مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

آیا کسب و عمل شما حقیقتا به نرم افزار نیاز دارد؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد 


پباده سازی نرم افزار در مشهد


از نگاه بخش اعظمی از اشخاص، اولین و مطرح ترین مساله برای ایجاد یک نرم افزار ماهر و کارآمد، داشتن سرمایه کافی و صرف زمان و هزینه زیاد می باشد. در صورتیکه این فاکتور تحت عنوان معدود اهمیت ترین آیتم برای تولید یک برنامه ایده آل نباشد، بی تردید مهمترین آیتم هم وجود ندارد. در واقع ساخت یک نرم افزار خوب دارنده فرایند زیادی است که شما با در نظر به دست آوردن و طی کردن آن‌ها می‌توانید قدم هایی بالاتر از فقط سپرده گذاری بردارید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

در این مکان قصد داریم تا مراحلی را که می بایست برای ایجاد نرم افزار ماهر دلخواه تان مد نظر قرار دهید، به شما معرفی کنیم.

۱- آیا کسب و فعالیت شما حقیقتا به نرم افزار نیاز داراست؟
کسب و شغل های کوچک و نوباوه برای بهتر چشم شدن به سمت ایجاد برنامه گوشی می روند. این زمینه که داشتن یک برنامه موبایل برای کسب و امور سفارش می شود، استدلال بر این وجود ندارد که هر سیرتکامل کسب و کاری مبادرت به تولید یکی از آنها نماید.
صحیح که ما گفتیم هزینه صرفا فاکتور این فعالیت وجود ندارد البته بایستی اعتنا داشته باشید که در‌صورتی‌که کسب و فعالیت شما نوپا می باشد و هنوز نیاز به سپرده گذاری در قسمت های مختلف خویش داراست، بهتر میباشد ایجاد نرم افزار را به دوره دیگری موکول نمایید. کلاً تولید یک برنامه تلفن همراه ماهر و در هنگامی مطلوب وضعیت بهتری را برای کسب و عمل شما آماده می‌نماید تا تولید عجولانه آن.

۲- از نرم افزار خویش چه میخواهید؟
جواب به‌این سوال مهم‌ترین و شاید طاقت فرسا ترین مرحله باشد. شما باید تمامی جنبه های کاربردی نرم افزار خویش را در نظر بگیرید‌. برای این مراد بهتر است لیستی از سوال های مهم دراین باره را تهیه کرده و سعی نمائید تا شایسته ترین جواب ها را با کمک و مشورت کردن همیاران خویش برای آنها بیابید. برای مثال به‌این پرسش ها جواب دهید:

– نرم افزار شما برای چه کسب و کاری است؟

– مخاطبان و یوزرها اصلی آن چه اشخاصی باید باشند؟

– چه نیازهایی را دنبال می کند؟

– چه امکاناتی را می بایست در آن در لحاظ بگیرید؟

– داده ها دریافتی و همینطور اطلاعاتی که قرار میباشد در اختیار یوزرها قرار دهید چه می‌باشند؟

– امنیت داده ها و تعیبن صحت آنها چه‌گونه انجام میگردد؟

– شایسته ترین نقطه قوت نرم افزار شما در مقایسه با بقیه برنامه های شبیه چه است؟

– چه واحد سنجش وقتی را برای تولید نرم افزار در حیث گرفته اید؟

– هزینه و دارایی متبوع شما برای این عمل چه معیار هست؟

– چه افرادی قرار میباشد از برنامه شما پشتیبانی نمایند؟

۳- یک ایده مختص و خلاقانه داشته باشید
یک ایده مختص و خلاقانه برای نرم افزار
یک ایده یگانه و خلاقانه برای نرم افزار


تا قبل از این هم گفتیم که ساخت عجولانه یک برنامه گوشی چندان منطقی وجود ندارد. بهتر میباشد طرحی که می سازید خلاقانه باشد و در مقایسه با کسب و شغل های شبیه از یک ایده دیدنی و نو منفعت نموده باشد. برای مثال نرم افزار اسنپ مسیر حرکت راننده را به مسافر نشان می‌دهد و هنگامی که اتومبیل به محل در خواست رسید، پیامی برای مسافر ارسال می‌شود. استعمال از پیامک برای دادن داده ها راننده و ماشین و همینطور هزینه مسافرت به مسافر قادر است ایده خیر و خوبی برای این نرم افزار باشد.

تفاوت بودن و داشتن یک امکان نو یا این که جل یک نقص‌ قادر است باعث جذب یوزرها بیش تر و افزایش درخواست و به کارگیری از برنامه شما شود.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۱:۰۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)