مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

استارت یک ایده اندرویدی


ایده سازی و اعتنا در تعیین نظرها از اساسی ترین و مهم‌ترین نکات در پباده سازی یک نرم افزار چیره اندروید ی میباشد. در پی شمارا با این نکات آشنا خوا هیم کرد.

اصول تولید و پباده سازی نرم افزار اندروید
از پاراگراف اصولی که در قضیه پباده سازی نرم افزار بایستی به آن اعتنا کرد چگونگی رفع یک اختلال و ارائه رویه عمل صراحت دارد. مدام برنامه هایی به یاد ماندنی و غالب میباشند که نیاز مردم را بشناسد، روی آن تمرکز نماید و شایسته ترین روش فعالیت را ارائه دهد. تعیین راه و روش عمل صحیح نیز از به عبارتی گزاره اصولی میباشد که می بایست به شدت و به توجه روی آن تمرکز کرد؛ چون هنگامی انگیزه مشخص و معلوم باشد ولی رویکرد عمل، رویه عمل صحت نباشد ممکن میباشد آن نیاز را با بحران های بیشتری مواجع نماید و ایده با ناکامی رو به رو شود.

 طراحی اپلیکیشن در مشهد


استارت یک ایده اندرویدی
هدفتان را معین فرمایید، در‌صورتی‌که تا قبل از این برای این انگیزه منش فعالیت و ایده ای در حیث گرفته گردیده، آن را مطالعه نمایید. تلاش نمایید روی انگیزه تمرکز فرمائید و بر روی آن مسلط گردید. اینک خط مش امور و ایده های خویش را ارائه دهید؛ از خط مش شغل های انتخابی خویش یک تصویر کلی بسازید و در خصوص آینده و کارکرد آن تصور کنید. اینک شایسته ترین ایده خویش را تعیین و کارایی نمائید آن را پیاده سازی نمایید.

“از آینده نترسید شما اولی نفری نیستید که ناکامی می خورید”


ایده های اندرویدی
در تعیین ایده های اندرویدی می بایست کمکی ایده پرداز خیس و تیزهوش خیس باشید؛ چون با وجود این همگی نرم افزار و حریف، دیگر ایجاد یک اپ برنده کاری اختلال میباشد (ولی خیر برای شما). البته چه طور یک ایده عالی و چیره را ارائه دهیم؟

از رقیبان خویش امداد بگیرید

همت نمایید ایده های ناموفقی را که داشته اند شما آن را به پیروزی برسانید.

با بازاریاب ها همیاری نمائید

این اشخاص بیش تر از هر کسی با مشتری ها راز و فعالیت دارا هستند و از اشتباهات آنان باخبر می باشند.

به رقابت بپردازید

ایده های پیروز را شناسایی فرمایید و با آنها کل کل فرمائید.

اهل ایران بسازید

ایده های برنده فرنگی را شناسایی فرمائید و یک ورژن اهل ایران از آن ارائه دهید.

جهانی بسازید

ایده های خویش را صرفا برای یک ناحیه و یک مرزوبوم نسازید، آن را به تمام جهان معرفی فرمایید.

“مهم باخت وجود ندارد، مهم تسلیم نشدن میباشد”

 

برگزیدگان موضوعات در ایده های اندرویدی
از شایسته ترین موضوعات برای ایجاد یک اپ اندرویدی برنده آشپزی، آرایش و پیرایش و زیبایی، مد و پوشاک، دکان های آنلاین، ترفندها و اضافه موضوعاتی مرتبط با خانوم ها و مرتبط با سبک معاش میباشد. سهم بزرگی نیز به بازی ها اخصاص دارااست که اضافه آقایون به آن می‌پردازند. پس بهتر میباشد مخاطبین خویش را از شرایط فعلی شناسایی فرمائید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۹:۰۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)