مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اصول نخستین روانشناسی در پباده سازی اپ


اصول نخستین روانشناسی در پباده سازی اپ
اصول روانشناسی که در پباده سازی اپ و UX گزینه استعمال قرار می گیرد از پژوهش ها و باز نگری‌هایی می باشد که بر روی مغز، احساسات درونی و هدف درونی انجام یافته می باشد. به صورت کلی ۵ اصل مهم و ابتدایی در روانشناسی اپ موجود است که مشتمل بر موردها ذیل می شود:

طراحی اپلیکیشن در مشهد

۱٫ عدم اعتماد یوزرها به یاد
یاد یوزرها مانند چینی شکستنی میباشد. آنها فعالیتی را که در یک برگه انجام می دهند یا این که اطلاعاتی که میخوانند را با رفتن به برگه آن گاه یا این که رجوع به کاغذ گذشته از خاطر خواهند پیروزی. با دقت بدین مورد می بایست همه داده ها به طور روشن و معمولی نوشته شود و در هر ورقه داده ها و توضیحات لازم برای انجام عمل‌ها درج شود تا استفاده کننده نیازی به یاد‌آوری نداشته باشد.

۲٫ بی صبر بودن یوزرها
می بایست در حین پباده سازی نرم افزار بدین نکته اعتنا داشت که یوزرها نباید سرگرم فرم مالامال کردن و تلاوت زیاد متن ها شوند. آن ها از نرم افزار گوشی برای ریلکس‌خیس و سریع‌خیس کردن سرویس ها استعمال می کنند، خیر اینکه وقت خویش را مانند تارنما‌ها برای مالامال کردن داده ها و در انتظار ماندن جواب از سمت سرور از دست بدهند. پیام و پیمایش بایستی بسیار معمولی باشد تا استفاده کننده بدون چاره نباشد برای کلیک بر روی روی دکمه‌ای تامل نماید.

۳٫ احتیاط در به کارگیری از عبارات
در به کار گیری از لغات بایستی بسیار اعتنا داشته باشد چون ذهن مخاطب لغات و معنای آن ها را حس میکند. درصورتی که که از یک واژه و کلمه در جای نادرستی مصرف شود، ممکن می‌باشد سبب دل زدگی استفاده کننده شود.

۴٫ ارایه داده ها مطلوب
یوزرها شیدا اخذ داده ها می باشند تا منجر ارتقا علم آن ها شود. یوزرها با داشتن داده ها بیش تر، حس در دست گرفتن و اقتدار خواهند کرد و خویش را برتر از سایر می دانند. به آنان داده ها کافی دهید چون منجر جلب رضایت هرچه اضافه آنان خواهد شد.

۵٫ اجتماعی بودن یوزرها
در پباده سازی نرم افزار بسیار بایستی اعتنا داشت چون یوزرها برای خرید یا این که انجام کار، از تجربه‌های دیگر افراد به کارگیری مینمایند. آن ها به امتیازی که سایرافراد داده‌اند و نظراتی که نوشته‌اند، بسیار توجه می نمایند و بعد تصمیم خواهند گرفت. شما می بایست از آیتم‌هایی به کارگیری فرمایید که سبب ساز جلب حیث همگی اشخاص شود.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۵:۱۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)