مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

تفاوت UI و UX در پباده سازی نرم افزار موضوعی میباشد

طراحی اپلیکیشن در مشهد


تفاوت UI و UX در پباده سازی نرم افزار موضوعی میباشد که بخش اعظمی از طراحان و یوزرها را سرگرم خویش نموده است. هنوز هم حتی بخش اعظمی از طراحان و یوزرها آن‌ها‌را مثل هم می دانند و خیلی تفاوتی برایشان قائل نیستند. در حالی که هر مورد معنا و کاربرد متفاوتی نسبت به دیگری داراست. در تمجید UI آن را رابط کاربری و UX را تجربه کاربری معنا کرده‌اند البته رابط کاربری و تجربه کاربری حقیقتا چه مفهوم‌ای می دهد.

مضمون‌ UI چه می باشد؟
برای دانستن تفاوت UI و UX در پباده سازی نرم افزار بهتر میباشد در آغاز UI یا این که رابط کاربری به صورت بی آلایش و قابل فهم و شعور مضمون‌ شود. رابط کاربری یک تجربه بصری میباشد، یعنی آن چیزی که استفاده کننده از پباده سازی شما خواهد مشاهده کرد. در واقع UI فعالیت گرافیکی پباده سازی نرم افزار میباشد و برای اخلاق و رفتار آن طراح از برنامه‌های زیرا Photoshop یا این که Illustrator به کار گیری مینماید. رابط کاربری هرچه زیباتر رفتار شود، استفاده کننده بیشتری را در صدر برای دانلود و استعمال از نرم افزار جذب می کند البته برای نگه داشتن استفاده کننده هرچقدر هم رابط کاربری جالب و قشنگ اخلاق و رفتار شود، ممکن میباشد کافی نباشد.


مضمون‌ UX چه است؟
برای درک کردن تفاوت UI و UX در پباده سازی نرم افزار بهتر میباشد به دنبال UX یا این که تجربه کاربری را توضیح دهیم. بعد از اینکه طراح نرم افزار از UI خیر و خوبی برای زیبایی بصری نرم افزار به کار گرفت، درحال حاضر می بایست کاری نماید تا استفاده کننده به نرم افزار بامسئولیت بماند و آن را بعداز مدتی از موبایل هوشمند خویش حذف نکند. بدین ترتیب در اینجا وی می بایست اپلیکیشنی پباده سازی نماید که عمل با آن ریلکس باشد. پیچیدگی در کشف کردن آیتم‌های جان دار در نرم افزار نداشته باشد و بتواند به راحتی با آن عمل نماید. هرچه UX یا این که تجربه کاربری بهتر باشد، رضایتمندی و عشق و علاقه استفاده کننده به نرم افزار طولانی تر می‌گردد و وی عشق و علاقه بیشتری به به کارگیری از آن پیدا می کند و حتی استعمال از آن را به دوستان عزیز و آشنایان خویش تبلیغ می کند.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۱:۴۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)