک یک سایت میباشید می‌توانید با پباده سازی نرم افزار دسترسی یوزرها را به اینترنت سایتتان را بی آلایش خیس فرمایید و یا این که بخشی از تبلیغات وبسایت خویش را در نرم افزار تان قرار دهید. درهنگام پباده سازی نرم افزار اندروید و ios نکات مهمی مانند ساخت و پباده سازی یک تجربه کاربری شادی بخش در سود تولید user interface بودن، حجم المان های مصرف شده در پباده سازی نرم افزار، به کار گیری از طیف رنگی مطلوب به عمل بردن تیتر مطلوب برای هر کاغذ، حجم بسیار زیر نرم افزار، آسانی نصب و استعمال، هماهنگ شدن با تکنولوژی های روز جهان، قابلیت و امکان پشتیبانی برای همگی رزولوشن های استاندارد، حروف چینی متن‌ها فارسی مبتنی بر مدل موبایل و امکاناتی مانند قابلیت تغییر‌و تحول فونت متن ها بوسیله استفاده کننده اعتنا داشت.

 

اشکال نرم افزار تلفن همراه

نرم افزار native
پباده سازی نرم افزار native یک برنامه کاربردی تلفن هوشمند هست که به یک لهجه برنامه نویسی مختص مانند Objective C می‌باشد که برای iOS یا این که Java برای سیستم دلیل های Android کد گذاری و مصرف شده می باشد. نرم افزار های native همت سریع و قابلیت و امکان اطمینان بالایی را به یوزرها خویش ارائه میدهند. پباده سازی نرم افزار به طور native این قابلیت و امکان را داراست که به دستگاه های گوناگون تلفن مانند دوربین و بقیه بخشها دسترسی پیدا نمایند. علاوه بر این ، یوزرها می‌توانند از بعضا برنامه ها سوای اتصال به وب استعمال نمایند. با این وجود ، گسترش این دسته نرم افزار ها بسیار هزینه بر می باشد چون به یک دسته سیستم دلیل پیوند خورده می‌باشد ، و شرکتی را که برنامه را تولید می نماید ، بدون چاره به ایجاد ورژن های تکراری می‌نماید که روی سیستم برهان های دیگر فعالیت میکنند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۴:۲۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)