مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

آیا طراحی اپلیکیشن برای هتلها کاربردی است؟ - بخش دوم

طراحی اپلیکیشن در مشهد در بخش نخستین نوشته ی علمی درباره‌ی ضرورت پباده سازی نرم افزار برای هتل ها کلام کردیم و مزایایی که برای میهمانان هتل و صاحبان هتل به ارمغان می‌آورد را برشمردیم. در بخش دوم این نوشته‌ی علمی امکاناتی که یک نرم افزار ماهر هتل می‌تواند ارائه دهد را باز‌بینی میکنیم.

چه امکاناتی یک نرم افزار هتل میتواند داشته باشد؟
1-سهولت و صرفه جویی در طول در هنگام کاوش و رزرو یک اتاق هتل. این خصوصیت نرم افزار هتل تماما بدیهی میباشد، ولی یک شرط مهم داراست که بایستی رعایت شود. مراحل رزرو اتاقها می بایست بی آلایش باشد، کلیک های کمتر، همت بهتر.

2- جزئیات حالت، جایگاه و امتیازات هتل. یوزرها شما قابلیت و امکان یافتن مسیر مناسب خویش چهت نیل به محل اقامت خویش را خواهند داشت.

3- خبر ها. یوزرها با به کار گیری از نرم افزار هتل راجع‌به تخفیفات فصلی و پیشنهادات ویژه باخبر می شوند. به عنوان مثال یک تجهیزات تازه هتل، سرویس ها جدید، جشن و پای کوبی ومراسم آینده ...

4- تجزیه و چک. با پباده سازی نرم افزار هتل، میتوانید با افزودن یک ماژول کردار یوزرها در نرم افزار را تجزیه و ارزیابی فرمایید و بر اثربخشی کمپین های تبلیغاتی بررسی داشته باشید و مراد های دعوت شدگان را بخوانید. در غایت، شما توانمند خواهید بود تمام مراد های مشتریان خویش را متوجه گردید.

5- آلبوم عکس آلبوم عکس نماهایی از ظواهر و درون هتل شما ارائه میدهد. همینطور می‌توانید آلبوم های متفاوت در باب عکس های میهمانها، منوها، نمایشگاه های هتل و غیره ساخت فرمایید.

6- نقشه هتل این خصوصیت فرصتی را برای ارائه نقشه هتل، از گزاره اتاق ها، تجهیزات درون و بیرون از هتل، و همینطور جاذبه های آن آماده می‌نماید.

7- اتاق ها با به کارگیری از این ماژول، شما می‌توانید اتاق های هتل خویش را نشان دهید. براین اساس شما می‌توانید تصاویر اتاق را آپلود کرده و هزینه اقامت و سرویس ها قابل ارائه در هتل را نشان دهید. داشتن این قابلیت میتواند اخیاری باشد البته یک خصوصیت بسیار مناسب میباشد که می‌تواند در حین مسیر پباده سازی و توسعه و گسترش نرم افزار هتل آیتم اعتنا قرار گیرد.

8- وفاداری. تولید وفادرای یوزرها به وسیله نرم افزار یک مزیت مهم میباشد. فکر کنید یک مهمان یک پرسشنامه را در گوشی خویش لبریز می‌کند، هتل درخواست و داده ها بی نقص راجع‌به مشتری بالقوه اخذ میکند. رئیس هتل اذن می‌دهد تا برای این مهمان تخفیف در لحاظ گرفته شود. علاوه بر این، شما میتوانید به طور اتوماتیک ارائه تخفیفات را رئیس نمایید.

9- ارتباط تلفنی با قسمت های هتل. این ماژول اذن میدهد یک دعوت شدگان به صورت بدون واسطه از نرم افزار هتل با قسمت های هتل، رستوران و یا این که ماشین کرایه ای تماس بگیرند و میهمانها قدرتمند خواهند بود که آنچه را که می‌خواهند با یک کلیک به دست آورند.

10- مناسبت ها. شما میتوانید روز‌نگار رویدادهای هتل خویش را ساخت نمایید تا مهمان بتواند عکس های آنها‌را ببیند و درباره ی رویدادهای اجتماعی آینده باخبر شوند.

11- فرم های برخورد. اضافه کردن قابلیت و امکان اخذ نظرها میهمان ها بسیار اثر گذار میباشد. با محاسبه سرویس ها هتل به وسیله مشتریان شما می‌توانید داده ها مفیدی را برای بخش بازاریابی هتل گردآوری نمایید و برخورد مثبت در خصوص هتل خویش را بشنوید. بدین ترتیب در لیست تجهیزات ما یحتاج نرم افزار هتل این آیتم را فراموش نکنید.

12- چت آنلاین. چت آنلاین یک خصوصیت پیام رسانی فوری میباشد که بهتر میباشد در پباده سازی نرم افزار هتل شما ساخت شود. چت آنلاین می‌تواند به وسیله افرادی که قصد بازدید از هتل و یا این که اشخاصی که درهتل اقامت دارا‌هستند و نیاز به امداد کارمندان هتل دارا‌هستند مصرف شود. این ماژول به شما امداد میکند تا در لحظه با مهمان ها خویش رابطه برقرار فرمایید.

13- پیشنهاد سریع. با استعمال از این خصوصیت به مدعوین خویش اذن می دهید تا سرویس ها ما یحتاج خویش را تخت گاز پیشنهاد دهند. به عنوان مثال، می‌تواند برای رزرو یک میز، تماس با ماشین کرایه ای، توصیه ناشتایی یا این که خرید بلیط برای یک روی داد هتل اثرگذار باشد.

14- معرفی جاذبه های جالب. در نزدیکی هتل شما، مکان هایی میباشد که بها دیدن دارااست! به همین عامل ما توصیه میکنیم یک ماژول تولید فرمایید و فرصتی برای تعریف این جاذبه های جالب هم پا با جزئیات آن مهیا نمایید. در کنار آن می‌توانید خصوصیات مکانی خویش را نشان دهید و با ارائه تصاویر آن را کامل شدن نمایید.

15- فهرست. منو مجازی یک خصوصیت عالی برای هتل ها ی دارنده رستوران های خوب میباشد. اکران تصاویر رنگی و وسوسه انگیز از غذاهای رستوران بسیار دیدنی خواهد بود.

16- داده ها پرواز. چنین ماژولی میتواند داده ها بی نقص در زمینه ی پرواز به هر مکان از عالم را ارائه دهد.

17- سوال های متداول. این خصوصیت جواب به سؤالات مهم میهمانان شمارا ارائه می‌دهد، به‌این مضمون‌ که شما میتوانید دوره گرانبها خویش را صرفه جویی نمایید.

18- سرویس ها و زیرساخت ها. هتل شما صد رد صد خدماتی مانند رستوران، آبگرم، استخر شنا و سرویس ها وب داراست. این ماژول توضیحاتی را راجع‌به آن ها به مدعوین می‌گوید، همینطور فرصتی برای برقراری تماس و توصیه مهیا می نماید. بی تردید این خصوصیت را در حین پباده سازی نرم افزار هتل خویش طولانی تر نمایید.

19- آب و هوا. پیش گویی آب و هوا در شهرستان یا این که حیطه شما.

20- نقشه شهر آنلاین و آفلاین. این ماژول به شما اذن می‌دهد نقشه یک شهر یا این که حیطه خویش را اکران دهید. در شرایط ایده آل، این قابلیت و امکان می بایست در حالت آفلاین نیز عمل نماید، به نحوی که مهمان مدام بتواند مسیر وصال به هتل را پیدا نمایند.

21- اشتراک در شبکه‌های‌اجتماعی (توییتر، رخ بوک). این یکی از دیگر از روش های استفاده کننده پسند کردن هتل شما و ارتقاء شرکت کردن یوزرها نرم افزار میباشد. با این خصوصیت، میهمان ها شما می‌توانند به طور بدون‌پول داده ها خویش را در شبکه‌های‌عمومی به اشتراک بگذارند که به محبوبیت هتل شما امداد می‌نماید.

به صورت خلاصه، پباده سازی یک نرم افزار کاربردی در معنای دستیابی سریع به هر سیرتکامل اطلاعاتی میباشد که استفاده کننده ممکن میباشد انتظار آن را داشته باشد، مانند آلبوم عکس اتاق، لیست سرویس ها ارائه گردیده، GPS، تماس سریع و غیره. البته مهم ترین امکانی که یک نرم افزار هتل می بایست ارائه دهد سرویس ها رزرو سهل و سریع اتاق می‌باشد.

اما خصوصیت های نرم افزار هتل را می اقتدار بازهم کامل شدن کرد و تصحیح کرد. شما بایستی گزینش فرمایید که چه چیزی برای شما مطلوب خیس و مهم میباشد. این ها صرفا ایده هایی میباشند که می‌توانند فیض موثری را به شما بدهند و به شما امداد می‌نمایند درآمد اثبات داشته باشید.

چه‌طور یوزرها را به به کار گیری از نرم افزار هتل ترغیب کنیم؟

ارائه تخفیف برای کاربرانی که نرم افزار را نصب و در آن نام نویسی می‌کنند.
ارائه اجرو پاداش برای عمل های یوزرها مثلا دعوت ازدوستان برای نصب نرم افزار
پباده سازی نرم افزار دیدنی یاور با تصاویر خوشگل
تبلیغات نرم افزار هتل و معرفی آن به یوزرها از روش نشانی اینترنتی، SMS، تارنما هتل و شبکه های مردمی
برقراری ارتباطات احساساتی با یوزرها از روش به کار گیری ازتصاویر کارکنان و معرفی آن ها، ارائه کلیپ های زنده از عمل های آن ها و...
استعمال از پوش نوتیفیکیشن ها برای اعلام خبر ها هتل


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۷:۵۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)