مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اپلیکیشن های iPhone و Android


به کار گیری از اینفوگرافیک ها استعمال از اینفوگرافیکها یک رویه دوستداشتنی و آسوده برای انتقال داده ها می‌باشد . با اینفوگرافیک ها شما خبر‌ها را به طور گرافیکی میخوانید . این کار درک خبر بوسیله خواننده را تسهیل می کند .

طراحی اپلیکیشن در مشهد
خبر‌ها ویدئویی به تازگی، خبرها ویدیویی محبوبیت باورنکردنی به دست آورده میباشد . بنابراین، هر کس که می خواهد یک اپلیکیشن خبری با محتوا با کیفیت خوب داشته باشد، بایستی از یک منشاء ویدئویی به کار گیری نماید . شما می توانید خبر‌ها منظم را به فیلم های کوتاه تبدیل کنید ویا از ویدئوهای مهیا با موضوعات مختلف مانند بحث های سیاسی، ورزشیو غیره . . . به کار گیری نمایید .
خبر ها صوتی مردمان همیشه فرصتی برای تلاوت مقاله ها یا تماشای فیلم ها به عنوان مثال در هنگام رانندگی می نمایند ندارند . در این مورد ها، رانندگان معمولا به رادیو یا این که موسیقی گوش می دهند . بنابراین، خبر‌ها به فرمت های صوتی تبدیل گردیده و که امکان پخش آفلاین هم داشته باشند میتواند طرف داران زیادی در دربین کاربران داشته باشد . چرا با موسیقی و سرویس ها رادیویی رقابت نمی کنید؟ VR
ولی این ویژگی یکی از گران ترین هاست . متأسفانه، در شرای شما قصد پباده سازی اپلیکیشن خبر ها را با تولید یک دسته MVP دارید، می بایست اعلام کنیم که نیاز دارایی بیشتری خواهید داشت . می توانید این امکان را در برنامه ریزی آتی اپلیکیشن خودقراردهید . یوزرها مسلما از این که فرصت این را داشته باشند که در کنارخواندن خبر ها و تماشای ویدئو، در صحنه رخداد (گردباد، تظاهرات و . . .) حضور داشته باشند لذت خواهند پیروزی . زیرا سوای این‌که در معرض خطر قرار گیرند می توانند آن را تجربه نمایند . این قابلیت حقیقتا تجربه کاربری را بهبود خواهد بخشید .
حرف پایان در‌صورتی‌که شما عشق و علاقه مند به اطراحی اپلیکیشن خبری می باشید که می تواند مرجع قابل اعتماد درآمد پایدار باشد، پیشگفتار بایستی پیمانکار مطلوب را تعیین فرمایید . ما خوشحالیم که سرویس ها پباده سازی اپلیکیشن مخصوص برای کسب و فعالیت شمارا ارائه می دهیم، توسعه اپلیکیشن های iPhone و Android یک عدد از فعالیت های ما می باشد . ما تجربه زیادی داریم و می توانیم موثرترین شیوه حل ها برای کسب و فعالیت شمارا تضمین کنیم .
ما می دانیم که چه گونه می توان یک اپلیکیشن خبری را تولید کرد که حداکثر نتیجه خویش را به مالک آن برساند . درصورتی که شما نیاز به توسعه اپلیکیشن کاردان واجد وضعیت دارید، با مجموعه استراتژی پویا تماس بگیرید و در غایت آسمان های جدیدی را برای کسب و کارتان خواهید روئت کرد که فیض قابل توجهی برایتان خواهید داشت .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۱:۱۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)