مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

فراگیری مقدماتی تا توسعه یافته اندروید کلیک وبسایت


پیشنیاز این موسسه پکیج فراگیری مقدماتی تا توسعه یافته اندروید کلیک وبسایت می‌باشد
دوستانی که قصد خرید این اموزش را دارا هستند در آغاز اموزش مقدماتی تا توسعه یافته اندروید ما‌را ببینند وبعد به سراغ این موسسه بیایند تا بتونند ادراک بهتری ازاین اموزش داشته باشند . همینطور دوستانی که عشق مند به یادگرفتن طراحی وب می باشند نیز می‌توانند روی همین لینک و پیوند کلیک نمایند. همینطور یادگرفتن طراحی سایت از شالوده نیز در کلیک وب سایت قرار داده شده‌است.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

این شرکت صرفا گروه اموزشی ایجاد نرم افزار دیجی متاع میباشد که در کلیک تارنما ایجاد وکلیه دستمزد آن وابسته به کلیک وبسایت می‌باشد

لذا در چهره مشاهده این اموزش در وب سایت یا این که کانالهای دیگر به ما اطلاع بدید وکدتخفیف بگیرید

سورس این شرکت در آخر به دوستانی که این شرکت را خریداری کرده باشند وابستگی خواهد گرفت

با ما شگفت زده گردید...

بعضا از یوزرها گرامی این سوال را مطرح نموده اند که آیا فراگیری php نیز برای یادگیری برنامه نویسی اندروید لازم میباشد؟ به‌دنبال در فیلم های آموزشی ارائه گردیده ، PHP را نیز آیتم دعوا قرار داده ایم.


فراگیری تولید لینک و پیوند join در شبکه‌های تلگرام
این روز ها استعمال از شبکه های تلگرام برای معرفی کسب و امور رونق متعددی داراست. همان گونه که می‌دانید برای دعوت دیگرافراد به کانالتان میتوانید از "تگ" یا این که "پیوند" شبکه به کار گیری فرمائید . تگ شبکه به عبارتی شناسه شبکه میباشد با یک نماد "@" پیشین از آن.

هر شبکه تلگرامی دو گونه پیوند داراست. پیوند همگانی که به عبارتی "https://t.me/...." میباشد که در نصیب داده ها شبکه قابل مشاهده میباشد.

پیوند محرمانه که پیرو شیوه تهیه کردن آن را یادگرفتن می‌دهیم.

تفاوت پیوند همگانی و سری درین میباشد که زمانی استفاده کننده روی لینک و پیوند همگانی شبکه تلگرامتان کلیک میکند، می‌تواند نخست محتویات شبکه را ببیند و سپس در چهره رغبت دکمه پیوستن به شبکه را بزند و جزو یوزرها شبکه تلگرام شما شود. البته در لینک و پیوند سری،، یوزرها فورا بعداز کلیک روی پیوند عضو شبکه میشوند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۳:۳۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)