مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

برنامه های کاربردی با به کارگیری از برنامه نویسی اندروید با پایتون


نقش پایتون در توسعه و گسترش گوشی
بسط برنامه های گوشی به جهت توسعه و گسترش دامنه آن به بخش عمده ای از کسب و فعالیت تبدیل شده‌است. چهارچوب پلتفرم پایتون در اکثری از سیستم کارداران از قبیل اندروید، ویندوز۷، لینوکس و مک اجرا میشود.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

پایتون یک ابزار عالی برای تایپ کردن اسکریپت های بی آلایش و برنامه های پیچیده یک‌سری نخی می‌باشد. نکته قابل توجهی که در برنامه نویسی اندروید با پایتون موجود هست آن میباشد که‌این مجال را بدست آورده میباشد تا به طور مجانی در دسترس باشد و در سطرهای نامحدود در آن کد نویسی انجام می‌شود.

برنامه نویس ها دستگاه های اندرویدی و آیفون برای ارائه یک برنامه موبایل عالی به مشتری خویش ، از یکسری تکنیک گسترش چندسکویی (یعنی امکان اجرا در تعدادی سیستم برهان) استعمال میکنند.

 

 

برنامه های کاربردی با به کارگیری از برنامه نویسی اندروید با پایتون
برنامه Aarlogic C05/3 : یک برنامه ردیابی PCB از GSM/GPS به کار گیری می‌کند که با پایتون پیشرفته میباشد و با سرورهای نقشه گوگل گزینه پشتیبانی قرار گرفته میباشد .
برنامه Pyroute : یک برنامه نقشه برداری و مسیریابی GPS مطلوب برای گوشی هست.
برنامه FoodPlus : یک برنامه تلفن همراه پیشنهاد طعام هست که فرآیند فرایند پیشنهاد خوراک و ردیابی را معمولی می‌کند و منحصر هواداران به طعام با به کارگیری از برنامه نویسی اندروید با پایتون پباده سازی شده‌است.
برنامه AppBackup : این برنامه دستگاه های IOS را جیلبریک می‌کند که منجر می گردد تجهیزات پشتیبانی و بازیابی پیکربندی و داده های برنامه مغازه تلفن همراه فعال شوند.
برنامه نویسی اندروید با به کار گیری از کتابخانه Kivy
با محبوبیت موبایل های هوشمند و تبلت ها، برنامه نویس ها طالب برنامه نویسی اندروید با پایتون گردیده اند. به لطف کتابخانه تازه، برنامه نویس ها پایتون می‌توانند در برنامه نویسی اندروید با پایتون با استعمال از کتابخانه kivy برنامه های متعددی را گسترش دهند.

در مورد برنامه نویسی اندروید با پایتون به دانشی مبنا نیاز دارید . در‌این نوشته‌علمی خصوصیت های کلیدی Kivy را معرفی می گردند و آن‌گاه نشان میدهد که به چه شکل طرح بندی در کیوی و بعضی از مثال های جانور را کشف نمایید.

برای اینکه بتوانیم از پایتون برای برنامه نویسی اندروید به کارگیری کنیم، بایستی از کتابخانه های برنامه نویسی با تیتر Kivy منفعت بگیرید. این کتابخانه یک پلتفرم یک‌سری سکویی است که برای برنامه نویسی اندروید با پایتون به کار گیری میشود. پیشین از اینکه استارت به استعمال از این کتابخانه ی برنامه نویسی کنیم، می بایست بدون شک مبادرت به نصب کتابخانه ی Kivy نماییم.

ممکن میباشد نصب کتابخانه ی Kivy تا حدودی زمانبر و زمانبر باشد، ولی برای گسترش اپلیکیشن اندرویدی متبوع به طور کامل ضروری هست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۸:۵۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)