مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

گزینش شایسته ترین گویش برنامه نویسی اندروید:

گزینش شایسته ترین گویش برنامه نویسی اندروید:

طراحی اپلیکیشن در مشهد
درصورتی که می خواهید بدانید کدام لهجه برنامه نویسی اندروید بهتر میباشد می بایست مبنی بر وضعیت تعیین نمائید.
در کشور‌ایران می مانید یا این که می‌روید و اینکه میخواهید چه کاری انجام دهید؟
حال متوجه شدیم کل گویش های برنامه نویسی برای اندروید خوب و شایسته ترین می‌باشند درحال حاضر کدام لهجه برنامه نویسی اندروید بهتر میباشد تا آن را گزینش کنیم؟
در‌صورتی‌که می‌خواهید در کشور‌ایران باشید و عمل برنامه نویسی رو در جمهوری اسلامی ایران انجام دهید دنبال گویش های روبی، پرل، راست، فون گپ و کورونا نرید. در کشور ایران گویش های جاوا، سی شارپ، پایتون و بیسیک آیتم های نیکی برای برنامه نویسی اندروید می باشند و میتوانید دربین این چهار تا یکی از رو تعیین نمائید.
اما لهجه های سی و سی پلاس پلاس هم آیتم های نیکی می‌باشند، البته حقیقت این میباشد که در کشور‌ایران جوابگو نیستند و
نمی اقتدار روی آنان حسابی گشوده کرد. به هیچ عنوان در کشور ایران برای این دو لهجه عالی بازار کاری نیست پس زیاد خودتون رو سرگرم این دو لهجه نکنید. ولی چنانچه می خواهید در جمهوری اسلامی ایران فعالیت فرمائید. البته در صورتی قصد عمل بیرون از جمهوری اسلامی ایران رو دارید میتوانید رو این دو گویش بخصوص سی پلاس پلاس اکانت ویژه گشوده فرمایید.
در‌این در میان درباره ی گویش برنامه نویسی کاتلین صحبتی نکردیم. راستیتش به شخصه در زمینه‌ی کاتلین نمیدونم چی بگم. این لهجه به شدت عالیست و می اقتدار اظهار کرد جز شایسته ترین لهجه های برنامه نویس اندروید میباشد البته یکم از آینده اش می‌ترسم. البته موقتا در درحال حاضر پرورش و بسط هست و می قدرت بر طبق آمار اظهار‌کرد که شرایط خیر و خوبی داراست. چنانچه در انجمن ها هم چرخی بزنید متوجه میشید دو لحاظ متفاوت درباره ی این گویش موجود است بعضا ها آینده فوق العاده ای برای این لهجه تجسم می نمایند و خیلی ها نه. می بایست رویت کرد شرایط چه می‌گردد اما گشوده جز شایسته ترین ها در‌این حوزه است و نمی قدرت آن را ندیده گرفت.

سود گیری آخری برای گزینش کردن حوزه برنامه نویسی گوشی :
یک سری نکته کلیدی به شما می‌گویم تا برای گزینش کردن یکی این لهجه ها قاطع کار نمایید. در‌حالتی که می خواهید به طور ماهر و عالی نرم افزار بنویسید و هدفتون از این حوزه، شغل میباشد به نظرم جاوا آیتم بهتری میباشد. البته پیچیدگی های خودش را داراست البته در‌صورتی‌که خاطر بگیرید شرایط عالی رو تجربه می‌کنید. ولی در‌حالتی که نمی‌خواهید سرگرم جاوا گردید می‌توانید از سمت سی شارپ وارد حوزه ایجاد نرم افزار ها موبایلی شود و با تکنولوژی زامارین کد نویسی نمایید.
معمولا افرادی که سی شارپ فعالیت می‌باشند و با مفاهیم .net شناخت دارا‌هستند، شایسته ترین تعیین براشون تکنولوژی زامارین می باشد که با کمترین تضارب، میتوانند استارت به تایپ کردن نرم افزار نمایند.
چنانچه دنبال یک برنامه نویسی بی آلایش برای اندروید میباشید و نمی خواید زیاد سرگرم برنامه نویسی های سطح پیچیده بشوید مطلقا گزینش لهجه برنامه نویسی اندروید می بایست بیسیک باشد. همان گونه که گفتیم یادگیری بیسیک به شدت بی آلایش میباشد و هر کسی می‌تواند با آن نرم افزار ایجاد نماید. البته چنانچه دنبال این می باشید که حقیقتا گوناگون باشید و دنیای جدیدی رو کشف نمایید به نظرم به سمت پایتون و کاتلین برید.
ودرمورد لهجه برنامه نویسی برای سیستم استدلال آی وی اس می بایست بگم که درصورتی که تنها برای این گونه سیستم عوامل می‌خواهید کدنویسی نمائید تاکید می‌کنم صرفا برای سیستم ادله های آی وی اس می‌خواهید کدنویسی نمایید تعیین گویش سوئیفت شایسته ترین مورد برای شما دوستان عزیز میباشد.
خرسند شدم که توانسته ام شما رو برای تعیین هدفتون ارشادوراهنمایی کنم.امیدوارم ازطولانی بودن مقاله خسته نشده باشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۵:۵۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)