مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

مزایای داشتن نرم افزار برای کسب‌وکار شما

طراحی اپلیکیشن در مشهد 


امروزه ما وابستگی بسیار زیادی به موبایل‌های خود داریم و تبدیل به یک بخش مهم و حیاتی از زندگی ما شده‌اند. علت محبوبیت موبایل‌ها استعمال از گونه های متعدد اپلیکیشن های کاربردی و دیدنی می‌باشند که هرروز توسعه و گسترش داده می گردند.

پباده سازی نرم افزار در مشهد

” یک اپلیکیشن براش می باشد!” تا به فعلا چندبار این جمله را شنیدید؟

از زمانیکه اپلیکیشن های گوشی وارد بازار شدند، بلافاصله در کلیه بخش‌ها مورداستفاده قرار گرفتند. بازی و سرگرمی، شبکه‌های اجتماعی ، اخبار، و حتی برای کسب‌وکار. این یک واقعیت می باشد که امروزه برای هر چیزی یک اپلیکیشن وجود دارد. در حقیقت شما می‌توانید کل هجرت خودتان را با اپلیکیشن ها برنامه ریزی نمائید، رستوران‌ها، محل‌های تفریحی ، رزرو هتل و …. اپلیکیشن ها زندگی را بسیار سهل کرده‌اند.

حالا از خودتان می‌پرسید که چرا داشتن اپلیکیشن برای کسب‌وکار من مهم و ضروری است؟

تامل‌میکنید‌ یک سری درصد از مردم کشور ایران تلفن هوشمند استعمال میکنند؟ مطمئن نصف اضافه از جمعیت کلاً ایران ! تصور کنید این تعداد حداقل روزی ۲ ساعت از گوشی خودشان به‌جز برای تماس تلفنی و پیغام دادن به کار گیری می‌کنند. در این حالت با داشتن یک اپلیکیشن برای گوش‌هایی هوشمند شما می‌توانید با محدوده پهناور‌تری از افراد درباره باشید و درنتیجه فروش بیشتری داشته باشید. اصلا مهم نیست که اپلیکیشن شما برای تولیدات باشد یا خدمات، با به کارگیری از اپلیکیشن میتوانید کسب‌وکار خودتان را به طور وسیعی توسعه دهید .

 

مزایای داشتن اپلیکیشن برای کسب‌وکار شما

منجر ساخت و بسط وفاداری در مشتریان میشود!
اپلیکیشن ها سبب میشوند که ارتباط بدون واسطه و لحظه‌ای با مشتریان خود داشته باشید. این ارتباط نزدیک سبب به وجود آمدن یک رابطه در میان کسب‌وکار شما و مشتریان می شود که درنهایت به وفاداری به برند ختم خواهد شد.

باعث تقویت برند شما میگردد!
وقتی به ضمیر ناخودآگاه مشتریان می‌رسیم، شما دوست دارید که نفر نخستین آنها باشید. بدین معنی که زمانی مشتری به یک جنس یا خدمات فکر میکند، ناخودآگاه نخستین‌ از تمامی به کسب‌وکار شما تفکر کند.

 

می‌خوای یه فروشگاه به وسعت اینترنت داشته باشی؟
ما فن‌ای‌ترین فروشگاه آنلاین رو برات طراحی می‌کنیم.

 


حضور خود را پررنگ فرمائید!
شما می توانید با ارائه ترفیع و تخفیف در اپلیکیشن خود حضوری پررنگ‌تر دربین مشتریان خود داشته باشید با این کار شما می‌توانید تولیدها خودتان را جزء مواردی قراردهید که طی ۲ ساعت در روز مشتریان هنگام استعمال از موبایلشان به آنها نگاه می‌نمایند.

ارتقاء امکان دسترسی شما!
با افزایش استفاده از تلفن همراه در سراسر عالم، شما در هر جا و در هرزمانی برای مشتریانتان در دسترس می‌باشید. تصور کنید که یک اطلاعیه تخفیف می‌فرستید، که سبب باز شدن اپلیکیشن شما توسط مشتریان می شود، و درنهایت سبب ساز خرید می گردد. تمام اینها فقط در یک دقیقه اتفاق میافتد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۹:۴۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)