مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

معرفی ابزارهای طراحی رابط کاربری و نمونه سازی برای اپ

طراحی اپلیکیشن در مشهد  


برنامه Comp CC حقیقتا با اسکچ زدن برابری می کند . در این اپ به جای تعیین اشکال دایره، مربع یا این که متن، شما آن ها را اسکچ می زنید و اپلیکیشن آنها‌را با زاویه ای مناسب و سوای هیچ کجی، به فیس ظریف و تمیز ترسیم خواهد کرد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد
معرفی ابزارهای طراحی رابط کاربری و مثال سازی ۴ .اپلیکیشن Sketchs نرم افزار Sketch یک عدد از نرم افزارهای نسل جدید پباده سازی دیجیتال می باشد . این نرم افزار در دنیای پباده سازی اپلیکیشن ها یکی از دوست داستنی ترین گزینه ها در سیستم عامل مک است . Sketch را می‌قدرت به‌تیتر وسیع‌ترین رقیب Adobe در محیط پباده سازی دانست .
در سال‌های اخیر برنامه Sketch پیروز گردیده که از فتوشاپ سبقت بگیرد و به یک حریف بدور از شوخی برای فتوشاپ تبدیل شود . این برنامه در مقایسه با بقیه برنامه­ های Adobe ارزان قیمت ­خیس می‌باشد و برخلاف پرداخت ماهیانه Adobe CC با یک‌توشه پرداخت حق عضویت، می توانید از قابلیت‌های کار کشته این برنامه به کارگیری کنید برنامه Sketch از رویه تولید و گسترش متن‌گشوده برای دسترسی اطلاعات و کدهایش به کارگیری کرده میباشد، به همین دلیل کاربران میتوانند با به کارگیری از sketchtoolbox پلاگین های سفارشی برای به کارگیری از این برنامه بسازند . برنامه Sketch به طراح کمک می‌کند تا هر نوع طراحی در هر زمینه‌ای، از پباده سازی آیکون تا اپلیکیشن های تلفن یار و همدم را به‌راحتی اجرا و توسعه و گسترش دهد .

۵ .برنامه Adobe XD برنامه AdobeXD مخفف Adobe Experience Design CC میباشد . این برنامه جدیدترین برنامه برای طراحی UI/UX می باشد که بوسیله کمپانی Adobe پباده سازی شده‌است، که با اسم­های Project Comet و Adobe XD هم در در بین کاربران شناخته می شود . AdobeXD، نرم افزار طراحی UI/UX می‌باشد .
درواقع این برنامه را می‌اقتدار، اولین قابل انعطاف‌افزار شرکت Adobe درزمینه توسعه و گسترش و پباده سازی اپلیکیشن­ ها و اینترنت‌سایت‌ها دانست . هچنین قابل انعطاف­ افزار AdobeXDجایگزینی مطلوب برای فتوشاپ درزمینه پباده سازی ورژن پروتوتایپ و موکاپ میباشد .
این برنامه برای اولی بار برای سیستم‌برهان‌های Macintosh عرضه شد، البته چندی بعد از آن به‌چهره نسخه بتا برای ویندوز هم ارائه شد . باگذشت عصر، Adobe XD هرروز بیشتر از قبلی رشد کرده و به یک ابزار قوی برای طراحان تبدیل شده‌است طراحی که در کار خویش از دو قابل انعطاف‌افزار فتوشاپ(Photoshop) و ایلاستریتور(illustrator) به کار گیری می‌کند، به‌راحتی می‌تواند از Adobe XD به‌تیتر قابل انعطاف‌افزاری باقابلیت پشتیبانی از هر دو قابل انعطاف‌افزار یادشده، به کار گیری کند .ویژگی حیاتی Adobe Experience Design CC که آن را با سایر قابل انعطاف افزارها متمایز می کند، تولید رابط­ های کاربری پیچیده سوای تایپ کردن حتی یک خط کد میباشد .

۶ .برنامه Mason در حالتی که با prototypes (مثال نخستین یک ابزار) و mockups (طرح های اولیه با قابلیت و امکان دستکاری برای پباده سازی سریعتر) آشنا باشید می دانید که این ابزار ها کمک بسیار و موثری در پباده سازی وبسایت به شما خواهند کرد . ولی پیشنهادی که ابزار Mason به کاربران خویش می دهد از این ابزارها هم خوبتر می‌باشد . Mason در واقع تولید یک شیوه حل بجای تولید یک اپلیکیشن میباشد . یعنی آنکه شما در Mason کد نویسی نمی نمائید . بلکه به کمک آن ساختار سایت و یا نرم افزار خویش را معین می نمائید . Mason از حیث تطابق پیکسل های دریافتی و خروجی دوچندان عالی کار می کند و طراحی آخرین ایجاد گردیده با آن بسیار با کیفیت میباشد .
فعالیت با Mason مضاعف بی آلایش بوده و کاربران می توانند براحتی طریق کار آن را فرا بگیرند . Mason در واقع ابزاری برای سرهم کردن گرافیک یک نرم افزار میباشد و خیر ابزاری برای کد نویسی آن .
۷ .برنامه Principle برنامه Principle برنامه ­ایست که ایجاد کارتون و طراحی را برای شما سهل و آسان کرده می باشد . زمانی که طرحی را برای مشتری مهیا می­ فرمایید مشتری علاوه بر پباده سازی آماده mockup، از شما انتظار ارائه یک انیمیشن در طراحی‌تان را نیز دارااست . شما به یاری این نرم افزار می­ توانید طراحی دیده­گیری را از خویش به جای بگذارید و از ابزارهای خارق العاده آن استعمال نمایید و رئیس یک مجموعه گسترش دهنده را دست بگیرید . همچنین، این اپلیکیشن با صفحه ها رتینا سازگار میباشد که می ­توانید شایسته ترین اجرا را بر روی سیستم دلیل مک خویش داشته باشید .
برنامه Principle مانند اسکچ، فقط در دسترس کاربران مک قرار دارد ولی بدون شک از شایسته ترین تجهیزات قابل انعطاف‌افزاری درزمینه ایجاد انیمیشن‌ می‌باشد . این برنامه یکی از شایسته ترین شیوه‌ها برای روح بخشیدن به طراحی اینترنت وبسایت یا موکاپ شما می باشد .
نرم افزار Principle با استفاده از جدیدترین الگوریتم ­های پباده سازی سه بعدی توانسته میباشد راهی جدید برای افراد ایده پرداز گشوده نماید . این نرم افزار همینطور با رابط کاربری هوشمند خویش کمک می نماید تا طرح های شما در بعد ها و مقدار مناسب پباده سازی شوند .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۴:۳۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)