مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

React Native چه برتری هایی داراست؟


React Native چه برتری هایی داراست؟
پیش خیس در زمینه ی برخی مزایای ری اکت نیتیو(React Native) توضیحاتی ارائه نمودیم درین بخش به باز‌بینی بقیه مزایای آن میپردازیم.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

همانگونه که گفته شد با به کارگیری از React Native نیازی به یادگیری لهجه های برنامه نویسی متفاوت وجود ندارد به دلیل آن که React Native این قابلیت را آماده می‌کند که تنها با استعمال از گویش جاوا اسکریپت و بوسیله­‌ی بعضی کامپوننت های رابط محلی (UI)، API و Design pattern ها نرم افزار های گوشی را بسط بخشید.
ری اکت نیتیو(React Native) باعث به ارتقاء سرعت و چابکی در توسعه و گسترش اپ های هیبریدی محلی یا این که ساکن شده‌است. به علت اینکه کامپوننت های WebView از در بین رفته اند و کامپوننت های اندروید و ios در ری اکت نیتیو(React Native) نیز وجود دارا‌هستند، ساختار بلاک های آن میتوانند مجدداً گزینه به کار گیری قرار گیرند و به صورت بدون واسطه به شرایط native یا این که محلی تبدیل شوند و براین اساس سرعت و همت اپ های محلی را داشته باشند.
کامپوننت های React Native را می شود به کد نرم افزار طولانی تر نمود و در حالتی‌که که برنامه­ی متبوع با Cordova یا این که Ionic تشکیل‌شده باشد با به کار گیری از کد Cordova-base می قدرت آن را مجدد ویرایش کرد. React Native دارنده کتابخانه هایی مانند Flexnbox CSS و inline styling هست که از اپ های جان دار در استورها پشتیبانی به کار می‌آورند.

React Native سرعت کار و سعی بالایی داراست
React Native روی کتابخانه­ی رابط مرکزی (UI) متمرکز میباشد و بارگزاری و لودینگ سریع سبب ساز میگردد که با سرعت بیشتری به پباده سازی نرم افزار های قشنگ پرداخت به نحوی که استفاده کننده هنگام استعمال از آن شم بهتری داشته باشد.
با به کار گیری از React Native نیازی به WebView برای انجام شغل های یگانه وجود ندارد به این دلیل‌که با بقیه افزونه ها سازگار می باشند و باعث به مصرف با صرفه­ی خاطر و ارتقا سرعت بارگزاری و اجرای سرازیر خیس می گردند به خصوص وقتی که اپ متبوع، گوشی های سابق را نیز پشتیبانی نماید. در صورتیکه طرحی مانند Google Maps را به اپ خویش وارد فرمایید میتوانید آن را به یک ماژول محلی یا این که native متصل کرده و کارهایی مانند زوم کردن و به کار گیری از قطب نما را با حداکثر سرعت و سعی انجام دهید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۹:۱۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)