مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

اندروید خالص چه اندرویدی است


شاید بارها عبارت «اندروید خالص» به گوش‌تان خورده می باشد . ولی اندروید خالص چه مدل اندرویدی میباشد؟ همانطور که از نام آن پیداست، عبارت اندروید خالص به خالص‌ترین ورژن‌ی اندروید اطلاق میشود . این ورژن از اندروید چندان سنگین وجود ندارد و برخلاف دیگر ورژن‌های اندروید، اندروید خالص از نرم افزار‌های پیش‌فرض متعددی سود نمی‌موفقیت و فقط چندین از نرم افزار‌های گوگل در آن تعبیه شده است . البته این آسانی تأثیر منفی بر سعی این نسخه نداشته و حتی بر طبق حیث بسیاری از کارشناسان، اندروید خالص یکی از شایسته ترین سیستم‌استدلال‌های عالم به حساب آورده می شود . از جمله گجت‌های مجهز به‌این اندروید هم می‌توانیم به تلفن همراه‌های پیکسل گوگل اشاره کنیم .

طراحی اپلیکیش در مشهد

درباره‌ی گزینش ورژن‌های متفاوت اندروید، ذوق و سلیقه و حق تقدم‌های شخصی نقش مهمی را ایفا مینمایند؛ ولی شایان ذکر میباشد که اندروید خالص معمولا به‌تیتر سریع‌ترین ورژن‌ی اندروید در لحاظ گرفته میگردد . این خصوصیت ورژن‌ی خالص اندروید، به سبکی آن برمی‌گردد که منجر می‌شود این سیستم‌ادله با منفعت‌گیری از منابع اضافه، وظایف موردنظر خود را با سرعت بیشتری انجام دهد .

اندروید
اوریو چه می‌باشد؟ اندروید
اوریو
یکی از سوال‌هایی که در ذهن یوزرها صورت می‌گیرد این میباشد که اندروید نوقا و اوریو چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارا‌هستند؟ به‌طور خلاصه و اثر گذار بایستی بگوییم که گوگل هرساله ورژن‌ی جدیدی از اندروید را عرضه می‌نماید . هر ورژن‌ی نو اندروید در گیر تغییراتی می‌شود و معمولا خصوصیت‌های جدیدی را به ارمغان می آورد . از آنجایی که عمده گجت‌های اندرویدی قابلیت و امکان اخذ ورژن‌های تازه را ندارند، به همین خیال و خاطر همواره ورژن‌های مختلفی از اندروید مورد به کار گیری قرار میگیرند .

اندروید ۸ اوریو جدیدترین ورژن‌ی اندروید محسوب می شود و توقع داریم که در کنفرانس I/O گوگل در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷، شاهد معرفی اندروید ۹ باشیم . از سال ۲۰۰۹، ورژن‌های اندروید با نام شیرینی‌ها و به ترتیب حروف الفبا اسم‌گذاری گردیده‌اند . از آنجایی که نام اندروید ۸ «اوریو» (Oreo) بوده، پس قاعدتا نام اندروید ۹ می بایست با حرف P در آغاز شود .

اندروید
گو یا اندروید وان چه می باشد؟ اندروید
وان
در شرایطی‌که اهل به کارگیری از تلفن همراه‌های بین‌مقام و ذیل‌منزلت باشید، شاید گوش‌تان به عبارت‌های اندروید «گو» (Go) و اندروید «وان» (One) خورده میباشد . اندروید گو یک نسخه از اندروید خالص میباشد که برای دشوار‌افزارهای ضعیف تهیه و تنظیم شده میباشد . بازه‌دوره زیادی از عرضه‌ی اندروید گو نمی‌گذرد و تمرکز این سیستم‌دلیل عمدتا معطوف به گجت‌های ذیل‌مقام در بازارهایی نظیر هند و برزیل می‌باشد . از سوی دیگر، اندروید وان سوابق‌ی بیشتری از اندروید گو داراست و می‌قدرت آن را ورژن‌ی سبک‌خیس اندروید خالص به‌اکانت آورد . با وجود عرضه‌ی اندروید گو، اندروید وان هنوز از جایگاه خارج نشده و موبایل‌هایی مثل اچ‌تی‌سی U11 Life و Moto X4 از این ورژن‌ی اندروید منفعت می برند .


برچسب: طراحی اپلیکیش در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۴:۳۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)