مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

UI و UX در طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد 


UI
و UX در طراحی اپلیکیشن استفاده صحیح از این دو عامل تحت عنوان عنصرها یک اپلیکیشن عالی برای بهبود تجربه کاربری لازم می باشد .

راهنما و یادگرفتن های متعددی را در فضای اینترنت برای به کار گیری از این دو فاکتور به چهره منحصربه‌فرد در اندروید و iOS می توانید مشاهده نمائید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

اپلیکیشن
کارگشا ایجاد کنید مطمئن گردید که اپلیکیشن شما قرار است مشکلی را حل و یا این که نیازی از کاربر را برطرف نماید . به خاطره داشته باشید نرم افزار یا این که اپلیکیشن فرمت خاصی از کسب وکار شما می باشد و تصویر کاملی از شمارا به راه خودش به سناریو می گذارد .

اپلیکیشن علاوه بر این که در سمت فروش محصول ارائه می شود می بایست تجهیزات دیگری نیز داشته باشد .

یک
ایده الهام بخش برای
کمپانی های تولید کننده کفش یا طراحان کفش مطلقا اپلیکیشن برای فروش آنلاین کفش کار حیرت انگیز و چندان جدیدی نیست؛ ولی در‌صورتی‌که همین ایجاد کننده بتواند با به کارگیری از این اپلیکیشن سایز پا را به فیس دقیق با کفش ها هماهنگ کند و برای مثال در این زمینه از تکنولوژی واقعیت افزوده کمک گیرد حتما تحسین مشتریان را برمی انگیزد؛ چرا که ما هیچ گاه نسبت به اندازه پای خویش مطمئن نیستیم!
عنصرها
یک اپلیکیشن خوب
کلام
انتها: در کنار موادتشکیل دهنده یک اپلیکیشن خوب به این نکته توجه داشته باشید: حس متقابلی که شما و مشتری یا این که به کارگیری کننده بعداز استعمال از اپلیکیشن خواهید داشت .

حتما در حالتی که به سه عنصر سادگی، کارگشا بودن و ابتکار عمل در تولید برنامه توجه شود طراحی بی عیب و نقصی انجام داده اید .

شما
چه فکر می کنید؟ به نظر شما چه موادسازنده دیگری یک اپلیکیشن پیروز را تشکیل می دهند و موجب برانگیختن حسادت رقبا می شوند؟ دیدگاه خویش را مطرح فرمائید .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۸:۰۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)