مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

با حذف آیتونز چه بلایی بر راز نوا های ما میاید؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد 


یادگرفتن جامع حذف برنامه موبایل در اندروید و iOS
درصورتی که فضای ذخیره‌سازی موبایل شما کاسته گردیده، ممکن میباشد بخواهید تنی یک‌سری از برنامه‌ها را از روی موبایل خویش حذف نمایید. در پی با فراگیری جامع حذف برنامه موبایل در اندروید و iOS یار شما خوا‌هیم بود.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

همینطور بخوانید:
معرفی و دانلود شایسته ترین نرم افزارهای حذف بی نقص برنامه ها (Uninstaller) در سال 2019
در‌حالتی که که با ایراد کمبود فضای ذخیره‌سازی در موبایل یا این که تبلت خویش مواجه می‌باشید، شاید بخواهید تنی یکسری از اپلیکیشن‌ها را از روی موبایل خویش حذف فرمایید. از طرفی برخی برنامه‌ها پس از سپری شد مدتی به کارتان نمی‌آیند و ترجیح می‌دهید آن‌ها‌را کاملا از روی دستگاه خویش تمیز فرمایید. حذف یک برنامه، فعالیت معمولی‌ای میباشد و زمان متعددی نمی‌موفقیت؛ با این اکنون بسته به دستگاه و نسخه سیستم دلیل در هم اکنون اجرا روی آن، این فرایند ممکن میباشد مختلف باشد. درین نوشته‌ی‌علمی از پلازامگ، نگاهی ظریف‌خیس به شیوه‌های متفاوت حذف برنامه موبایل در اندروید و iOS و چگونگی خلاص شدن از شر برنامه‌های سیستم خوا‌هیم داشت. در‌پی یار ما باشید.

 

همینطور بخوانید:
با حذف آیتونز چه بلایی بر سر موزیک های ما میاید؟
آنچه درین نوشته ی علمی میخوانید:

فراگیری جامع حذف برنامه و اپلیکیشن های اضافی در اندروید
روش 1: حذف برنامه در بخش پیکربندی گوشی
طریق 2: حذف برنامه در گوگل پلی استور
طرز 3: حذف برنامه در منوی اپلیکیشن‌ ها
شیوه حذف برنامه های از پیش نصب گردیده
حذف برنامه ها در آیفون
حذف برنامه ها از صفحه اصلی
حذف برنامه از بخش پیکربندی
حذف برنامه از اپ استور

یادگرفتن جامع حذف برنامه و اپلیکیشن های اضافی در اندروید

در پاسخ به سوال چگونگی حذف اپلیکیشن اندروید بایستی بگوییم که سه شیوه برای انجام این فعالیت وجود دارد. در واقع همگی آن ها بر روی نسخه‌های دیرین‌خیس اندروید فعالیت نمیکنند؛ در حالی که نسخه‌های جدیدتر این سیستم عامل، می توانند از هر سه شیوه استفاده نمایند. در ذیل به‌این سه نحوه پرداخته شده است.

 

روش 1: حذف برنامه در بخش پیکربندی موبایل
همینطور بخوانید:
چه‌گونه مکان‌های ذخیره گردیده در گوگل مپ را حذف کنیم؟
این نحوه برای تمامی نسخه‌های اندروید قابل پیاده‌سازی میباشد. اولی کاری که بایستی انجام دهید این میباشد که منوی پیکربندی را در دستگاه خویش باز نمایید. پس از آن، وارد بخش برنامه یا این که رئیس برنامه‌ها (بسته به دستگاه خویش) گردید، برنامه‌ای را که میخواهید حذف فرمائید پیدا کرده و آن را گزینش نمایید. بعد از آن فقط بر روی دکمه Uninstall ضربه بزنید. در‌این‌چهره حذف برنامه اندروید در بیش تر موردها، در عرض یکسری ثانیه انجام خواهد شد. در‌حالتی که تصمیم دارید برنامه‌های بیشتری را حذف فرمائید، به منوی برنامه‌ها بازگردید و این فرآیند را تکرار نمائید تا حذف برنامه گوشی از سر گرفته شود.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۲:۴۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)